Homepage » Transfers & geruchten » 'SC Heerenveen wil nieuwe aanwinst op redelijk korte termijn vastleggen'

'SC Heerenveen wil nieuwe aanwinst op redelijk korte termijn vastleggen'

( 43 reacties)
Groenste stroom van Nederland
'SC Heerenveen wil nieuwe aanwinst op redelijk korte termijn vastleggen'

Gerry Hamstra heeft laten weten dat SC Heerenveen hoopt om 'op redelijk korte termijn' een nieuwe middenvelder aan de selectie toe te voegen, zo weet Voetbal International vandaag te melden. De Friezen azen op versterking vanwege de zware knieblessure van Stijn Schaars. 

"De keuze die we moesten maken was: halen we een vergelijkbare speler qua leeftijd, of halen we een jongere speler die Stijn niet alleen voor even, maar ook op lange termijn zou kunnen gaan vervangen", legt de bestuurder uit, die laat weten dat Robin Schouten waarschijnlijk geen contract krijgt.

De verdediger was in beeld als opvolger van Doke Schmidt, maar een vertrek van laatstgenoemde lijkt voorlopig van de baan. "Dus op dit moment is er geen vacature op die plek", vervolgt Hamstra. "Over die situatie zijn we richting Robin vooraf ook helder geweest", benadrukt hij.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Jul 2018 om 08:38
    Volgens iemand op het .org-forum wordt maandag nieuwe speler gepresenteerd. Diegene zat er in het verleden goed bij met andere transfers, dus lijkt redelijk betrouwbaar. Om wie het gaat is vooralsnog onduidelijk, maar gezien afwezigheid van Hamstra afgelopen week zou het wel eens om een buitenlandse speler (of Nederlander spelend in buitenland) kunnen gaan.
  • 13 Jul 2018 om 01:09
    • Quote van 12 Jul 2018 om 20:36
      Guttegut. Heb je mijn uitleg gevonden op google? Ik dacht het niet, alleen de link. Vreemd dat het nu ineens niet alleen meer de spits is die druk moet zetten zoals je eerst een paar keer beweerde. Nogmaals, voetballen én dus druk zetten doe je met alle veldspelers. Maar waar het om gaat, je mening over Reza slaat nergens op. Hij was altijd een van de weinige die afjoeg. En deed hij dat eens niet dan was het inderdaad Vlap of van Amersfoort die dat dan óók in hun eentje, dus volkomen zinloos deden. Je keeper heeft op het moment dat de keeper aan de andere kant de bal heeft geen directe tegenstander. Geeft dus ook geen druk. Heb je die onzin ook geleer op het CIOS, of heb je gewoon niet zo goed opgelet? En nu is deze discussie wat mij betreft wel klaar.
    Je stelt me wel vragen maar toch zeg je dat het klaar is.. Ja ja, dat is ook lekker makkelijk.
    Dan verzin je er ook nog eens dingen bij die ik gezegd zou hebben.
    Je keeper geeft inderdaad geen druk, maar hij moet zichzelf wel aanpassen aan die situatie. Want als hij op zijn eigen lijn blijft staan en er komt een lange bal dan ben je de lul. Dus ook al geef je indirect geen druk, daardoor kunnen ANDEREN wel druk zetten en kan je dus pressie voetbal spelen.
    Maar goed, ik praat tegen een muur een domme muur. Blijf lekker op voetbalzone, dat is echt wat voor jou dat niveau.

    En ik jouw uitleg gevonden op googlen? Dacht het niet alleen de link.

    ?????

    Waar heb je het überhaupt over man.

    Weet je wat, laat ook maar, heeft echt geen zin om met jou over voetbal te praten.
  • 12 Jul 2018 om 21:24
    Zou Joey Veerman van Volendam ook een optie zijn? Zou in de categorie diepte-aankoop vallen. Is nog jong (19) en speelt volgens Transfermarkt het liefste als defensieve middenvelder, maar heeft duidelijk ook aanvallende kwaliteiten.
  • 12 Jul 2018 om 20:36
    • Quote van 12 Jul 2018 om 19:21
      Haha, ben je daar nou google voor nodig? Dan snap ik het wel dat je het niet snapt..
      Je vleugels moeten inderdaad mee doen, maar 1 van de vleugels laat zijn man vrij, zodat deze ingespeeld wordt en je vervolgens kan beginnen met pressie voetbal!
      En ook meteen in het begin al fout gaan, als je pressie voetbal speelt moet JUIST je keeper ook mee doen door ver uit zijn 16 durven te voetballen/staan.
      Stond natuurlijk niet in je linkje van google?

      Maar goed, ga jij maar met het hele team op moment dat de keeper de bal heeft pressie spelen. Wedden dat de keeper dan een lange bal geeft en je dus geen pressie meer speelt?

      Zoek maar weer verder op google, je kan ook een cursus gaan volgen. Dat heb ik overigens in mijn jonge jaren op het CIOS gedaan.
    Guttegut. Heb je mijn uitleg gevonden op google? Ik dacht het niet, alleen de link. Vreemd dat het nu ineens niet alleen meer de spits is die druk moet zetten zoals je eerst een paar keer beweerde. Nogmaals, voetballen én dus druk zetten doe je met alle veldspelers. Maar waar het om gaat, je mening over Reza slaat nergens op. Hij was altijd een van de weinige die afjoeg. En deed hij dat eens niet dan was het inderdaad Vlap of van Amersfoort die dat dan óók in hun eentje, dus volkomen zinloos deden. Je keeper heeft op het moment dat de keeper aan de andere kant de bal heeft geen directe tegenstander. Geeft dus ook geen druk. Heb je die onzin ook geleer op het CIOS, of heb je gewoon niet zo goed opgelet? En nu is deze discussie wat mij betreft wel klaar.
  • 12 Jul 2018 om 19:21
    • Quote van 12 Jul 2018 om 15:37
      https://www.clubvoetbaldagen.nl/c-wat-is-pressie-spelen.html Let even goed op het woord tegenstanderS. En leg mij niet jouw woorden in de mond. Pressie spelen doe je als team, met uitzondering van je keeper, niet met alleen je spits. Het is op zich vrij simpel.

      Uitgelegd: Als de keeper van de tegenstander de bal heeft, heeft hij een aantal keuzes. Het inspelen van één van de verdedigers. Het inspelen van een terugzakkende middenvelder waarbij de verdediging overgeslagen wordt óf de lange bal richting de voorhoede. Één spits kan nooit de hele verdediging 'onder druk' zetten. Je vleugelspelers zullen simpelweg mee moeten doen. Hetzelfde geldt voor de middenvelders en verdedigers. Zodra die ergens in loze ruimte lopen of staan i.p.v enigszins in de buurt van hun aan te spelen tegenstander dan kan er nooit sprake zijn van pressie. Als je druk zetten pas gaat beginnen nadat de bal is gegeven loop je achter de feiten aan. Het verschil tussen ageren en reageren. Zo duidelijk genoeg voor je?
    Haha, ben je daar nou google voor nodig? Dan snap ik het wel dat je het niet snapt..
    Je vleugels moeten inderdaad mee doen, maar 1 van de vleugels laat zijn man vrij, zodat deze ingespeeld wordt en je vervolgens kan beginnen met pressie voetbal!
    En ook meteen in het begin al fout gaan, als je pressie voetbal speelt moet JUIST je keeper ook mee doen door ver uit zijn 16 durven te voetballen/staan.
    Stond natuurlijk niet in je linkje van google?

    Maar goed, ga jij maar met het hele team op moment dat de keeper de bal heeft pressie spelen. Wedden dat de keeper dan een lange bal geeft en je dus geen pressie meer speelt?

    Zoek maar weer verder op google, je kan ook een cursus gaan volgen. Dat heb ik overigens in mijn jonge jaren op het CIOS gedaan.
  • 12 Jul 2018 om 15:37
    • Quote van 12 Jul 2018 om 15:03
      Hahaha je snapt dus echt niet hoe pressie voetbal gespeeld moet worden he?
      Jij wilt dat de vleugels meteen de backs vastzetten als de keeper de bal heeft? En dan? Dan speelt de keeper dus de lange bal en kan je geen pressie meer spelen op de helft van de tegenstander he?

      DUS!!! Je vleugels zakken wat in, je laat de tegenstander 1 van de backs inspelen en vervolgens moet reza beginnen met druk zetten. Maar dat deed Reza nooit, die liep pas als de bal weer TERUG gespeeld werd naar de keeper.

      Maar goed, nu heb ik het je al 2x uitgelegd.. Nog geen 1x heb je het zelf durven te verwoorden.

      Geeft niet hoor, misschien moet je mijn reacties een paar x vaker lezen dan snap je wellicht hoe pressie voetbal werkt. Ik leg je het desnoods graag voor een 3e x uit.
    https://www.clubvoetbaldagen.nl/c-wat-is-pressie-spelen.html Let even goed op het woord tegenstanderS. En leg mij niet jouw woorden in de mond. Pressie spelen doe je als team, met uitzondering van je keeper, niet met alleen je spits. Het is op zich vrij simpel.

    Uitgelegd: Als de keeper van de tegenstander de bal heeft, heeft hij een aantal keuzes. Het inspelen van één van de verdedigers. Het inspelen van een terugzakkende middenvelder waarbij de verdediging overgeslagen wordt óf de lange bal richting de voorhoede. Één spits kan nooit de hele verdediging 'onder druk' zetten. Je vleugelspelers zullen simpelweg mee moeten doen. Hetzelfde geldt voor de middenvelders en verdedigers. Zodra die ergens in loze ruimte lopen of staan i.p.v enigszins in de buurt van hun aan te spelen tegenstander dan kan er nooit sprake zijn van pressie. Als je druk zetten pas gaat beginnen nadat de bal is gegeven loop je achter de feiten aan. Het verschil tussen ageren en reageren. Zo duidelijk genoeg voor je?
  • 12 Jul 2018 om 15:03
    • Quote van 11 Jul 2018 om 16:51
      Ja hoor, je hebt helemaal gelijk. Pressie spelen doe je alleen met je spits. De rest kan gewoon wat terug sjokken, hahahahaha. Het wordt steeds komischer met je. Maar vanaf nu laat ik je maar.
    Hahaha je snapt dus echt niet hoe pressie voetbal gespeeld moet worden he?
    Jij wilt dat de vleugels meteen de backs vastzetten als de keeper de bal heeft? En dan? Dan speelt de keeper dus de lange bal en kan je geen pressie meer spelen op de helft van de tegenstander he?

    DUS!!! Je vleugels zakken wat in, je laat de tegenstander 1 van de backs inspelen en vervolgens moet reza beginnen met druk zetten. Maar dat deed Reza nooit, die liep pas als de bal weer TERUG gespeeld werd naar de keeper.

    Maar goed, nu heb ik het je al 2x uitgelegd.. Nog geen 1x heb je het zelf durven te verwoorden.

    Geeft niet hoor, misschien moet je mijn reacties een paar x vaker lezen dan snap je wellicht hoe pressie voetbal werkt. Ik leg je het desnoods graag voor een 3e x uit.
  • 11 Jul 2018 om 16:56
    • Quote van 11 Jul 2018 om 16:34
      Kunnen we Tom Overtoom van Almere City nog overhalen naar Heerenveen te komen?
    Nec..
  • 11 Jul 2018 om 16:51
    • Quote van 11 Jul 2018 om 12:42
      Reza zette druk? Het enige wat die deed was soms doorlopen op de keeper...

      Ik heb dit seizoen hooguit 2 thuiswedstrijden gemist dus weet heel goed waar ik over praat.

      Vlap kwam zovaak over Reza heen om druk te zetten. Dat is heel goed tezien juist in het stadion.
      Streppel geeft ook niet voor niks aan dat spelen met pressie hem niet lukte. Nee dat lukt niet met Reza die geen druk zet.

      Het is juist goed dat de vleugels inzakten. Dat doe je expres zodat de back van de tegenstander ingespeeld wordt. Vervolgens moet Reza de weg van de back naar de keeper afschermen en zo DRUK gaan zetten.

      Hoevaak heeft Reza dat gedaan? Nooit, die ging pas druk zetten als de back weer de bal terug speelde naar de keeper..
      Lekker "druk "zetten op de keeper in je eentje...

      Ik vraag mij oprecht af of jij wel snapt hoe je pressie voetbal speelt..
    Ja hoor, je hebt helemaal gelijk. Pressie spelen doe je alleen met je spits. De rest kan gewoon wat terug sjokken, hahahahaha. Het wordt steeds komischer met je. Maar vanaf nu laat ik je maar.
  • 11 Jul 2018 om 16:34
    Kunnen we Tom Overtoom van Almere City nog overhalen naar Heerenveen te komen?
  • 11 Jul 2018 om 12:45
    • Quote van 10 Jul 2018 om 17:00
      Ging om jouw vermoedens over irritaties bij spelers in de kleedkamer over de relatie Reza en Streppel. Dat komt vanuit de onderbuik, òf je heb een bron die natuuuuuurlijk niet prijs geeft.... Met wie Vlap een klik heeft zal mij overigens een worst zijn! Maar met de verdere argumenten over Reza en géén druk zetten(?) weet ik al genoeg. Nl weinig kennis van zaken.
    Nooit de interviews van Schaars terug gekeken? Op aandringen van de spelersgroep heeft Streppel Veerman vlak voor de winterstop een basisplek gegeven.
    Nadat schaars openlijk voor de camera's Reza een beetje afkraakte en dat het zo wel heel moeilijk voetballen was.

  • 11 Jul 2018 om 12:42
    • Quote van 10 Jul 2018 om 16:36
      Ik vraag me echt serieus af of jij überhaupt wel eens een wedstrijd in het stadion hebt gezien afgelopen seizoenen. Je kunt Reza van alles beschuldigen, maar absoluut níet dat hij geen druk zette. Hij was namelijk meestal de enige die dat deed terwijl de buitenspelers vaak maar wat ten hoogte van de middenlijn bleven hangen of nog minder, al uitgebreid terug liepen naar de eigen helft. Verder heeft Reza bij diverse clubs in even diverse competities gespeeld. Of je het nu leuk vind of niet, dat is gewoon de definitie van ervaring opgedaan hebben. En dat Vlap wellicht meer een klik heeft met Veerman doet daar verder niet aan af.
    Reza zette druk? Het enige wat die deed was soms doorlopen op de keeper...

    Ik heb dit seizoen hooguit 2 thuiswedstrijden gemist dus weet heel goed waar ik over praat.

    Vlap kwam zovaak over Reza heen om druk te zetten. Dat is heel goed tezien juist in het stadion.
    Streppel geeft ook niet voor niks aan dat spelen met pressie hem niet lukte. Nee dat lukt niet met Reza die geen druk zet.

    Het is juist goed dat de vleugels inzakten. Dat doe je expres zodat de back van de tegenstander ingespeeld wordt. Vervolgens moet Reza de weg van de back naar de keeper afschermen en zo DRUK gaan zetten.

    Hoevaak heeft Reza dat gedaan? Nooit, die ging pas druk zetten als de back weer de bal terug speelde naar de keeper..
    Lekker "druk "zetten op de keeper in je eentje...

    Ik vraag mij oprecht af of jij wel snapt hoe je pressie voetbal speelt..
  • 10 Jul 2018 om 17:00
    • Quote van 10 Jul 2018 om 14:36
      Ah iemand kan het niet hebben? Dit is jouw onderbuik gevoel zeker?

      Vlap heeft het zelf gewoon gezegd hoor dat hij de beste klik met Veerman heeft..
    Ging om jouw vermoedens over irritaties bij spelers in de kleedkamer over de relatie Reza en Streppel. Dat komt vanuit de onderbuik, òf je heb een bron die natuuuuuurlijk niet prijs geeft.... Met wie Vlap een klik heeft zal mij overigens een worst zijn! Maar met de verdere argumenten over Reza en géén druk zetten(?) weet ik al genoeg. Nl weinig kennis van zaken.
  • 10 Jul 2018 om 16:36
    • Quote van 10 Jul 2018 om 14:39
      Oh oke, dus als je een WK hebt gespeeld dan ben je ervaren...

      Mooi man, dan heeft Reza aan Vlap en aan Pierie en zo mooi zijn WK ervaringen kunnen delen. Heeft hij ze verteld hoe je op de bank moet zitten ofzo?

      Vertel nou eens even concreet welke ervaring Reza kan delen met die jongens. En wat hebben die jongens aan die ervaring van Reza gehad?

      Misschien als je goed opgelet had, was het steeds REZA die verzaakte om druk te zetten. Vlap liep 2x zoveel kilometers op het veld omdat hij de taak van Reza vaak overnam omdat Reza met AL ZIJN ervaring op het WK weer eens verzaakte om druk te zetten.

      Maar nogmaals, vertel mij nou eens, wat Reza met zijn ervaring kan overbrengen op andere jongens?
    Ik vraag me echt serieus af of jij überhaupt wel eens een wedstrijd in het stadion hebt gezien afgelopen seizoenen. Je kunt Reza van alles beschuldigen, maar absoluut níet dat hij geen druk zette. Hij was namelijk meestal de enige die dat deed terwijl de buitenspelers vaak maar wat ten hoogte van de middenlijn bleven hangen of nog minder, al uitgebreid terug liepen naar de eigen helft. Verder heeft Reza bij diverse clubs in even diverse competities gespeeld. Of je het nu leuk vind of niet, dat is gewoon de definitie van ervaring opgedaan hebben. En dat Vlap wellicht meer een klik heeft met Veerman doet daar verder niet aan af.
  • 10 Jul 2018 om 14:39
    • Quote van 9 Jul 2018 om 16:43
      Nou wie van de jongens van afgelopen seizoen heeft het WK van 2014 gespeeld? Samen met zijn leeftijd, en dus vele seizoenen in verschillende competities, vind ik dat je hem als een ervaren speler kunt zien. Ondanks dat hij het tweede seizoen te weinig heeft gebracht, want dat ben ik zeker met je eens. Om nu gelijk al die aannames erbij te halen gaat mij wat ver.
    Oh oke, dus als je een WK hebt gespeeld dan ben je ervaren...

    Mooi man, dan heeft Reza aan Vlap en aan Pierie en zo mooi zijn WK ervaringen kunnen delen. Heeft hij ze verteld hoe je op de bank moet zitten ofzo?

    Vertel nou eens even concreet welke ervaring Reza kan delen met die jongens. En wat hebben die jongens aan die ervaring van Reza gehad?

    Misschien als je goed opgelet had, was het steeds REZA die verzaakte om druk te zetten. Vlap liep 2x zoveel kilometers op het veld omdat hij de taak van Reza vaak overnam omdat Reza met AL ZIJN ervaring op het WK weer eens verzaakte om druk te zetten.

    Maar nogmaals, vertel mij nou eens, wat Reza met zijn ervaring kan overbrengen op andere jongens?
  • 10 Jul 2018 om 14:36
    • Quote van 9 Jul 2018 om 16:42
      Waarschijnlijk weer het onderbuikje.... Als het om Streppel en Reza gaat hebben daar aantal flink last van....
    Ah iemand kan het niet hebben? Dit is jouw onderbuik gevoel zeker?

    Vlap heeft het zelf gewoon gezegd hoor dat hij de beste klik met Veerman heeft..
  • 10 Jul 2018 om 14:36
    • Quote van 9 Jul 2018 om 16:28
      Hoe weet je dat als ik dat vragen mag
    Dit heeft vlap zelf toegegeven dat hij een erg goede klik heeft met Veerman.
  • 10 Jul 2018 om 14:00
    Zag op twitter iemand Danny Bakker van Ado suggereren, was gisteren niet aanwezig bij de oefenpot van Ado en heeft eerder bij ons op het lijstje gestaan.
    Als ze nu weer een gezicht uit het verleden halen begin ik me wel sterk af te vragen waar wij nou daadwerkelijk scouten en wat er met de rapporten gedaan wordt. Een gezicht als Schøne zou ik begrijpen omdat hij in principe perfect in het plaatje past.
    Die Gall waar Heerenveen volgens de geruchten ook achteraan zit kan inmiddles ook naar Malmö FF en een (onbekende) club uit Amerika. Mochten ze hem nog willen contracteren als extra buitenspeler/vervanger van Zeneli dan zou ik maar opschieten. Gezien zijn statistieken denk ik dat dat wel een toevoeging zal zijn.
  • 10 Jul 2018 om 13:35
    • Quote van 10 Jul 2018 om 11:51
      Te dure optie, Zou voor Thomas ook geen stap omhoog zijn.
    Thomas moet nu stap hogerop doen maar Schöne is tegen die tijd 33 jaar en in een hele andere fase van zijn loopbaan. Ik zie hem hier nog wel afbouwen.
  • 10 Jul 2018 om 12:46
    Haal aub lasse schone terug. Z,n vrouwtje komt toch ook hiervandaan, des te meer reden om hier terug te keren om nog een paar jaar leuk te ballen.
  • 10 Jul 2018 om 11:51
    • Quote van 10 Jul 2018 om 10:57
      Dat lijkt mij ook inderdaad. Ik ben heel benieuwd voor welke van de twee opties ze nu gaan, dat is nog steeds niet duidelijk. Ik gok op een korte termijn-oplossing (huur), die bij goed resultaat kan worden omgezet naar een langere verbintenis. Mocht het niet bevallen, dan hoop ik dat ze contact leggen met Schöne, die dan transfervrij is.
    Te dure optie, Zou voor Thomas ook geen stap omhoog zijn.
  • 10 Jul 2018 om 10:57
    • Quote van 10 Jul 2018 om 10:40
      Ryan Thomas is veel te duur voor ons lijkt me.
    Dat lijkt mij ook inderdaad. Ik ben heel benieuwd voor welke van de twee opties ze nu gaan, dat is nog steeds niet duidelijk. Ik gok op een korte termijn-oplossing (huur), die bij goed resultaat kan worden omgezet naar een langere verbintenis. Mocht het niet bevallen, dan hoop ik dat ze contact leggen met Schöne, die dan transfervrij is.
  • 10 Jul 2018 om 10:40
    Ryan Thomas is veel te duur voor ons lijkt me.
  • 10 Jul 2018 om 10:29
    Lasse heeft eens gezegd altijd nog een keer voor Heerenveen te willen spelen. Verwacht dat het Ryan Thomas van PEC wordt.
  • 10 Jul 2018 om 09:29
    Ja.ik denk ook niet dat ze Lasse halen die gaat dan zeker ergens heen waar die kan cashen .maar hoeveel seizoenkaarten zijn er nu verkocht ben wel benieuwd of ze het stadion weer wat voller krijgen.
  • 10 Jul 2018 om 08:43
    • Quote van 10 Jul 2018 om 05:24
      Makkelijk... een ervaren speler natuurlijk!!!Jonkies hebben we genoeg, ik hoop dat ze voor Lasse Schone gaan. Ajax gaat voor Blind en Lasse komt sowieso op de bank. Voor Heerenveen is het een topper! Daarnaast gaat er dan ook eindelijk weer eens een vrije trap in.....
    Die gaat echt niet naar Heerenveen, Als die weg zou willen gaat hij eerder naar een club als AZ of cashen ergens.
  • 10 Jul 2018 om 05:24
    Makkelijk... een ervaren speler natuurlijk!!!Jonkies hebben we genoeg, ik hoop dat ze voor Lasse Schone gaan. Ajax gaat voor Blind en Lasse komt sowieso op de bank. Voor Heerenveen is het een topper! Daarnaast gaat er dan ook eindelijk weer eens een vrije trap in.....
  • 9 Jul 2018 om 22:50
    • Quote van 9 Jul 2018 om 22:44
      Nigel de jong
    heeft zover ik weet al getekend in de zandbak
  • 9 Jul 2018 om 22:50
    af en toe lees ik hier dat mensen zeggen dat Yuki tekort komt maar het blijkt dat mensen vergeten dat streppel hem bijna ALTIJD heeft gebruikt als een verdedigende middenvelder en maar zelden als aanvallende middenvelder wat trouwens de positie is waar hij het beste functioneert net zoals odegaard op rechtsbuiten zetten ipv op 10. Ik denk dat yuki prima kan spelen in ons team. Alleen het middenveld is vrijwel de enige plek waar we meer dan genoeg spelers hebben en de concurrentie hoog is.
  • 9 Jul 2018 om 22:44
    Nigel de jong
  • 9 Jul 2018 om 22:04
    • Quote van 9 Jul 2018 om 20:07
      Dus toch interesse voor Doke, zaten we er niet ver naast met onze discussies hier.
    Ja maar elke dag dertig kilometer in de trein dat zag Doke niet zitten ;)
  • 9 Jul 2018 om 20:07
    Dus toch interesse voor Doke, zaten we er niet ver naast met onze discussies hier.
  • 9 Jul 2018 om 18:54
    • Quote van 9 Jul 2018 om 16:23
      1 van de jongens met ervaring in de kleedkamer? Zo zo en wat voor ervaring hebben we het dan over? Kunnen we aub kappen over Reza? Die man heeft ons echt niks gebracht. Toevallig iets van 5 penalty's in 1 seizoen gescoord en daardoor lijkt het heel wat. Maar in het systeem van Heerenveen hoort een spits veel meer te scoren. Kijk maar naar alle voorgangers.

      Een vlap kijkt veel meer op tegen een Veerman en heeft ook een betere klik met Veerman. Idem dito voor Zeneli, dat zegt voor mij ook meer dan genoeg.
      Ik vermoed namelijk dat Reza en Streppel juist een negatieve invloed hadden op de sfeer in de kleedkamer, want Reza was het oogappeltje van Streppel en daar irriteerde heel veel spelers zich aan!
    En jij bent zeker een Veerman fan? Alsof die man 1ste spits wordt. Die is onder elke trainer mislukt, omdat hij gewoon te kort komt. Dat is geen toeval. Afscheid nemen van Schmidt, Amersfoort en Veerman en mooi doorselecteren.
  • 9 Jul 2018 om 18:32
    • Quote van 9 Jul 2018 om 17:32
      Daar zit wel erg weinig kwaliteit bij. Yuki, van Amersfoort vind ik tekort komen. Thorsby, Vlap en een goede nieuwe middenvelder zou mijn middenveld worden.
    Yuki tekort komen? Man, die jongen moet op 10 met een goed blok achter hem. Dan is hij één van de beste van de Eredivisie. Hij speelde uit in de Kuip hangend op rechts, hij speelde daar geweldig. Hij moet nu dingen doen die absoluut zijn kracht niet zijn. Omschakeling, defensieve arbeid, in duels komen, en diepgaande middenvelders opvangen. Hij is geweldig wendbaar, lichte trap, goede cross, goede steekbal, hij heeft een krachtige linker. Hij is echt compleet misbruikte de laatste twee jaar.
  • 9 Jul 2018 om 17:32
    Daar zit wel erg weinig kwaliteit bij. Yuki, van Amersfoort vind ik tekort komen. Thorsby, Vlap en een goede nieuwe middenvelder zou mijn middenveld worden.
  • 9 Jul 2018 om 17:28
    Lijkt me dan dat ze verwachten dat Thorsby of Kobayashi wel vertrekt. Want zoals het nu is is het toch best prima. Dan heb je hun twee, Bruijn, Naess, Vlap, van Amersfoort voor het middenveld. En dan eventueel Frederiksen, al is die misschien nog te licht. Anders lijkt me een nieuwe middenvelder toch wat overbodig. Dan kan je beter investeren in een keeper of buitenspeler, of een rechtsback wellicht ook.
  • 9 Jul 2018 om 16:43
    • Quote van 9 Jul 2018 om 16:23
      1 van de jongens met ervaring in de kleedkamer? Zo zo en wat voor ervaring hebben we het dan over? Kunnen we aub kappen over Reza? Die man heeft ons echt niks gebracht. Toevallig iets van 5 penalty's in 1 seizoen gescoord en daardoor lijkt het heel wat. Maar in het systeem van Heerenveen hoort een spits veel meer te scoren. Kijk maar naar alle voorgangers.

      Een vlap kijkt veel meer op tegen een Veerman en heeft ook een betere klik met Veerman. Idem dito voor Zeneli, dat zegt voor mij ook meer dan genoeg.
      Ik vermoed namelijk dat Reza en Streppel juist een negatieve invloed hadden op de sfeer in de kleedkamer, want Reza was het oogappeltje van Streppel en daar irriteerde heel veel spelers zich aan!
    Nou wie van de jongens van afgelopen seizoen heeft het WK van 2014 gespeeld? Samen met zijn leeftijd, en dus vele seizoenen in verschillende competities, vind ik dat je hem als een ervaren speler kunt zien. Ondanks dat hij het tweede seizoen te weinig heeft gebracht, want dat ben ik zeker met je eens. Om nu gelijk al die aannames erbij te halen gaat mij wat ver.
  • 9 Jul 2018 om 16:42
    • Quote van 9 Jul 2018 om 16:28
      Hoe weet je dat als ik dat vragen mag
    Waarschijnlijk weer het onderbuikje.... Als het om Streppel en Reza gaat hebben daar aantal flink last van....
  • 9 Jul 2018 om 16:28
    • Quote van 9 Jul 2018 om 16:23
      1 van de jongens met ervaring in de kleedkamer? Zo zo en wat voor ervaring hebben we het dan over? Kunnen we aub kappen over Reza? Die man heeft ons echt niks gebracht. Toevallig iets van 5 penalty's in 1 seizoen gescoord en daardoor lijkt het heel wat. Maar in het systeem van Heerenveen hoort een spits veel meer te scoren. Kijk maar naar alle voorgangers.

      Een vlap kijkt veel meer op tegen een Veerman en heeft ook een betere klik met Veerman. Idem dito voor Zeneli, dat zegt voor mij ook meer dan genoeg.
      Ik vermoed namelijk dat Reza en Streppel juist een negatieve invloed hadden op de sfeer in de kleedkamer, want Reza was het oogappeltje van Streppel en daar irriteerde heel veel spelers zich aan!
    Hoe weet je dat als ik dat vragen mag
  • 9 Jul 2018 om 16:23
    • Quote van 9 Jul 2018 om 16:16
      Ik hoop dat ze voor de ervaring kiezen. Dit ontbreekt wat mij betreft momenteel nog echt. Tuurlijk was Reza zijn rol op het veld afgelopen seizoen niet groot, maar hij was wel 1 van de jongens in de kleedkamer met ervaring. Nu hij en Stijn voorlopig ontbreken, moet er wel weer zo'n figuur bij.
    1 van de jongens met ervaring in de kleedkamer? Zo zo en wat voor ervaring hebben we het dan over? Kunnen we aub kappen over Reza? Die man heeft ons echt niks gebracht. Toevallig iets van 5 penalty's in 1 seizoen gescoord en daardoor lijkt het heel wat. Maar in het systeem van Heerenveen hoort een spits veel meer te scoren. Kijk maar naar alle voorgangers.

    Een vlap kijkt veel meer op tegen een Veerman en heeft ook een betere klik met Veerman. Idem dito voor Zeneli, dat zegt voor mij ook meer dan genoeg.
    Ik vermoed namelijk dat Reza en Streppel juist een negatieve invloed hadden op de sfeer in de kleedkamer, want Reza was het oogappeltje van Streppel en daar irriteerde heel veel spelers zich aan!
  • 9 Jul 2018 om 16:16
    Ik hoop dat ze voor de ervaring kiezen. Dit ontbreekt wat mij betreft momenteel nog echt. Tuurlijk was Reza zijn rol op het veld afgelopen seizoen niet groot, maar hij was wel 1 van de jongens in de kleedkamer met ervaring. Nu hij en Stijn voorlopig ontbreken, moet er wel weer zo'n figuur bij.
  • 9 Jul 2018 om 16:13
    • Quote van 9 Jul 2018 om 16:09
      Iemand enig idee om wie dit zou kunnen gaan?
    Geen idee, maar ik vind het jammer voor Naess. Er zijn met hem, Kobayashi en eventueel zelfs Thorsby op zich genoeg spelers die de plek van Stijn in kunnen vullen. Dit wordt waarschijnlijk weer banken voor Nicolai terwijl hij zich nu goed laat gelden.
  • 9 Jul 2018 om 16:09
    Iemand enig idee om wie dit zou kunnen gaan?
zondag 16 december 2018
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›