FOTO | Heerenveen-target gespot bij Heracles Almelo

( 8 reacties)
Groenste stroom van Nederland
FOTO | Heerenveen-target gespot bij Heracles Almelo

Het is bekend dat SC Heerenveen interesse heeft in PSV-spits Sam Lammers. Na VVV Venlo lijkt Heerenveen er een nieuwe concurrent bij te hebben.

Inmiddels lijkt Heracles Almelo zich ook gemeld te hebben in de strijd om de 21-jarige spits. Vandaag werd hij zelfs gespot in het Polman Stadion in Almelo. Vorige week zei Lammers nog dat hij binnen een aantal dagen zou beslissen waar zijn toekomst lag. Die dagen zijn inmiddels voorbij en het zal dan ook niet lang meer duren voordat hij definitief een beslissing maakt. 

 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jun 2018 om 09:22
    • Quote van 12 Jun 2018 om 07:50
      Volgens zijn instagram ligt hij nu lekker op het strand. Misschien een gedateerde foto.
    Dit is wel opvallend inderdaad. Het zou ook wel zo logisch zijn als hij na lang seizoen (plus Jong Oranje-trip) nog even vakantie viert. Aan de andere kant wil hij zijn toekomst ook snel duidelijk hebben.. 'Binnen enkele dagen' zei hij vorige week nog. We gaan het zien!
  • 12 Jun 2018 om 08:53
    Het is ook niet uit te sluiten dat hij voor een vergelijkbaar gesprek in Heerenveen is geweest. Het is en blijft een lastige transfer, dus verwacht er zelf in elk geval niet veel van - dan kan het uiteindelijk alleen maar meevallen.
  • 12 Jun 2018 om 07:50
    Volgens zijn instagram ligt hij nu lekker op het strand. Misschien een gedateerde foto.
  • 12 Jun 2018 om 07:28
    Afleidings manouvre...
  • 11 Jun 2018 om 23:48
    • Quote van 11 Jun 2018 om 23:23
      Novakovich? Lammers lijkt me inmiddels zeer onwaarschijnlijk.
    Wat voor een speler is dit?
  • 11 Jun 2018 om 23:23
    Novakovich? Lammers lijkt me inmiddels zeer onwaarschijnlijk.
  • 11 Jun 2018 om 23:21
    • Quote van 11 Jun 2018 om 23:13
      Tsja als Heracles hem wilt huren, dan moet hij dat zeker doen. Ik begrijp volledig dat fean hem alleen wilt kopen of iig een optie tot koop wil bedingen en anders niet. Benieuwd wie het wel gaat worden!
    Ja ik ook!

    Mijn eerste gedachte komt dan toch op die Novakovich, heb de laatste dagen met interlands wel gezien dat de Amerikanen niet blij waren dat hij niet mocht spelen & de geschiedenis van Bradley zal zeker goed zijn mocht hij komen.
  • 11 Jun 2018 om 23:13
    Tsja als Heracles hem wilt huren, dan moet hij dat zeker doen. Ik begrijp volledig dat fean hem alleen wilt kopen of iig een optie tot koop wil bedingen en anders niet. Benieuwd wie het wel gaat worden!
zondag 26 augustus 2018
14:30
Volledige programma ›