Riemer van der Velde en Foppe de Haan te gast bij Radio Camataru

8
Riemer van der Velde en Foppe de Haan te gast bij Radio Camataru

Komende zondag zal een een bijzondere dag worden in geschiedenis van SC Heerenveen én Radio Camataru. Voorafgaand aan het duel met FC Twente zullen de Riemer van der Velde- en Foppe de Haan-tribune namelijk onthuld gaan worden.

Het initiatief hiervoor ontstond bijna een jaar geleden in één van de uitzendingen van Radio Camataru en daarom zullen De Haan en Van der Velde na afloop van het duel gaan aanschuiven in een nieuwe podcast. Samen met presentator Hielke Biemond en sidekicks Redmer Wijnsma en Frank Beenen zal er onder meer gepraat worden over de onthulling en de duels met Feyenoord en FC Twente.

Voor de rest staat de agenda nog niet vast en dus zijn jullie vragen voor de clubiconeen uiteraard weer van harte welkom. De onderstaande reacties staan open tot zaterdagavond open!

8 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 Sep 2021 om 21:58
    • Quote van 25 Sep 2021 om 20:41
      Vind persoonlijk inderdaad dat je vanaf volgendjaar moet zien of je wat doeken kunt leggen in bijv. De hoeken bovenin zuid. Zodat je het publiek weer wat meer bij elkaar krijgt. Zou de sfeer en beleving wel ten goede komen soort van psychologische schaarste creëeren.
    Goed idee. En met de kennis van nu is het erg gemakkelijk kritiek te leveren op de omvang van het stadion zoals het toen gebouwd is
  • 25 Sep 2021 om 20:41
    Vind persoonlijk inderdaad dat je vanaf volgendjaar moet zien of je wat doeken kunt leggen in bijv. De hoeken bovenin zuid. Zodat je het publiek weer wat meer bij elkaar krijgt. Zou de sfeer en beleving wel ten goede komen soort van psychologische schaarste creëeren.
  • 25 Sep 2021 om 20:22
    • Quote van 25 Sep 2021 om 17:45
      Want jij was liever in het oude stadion blijven aanrommelen in de marge van het betaald voetbal en dan misschien wel het zelfde lot ondergaan als Wageningen, SVV en AGOVV? Tuurlijk.
    Dat is wel een heel negatief scenario meteen, misschien of beter gezegd waarschijnlijk waren er wel alternatieven die op lange termijn met know how van nu beter waren voor de club.
  • 25 Sep 2021 om 17:45
    • Quote van 25 Sep 2021 om 16:27
      Met dank aan RvdV
    Want jij was liever in het oude stadion blijven aanrommelen in de marge van het betaald voetbal en dan misschien wel het zelfde lot ondergaan als Wageningen, SVV en AGOVV? Tuurlijk.
  • 25 Sep 2021 om 16:27
    • Quote van 25 Sep 2021 om 11:29
      Nou eerste maar eens de stadionhuur naar beneden. Dat is 1 molensteen.
    Met dank aan RvdV
  • 25 Sep 2021 om 12:57
    Heerenveen was er in de tijd van deze heren bijna uit met een Finse club om Helsinki Heerenveen op te richten tot satelliet club. Hoe zat dat en waarop is dat toen afgeketst? En daarnaast nog een klein kritisch vraagje.. als de heren nu naar Heerenveen kijken, hebben ze dan spijt van de keuze om het stadion zo groot te maken?
  • 25 Sep 2021 om 11:29
    • Quote van 25 Sep 2021 om 10:20
      Ik, vraag nu maar eens door hoe we uit ‘crisis’ komen en redelijk (subtop?) elftal met begrotingsevenwicht realiseren. - achter koopjes aanzitten waar half Europa concurrent is - talenten halen waar eigenlijk heel Europa achteraan zit (hmmm patroontje) - transfervrije spelers halen…. Nouja laat die maar -eigen jeugdopleiding -enorme sponsoren binnenhalen (hoe dan?) - aandelen verkopen/investeerder (?) - samenwerking met (meerdere) topclubs (mn voor tussenstap talenten) - 5 a 6 mln bezuinigen en gewoon doorgaan en accepteren waar je eindigt (KKD af en toe?)
    Nou eerste maar eens de stadionhuur naar beneden. Dat is 1 molensteen.
  • 25 Sep 2021 om 10:20
    Ik, vraag nu maar eens door hoe we uit ‘crisis’ komen en redelijk (subtop?) elftal met begrotingsevenwicht realiseren. - achter koopjes aanzitten waar half Europa concurrent is - talenten halen waar eigenlijk heel Europa achteraan zit (hmmm patroontje) - transfervrije spelers halen…. Nouja laat die maar -eigen jeugdopleiding -enorme sponsoren binnenhalen (hoe dan?) - aandelen verkopen/investeerder (?) - samenwerking met (meerdere) topclubs (mn voor tussenstap talenten) - 5 a 6 mln bezuinigen en gewoon doorgaan en accepteren waar je eindigt (KKD af en toe?)
Saturday 23 October 2021
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›