Hamstra op zoek naar vervanger Hahn: ''Dat is heel vervelend voor ons''

13 reacties
Hamstra op zoek naar vervanger Hahn: ''Dat is heel vervelend voor ons''

Door de zware blessure van Warner Hahn zal technisch manager Gerry Hamstra deze maand noodgedwongen op zoek gaan naar een nieuwe doelman. Voor Hamstra is dat een uitdaging, voor Hahn is het een kleine ramp. 

"Dat is heel sneu voor Warner en heel vervelend voor ons", reageert technisch manager Gerry Hamstra tegenover Voetbal International. De Deen Martin Hansen (27) van FC Ingolstadt lijkt de voornaamste kandidaat om Hahn (wederom) te vervangen, maar Hamstra liet zich daarover nog niet uit.

Eind augustus bleek overigens dat niet Hansen, maar ex-Heerenvener Kristoffer Nordfeldt bovenaan het lijstje stond van Hamstra. Zijn club Swansea City wilde echter niet meewerken aan een verhuur van zes maanden. Dat zal nu waarschijnlijk niet anders zijn.

 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen kun dien je in te loggen of te registreer je, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jan 2018 om 13:21
    Waarom v.d.Steen nu niet eens de kans geven? Heeft in de wedstrijden die hij gespeeld heeft toch een goede indruk achtergelaten , ik begrijp er niet zoveel van , je hebt toch ook een derde man?
  • 12 Jan 2018 om 09:05
    Denk dat het prima is om Hansen een half jaar te huren, waarbij ik toch wel vind dat van der Steen een kans verdient. Hij heeft het prima gedaan op de momenten dat hij er moest staan, en dat mag beloond worden met een serie in het eerste. Nordfeldt zou natuurlijk prima zijn maar dat kost gewoon veel meer geld en de vraag is wat je daar nou mee wint.
  • 11 Jan 2018 om 22:23
    • Quote van 11 Jan 2018 om 20:04
      Denk dat Ronald wel gelijk heeft. Vooral dat 3de zal belangrijk zijn voor Nordfeldt. En voor Swansea ook een voordeel als hij het WK speelt dus denk dat ze wel mee willen werken aan een verhuur van een half jaar. Zou leuk zijn om Kristoffer weer onder de lat te hebben. Sorry voor de vd Steen fans maar Nordfeldt is een klasse beter.
    Heb je hem de laatste tijd zien keepen dan, tis nog maar de vraag of Nordfeldt nog het niveau heeft.
  • 11 Jan 2018 om 22:15
    • Quote van 11 Jan 2018 om 21:51
      Lekker kortzichtig. Wat moeten we doen als wouter geblesseerd raakt dan?
    Klopt. Nordfeldt een half jaar huren, Kan hij zich mooi in de kijker spelen voor het WK.
  • 11 Jan 2018 om 21:51
    • Quote van 11 Jan 2018 om 20:52
      Geen andere keeper halen Wouter kan dit aan
    Lekker kortzichtig. Wat moeten we doen als wouter geblesseerd raakt dan?
  • 11 Jan 2018 om 20:52
    • Quote van 11 Jan 2018 om 19:58
      Leuk voor Wouter ben je tweedde keeper en mag je niet eens keepen als je de kans krijgt!
    Geen andere keeper halen Wouter kan dit aan
  • 11 Jan 2018 om 20:24
    • Quote van 11 Jan 2018 om 18:57
      Gewoon Wouter v/d Steen op goal goede reflex geen Hansen weer niet goed genoeg erg onzeker
    Mee eens. Wouter is onze 2e keeper en heeft al bewezen dat hij het kan. Geef hem deze kans.
  • 11 Jan 2018 om 20:04
    • Quote van 11 Jan 2018 om 19:04
      Ik zou een poging wagen om Nordfeldt te huren voor een half jaar. Dit kan naar mijn mening goed zijn om 3 redenen.
      1. Het is een betere keeper dan v/d Steen2. Hij kent de club goed3. Als hij wedstrijden keept heeft hij kans op deelname aan het WK
    Denk dat Ronald wel gelijk heeft. Vooral dat 3de zal belangrijk zijn voor Nordfeldt. En voor Swansea ook een voordeel als hij het WK speelt dus denk dat ze wel mee willen werken aan een verhuur van een half jaar. Zou leuk zijn om Kristoffer weer onder de lat te hebben. Sorry voor de vd Steen fans maar Nordfeldt is een klasse beter.
  • 11 Jan 2018 om 19:58
    Leuk voor Wouter ben je tweedde keeper en mag je niet eens keepen als je de kans krijgt!
  • 11 Jan 2018 om 19:24
    Hansen is mij ook tegengevallen. In de eerste paar wedstrijden dacht ik nog positief over hem maar daarna maakte hij foutjes. Mocht Wouter v d Steen blijven dan wil ik hem wel eens als 1e keeper zien.Mocht ie weer op het tweede plan komen is dat weer voor de zoveelste keer een slag in het gezicht voor hem.

  • 11 Jan 2018 om 19:07
    Hamstra gaat Nordfeldt toch niet huren. Er zal wel weer een 2e hands keeper komen en gelijk 1e keeper zal worden en dan Wouter vd Steen weer op de bank gaan.Let maar op. ...
  • 11 Jan 2018 om 19:04
    Ik zou een poging wagen om Nordfeldt te huren voor een half jaar. Dit kan naar mijn mening goed zijn om 3 redenen.
    1. Het is een betere keeper dan v/d Steen2. Hij kent de club goed3. Als hij wedstrijden keept heeft hij kans op deelname aan het WK
  • 11 Jan 2018 om 18:57
    Gewoon Wouter v/d Steen op goal goede reflex geen Hansen weer niet goed genoeg erg onzeker
zondag 29 april 2018
14:30
Volledige programma ›