'Van der Steen hevig teleurgesteld dat hij niet mag vertrekken uit Heerenveen'

( 16 reacties)
Groenste stroom van Nederland
'Van der Steen hevig teleurgesteld dat hij niet mag vertrekken uit Heerenveen'

Wouter van der Steen is hevig teleurgesteld dat hij niet mag vertrekken bij SC Heerenveen, meldt de Leeuwarder Courant. De club wil hem, mede door de blessure van Warner Hahn, niet laten vertrekken.

Van der Steen zelf wilde na het oefenduel met de Belgische topclub Anderlecht niet met de pers praten. Hoewel eerder het signaal was afgegeven dat hij mogelijk kon vertrekken, werd die situatie woensdag ineens compleet anders. Warner Hahn liep opnieuw een flinke schouderblessure op en hield in dat de deur voor een vertrek van Van der Steen dicht ging.

Trainer Jurgen Streppel begreep de teleurstelling van de keeper. ''Wouter mag teleurgesteld zijn. Natuurlijk mag dat. Maar hij is uit het juiste hout gesneden'', begint Streppel in de ochtendkrant. ''Ik ken hem al heel lang. De manier waarop hij vandaag gereageerd heeft in de wedstrijd is alvast een compliment waard. Hij is een fantastische jongen in de groep'', besluit hij positief.

Volg jij FeanOnline al op Instagram?

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jan 2018 om 17:59
    • Quote van 12 Jan 2018 om 13:12
      Ik zie de boze reacties alweer komen als hij besluit dwars te gaan liggen. Als het maar niet een soap ala Larson 2.0 word.
    Zeer zeker niet. Ik neem aan dat iedere fan hier het gewoon met Wouter eens zou zijn mits hij wéer op de bank komt. Al helemaal als er weer een Hansen o.i.d. komt.
  • 12 Jan 2018 om 17:51
    • Quote van 12 Jan 2018 om 11:19
      Wat mij betreft is hij de komende maanden onze eerste doelman, maar ik begrijp Streppel hierin niet echt. Hij waardeert Wouter enorm maar wil geen gebruik van hem maken als eerste doelman (toen Hansen er was). Wat voor nut heeft een reservedoelman dan als je hem niet wilt opstellen?
    Bij Streppel zijn het vooral praatjes Massi. Hetzelfde als de strijd tussen Reza en Veerman. Het heeft sowieso veel te lang geduurd met het aanmodderen met 3 goals Reza. Veerman krijgt én pakt zijn kans en scoort en toch is in 2½ week géén competitievoetbal Streppel kennelijk weer aan het twijfelen geslagen.... De uitspraak 'Henk moet het maar met Reza uitvechten' belooft weinig goeds. Volstrekt onbegrijpelijk.
  • 12 Jan 2018 om 17:47
    • Quote van 12 Jan 2018 om 11:50
      Dan moet je hem nu wel de kans geven en de kans is volgens mij best groot dat er nu een andere keeper komt en van der Steen alsnog mag gaan zitten. Van beide kanten begrijpelijke houding. Van der Steen kan 3/4 seizoenen keepen in Japan en een mooie cent verdienen, wellicht dat die kans er niet zomaar weer komt.
    Zoals het nu lijkt is hij na dit seizoen transfervrij. Dan zal er wel weer interesse zijn verwacht ik. Want op subtop niveau is hij gewoon een prima keeper. En ik denk dat er door veel te spelen bij hem ook nog wel aardig rek in zit.
  • 12 Jan 2018 om 17:45
    • Quote van 12 Jan 2018 om 13:42
      Je wil nou eenmaal 2 eredivisiewaardige keepers. Dus hij moet het uitvechten met de vervanger van Hahn.
    De nieuwe heeft bij Streppel sowieso al een streepje voor. Als huidige 2e keeper (eigen) zou hij de logische opvolger moeten zijn van Hahn. En niet een Martin Hansen die in Duitsland amper aan spelen toe kwam en/of komt.
  • 12 Jan 2018 om 17:43
    • Quote van 12 Jan 2018 om 16:03
      Ze waren anders bezig om met hem te verlengen, dat is dus ook niet gelukt.Wel begrijpelijk, helemaal als er zich z'on kans aandient. Bijzonder jammer dat ie dan alsnog vertrekt want het is een sympathiek persoon en had hem graag langer bij Heerenveen gezien.



    Als je hem nu weer geen eerlijke kans gunt (die hij op basis van de wedstrijd gister simpelweg verdient) dan kun je het schudden dat hij bij gaat tekenen. Mag hij spelen en blijft hij eerste keeper en de kans zal ongetwijfeld toenemen.
  • 12 Jan 2018 om 16:03
    Ze waren anders bezig om met hem te verlengen, dat is dus ook niet gelukt.Wel begrijpelijk, helemaal als er zich z'on kans aandient. Bijzonder jammer dat ie dan alsnog vertrekt want het is een sympathiek persoon en had hem graag langer bij Heerenveen gezien.



  • 12 Jan 2018 om 15:20
    Er is dus weer een kans dat van der Steen onder lat staat. Niks mis mee
  • 12 Jan 2018 om 13:42
    Je wil nou eenmaal 2 eredivisiewaardige keepers. Dus hij moet het uitvechten met de vervanger van Hahn.
  • 12 Jan 2018 om 13:18
    Ik snap Wouter helemaal, Hahn geblesseerd. Hansen moest komen 1-2 trainen en in de basis, Wouter op de bank. Terwijl Wouter goed keepte. Nu Hahn weer hetzelfde Wouter ff onder de lat,let op komt en andere keeper en Wouter weer op de bank. Daar wordt je als keeper toch ook schijtziek van, ja ja Jurgen Streppel .....
  • 12 Jan 2018 om 13:12
    Ik zie de boze reacties alweer komen als hij besluit dwars te gaan liggen. Als het maar niet een soap ala Larson 2.0 word.
  • 12 Jan 2018 om 12:18
    Wat ik ook wel weer begrijp; Met de blessure van Hahn moest de club erg snel handelen met Hansen. Wij weten niet wat er in dat huurcontract is opgenomen. Omdat je niet veel keuzes hebt en de andere partij dat ook weet kan er een speeltijd garantie in het huurcontract van Hansen opgenomen zijn (Zijn aannames, ik heb zeker geen bronnen). Men moest wel een vervangende keeper halen en had dus weinig keus.
    Of zie ik dit verkeerd?
  • 12 Jan 2018 om 12:11
    Zou het gewoon hard gaan spelen. Laat Streppel en Hamstra maar lekker het heen en weer krijgen
  • 12 Jan 2018 om 11:50
    Dan moet je hem nu wel de kans geven en de kans is volgens mij best groot dat er nu een andere keeper komt en van der Steen alsnog mag gaan zitten. Van beide kanten begrijpelijke houding. Van der Steen kan 3/4 seizoenen keepen in Japan en een mooie cent verdienen, wellicht dat die kans er niet zomaar weer komt.
  • 12 Jan 2018 om 11:41
    Compleet logisch. Je bent tweede doelman en je wacht op je kans als de eerste doelman geblesseerd raakt. Als die dan geblesseerd raakt en ze halen een andere eerste keeper, dan had ik ook even met de vuist op tafel geslagen.
  • 12 Jan 2018 om 11:20
    Ik snap hem wel. De club gaat nu toch weer een andere keeper halen die eerste keeper wordt. Hij krijgt toch niet de kans om eerste keeper te worden. Dan snap ik wel dat je weg wil. Hij krijgt het vertrouwen helemaal niet
  • 12 Jan 2018 om 11:19
    Wat mij betreft is hij de komende maanden onze eerste doelman, maar ik begrijp Streppel hierin niet echt. Hij waardeert Wouter enorm maar wil geen gebruik van hem maken als eerste doelman (toen Hansen er was). Wat voor nut heeft een reservedoelman dan als je hem niet wilt opstellen?