'Thorsby bereikt persoonlijk akkoord met Italiaanse subtopper'

( 7 reacties)
'Thorsby bereikt persoonlijk akkoord met Italiaanse subtopper'

Morten Thorsby staat voor een transfer naar het Italiaanse Sampdoria, zo meldt Alfredo Pedulla. De journalist van Corriere dello Sport meldt dat 'Samp' in elk geval een persoonlijk akkoord heeft bereikt met de Noorse middenvelder.

Het lijkt erop dat de transfer in de zomer gaat plaatsvinden, waardoor er geen transfersom betaald hoeft te worden door de Italiaanse Serie A-club. Mogelijk slaat Sampdoria eerder toe als blijkt dat er andere clubs zich in de tussentijd melden. Vooralsnog is dat nog niet het geval.

Sampdoria staat momenteel zevende in de Serie A, op 24 punten afstand van koploper Juventus.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 4 Jan 2019 om 14:51
    Een ding is zeker; Thorsby zal niet net als De Roon Oranje halen.
  • 4 Jan 2019 om 14:37
    Mooie stap.....nu maar hopen dat er meer interesse komt zodat hij ons financieel ook nog iets brengt! Dit is, in mijn ogen, geen speler die hier gratis hoort te vertrekken. Niet bij iedereen "sportief" gezien even geliefd maar ik vrees dat wij hem, net als bij De Roon, meer gaan missen dan gedacht. (de tijd zal het leren :) ).
  • 4 Jan 2019 om 13:50
    • Quote van 4 Jan 2019 om 13:42
      Zie liever dat hij nog voor een bedrag(je) in de winter vertrekt. We hebben genoeg middenvelders nu. Bovendien komt Schaars weer terug. Dan zit hij hier alleen maar zijn tijd te verdoen
    Voor Schaars voldoende wedstrijdritme heeft om hele wedstrijden te spelen ben je echt al eind maart ergens dus voorzie geen enorme rol meer voor hem. Hoop wel dat hij nog het subtopniveau in zich gaat hebben voor komend seizoen. Bruijn mag van mij zijn minuten ook wel eens gaan maken, als hij niet door kan breken nu moet hij het echt ook elders gaan zoeken.
  • 4 Jan 2019 om 13:43
    Hopen dat andere clubs ook interesse gaan tonen dan. Zou mooi zijn als die nog wat oplevert. Heb hem altijd fantastisch gevonden. Niet zo zeer om zijn voetbal maar meer om zijn inzet. Eerste wedstrijd dit seizoen kon je dat wel zien. Lykke til!!!
  • 4 Jan 2019 om 13:43
    Das een beste stap voor Morten, veel succes. Dat hij maar net zo succesvol mag worden in Italia als De Roon.
  • 4 Jan 2019 om 13:42
    Zie liever dat hij nog voor een bedrag(je) in de winter vertrekt. We hebben genoeg middenvelders nu. Bovendien komt Schaars weer terug. Dan zit hij hier alleen maar zijn tijd te verdoen
  • 4 Jan 2019 om 13:36
    Mooie club, Morten veel succes. Het is je gegund.
zondag 4 augustus 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›