Homepage » Transfers & geruchten » 'Naam FC Groningen-trainer circuleert ook rondom het Abe Lenstra Stadion'

'Naam FC Groningen-trainer circuleert ook rondom het Abe Lenstra Stadion'

( 19 reacties)
Groenste stroom van Nederland
'Naam FC Groningen-trainer circuleert ook rondom het Abe Lenstra Stadion'

Nu er witte rook is rondom het wel of niet verlengen van het aflopende contract van Jurgen Streppel, zal er de komende weken volop gespeculeerd gaan worden wie hem zal opvolgen. Eén van de namen die nog niet eerder is genoemd, is die van Ernest Faber.

Volgens - het niet altijd even betrouwbare - Tjerkstra Media is de huidige trainer van FC Groningen naast de eerder genoemde Jaap Stam (Reading FC) en Mitchell van der Gaag (Excelsior) één van de namen die 'circuleert rondom het Abe Lenstra Stadion'.

Faber (46) was als speler jarenlang actief voor PSV en speelde tussendoor nog voor NEC, Sparta en FC Groningen. Nadat hij in 2004 met pensioen ging als voetballer, werd hij jeugdtrainer bij PSV en werkte hij zich op tot hoofdtrainer van NEC en FC Groningen.

Eind januari werd bekend dat de Groningers zijn aflopende contract niet zouden gaan verlengen. Op dit moment staat Faber met de Groningers op een dertiende plek, op zes punten achterstand van SC Heerenveen.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Mar 2018 om 09:11
    Faber? Laat me niet lachen!
  • 13 Mar 2018 om 23:12
    Ik weet niet wat fakenieuws is, maar Petrovic in godsnaam niet. Van alle trainers die genoemd worden, vind ik er geen beter dan Streppel, op Van der Gaag na.
  • 13 Mar 2018 om 22:16
    Ik dacht dat ze iets zouden doen aan Fake News
  • 13 Mar 2018 om 22:00
    • Quote van 13 Mar 2018 om 20:55
      Echt? Investeer eens en haal een Guardiola of Mourinho!
    Ja! Daar word ik enthousiast van. En neem Messi er gelijk bij...
  • 13 Mar 2018 om 20:55
    Echt? Investeer eens en haal een Guardiola of Mourinho!
  • 13 Mar 2018 om 20:37
    ach het komt van tjerkstra oftewel niet met een korreltje maar met de complete dode zee zout nemen Tjerkstra heeft weer op zijn enorme duim lopen zuigen en dit gerucht bedacht
  • 13 Mar 2018 om 20:17
    van de regen in de drup
  • 13 Mar 2018 om 19:51
    Geen Ernst Faber aub
  • 13 Mar 2018 om 19:23
    En ik ben de kerstman.
  • 13 Mar 2018 om 19:00
    • Quote van 13 Mar 2018 om 18:41
      Ik zie Petrovic wel komen.Is vaak op SKW
    Het duo Stam-Petrovic aangevuld met Johnny Jansen lijkt mij prima.
  • 13 Mar 2018 om 18:41
    Ik zie Petrovic wel komen.Is vaak op SKW
  • 13 Mar 2018 om 17:46
    Haha, humorrrr
  • 13 Mar 2018 om 17:46
    Sommige mensen schijnen onrust zaaien tot een kunst te willen verwerven. Stel je voor dat het ook echt serieus 3 minuten rustig zou zijn niet waar? (zucht)
  • 13 Mar 2018 om 17:41
    Laat die Tjerk media s.v.p. links liggen, die brengen alleen maar onzin de wereld in. Heel soms zitten ze toevallig goed maar 98% is complete onzin.
  • 13 Mar 2018 om 17:36
    Zo... ben weer bijgekomen van het lachen. Werkelijk waar, wat gaat dit voor een soap worden? In ieder geval vind ik hem nu al leuk. Hopelijk maken de wijze heren het juiste besluit, maar na de laatste jaren heb ik daar persoonlijk minder vertrouwen in dan de in mogelijkheid dat SCH de Champions Leaque gaat winnen. Buiten dat hoop ik op het beste voor de spelers, fans en de club. Ik wens de beste mensen dan ook alle wijsheid toe! Eens SCH fan, altijd SCH fan
  • 13 Mar 2018 om 17:29
    Hahahah
  • 13 Mar 2018 om 17:27
    Whahahaha...
  • 13 Mar 2018 om 17:26
    Wat een kul.
  • 13 Mar 2018 om 17:24
    Yeah right. Onder het mom: Bij Groningen loopt het niet zo lekker, maar met Heerenveen gaan we de gok gewoon wagen. Supporters zijn ook 'rondom de club' of Tjerkstra zelf. Ik geloof er niets van dat Faber hoog op een lijst van Hamstra staat.
zondag 16 december 2018
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›