Homepage » Transfers & geruchten » 'Sampdoria en SC Heerenveen naderen akkoord over winterdeal'

'Sampdoria en SC Heerenveen naderen akkoord over winterdeal'

( 9 reacties)
Groenste stroom van Nederland
'Sampdoria en SC Heerenveen naderen akkoord over winterdeal'

Het lijkt erop dat Morten Thorsby alsnog deze winterse transferperiode het Abe Lenstra Stadion gaat verlaten. Sampdoria en SC Heerenveen onderhandelen momenteel over de laatste details, meldt het gezaghebbende Gazetta dello Sport.

Onderdeel van de transfer zou zijn dat de 22-jarige middenvelder de rest van het seizoen door Sampdoria binnen Italië wordt verhuurd. Op die manier kan hij alvast wennen aan het leven in het Italië en de taal machtig maken voordat hij in de zomer definitief aansluit bij de selectie van Sampdoria.

Het verhuren van spelers is voor Sampdoria overigens geen onbekende zaak. Alleen al dit seizoen verhuren de Blucerchiati zestien (!) spelers, waaronder drie aan Serie C-club Vis Pesaro dal 1898.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Jan 2019 om 10:39
    • Quote van 9 Jan 2019 om 07:15
      Er stond eerst gehuurd ipv verhuurd, vandaar
    Klopt, we hebben het artikel iets herschreven om verwarring te voorkomen. Had ik even moeten melden.
  • 9 Jan 2019 om 07:15
    • Quote van 8 Jan 2019 om 21:58
      Goed lezen: Er staat dat hij de rest v.h. seizoen DOOR Sampdoria wordt verhuurd.. als Sampdoria hem wilt verhuren moeten ze hem eerst kopen.
    Er stond eerst gehuurd ipv verhuurd, vandaar
  • 8 Jan 2019 om 21:58
    Goed lezen: Er staat dat hij de rest v.h. seizoen DOOR Sampdoria wordt verhuurd.. als Sampdoria hem wilt verhuren moeten ze hem eerst kopen.
  • 8 Jan 2019 om 20:49
    Ben benieuwd naar de vraagprijs. Overigens hoop ik niet dat er te veel spelers vertrekken, aangezien het met Hamstra er niet beter op zal worden.
  • 8 Jan 2019 om 19:34
    • Quote van 8 Jan 2019 om 19:25
      Mss anders vraagprijs te hoog
    Dat heeft toch niks met de vraagprijs te maken? Wij verloren hem aan Sampdoria. Wat ze daar met Thorsby gaan doen is hun zaak. Maar snap de redenatie van het verhuren niet. Want gaat hij bij een andere club wel spelen binnen een half jaar? En dan weer naar een andere club. Om aan de cultuur te wennen kan hij prima bij Sampdoria aansluiten toch?
  • 8 Jan 2019 om 19:25
    Mss anders vraagprijs te hoog
  • 8 Jan 2019 om 18:47
    ik denk dat hij gekocht word en dan verhuurd binnen Italie. teminste zo lees ik het.
  • 8 Jan 2019 om 18:47
    • Quote van 8 Jan 2019 om 18:46
      Verhuren? Wat heb je daar in hemelsnaam aan?
    Wij verhuren hem niet.. dat gaat Sampdoria doen
  • 8 Jan 2019 om 18:46
    Verhuren? Wat heb je daar in hemelsnaam aan?
zondag 27 januari 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›