'Ook vanuit Premier League was er interesse voor Thorsby'

( 12 reacties)
'Ook vanuit Premier League was er interesse voor Thorsby'

Niet alleen het Italiaanse Sampdoria was concreet voor Morten Thorsby, ook het Engelse Middlesbrough heeft zich (tevergeefs) gemeld bij SC Heerenveen voor de middenvelder. Dat onthult het Engelse TEAMtalk maandagavond.

Volgens de voetbalwebsite heeft Middlesbrough voor de kerstdagen nog onderhandelingen gevoerd met de Friezen, voordat Sampdoria zich succesvol in de strijd mengde. Niet alleen vanuit het Championship was overigens interesse, naar verluidt waren ook Everton en Watford geïnteresseerd in een deal.

Een bron vertelde TEAMtalk het volgende: "Boro was er dichtbij om hem vast te leggen, maar uiteindelijk liepen de onderhandelingen vast en greep Sampdoria hem. Hij is een exceptioneel talent en Boro zal teleurgesteld zijn dat ze niet tot een akkoord zijn gekomen."

Foto: FeanOnline

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Jan 2019 om 07:36
    Het lijkt alsof Thorsby zijn keuze gemaakt had en dat Hamstra een eventueel andere deal open had willen houden.... Ik denk dat H. zozeer onder transferdruk staat dat ie zijn poot te stijf gehouden heeft. Als er verder geen handel is dan is deze speler, waar dan blijkbaar wél serieuze interesse voor was, voor H. te veel het gezicht geworden van deze winter transferperiode. Ik heb zelf het gevoel dat vooral H. hier de fout in gegaan is. Maar wie weet vandaag weer een ander bericht wat het allemaal wat duidelijker maakt..
  • 15 Jan 2019 om 06:59
    • Quote van 14 Jan 2019 om 22:02
      Klopt! Geen vertrouwen in die man. Begrijp niet waarom andere mensen dit wel hebben. Op basis waarvan?
    Niet? Dat is nieuw. Laat je in andere topics nooit merken Lassie en nu heb je ineens geen vertrouwen meer in Hamstra?
  • 15 Jan 2019 om 00:56
    • Quote van 14 Jan 2019 om 21:06
      "Hij is een exceptioneel talent en Boro zal teleurgesteld zijn dat ze niet tot een akkoord zijn gekomen."
      Hahaha. Boro mag blij zijn.
    Wel uitermate geschikt voor het type voetbal op dat niveau in Engeland
  • 15 Jan 2019 om 00:55
    • Quote van 14 Jan 2019 om 22:14
      Off: die Engels van Roda is wel een leuke voetballer voor Heerenveen.
    Indd! Kan mooi concurreren met Michailovic als Zeneli weg is en is komende zomer transfervrij
  • 14 Jan 2019 om 22:53
    • Quote van 14 Jan 2019 om 22:40
      Hamstra en Thorsby lijnrecht tegenover elkaar. Zal morgen in de LC staan. Nu op voetbalprimeur.
    Ik heb wel een idee. Als zij nu beide deze maand vertrekken. Daar schiet de club het meeste mee op.
  • 14 Jan 2019 om 22:40
    Hamstra en Thorsby lijnrecht tegenover elkaar. Zal morgen in de LC staan. Nu op voetbalprimeur.
  • 14 Jan 2019 om 22:14
    Off: die Engels van Roda is wel een leuke voetballer voor Heerenveen.
  • 14 Jan 2019 om 22:02
    • Quote van 14 Jan 2019 om 21:08
      Wat als Morten graag in de Serie A wil voetballen en dus een voorkeur voor Sampdoria heeft? Daar kan Hamstra dan toch helemaal niets aan doen? Sterker nog, stel dat SCH er met Everton uit is gekomen voor een wintertransfer en Morten dwarsboomde dat om na dit seizoen gratis naar Sampdoria te gaan, dan kan ik me de teleurstelling van de club wel voorstellen. Combineer dat met de 2 dagen werkweigering.... Wie heeft er dan steken laten vallen? Hamstra is bij een aantal toch de Kop van Jut, welke ontwikkelingen er zich ook voor doen.
    Klopt! Geen vertrouwen in die man. Begrijp niet waarom andere mensen dit wel hebben. Op basis waarvan?
  • 14 Jan 2019 om 21:08
    • Quote van 14 Jan 2019 om 20:41
      Als dit waar is lijkt het erop dat Hamstra het onderste uit de kan wilde en nu het deksel op de neus heeft gekregen en dat nu doorschuift naar Morten.
    Wat als Morten graag in de Serie A wil voetballen en dus een voorkeur voor Sampdoria heeft? Daar kan Hamstra dan toch helemaal niets aan doen? Sterker nog, stel dat SCH er met Everton uit is gekomen voor een wintertransfer en Morten dwarsboomde dat om na dit seizoen gratis naar Sampdoria te gaan, dan kan ik me de teleurstelling van de club wel voorstellen. Combineer dat met de 2 dagen werkweigering.... Wie heeft er dan steken laten vallen? Hamstra is bij een aantal toch de Kop van Jut, welke ontwikkelingen er zich ook voor doen.
  • 14 Jan 2019 om 21:06
    "Hij is een exceptioneel talent en Boro zal teleurgesteld zijn dat ze niet tot een akkoord zijn gekomen."
    Hahaha. Boro mag blij zijn.
  • 14 Jan 2019 om 20:41
    Als dit waar is lijkt het erop dat Hamstra het onderste uit de kan wilde en nu het deksel op de neus heeft gekregen en dat nu doorschuift naar Morten.
  • 14 Jan 2019 om 20:39
    en dan is er ineens heel veel interesse? Mosterd na de maaltijd.....als er echt zoveel concrete info was lijkt het mij toch wel aannemelijk dat hij zou zijn verkocht?Mocht het allemaal wel kloppen, dan heeft de club een steekje laten vallen maar kan het mij bijna niet voorstellen.
zondag 4 augustus 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›