'SC Heerenveen heeft opvolger Streppel bijna binnen': ''Moet nu een beslissing nemen''

( 65 reacties)
Groenste stroom van Nederland
'SC Heerenveen heeft opvolger Streppel bijna binnen': ''Moet nu een beslissing nemen''

Jan Olde Riekerink lijkt de opvolger van Jurgen Streppel te worden bij SC Heerenveen. Volgens de Leeuwarder Courant wil de Friese club 55-jarige oefenmeester op korte termijn presenteren.

"Ik ben momenteel met een paar Nederlandse clubs in gesprek en moet nu een beslissing gaan nemen wat ik ga doen", vertelt Olde Riekerink tegenover de ochtendkrant.

Zijn ambities liggen echter niet enkel in Nederland. "Ik ben net 4,5 week in China geweest. Ook daar heb ik met clubs gesproken. Er ligt in China een heel mooie aanbieding voor mij klaar", aldus Olde Riekerink.

Zijn laatste klus vervulde hij in Turkije, bij Galatasaray. Daar werd hij in februari van het vorige jaar de laan uitgestuurd. Eerder was Olde Riekerink werkzaam bij Ajax, AA Gent en FC Porto.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 May 2018 om 18:16
    Ik twijfel over deze trainer. Bij Ajax was het een beetje een politiek dier die probeerde te overleven in een wespennest. Hij teerde op de kwaliteiten van zijn assistenten (met in het bijzonder Wim Jonk). Wim Jonk dook niet weg en kreeg de klappen. Deze man vertrok via de achterdeur. In combinatie met Jonk zou ik het graag zien. Deze man alleen betwijfel ik...
  • 16 May 2018 om 17:57
    De spelers wat Hamstra naar Heerenveen heeft gehaald zijn goede aankopen gebleken. Ze waren allemaal verrassend qua naam. Niks kwam naar buiten op misschien een enkeling na. Nu is dat hetzelfde met de trainer, totaal onverwachts. Zal Hamstra dan ook goede trainers naar de club kunnen halen? Ik ben zeer benieuwd..
  • 16 May 2018 om 17:46
    Olde Riekerink is toch best een 'grote naam'? 13 Letters.... Maar wat moeten we met namen. Een logisch en aantrekkelijk idee van voetballen, spelers beter maken, om kunnen gaan met beperkingen maar toch ambitieus topsport bedrijven, een goede representant in media en andere publieksoptredens. Dan zijn ee al een stuk verder dan in de laatste jaren.
  • 16 May 2018 om 16:12
    • Quote van 16 May 2018 om 10:27
      Heerenveen DNA? We glijden steeds verder af van het “Us Hearenfean” gevoel. Mensen willen binden en zich verbonden voelen aan een club als Heerenveen. Met al deze passanten de afgelopen jaren voel ik me steeds minder verbonden en raak ik mijn “Heerenveen gevoel” elk jaar steeds een stukje meer kwijt. Het lijkt er steeds meer op dat ik om de 2 weken een bedrijf mag binnen stappen en naar een uitvoering mag komen kijken. Bij het niet verlengen van Streppel was bij het zoeken van een nieuwe trainer het hebben van het Heerenveen DNA een must! Ik hoopte hierbij niet op een trainer als Verbeek of Pastoor, maar op een jonge frisse trainer met oud-spelers van Heerenveen erom heen gebouwd. En dan iets opbouwen voor de lange termijn! Zodat de fans zich weer kunnen verbinden en het bedrijf Heerenveen weer een club kan worden! Onze Club
    Er is nooit over Heerenveen-dna gesproken in de huidige zoektocht. Wie zou volgens jou aan die voorwaarde voldoen om hier aan de slag te gaan als hoofdtrainer? Johhny Janssen blijft volgens mij en die kun je zien als cultuurbewaker.
  • 16 May 2018 om 16:05
    • Quote van 16 May 2018 om 09:31
      Nog nooit van gehoord. Iemand een idee met wat voor voetbal hij graag speelt? Is hij überhaupt ergens hoofdtrainer geweest?
    Hij is met de beloften van Ajax 2x kampioen geworden als ik met niet vergis. Hij kent dus sowieso het 4-3-3 voetbal waar ook onze club voor staat. Maar met zijn ervaringen in het buitenland heeft hij wellicht ook kennis van andere systemen die tegen bepaalde tegenstanders beter kunnen werken. Dat zou wat mij betreft een enorm pluspunt zijn. Beter dan een trainer die onbegrensd vol is van zijn tactiek, of deze nu werkt of niet.
  • 16 May 2018 om 16:01
    • Quote van 16 May 2018 om 08:30
      Weer geen trainer waarvoor de mensen naar het stadion toe komen
    Weer een trainer die net als alle anderen het voordeel van de twijfel krijgt. Als er gehint wordt op een grote naam dan kan het wellicht in eerste instantie wat tegenvallen. Maar het verhaal wat ik nu lees klopt wel bij waar onze club voor staat. Opleiden. Jonge spelers beter maken en een eerlijke kans gunnen. Als dat lukt en je gaat financieel weer goede transfers beleven dan maakt het niet veel uit of de trainer nu Jan, Peter, Frank of Pep heet. Heel veel slechter dan onder Streppel kan het bijna niet toch? Heeft veel spelers laten ruiken aan het 1e elftal, maar van de dit jaar doorgebroken spelers heeft er niet één het absolute vertrouwen gekregen. En dan zet het, allemaal bij elkaar opgeteld niet heel veel zoden aan de dijk. Ik hoop dat hij het goed gaat doen als hij daadwerkelijk komt. Dat hij niet meteen blij is als de doelstelling van PO gehaald wordt, maar dat hij vooraf al durft uit te spreken dat hij die 'gewoon' wil winnen. En dat hij aantoonbaar meer winnaarsmentaliteit weet bij te brengen bij zowat al onze spelers. Want dat is uitgerekend hetgene waar we te vaak op af hebben moeten haken.
  • 16 May 2018 om 16:01
    • Quote van 16 May 2018 om 10:26
      Dat vind ik een schitterende opstelling. Zou zeker kunnen werken bij ons denk ik.
    Op basis van ?
  • 16 May 2018 om 15:26
    • Quote van 16 May 2018 om 13:24
      Dat is ook niet onlogisch. Trainers worden tegenwoordig al na één matig resultaatje neergesabeld. De realiteitszin en rust bij de Heerenveen-supporter is volledig verdwenen. Een nieuwe Foppe zal er dus niet snel komen.
    Ik denk dat als je mensen uit eigen gelederen neer zet en bijvoorbeeld oud spelers die na 2000 bij ons gespeeld hebben, krijgen denk ik enigszins nog wel de tijd. In 1993 heb ik ook supporters horen roepen van “Foppe rot op” Toen is het ook allemaal goed gekomen. Iemand die zich verbonden voelt met Heerenveen en echt er voor wil gaan zal wel blijven voor een lange termijn. Moet tijd krijgen! Iedereen roept dat spelers en trainers allemaal snel omkijken naar een andere club, nou zorg en creeer een klimaat dat ze zich thuis voelen en zich willen ontwikkelen. Je moet niet altijd naar andere clubs kijken of het beleid willen gaan kopiëren. Nee, weer een eigen club cultuur creëren en niet te veel naar anderen kijken. Onderscheid je van de rest..
  • 16 May 2018 om 13:47
    Ik denk dat dit wel een trainer kan zijn die de boel weer op de rit krijgt , internationaal gewerkt, geeft jeugd een kans ,speltypevoorkeur ligt ons wel , ik zou zeggen: maar gauw aan de slag.
  • 16 May 2018 om 13:27
    • Quote van 16 May 2018 om 11:17
      Ik deel Rypster okse's gevoel wel enigzins maar voor een goede trainer moeten we denk ik wel buiten ons eigen straatje kijken. Het liefste hebben we een nieuwe Foppe die jarenlang blijft maar dat zit er voorlopig niet in denk ik.
    In hoeverre is dat in deze tijd nog reëel, waarbij spelers om de haverklap naar andere clubs kijken en ook trainers niet veel langer dan twee jaar bij een club werken wanneer ze succesvol zijn. De nieuwe Foppe bestaat simpelweg niet... De spelers/trainers die wel blijven zijn over het algemeen net niet goed genoeg voor het beoogde niveau (zie Doke). De enige manier waarop het zou kunnen is wanneer je een speler de kans geeft zijn trainerscarriere bij ons te beginnen, en hem alle beginnersfouten vergeeft.
  • 16 May 2018 om 13:24
    • Quote van 16 May 2018 om 11:17
      Ik deel Rypster okse's gevoel wel enigzins maar voor een goede trainer moeten we denk ik wel buiten ons eigen straatje kijken. Het liefste hebben we een nieuwe Foppe die jarenlang blijft maar dat zit er voorlopig niet in denk ik.
    Dat is ook niet onlogisch. Trainers worden tegenwoordig al na één matig resultaatje neergesabeld. De realiteitszin en rust bij de Heerenveen-supporter is volledig verdwenen. Een nieuwe Foppe zal er dus niet snel komen.
  • 16 May 2018 om 12:28
    eerst besloop mij een moment van teleurstelling bij het lezen v/d naam maar al snel zakte dat naar de achtergrond.....verrassend en niet verwacht. Heeft op verschillende niveau's ervaring opgedaan en de nodige buitenlandse ervaring! Ik laat mij dan ook graag verrassen, zie het in ieder niet direct negatief in......en lees dan wel dat het geen naam zal zijn die het stadion vol trekt, tja......een bekende, grote, naam zal dan wellicht wat nieuwsgierige mensen trekken echter, uiteindelijk zal het voetbal en de resultaten bepalen hoe vol het stadion loopt, dat is waar je voor komt uiteindelijk!
    Mocht hij inderdaad de bewuste kandidaat zijn dan hoop ik dat het snel afgerond word zodat er naar komend seizoen gewerkt kan worden!
  • 16 May 2018 om 12:23
    Beetje een kruising tussen Hans Klok en Adriaan de acrobaat als je hem zo ziet op de foto.
  • 16 May 2018 om 12:21
    Iemand met een mooie ervaring, variërend van opleiden tot 'de top' en werken met beperkte mogelijkheden. Meer ervaren dan Streppel en naar wat ik heb begrepen een 'mensenmens' in zijn rol als trainer en opleider. Als die tyoering in de praktijk klopt, zal hij hier passen. Een verrassende naam maar ik kan er vooralsnog prima mee leven.
  • 16 May 2018 om 11:59
    • Quote van 16 May 2018 om 11:57
      Nadat bijna iedereen geen bbelamgstelling had nu...b keus Henk Herder Assistent.
    Het zou mij verbazen wanneer de trainers in de rij zouden staan voor ons. Ik snap dat een aantal fans hier een stevig gekleurde bril op hebben maar de club is gewoon niet meer de club die het was begin jaren 2000. Dat betekent ook dat het voor trainers vooral een leuke klus is als je houdt van bouwen en leuk voetbal spelen, niet als je houdt van iets winnen of Europa onveilig maken.

    Dan kom je automatisch bij hele andere trainers uit. Dat mag je b-keus noemen, maar een trainer is al snel B-keus als de eerste benaderde trainer nee zegt. Beetje overdreven deze reactie.
  • 16 May 2018 om 11:57
    Nadat bijna iedereen geen bbelamgstelling had nu...b keus Henk Herder Assistent.
  • 16 May 2018 om 11:49
    Deze zag ik niet aankomen, maar past qua filosofie en ervaring prima. Geen Heerenveen-man, nee, maar als dat het criterium is ben je ook wel snel uitgezocht. Dan is het of Pastoor of Verbeek en dat vind ik allebei geen geweldige keuzes.
    De club verrast mij wederom, met dit konijn uit de hoge hoed.
  • 16 May 2018 om 11:40
    • Quote van 16 May 2018 om 08:12
      Wederom een loser. Kansloos
    Wat ben jij een loser !!
  • 16 May 2018 om 11:39
    Verrassende naam wie verwacht die nou, staat niet zomaar bij iemand op lijstje. ..maar ja je weet het nooit.
  • 16 May 2018 om 11:31
    Wordt echt leip van deze app dat ik niet normaal door de reacties kan scrollen. Dan schiet die opeens weer helemaal naar boven @Massi!
  • 16 May 2018 om 11:29
    Mij lijkt Olde Riekerink een goede optie. Heeft als hoofd jeugdopleiding gewerkt bij grote clubs, heeft assistent mogen zijn van goede trainers bij grote clubs en heeft met vedetten gewerkt.
    Daarbij moeten we niet vergeten dat ook Michel Vonk vertrekt/ is vertrokken als assistent en Olde Riekerink er dus één bij krijgt. Ik zou het interessant vinden om daar dan een beginnend trainer neer te zetten.
  • 16 May 2018 om 11:24
    Ik ben wel benieuwd naar voetbalvisie, wat voor systeem hij wil spelen etc. Ondanks zijn leeftijd is hij nog niet een hele ervaren trainer, echter wel heel ervaren in de voetbalwereld. Maar als je echt kijkt naar hoeveel wedstrijden hij als trainer aan het roer heeft gestaan, zijn dat niet veel. Wat dat betreft heb ik ook wel een beetje een dubbel gevoel. We kunnen wat dat betreft een voorbeeld nemen aan Duitsland ( en ook FC Groningen) die steeds vaker jonge coaches de kans geven die weer een hele andere kijk op het trainersvak hebben dan de oude generatie trainers. Maar ik ben erg benieuwd, het zou fijn zijn als er weer eens een coach langer blijft zitten dan 1-2 jaar.
  • 16 May 2018 om 11:21
    Namen als de Boer en Bosz zijn natuurlijk onrealistisch, die zijn gewend bedragen te verdienen die wij hier lang niet kunnen bieden. Olde Riekerink ken ik een beetje, hij komt op mij over als een arrogante man, verhalen uit zijn tijd bij Ajax zijn wisselend. Hij heeft in zijn tijd bij Ajax wel Jonk en Jongkind naar de club gehaald, maar volgens mij zijn zij in de Cruijff-revolutie gebrouilleerd. Maar dat zouden beide uitstekende assistenten zijn.

    Verder moeten we maar zien wat het wordt. Ik zou zo ook niet andere namen kunnen noemen die het aantoonbaar beter gaan doen.
  • 16 May 2018 om 11:17
    • Quote van 16 May 2018 om 10:36
      Maar wat versta je onder Heerenveen DNA? Een Fries? Een trainer met een verleden bij Hveen? Of iemand die qua zienswijze past bij de ambitie/strategie van de club? Ik ken deze man niet goed genoeg, maar ik vermoed dat ze op basis van dat laatste aspect met deze naam komen.
    Ik deel Rypster okse's gevoel wel enigzins maar voor een goede trainer moeten we denk ik wel buiten ons eigen straatje kijken. Het liefste hebben we een nieuwe Foppe die jarenlang blijft maar dat zit er voorlopig niet in denk ik.
  • 16 May 2018 om 11:16
    Hij heeft in de Turkse heksenketel die Galatasaray het als interim-trainer bijna een jaar volgehouden. Dat staat minimaal gelijk aan twee/drie seizoenen bij een normale club. ;)
  • 16 May 2018 om 10:36
    • Quote van 16 May 2018 om 10:27
      Heerenveen DNA? We glijden steeds verder af van het “Us Hearenfean” gevoel. Mensen willen binden en zich verbonden voelen aan een club als Heerenveen. Met al deze passanten de afgelopen jaren voel ik me steeds minder verbonden en raak ik mijn “Heerenveen gevoel” elk jaar steeds een stukje meer kwijt. Het lijkt er steeds meer op dat ik om de 2 weken een bedrijf mag binnen stappen en naar een uitvoering mag komen kijken. Bij het niet verlengen van Streppel was bij het zoeken van een nieuwe trainer het hebben van het Heerenveen DNA een must! Ik hoopte hierbij niet op een trainer als Verbeek of Pastoor, maar op een jonge frisse trainer met oud-spelers van Heerenveen erom heen gebouwd. En dan iets opbouwen voor de lange termijn! Zodat de fans zich weer kunnen verbinden en het bedrijf Heerenveen weer een club kan worden! Onze Club
    Maar wat versta je onder Heerenveen DNA? Een Fries? Een trainer met een verleden bij Hveen? Of iemand die qua zienswijze past bij de ambitie/strategie van de club? Ik ken deze man niet goed genoeg, maar ik vermoed dat ze op basis van dat laatste aspect met deze naam komen.
  • 16 May 2018 om 10:28
    • Quote van 16 May 2018 om 09:31
      Nog nooit van gehoord. Iemand een idee met wat voor voetbal hij graag speelt? Is hij überhaupt ergens hoofdtrainer geweest?
    Heeft met Galatasaray de bekerfinale gewonnen als interim, seizoen daarna werd hij ontslagen terwijl hij derde stond met die club. Her en der ook nog assistent-trainer en hoofd jeugdopleiding geweest bij een aantal grote clubs.
  • 16 May 2018 om 10:27
    Heerenveen DNA? We glijden steeds verder af van het “Us Hearenfean” gevoel. Mensen willen binden en zich verbonden voelen aan een club als Heerenveen. Met al deze passanten de afgelopen jaren voel ik me steeds minder verbonden en raak ik mijn “Heerenveen gevoel” elk jaar steeds een stukje meer kwijt. Het lijkt er steeds meer op dat ik om de 2 weken een bedrijf mag binnen stappen en naar een uitvoering mag komen kijken. Bij het niet verlengen van Streppel was bij het zoeken van een nieuwe trainer het hebben van het Heerenveen DNA een must! Ik hoopte hierbij niet op een trainer als Verbeek of Pastoor, maar op een jonge frisse trainer met oud-spelers van Heerenveen erom heen gebouwd. En dan iets opbouwen voor de lange termijn! Zodat de fans zich weer kunnen verbinden en het bedrijf Heerenveen weer een club kan worden! Onze Club
  • 16 May 2018 om 10:26
    • Quote van 16 May 2018 om 09:45
      Favoriete spel las ik 4-2-3-1 op transfermarkt.
    Dat vind ik een schitterende opstelling. Zou zeker kunnen werken bij ons denk ik.
  • 16 May 2018 om 10:13
    Lijkt me een man die bij hveen past
  • 16 May 2018 om 10:12
    Verrassende en nieuwsgierig keuze. Maar voorlopig heeft hij nog niet getekend. Mocht dat zover komen dan kan er aan de selectie worden gesleuteld. Ik kijk in ieder geval alvast uit naar het nieuwe seizoen. Forza Heerenveen!
  • 16 May 2018 om 10:03
    • Quote van 16 May 2018 om 09:25
      Vraag me af waarom van der Gaag voor NAC kiest... Alhoewel ik JOR niet goed kan inschatten, lijkt het me wel een trainer die jonge spelers weet op te leiden, dat is bij Heerenveen wel van belang.
    Vanwege de lijntjes van NAC met Manchester City vermoed ik.
  • 16 May 2018 om 10:02
    Heb er wel vertrouwen in. Heeft jarenlange ervaring in binnen en buitenland, wil aanvallend voetbal spelen, kan jeugdspelers beter maken en zal ze de kans geven. Daarmee voldoet hij aan de profielschets.
  • 16 May 2018 om 10:00
    • Quote van 16 May 2018 om 09:35
      Waar is Goranpopov met Advocaat?
    Goranpopov had vast gehoord dat het een Nederlandse trainer zou worden die in Turkije heeft gewerkt.
  • 16 May 2018 om 09:45
    • Quote van 16 May 2018 om 09:31
      Nog nooit van gehoord. Iemand een idee met wat voor voetbal hij graag speelt? Is hij überhaupt ergens hoofdtrainer geweest?
    Favoriete spel las ik 4-2-3-1 op transfermarkt.
  • 16 May 2018 om 09:42
    • Quote van 16 May 2018 om 09:35
      Waar is Goranpopov met Advocaat?
    Die was inmiddels overgeschakeld naar Henk de Jong ;-)
  • 16 May 2018 om 09:42
    Ben juist blij dat er een trainer komt die en al jaren op nivo heeft gewerkt. Verder ook al de nodige zaken als hoofdtrainer heeft meegemaakt en verder ook affiniteit met jeugd heeft. Want laten we wel zijn dat onze club een opleidings club is geworden en dus de doorstroom van spelers uit de jeugd een must is. Natuurlijk zal ook deze beste man wel een aantal zaken gaan doen waar we met ons allen vraag tekens bij kunnen zetten dat daarom zijn er ook 16 miljoen bondscoaches. Hoop echt dat iedereen nu zijn negativiteit laat varen en over een aantal weken ook weer zin krijgen in het komende seizoen. En voor wie wel in het 'verleden' blijft hangen zou ik zeggen zet jullie account lekker op uit en verleng ajb jullie seizoen kaart niet. Laten we weer met vertrouwen richting toekomst kijken (want slechter kon natuurlijk niet... sorry, moest nog even) en volgend seizoen onze club weer gaan steunen zoals het ook hoort. En natuurlijk ook dan mag heus wel weer de kritische noot en dat moet ook maar afgelopen half jaar waren de berichten op dit forum voor 90 procent negatief.
  • 16 May 2018 om 09:41
    Ik hoop ook dat het doorgaat en hoop dat ie China laat liggen. Hij kent Hamstra en Westerhof dus dat geeft vertrouwen. Op de foto komt ie goed over.
  • 16 May 2018 om 09:36
    Ik ben positief verrast!
  • 16 May 2018 om 09:35
    Waar is Goranpopov met Advocaat?
  • 16 May 2018 om 09:33
    • Quote van 16 May 2018 om 08:16
      Verdiep je wat meer. Zou je goed doen. Lekker de boel van te voren afschieten.
    Direct rood en verdiepen ? Deze gast heeft altijd al gelijk een mening en als het even goed gaat hoor je deze gast niet maar als het dan even een keertje niet goed gaat komt hij weer onder zijn steen vandaan om even te zeggen dat hij dit van te voren al had zien aankomen ! En het altijd al een slechte keuze vond. Gelukkig zijn er inmiddels al genoeg echte fans op dit forum die deze gast al absoluut niet meer serieus nemen. En gelukkig maar.....
  • 16 May 2018 om 09:31
    Nog nooit van gehoord. Iemand een idee met wat voor voetbal hij graag speelt? Is hij überhaupt ergens hoofdtrainer geweest?
  • 16 May 2018 om 09:25
    Vraag me af waarom van der Gaag voor NAC kiest... Alhoewel ik JOR niet goed kan inschatten, lijkt het me wel een trainer die jonge spelers weet op te leiden, dat is bij Heerenveen wel van belang.
  • 16 May 2018 om 09:21
    Nu al zin augustus!!! #coybiwab
  • 16 May 2018 om 09:20
    Blij met deze trainer, hoop dat hij tekent. Heb er veel vertrouwen in. Als hij komt verleng ik mijn seizoenkaart.
  • 16 May 2018 om 09:17
    Prima keuze lijkt me. Genoeg ervaring en zien wat het gaat brengen. Een trainer van naam geeft ook geen garantie op succes
  • 16 May 2018 om 09:07
    Wat is het negatief geworden hier. Wat gaan we doen? Blijven we hierin hangen of gaan we met goede moed en vertrouwen op naar een nieuw seizoen met een nieuwe trainer, nieuwe spelers en nieuwe kansen? Ik weet wel waar ik voor kies!
  • 16 May 2018 om 09:04
    • Quote van 16 May 2018 om 08:30
      Weer geen trainer waarvoor de mensen naar het stadion toe komen
    Onvoorstelbaar deze kansloze en ongefundeerde reacties. Lever die seizoenkaart, als je die al hebt, aub in. Werkelijk overal commentaar op en vooraf alles maar afschieten. Wat/wie verwacht je nou werkelijk bij een club waar de mogelijkheden zeker niet eindeloos zijn. Ken deze man(JOR) niet goed genoeg om een oordeel te geven. Echter met zijn staat van dienst(bij meerdere topclubs in de keuken gekeken, met topspelers gewerkt) sowieso mijn zegen. Lees net iets van geen netwerk in oa JL. En dan niet realiseren dat hij juist WEL een netwerk/lijntjes bij topclubs heeft liggen, tsja......., dan denk je ook echt niet verder.....
  • 16 May 2018 om 08:58
    Wat een negativiteit nu al, komop zeg
  • 16 May 2018 om 08:38
    • Quote van 16 May 2018 om 08:30
      Weer geen trainer waarvoor de mensen naar het stadion toe komen
    Sinds wanneer komen er mensen voor een trainer naar het stadion? Je gaat naar een stadion voor de spelers. Wie weet presteert hij fantastisch.
  • 16 May 2018 om 08:30
    Weer geen trainer waarvoor de mensen naar het stadion toe komen
  • 16 May 2018 om 08:20
    • Quote van 16 May 2018 om 08:12
      Wederom een loser. Kansloos
    Lekker onderbouwd Morten!
  • 16 May 2018 om 08:16
    • Quote van 16 May 2018 om 08:03
      O bij wie...jong Ajax... assistent bij Donetsk en Porto. China -16 en -20. Hfd. opleiding Galatasaray, toen trainer nr 99 was ontslagen was hij nog over na diverse nederlagen weer ontslagen.
    Verdiep je wat meer. Zou je goed doen. Lekker de boel van te voren afschieten.
  • 16 May 2018 om 08:15
    Een trainer met haar, verrassend.
  • 16 May 2018 om 08:12
    Wederom een loser. Kansloos
  • 16 May 2018 om 08:06
    Dat zou wat zijn als je overstapt van werkgever en iedereen baalt ervan dat je daar komt werken? Misschien moeten we deze man een kans geven, ken hem niet maar heb niet het idee dat Streppel een betere trainer is Olde Riekerink.
  • 16 May 2018 om 08:05
    JOR komt uit koker van Hans Westerhof en dat lijkt mij een hele capabele man. JOR heeft jaar lang Galatasaray getraind met spelers als Sneijder en Podolski dus dat is wel aardig indrukwekkend. Verder totaal geen idee wat voor type man het is.
  • 16 May 2018 om 08:03
    • Quote van 16 May 2018 om 07:57
      Cadeautje? Deze man heeft meer gepresteerd als trainer dan Stam, Pastoor, Steijn, Van der Gaag, Henk de Jong etc.
    O bij wie...jong Ajax... assistent bij Donetsk en Porto. China -16 en -20. Hfd. opleiding Galatasaray, toen trainer nr 99 was ontslagen was hij nog over na diverse nederlagen weer ontslagen.
  • 16 May 2018 om 07:57
    • Quote van 16 May 2018 om 07:56
      Ben nu ook benieuwd wie er allemaal hebben afgezegd als je al met dit kadootje komt aanzetten.
    Cadeautje? Deze man heeft meer gepresteerd als trainer dan Stam, Pastoor, Steijn, Van der Gaag, Henk de Jong etc.
  • 16 May 2018 om 07:56
    Ben nu ook benieuwd wie er allemaal hebben afgezegd als je al met dit kadootje komt aanzetten.
  • 16 May 2018 om 07:55
    • Quote van 16 May 2018 om 07:53
      Toch wel een beetje teleurstellend. Dan had ik 100x liever Alex Pastoor gehad als de keuze zo beperkt was.
    Hoe kan je nou nu al teleurgesteld zijn? Deze man heeft heel wat meer gepresteerd als een Alex Pastoor.
  • 16 May 2018 om 07:53
    Toch wel een beetje teleurstellend. Dan had ik 100x liever Alex Pastoor gehad als de keuze zo beperkt was.
  • 16 May 2018 om 07:52
    Ben allang blij dat het geen Verbeek of die van VVV is geworden. Hij heeft toch een behoorlijke staat van dienst.
  • 16 May 2018 om 07:49
    Tsja...
  • 16 May 2018 om 07:49
    Verrassende keuze. Maar eerst tekenen.
zondag 19 augustus 2018
16:45
Volledige programma ›