'Ook SC Heerenveen wilde de naar Fenerbahçe vertrokken Kadioglu'

11
'Ook SC Heerenveen wilde de naar Fenerbahçe vertrokken Kadioglu'

Ferdi Kadioglu maakte afgelopen weekend tot ieders verrassing de overstap van NEC Nijmegen naar Fenerbahçe. De 18-jarige middenvelder had zijn carrière echter ook in Nederland kunnen voortzetten, want volgens Milliyet was er ook vanuit de Eredivisie voldoende interesse.

De Turkse krant meldt dat onder meer SC Heerenveen, AZ Alkmaar, Feyenoord, Vitesse en FC Utrecht zich bij NEC hadden gemeld voor de jeugdinternational. AZ was volgens het bericht nog het dichtst bij een akkoord, maar Kadioglu had zijn zinnen al op Fenerbahçe gezet.

Afgelopen zaterdag kwam de deal met de Turken officieel rond. Fenerbahçe betaalt naar verluidt een bedrag van 1,4 miljoen euro, dat op termijn nog verder kan oplopen tot twee miljoen euro.

11 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Jul 2018 om 20:34
    • Quote van 19 Jul 2018 om 12:04
      Als we al niet eens meer 1,8 miljoen durven uit te geven aan een spits kunnen we beter stoppen denk je niet?
      We kopen toch ook een Kongolo voor 800.000?
    We zullen die vast wel durven en kunnen uitgeven, maar dat is wat anders dan zomaar even neerleggen. En zeker niet voor NOG een middenvelder, waar we er al genoeg van hebben. Maar SCH kan niet concurreren met de top 3 (NL of Turkije maakt niet uit). Mensen vinden dat blijkbaar moeilijk te accepteren.
  • 19 Jul 2018 om 12:04
    • Quote van 18 Jul 2018 om 21:07
      Ja en jij weet zeker ook of hij toen niet ook al met dergelijke clubs heeft gesproken.

      Begin de grootheidswaan een beetje zat te worden van bepaalde mensen , Heerenveen legt niet zomaar even 1,8 mln neer , Heerenveen is niet meer de club waar spelers roepen waar moet ik tekenen.

      Wordt nou eens wakker man stop met het blijven hangen in het verleden.
    Als we al niet eens meer 1,8 miljoen durven uit te geven aan een spits kunnen we beter stoppen denk je niet?
    We kopen toch ook een Kongolo voor 800.000?
  • 19 Jul 2018 om 12:02
    • Quote van 18 Jul 2018 om 19:41
      Misschien dat ze geinformeerd hebben, maar natuurlijk volledig kansloos. Vlap zal dit jaar de kans krijgen op 10, heeft goede klik met Lammers.
    ZO,zo en mag ik vragen hoe je dat weet? ik heb ze nog amper samen zien spelen? Dit door de blessure van Lammers. Maar jij weet dat ze nu al een klik hebben?
  • 18 Jul 2018 om 21:10
    • Quote van 18 Jul 2018 om 21:07
      Ja en jij weet zeker ook of hij toen niet ook al met dergelijke clubs heeft gesproken.

      Begin de grootheidswaan een beetje zat te worden van bepaalde mensen , Heerenveen legt niet zomaar even 1,8 mln neer , Heerenveen is niet meer de club waar spelers roepen waar moet ik tekenen.

      Wordt nou eens wakker man stop met het blijven hangen in het verleden.
    Helaas is dit wel de realiteit inderdaad..
  • 18 Jul 2018 om 21:07
    • Quote van 18 Jul 2018 om 20:17
      Had een jaar geleden al gehaald moeten worden, nu idd kansloos qua budget
    Ja en jij weet zeker ook of hij toen niet ook al met dergelijke clubs heeft gesproken.

    Begin de grootheidswaan een beetje zat te worden van bepaalde mensen , Heerenveen legt niet zomaar even 1,8 mln neer , Heerenveen is niet meer de club waar spelers roepen waar moet ik tekenen.

    Wordt nou eens wakker man stop met het blijven hangen in het verleden.
  • 18 Jul 2018 om 21:00
    • Quote van 18 Jul 2018 om 19:10
      Ik zei het nog! Lekker achter het net gevist...
    Hahaha dit moet een troll zijn. Kijk de clubs die interesse hadden o.a..
  • 18 Jul 2018 om 20:25
    Wij gaan ook geen 1,5 miljoen betalen voor een 18 jarig uit de JL
  • 18 Jul 2018 om 20:17
    • Quote van 18 Jul 2018 om 19:22
      Hou toch op met je achter het net gevist man, wat kan Heerenveen doen tegen een kapitaal veel krachtiger Fenerbache? Daarbij komend ook nog dat die jongen zijn vader van Turkse komaf is.
    Had een jaar geleden al gehaald moeten worden, nu idd kansloos qua budget
  • 18 Jul 2018 om 19:41
    Misschien dat ze geinformeerd hebben, maar natuurlijk volledig kansloos. Vlap zal dit jaar de kans krijgen op 10, heeft goede klik met Lammers.
  • 18 Jul 2018 om 19:22
    • Quote van 18 Jul 2018 om 19:10
      Ik zei het nog! Lekker achter het net gevist...
    Hou toch op met je achter het net gevist man, wat kan Heerenveen doen tegen een kapitaal veel krachtiger Fenerbache? Daarbij komend ook nog dat die jongen zijn vader van Turkse komaf is.
  • 18 Jul 2018 om 19:10
    Ik zei het nog! Lekker achter het net gevist...
Friday 13 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›