Van Koesveld geeft uitleg: ''Eigenlijk kom ik niet direct van Heerenveen''

( 8 reacties)
Van Koesveld geeft uitleg: ''Eigenlijk kom ik niet direct van Heerenveen''

Robert van Koesveld maakte deze zomer een opvallende overstap. Hij verliet SC Heerenveen voor rivaal SC Cambuur maar ziet het zelf toch iets anders.

"Het ligt een beetje gevoelig'', begint Van Koesveld tegenover Omroep LEO. ''Maar na twee jaar uitgeleend te zijn aan Helmond verlengde Heerenveen mijn contract niet. Dan moet je verder kijken. Cambuur is een mooie club en voor mij de beste optie om voor uit te komen.''

De 23-jarige verdediger vindt zijn overstap niet vreemd. "Dit is een stap omhoog. Nadat ik van Ajax kwam heb ik anderhalf jaar bij Heerenveen gezeten, maar daar heb ik nooit mijn officiële debuut gemaakt. Dus eigenlijk kom ik niet direct van Heerenveen", besluit Van Koesveld.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Jul 2018 om 16:27
    • Quote van 10 Jul 2018 om 12:09
      Tja, gun die jongen idd het beste verder....heeft het hier niet gered om welke reden dan ook maar...dan is het toch mooi dat zo'n gast zijn "droom" kan voortzetten bij een andere club, en als dat dan bij de buren is, who cares?
    Kan misschien na komend seizoen alsnog naar de Harkemase boys. Er zijn hem al een paar voor gegaan die het uiteindelijk bij Emmen ook niet gered hebben. Maar inderdaad, het beste gewenst en bedankt voor je inzet bij onze club Robert.
  • 10 Jul 2018 om 12:09
    Tja, gun die jongen idd het beste verder....heeft het hier niet gered om welke reden dan ook maar...dan is het toch mooi dat zo'n gast zijn "droom" kan voortzetten bij een andere club, en als dat dan bij de buren is, who cares?
  • 10 Jul 2018 om 10:56
    • Quote van 10 Jul 2018 om 09:59
      Waarom nou die hatelijke reacties?
    Ja, dat begrijp ik nou ook niet helemaal. Die jongen heeft lange tijd bij ons gevoetbald en (zoals velen) het uiteindelijk niet gered. Een beetje meer waardering is wel op zijn plaats, hij zegt bovendien niets verkeerds over onze club. Ik wens hem persoonlijk al het beste bij Cambuur, zolang ze maar lekker blijven aanmodderen in de Juup (herstel: KKD). ;)
  • 10 Jul 2018 om 09:59
    Waarom nou die hatelijke reacties?
  • 9 Jul 2018 om 22:01
    Beloning? Haha. Vernedering zul je bedoelen.
  • 9 Jul 2018 om 22:00
    • Quote van 9 Jul 2018 om 21:38
      Het is toch heel normaal wat hij hier zegt. Ik heb hem nooit een Heerenveen speler kunnen noemen. Heeft geen minuut voor het eerste gespeeld.
    Kom op zeg, speelde anders al op zijn 13e al in ons mooie shirt. Dat ie het 1e niet gehaald heeft is wat anders. Kon bij 020 geen potten breken, kwam terug en kon weer geen potten breken. Vandaar nu dus deze “beloning”
  • 9 Jul 2018 om 21:38
    • Quote van 9 Jul 2018 om 21:18
      Je moet er eigenlijk om lachen maar het is natuurlijk heel sneu en bijna zielig dat een overigens heel beperkte speler die hier totaal niet geslaagd is, zich zó moet verlagen om gepruimd te worden door die tokkies. Medelijden is op zijn plaats, geen leedvermaak. De stakker. Sal nooit wat wurre.
    Het is toch heel normaal wat hij hier zegt. Ik heb hem nooit een Heerenveen speler kunnen noemen. Heeft geen minuut voor het eerste gespeeld.
  • 9 Jul 2018 om 21:18
    Je moet er eigenlijk om lachen maar het is natuurlijk heel sneu en bijna zielig dat een overigens heel beperkte speler die hier totaal niet geslaagd is, zich zó moet verlagen om gepruimd te worden door die tokkies. Medelijden is op zijn plaats, geen leedvermaak. De stakker. Sal nooit wat wurre.
vrijdag 10 augustus 2018
20:00
Volledige programma ›