Homepage » Transfers & geruchten » 'Ambitieus Go Ahead Eagles zet streep door komst Veerman'

'Ambitieus Go Ahead Eagles zet streep door komst Veerman'

( 7 reacties)
Groenste stroom van Nederland
'Ambitieus Go Ahead Eagles zet streep door komst Veerman'

Henk Veerman wordt in ieder geval niet de nieuwe spits van Go Ahead Eagles. Dat meldt RTV Oost donderdagavond.

De Deventenaren hadden naar verluidt interesse in de diensten van de SC Heerenveen-aanvaller, maar doordat promovendus FC Emmen ook in de race zou zijn is 'Veerman geen optie meer'. 

Een transfer naar FC Emmen is voorlopig echter nog wel ver weg. Veerman heeft bij Heerenveen nog een contract tot medio 2019 en Emmen heeft niet de mogelijkheden om diep in de buidel te tasten.

Vorig seizoen waren Willem II en FC Utrecht al concreet in de markt voor de spits uit Volendam. De Friezen wilden hem toen niet laten gaan.

Foto: FeanOnline

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jul 2018 om 20:31
    Precies het niveau waarop Veerman misschien wel kan uitblinken.
  • 12 Jul 2018 om 12:26
    Vrees dat Schone niet terug gaat keren. Daley Blind zal waarschijnlijk komen als linkercentrale verdediger. Op het middenveld is Schone denk ik de eerste back-up voor Vd Beek, De Jong en Tadic. Overigens zou het wel een prachtige stunt zijn. Ik zie nu trouwens dat internationals Dolberg en Tagliafico weer terug zijn maar Schone nog niet. Blijft leuk dat speculeren.
  • 12 Jul 2018 om 12:14
    Mensen roepen letterlijk elke transfer window om schöne, zou er niet vanuit gaan. Ben t er verder mee eens dat de transfers ook wel eens mogen opschieten. Elke club is al druk bezig en wij hebben alleen nog Lammers en Floranus erbij..
  • 12 Jul 2018 om 12:12
    • Quote van 12 Jul 2018 om 12:06
      Ik denk dat het wel eens schøne zou kunnen worden en dat Heerenveen/Ajax wachten op de terugkeer van Daley Blind.
    Misschien zit ik er helemaal naast, maar ik zie een Schone nu echt niet naar een club als Heerenveen komen. Maar laat mij graag verrassen!
  • 12 Jul 2018 om 12:06
    • Quote van 12 Jul 2018 om 11:59
      Je leest of hoort ook nergens geruchten om welke speler het zou kunnen gaan.
      Het blijft gissen.
    Ik denk dat het wel eens schøne zou kunnen worden en dat Heerenveen/Ajax wachten op de terugkeer van Daley Blind.
  • 12 Jul 2018 om 11:59
    • Quote van 12 Jul 2018 om 11:19
      Hopelijk voor het weekend nog nieuws over de nieuwe middenvelder en misschien transfer Veerman? Wat actie mag wel zeker ivm seizoenskaarten. Ook weinig actie vanuit de club om de seizoenskaarten aan de man te brengen.
    Je leest of hoort ook nergens geruchten om welke speler het zou kunnen gaan.
    Het blijft gissen.
  • 12 Jul 2018 om 11:19
    Hopelijk voor het weekend nog nieuws over de nieuwe middenvelder en misschien transfer Veerman? Wat actie mag wel zeker ivm seizoenskaarten. Ook weinig actie vanuit de club om de seizoenskaarten aan de man te brengen.
zondag 16 december 2018
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›