Hamstra denkt opnieuw aan Hansen: ''Hij zou een optie kunnen zijn''

13 reacties
Hamstra denkt opnieuw aan Hansen: ''Hij zou een optie kunnen zijn''

Technisch manager Gerry Hamstra sluit niet uit dat SC Heerenveen doelman Martin Hansen opnieuw voor een halfjaar gaat huren van het Duitse Ingolstadt. De 27-jarige Deen stond de afgelopen maanden ook al onder contract in het Abe Lenstra Stadion vanwege de blessure van Warner Hahn.

"Allereerst is het natuurlijk een persoonlijk drama voor Warner. Na zijn eerdere schouderblessure heeft hij keihard gewerkt om terug te komen en dan gaat het nu weer mis", reageert Hamstra bij de NOS. Nader onderzoek moet gaan uitwijzen hoe ernstig de blessure precies is.

"Ik ben geen dokter, maar het is wel duidelijk dat wij hem langdurig kwijt zijn. En dan praat ik niet over twee of drie weken. Einde seizoen? Die vrees is er zeker", vervolgt Hamstra, die weet dat hij dus op zoek moet naar een nieuwe doelman.

Hij erkent dat Hansen daarbij opnieuw in beeld is. "Hansen zou een optie kunnen zijn", zegt Hamstra. "We zijn nu alles aan het bekijken en hopen het liefst zo snel mogelijk een vervanger te kunnen presenteren."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen kun dien je in te loggen of te registreer je, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Jan 2018 om 10:25
    Eindelijk worden mensen eens wakker en gaan inzien dat Hamstra de verkeerde man is voor Heerenveen. Deze man voert een waardeloos aankoopbeleid.
  • 12 Jan 2018 om 23:07
    Mocht Hansen terug komen dan mag hij op zoek naar nieuwe huisvesting. Het vorige door hem gehuurde huis (van Bijker) is als een zwijnenstal achtergelaten. Heerenveen onwaardig, alleen daarom al zou je hem niet weer moeten halen. Geef vd Steen een kans. Hij doet wedstrijdervaring op, stijgt in marktwaarde en voor de positie in de eindstand maakt het waarschijnlijk niks uit.
  • 12 Jan 2018 om 20:42
    • Quote van 12 Jan 2018 om 19:12
      En dan superfrysk? Dan zit van der Steen weer en we spenderen tienduizenden euros om een keeper een half jaar te zien waarmee ook niet meer halen dan de playoffs. Heeft toch helemaal geen zin. Haal dan de veel goedkopere Hansen en zet vd Steen onder de lat. Kan hij zich een half jaar bewijzen als eerste doelman.
    Struisvogel 2 ,play-offs hihi laten we eerst kijken of we in de top 5 kunnen staan en eens thuis normaal kunnen winnen.
  • 12 Jan 2018 om 20:20
    • Quote van 12 Jan 2018 om 19:12
      En dan superfrysk? Dan zit van der Steen weer en we spenderen tienduizenden euros om een keeper een half jaar te zien waarmee ook niet meer halen dan de playoffs. Heeft toch helemaal geen zin. Haal dan de veel goedkopere Hansen en zet vd Steen onder de lat. Kan hij zich een half jaar bewijzen als eerste doelman.
    Het probleem is dat Streppel Hansen in de basis zet en niet vd Steen.
  • 12 Jan 2018 om 19:12
    • Quote van 12 Jan 2018 om 18:02
      Nee Hamstra geen Hansen, Nordtfelt halen. En Wouter S6 je kunt het!
    En dan superfrysk? Dan zit van der Steen weer en we spenderen tienduizenden euros om een keeper een half jaar te zien waarmee ook niet meer halen dan de playoffs. Heeft toch helemaal geen zin. Haal dan de veel goedkopere Hansen en zet vd Steen onder de lat. Kan hij zich een half jaar bewijzen als eerste doelman.
  • 12 Jan 2018 om 18:42
    • Quote van 12 Jan 2018 om 18:33
      Ik zie Hamstra dit ook nog wel zeggen om Hansen niet te beschadigen. Want hij heeft niet heel veel indruk gemaakt in dat halfjaar. Aardige keeper maar niet aantoonbaar beter dan Van der Steen.
    Vraag me af of Hamstra dat wel gezien heeft. Ben benieuwd of ie aanspreekbaar is a.s. Maandag.
  • 12 Jan 2018 om 18:33
    Ik zie Hamstra dit ook nog wel zeggen om Hansen niet te beschadigen. Want hij heeft niet heel veel indruk gemaakt in dat halfjaar. Aardige keeper maar niet aantoonbaar beter dan Van der Steen.
  • 12 Jan 2018 om 18:32
    Hansen heeft toch laten zien een matige keeper te zijn. Hoe kan je die nou weer halen. Man man man.
  • 12 Jan 2018 om 18:30
    Jezus, wat is dat met Hamstra? Hanssen heeft het erg matig gedaan en die wil hij weer halen? Uit welke sport komt Hamstra? Waterpolo ofzo?
  • 12 Jan 2018 om 18:02
    Nee Hamstra geen Hansen, Nordtfelt halen. En Wouter S6 je kunt het!
  • 12 Jan 2018 om 17:55
    En meer dan terecht! Niet alleen van der Steen wordt genaaid. WIJ net zo!
    Weer z'n mafklapper onder de lat.
  • 12 Jan 2018 om 17:55
    • Quote van 12 Jan 2018 om 17:54
      Ik denk dat we er wel vanuit kunnen gaan dat Hansen gewoon weer komt. Ik ga in ieder geval niet voor hem zingen. Zo'n geweldenaar is hij niet gebleken. Een mooie stunt zou zijn om bij aanvang van de wedstrijden gewoon het van der Steen lied te zingen met z'n allen.
    Liever Wouter dan Martin, inderdaad...
  • 12 Jan 2018 om 17:54
    Ik denk dat we er wel vanuit kunnen gaan dat Hansen gewoon weer komt. Ik ga in ieder geval niet voor hem zingen. Zo'n geweldenaar is hij niet gebleken. Een mooie stunt zou zijn om bij aanvang van de wedstrijden gewoon het van der Steen lied te zingen met z'n allen.
zondag 29 april 2018
14:30
Volledige programma ›