'Turkse krant hint naar opvallende SC Heerenveen-transfer'

13
'Turkse krant hint naar opvallende SC Heerenveen-transfer'

Het waarheidsgehalte is (helaas) nog onbekend, maar dit gerucht willen we jullie niet onthouden. Vincent Janssen wordt namelijk in verband gebracht met een overgang naar SC Heerenveen, meldt de Turkse krant Fotospor.

De 25-jarige spits speelde het afgelopen seizoen zonder al te veel succes op huurbasis bij Fenerbahce, waarmee de kans groot is dat zijn club Tottenham Hotspur hem opnieuw wil gaan verhuren. Dat SC Heerenveen zijn nieuwe werkgever wordt, is echter zo goed als uitgesloten.

Zowel Tottenham als Fenerbahce kunnen hem een miljoenensalaris bieden, waarbij SC Heerenveen niet verder zal gaan dan vier ton. Bovendien hebben de Friezen met Sam Lammers al een potentiële topspits gehuurd van PSV.

13 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 31 Jul 2018 om 18:51
    Het huren van spelers dient geen enkel zakelijk en sportief belang. De verhurende partij spint garen bij een speler die een niveau’ tje lager speelt en hoopt dat ze deze kan door verkopen of kan aansluiten bij selectie. Het is een profijtelijk belang. Mensenhandel over de rug van de voetballertjes!! De trainer moet wel de speler in kwestie inpassen die wellicht een ander salaris plafond kent dan de rest van de selectie dat geeft toch ook vragen of scheve gezichten.
  • 31 Jul 2018 om 17:55
    Zou fantastisch zijn! Misschien houdt Hamstra voet bij stuk bij Veerman om het salaris te kunnen compenseren!
  • 31 Jul 2018 om 15:46
    Heerenveen zou een goede optie voor Janssen kunnen zijn, want hij zal daar zeker spelen en ook nog zonder enige druk dat je top scoorden of kampioen moet worden van Nederland.Misschien heeft hij deze stap terug wel nodig, om daarna weer 2 stappen vooruit te maken.
  • 31 Jul 2018 om 15:26
    • Quote van 31 Jul 2018 om 10:47
      Ik denk dat Janssen wel wil terugkeren naar Nederland
    Hij wil in elk geval Europees voetbal spelen en gaat niet 80% van zijn salaris inleveren.
  • 31 Jul 2018 om 14:09
    Onzin, maar anders is 4-4-2 ook een optie toch?
  • 31 Jul 2018 om 12:38
    Ben benieuwd wie ze gaan halen, zolang het maar geen Jansen of Te Vrede is.
  • 31 Jul 2018 om 11:07
    Onbetaalbaar voor alle Nederlandse clubs. Alleen Ajax heeft misschien de centen.
  • 31 Jul 2018 om 10:47
    • Quote van 31 Jul 2018 om 10:42
      Alsof Janssen bij Heerenveen wilt spelen op dit moment.. Onzin berichten dit
    Ik denk dat Janssen wel wil terugkeren naar Nederland
  • 31 Jul 2018 om 10:42
    Alsof Janssen bij Heerenveen wilt spelen op dit moment.. Onzin berichten dit
  • 31 Jul 2018 om 09:42
    Lijkt me niet dat je twee spitsen gaat huren? Lammers voor Reza en Janssen voor Veerman.ik zou het vreemd vinden.
  • 31 Jul 2018 om 09:39
    Het zou idd een stunt zijn. Maar het wordt ook wel tijd voor een stunt, want het aankoopbeleid is vooralsnog niet om je vingers bij af te likken. (lees: slecht)
  • 31 Jul 2018 om 09:34
    Denk het ook. Zou wel een stunt zijn, dat wel weer.
  • 31 Jul 2018 om 09:31
    Onzin lijkt me.
Friday 13 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›