Hamstra houdt kaken op elkaar over Olde Riekerink: ''Ga niet in op namen''

( 11 reacties)
Groenste stroom van Nederland
Hamstra houdt kaken op elkaar over Olde Riekerink: ''Ga niet in op namen''

Volgens de Leeuwarder Courant is het vrijwel zeker dat Jan Olde Riekerink komend seizoen trainer wordt van SC Heerenveen. Technisch manager Gerry Hamstra houdt tegenover het ochtendblad echter zijn kaken stijf op elkaar.

"Ik ga niet in op namen", reageert Hamstra in de Leeuwarder Courant. "Dat doe ik niet sinds ik twee jaar geleden begon bij Heerenveen. Dat ga ik nu ook niet doen." Volgens de krant gaan Hamstra en algemeen directeur Luuc Eisenga wel degelijk in gesprek met 'JOR'.

Mogelijk is ook Hans Westerhof bij die gesprekken aanwezig. De 69-jarige oud-trainer werkte in het verleden (1997-2000) bij Ajax samen met Olde Riekerink en zit sinds anderhalf jaar in de raad van commissarissen van SC Heerenveen.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 May 2018 om 21:04
    • Quote van 16 May 2018 om 18:21
      Hebben de supporters dan echt helemaal geen gevoel meer voor de club? Altijd maar dreigen met het niet verlengen etc. Ik merk steeds meer dat de club wegzakt naar een zorgelijk niveau met supporters die er niet komen uit liefde voor de club. Helaas is dit de werkelijkheid.
    Eens! Ik kom er al 30 jaar. Dus ik ken de pieken maar ook de dalen van eerste divisievoetbal. Inmiddels woonachtig op 150km van H’veen maar geen denken aan dat ik niet verleng. Zie het als een kleine vorm van sponsoring aan de club, en je krijgt er ook nog een stoeltje voor. Ik heb persoonlijk niets met supporters die eisen om ‘vermaakt’ te worden. Koop dan een seizoenskaart voor de top 3 (en zelfs daar is het soms niet om aan te gluren)
  • 16 May 2018 om 20:03
    Precies ze zijn toch een club van het volk dus mogen ze ook wel dingen eerder naar buiten brengen anders zit iedereen maar te gissen
  • 16 May 2018 om 19:39
    • Quote van 16 May 2018 om 18:21
      Hebben de supporters dan echt helemaal geen gevoel meer voor de club? Altijd maar dreigen met het niet verlengen etc. Ik merk steeds meer dat de club wegzakt naar een zorgelijk niveau met supporters die er niet komen uit liefde voor de club. Helaas is dit de werkelijkheid.
    Snap je punt. Maar aan de andere kant dienen we ook niet zomaar alles te accepteren he.
  • 16 May 2018 om 19:07
    Ik heb al vaker gezegd: Verleng je seizoenkaart direkt. Dat is de enige manier om onze club In leven te houden. Wat moeten we blij zijn dat we eredivisievoetbal hebben. Kijk naar heel veel grote steden die dit niet hebben En als we dit kwijtraken wat dan???? Dus als 1 man/vrouw achter SC Heerenveen
  • 16 May 2018 om 19:00
    Nou ik verleng wel maar bij SCHeerenveen duurt het altijd tot het laatste ogenblik.we weten ook wel dat het al 2.5 maand geleden is dat het contract niet wordt verlengd.loop je straks weer achter de feiten aan.spelers die je wilt halen moet je toch we met de trainer overleggen straks zijn de spelers die je wilt halen alweer weg.dus een beetje tempo mag wel vind ik
  • 16 May 2018 om 18:42
    • Quote van 16 May 2018 om 18:21
      Hebben de supporters dan echt helemaal geen gevoel meer voor de club? Altijd maar dreigen met het niet verlengen etc. Ik merk steeds meer dat de club wegzakt naar een zorgelijk niveau met supporters die er niet komen uit liefde voor de club. Helaas is dit de werkelijkheid.
    Je komt ook om vermaakt te worden en dat zijn we de laatste jaren niet echt. Daardoor zijn er onder Streppel al 3000 weggelopen! Ik verleng ook niet als er geen acceptabele trainer wordt aangenomen!
  • 16 May 2018 om 18:27
    • Quote van 16 May 2018 om 18:25
      Heb ik gezegd dat ik niet verleng moet je nog maar even goed na lezen er staat nog niet
    Het gaat niet alleen om jou maar om vele reacties hier. Het wordt gewoon weer tijd dat we als 1 achter die club gaan staan en steunen in goede en slechte tijden! Wat je typt suggereert anders wel naar dat je wellicht niet verlengd:p
  • 16 May 2018 om 18:25
    Heb ik gezegd dat ik niet verleng moet je nog maar even goed na lezen er staat nog niet
  • 16 May 2018 om 18:21
    • Quote van 16 May 2018 om 15:24
      Ja.Hamstra houd de kaken op elkaar maar zolang ik niet weet wie trainer wordt verlengd ik mijn seizoen kaart nog niet en zo zijn er meer heb ik gehoord bij de laatste thuiswedstrijd.dus hoop deze week nog te horen wie de trainer wordt.
    Hebben de supporters dan echt helemaal geen gevoel meer voor de club? Altijd maar dreigen met het niet verlengen etc. Ik merk steeds meer dat de club wegzakt naar een zorgelijk niveau met supporters die er niet komen uit liefde voor de club. Helaas is dit de werkelijkheid.
  • 16 May 2018 om 15:52
    Als je een beetje snapt hoe het werkt snap je ook dat dit gewoon een bevestigend antwoord is. Ze hebben Olde Riekerink gewoon een aanbieding gedaan.
  • 16 May 2018 om 15:24
    Ja.Hamstra houd de kaken op elkaar maar zolang ik niet weet wie trainer wordt verlengd ik mijn seizoen kaart nog niet en zo zijn er meer heb ik gehoord bij de laatste thuiswedstrijd.dus hoop deze week nog te horen wie de trainer wordt.
zondag 19 augustus 2018
16:45
Volledige programma ›