'Sampdoria probeert Lammers voor neus Heerenveen weg te kapen'

( 6 reacties)
'Sampdoria probeert Lammers voor neus Heerenveen weg te kapen'

Een tussentijds vertrek van Sam Lammers bij SC Heerenveen lijkt onwaarschijnlijk, maar volgens het Italiaanse Telenord heeft Sampdoria serieuze belangstelling. Een delegatie van de club gaat vandaag met de zaakwaarnemer van Lammers in gesprek.

Reden voor de haast bij Sampdoria, dat eerder deze maand al Morten Thorsby vastlegde voor het komende seizoen, is dat eerste spits recent Gianluca Caprari geblesseerd is geraakt en er zeker twee maanden uit ligt. Direct daarna zou er al contact zijn gezocht met de entourage rond Lammers.

Sampdoria zou Lammers al op het oog hebben voor de toekomst, maar wil nu noodgedwongen eerder gaan handelen. Het is vooralsnog onduidelijk of Lammers interesse heeft in een vertrek én of hij überhaupt tussentijds onder zijn huurcontract bij SC Heerenveen uit kan.

Volgens Telenord gaat een delegatie van de club vandaag in Milaan toch een poging wagen om - samen met Lammers' zaakwaarnemer - alsnog een transfer te bewerkstelligen.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Jan 2019 om 14:02
    • Quote van 24 Jan 2019 om 11:56
      Geld maakt in principe alles mogelijk maar heel realistisch lijkt dit niet. PSV heeft een plan met hem en zonder goed alternatief en royale compensatie zal Heerenveen ook niet mee werken.
    Zo ja !, "geld maakt alles mogelijk " .....zie de Frenkie miljoenen....de Italianen schrikken ook nergens voor terug...
  • 24 Jan 2019 om 12:36
    We mogen er toch wel vanuit gaan dat Hamstra de huurconstructie zo dichtgetimmerd heeft dat hiervan geen enkele sprake kan zijn. Weer die vervelende Italianen!
  • 24 Jan 2019 om 11:56
    Geld maakt in principe alles mogelijk maar heel realistisch lijkt dit niet. PSV heeft een plan met hem en zonder goed alternatief en royale compensatie zal Heerenveen ook niet mee werken.
  • 24 Jan 2019 om 11:27
    Ik zie dit niet gebeuren. Waarom zou PSV hun beoogde eerste spits voor de toekomst aan een tweederangs club in Italië verkopen? Dan moet het bedrag heel ver boven de 10 miljoen liggen.
  • 24 Jan 2019 om 11:20
    • Quote van 24 Jan 2019 om 11:16
      Ten eerste denk ik dat hij sowieso bij ons wil blijven om het seizoen af te maken. Ten tweede denk ik dat het contractueel gezien niet eens mogelijk is en dat hij gewoon tot het einde van het seizoen bij Heerenveen moet blijven.
    Als Sampdoria genoeg geld biedt, dan werkt Heerenveen wel mee aan een tussentijds vertrek. En als Lammers bij ons niet gespeeld had, dan had PSV hem ook tussentijds wel willen kunnen terughalen. Er zal dus vast wel iets staan in het huurcontract, maar waarschijnlijk niet over een derde partij.

    Eerlijk gezegd verwacht ik ook niet dat Lammers wil vertrekken bij ons, maar ook nog niet bij PSV. Die wacht eerst komende maanden nog even af.
  • 24 Jan 2019 om 11:16
    Ten eerste denk ik dat hij sowieso bij ons wil blijven om het seizoen af te maken. Ten tweede denk ik dat het contractueel gezien niet eens mogelijk is en dat hij gewoon tot het einde van het seizoen bij Heerenveen moet blijven.
zondag 4 augustus 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›