'Middenvelder Rijnsburgse Boys valt in de smaak bij SC Heerenveen'

( 8 reacties)
'Middenvelder Rijnsburgse Boys valt in de smaak bij SC Heerenveen'

De 21-jarige Bram Ros van VV Rijnsburgse Boys heeft zich in de belangstelling gespeeld van SC Heerenveen, meldt Omroep West. De 21-jarige middenvelder speelt dit seizoen voor het eerst in de Tweede Divisie en laat daarin blijkbaar een goede indruk achter.

"Ik heb nog helemaal niks gehoord", antwoordt Ros als hem wordt verteld over de belangstelling van Heerenveen. Ook ADO Den Haag zou al eens naar Rijnsburg zijn afgereisd om hem in actie te zien. "Ik heb altijd de ambitie om het hoogst mogelijke te halen."

"Ik doe m'n best en ik heb een basisplaats bij Rijnsburgse Boys in de Tweede Divisie op 20-jarige leeftijd. Daar ben ik heel erg blij mee en daar doe ik ook hard m'n best voor. Ik kijk wel hoe het loopt, ik zit ook nog op school en blijf er heel nuchter onder", besluit Ros.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 Feb 2019 om 10:43
    • Quote van 25 Feb 2019 om 07:56
      Ja dat is keurig maar verder is het een drama. Veel balverlies waardoor tegenstanders gevaarlijk worden. Die assists compenseren maar weinig.
    75% van zijn passes kwamen aan, dat is iets hoger dan het team gemiddelde van 73%. 35 van zijn 55 passes waren vooruit volgens HeerenveenStats. Waarom compenseren assists dan weinig?
  • 25 Feb 2019 om 07:56
    • Quote van 24 Feb 2019 om 18:07
      Yuki Kobayashi was gisteravond met 2 assists belangrijk voor zijn ploeg. De Japanner had in totaal 8 key passes, het meeste van alle spelers op het veld. Dit betekent dat van de 12 Friese schoten op doel 8x de "assist" van Kobayashi was.
    Ja dat is keurig maar verder is het een drama. Veel balverlies waardoor tegenstanders gevaarlijk worden. Die assists compenseren maar weinig.
  • 24 Feb 2019 om 18:07
    • Quote van 24 Feb 2019 om 17:55
      Rienstra doet het nog wel aardig maar wat een drama is die Kobayashi joh....
    Yuki Kobayashi was gisteravond met 2 assists belangrijk voor zijn ploeg. De Japanner had in totaal 8 key passes, het meeste van alle spelers op het veld. Dit betekent dat van de 12 Friese schoten op doel 8x de "assist" van Kobayashi was.
  • 24 Feb 2019 om 17:55
    • Quote van 24 Feb 2019 om 07:43
      Alles beter dan Rienstra!
    Rienstra doet het nog wel aardig maar wat een drama is die Kobayashi joh....
  • 24 Feb 2019 om 07:43
    Alles beter dan Rienstra!
  • 23 Feb 2019 om 22:51
    Tja als je geen cent uit wilt geven
  • 23 Feb 2019 om 22:32
    • Quote van 23 Feb 2019 om 20:09
      We hebben al genoeg amateurs!
    Iedereen begint als amateur.. Konterman, van wonderen, van Vossen kwamen ook laat in het betaalde voetbal. Prima carrières en oranje gehaald.
  • 23 Feb 2019 om 20:09
    We hebben al genoeg amateurs!
zondag 4 augustus 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›