Ferry de Haan volgende week te gast bij Radio Camataru

20
Ferry de Haan volgende week te gast bij Radio Camataru

Traditiegetrouw schuift in de eerstvolgende uitzending na het sluiten van de transfermarkt, de technisch manager van SC Heerenveen aan bij Radio Camataru. Deze keer neemt Ferry de Haan uitgebreid te tijd om terug te blikken op de afgelopen 'Transferryweken'.

Presentator Marnix Eringa en sidekicks Redmer Wijnsma en Hielke Biemond bespreken met De Haan de komst van zes nieuwe spelers en het vertrek van elf spelers. Daarnaast is er breed begrip voor het niet laten vertrekken van Joey Veerman, maar wat betekent dit voor de komende transferperiode? Dat alles en veel meer – zoals de Tien van Redmer en luisteraarsvragen - komt maandag aan bod.

Uiteraard is er ook ruimte voor luisteraarsvragen, die tot maandag 18:00 uur kunnen worden gesteld in de onderstaande reacties.

20 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 6 Sep 2021 om 17:57
    Nick Bakker naar Heerenveen. Is het echt zo slecht met de scouting? Is er nergens een jonge talentvolle speler te halen uit de KKD voor een paar ton? Net als spits of vleugelspeler uit een 2e divisie. Huren zonder koopoptie of percentage bij later doorverkoop is weggegooid geld. Waar is de scouting? Staat weinig kapitaal op het veld. Hoe gaan we dit volhouden?
  • 6 Sep 2021 om 09:01
    Vragen:
    - Klopt het dat de jeugdopleiding de laatste jaren is afgetakeld?- Waarom breken er de laatste jaren geen jeugdspelers meer door?- Hoe gaat De Haan het gemis van hoofdscouting Brandsma opvangen?- Ik heb even onderzoek gedaan, maar H'veen heeft de helft minder fulltime scouts dan bv Groningen of Utrecht.
  • 5 Sep 2021 om 21:37
    • Quote van 4 Sep 2021 om 19:34
      Trainers blijven toch nooit echt lang meer bij een club ? Ik verwacht het dan ook niet echt met JJ. Het is denk ik ook beter om een trainer niet te lang bij een club te hebben. Max. 3 jaar wat mij betreft.
    T is mooi geweest voor JJ als hoofdtrainer. Maak hem weer assistent die rol past hem veel beter. Hoe lijkt Ferry hier tegen aan?
  • 5 Sep 2021 om 14:01
    Hoe waar is was het gerucht over Locadia? En zijn ze nog met spitsen ingesprek voor komende winterstop?
  • 4 Sep 2021 om 19:34
    • Quote van 4 Sep 2021 om 17:36
      Mee eens. In de winterstop evalueren en bij geen redelijk resultaat afscheid van JJ. Overigens zou ik het wel jammer vinden. Maar op een gegeven moment moet het klaar zijn.
    Trainers blijven toch nooit echt lang meer bij een club ? Ik verwacht het dan ook niet echt met JJ. Het is denk ik ook beter om een trainer niet te lang bij een club te hebben. Max. 3 jaar wat mij betreft.
  • 4 Sep 2021 om 18:25
    Wat toelichting op de scouting. Kijken wij nog in Zweden of de KKD. Verder waarom leggen wij niet eerder focus op 1 of 2 spitsen. Nu lijkt het wel of wij met 10/15 verschillende spitsen hebben gesproken.
  • 4 Sep 2021 om 17:36
    • Quote van 4 Sep 2021 om 16:27
      De selectie is zo goed als bij elkaar gebleven en versterkt op plekken waar dat nodig was. Is Ferry het met mij eens dat , mits niet teveel blessures, dit het examenjaar van Johnny is en dat hij alleen in het linkerijtje slaagt? Ik ben overigens fan van Johnny als uithangbord van de club maar hij heeft het team tot nu toe nog geen uitzonderlijke prestaties laten verrichten.
    Mee eens. In de winterstop evalueren en bij geen redelijk resultaat afscheid van JJ. Overigens zou ik het wel jammer vinden. Maar op een gegeven moment moet het klaar zijn.
  • 4 Sep 2021 om 17:36
    • Quote van 4 Sep 2021 om 16:27
      De selectie is zo goed als bij elkaar gebleven en versterkt op plekken waar dat nodig was. Is Ferry het met mij eens dat , mits niet teveel blessures, dit het examenjaar van Johnny is en dat hij alleen in het linkerijtje slaagt? Ik ben overigens fan van Johnny als uithangbord van de club maar hij heeft het team tot nu toe nog geen uitzonderlijke prestaties laten verrichten.
    Mee eens. In de winterstop evalueren en bij geen redelijk resultaat afscheid van JJ. Overigens zou ik het wel jammer vinden. Maar op een gegeven moment moet het klaar zijn.
  • 4 Sep 2021 om 17:35
    • Quote van 3 Sep 2021 om 21:25
      Wat is het verschil tussen Heerenveen en Excelsior wat betreft de transferperiode qua mogelijkheden en verwachtingen? Bij beide clubs moet Ferry het met een klein budget doen maar wordt er meer gevraagd omdat hij nu bij Heerenveen zit en er misschien meer verwachtingen zijn?
    Dat lijkt me logisch dat er bij ons meer verwacht wordt dan bij Excelsior. Terecht ook denk ik
  • 4 Sep 2021 om 16:27
    De selectie is zo goed als bij elkaar gebleven en versterkt op plekken waar dat nodig was. Is Ferry het met mij eens dat , mits niet teveel blessures, dit het examenjaar van Johnny is en dat hij alleen in het linkerijtje slaagt? Ik ben overigens fan van Johnny als uithangbord van de club maar hij heeft het team tot nu toe nog geen uitzonderlijke prestaties laten verrichten.
  • 4 Sep 2021 om 14:30
    • Quote van 4 Sep 2021 om 10:28
      Je loopt een TD achter ;)
    Is nog even wennen... Scheelt ook maar 1 letter
  • 4 Sep 2021 om 11:22
    Ondanks dat de transferperiode is afgelopen wordt er alsnog gezocht naar een eventuele transfervrije spits??
  • 4 Sep 2021 om 10:28
    • Quote van 4 Sep 2021 om 01:47
      Wat vindt Gerry van spelers zoals: Kaziah Sterling en Cedric Gondo? Goede spitsen die je kunt aantrekken voor een EU salaris
    Je loopt een TD achter ;)
  • 4 Sep 2021 om 09:39
    • Quote van 4 Sep 2021 om 01:47
      Wat vindt Gerry van spelers zoals: Kaziah Sterling en Cedric Gondo? Goede spitsen die je kunt aantrekken voor een EU salaris
    Voor ajax komen deze spitsen kwaliteit te kort.. maar wellicht dat Ferry ze wel goed genoeg vind voor onze club.
  • 4 Sep 2021 om 01:47
    Wat vindt Gerry van spelers zoals: Kaziah Sterling en Cedric Gondo? Goede spitsen die je kunt aantrekken voor een EU salaris
  • 3 Sep 2021 om 23:33
    • Quote van 3 Sep 2021 om 22:35
      Die spits van Excelsior Thijs Dallinga schiet er even 4 in, nog maar een paar maanden geleden een contract gekregen daar. Misschien wat voor ons geweest?
    Die kon ook bij tekenen bij Groningen maar heeft juist voor speeltijd gekozen.
  • 3 Sep 2021 om 23:18
    Hoe reeël is het dat Patrick berg het komende seizoen gaat komen? Wil hij zelf deze kant nog wel op?
  • 3 Sep 2021 om 23:06
    Respect dat ie er meteen gaat zitten. Benieuwd of hij duidelijk gaat zijn over de financiële ruimte zowel qua aankopen als qua salaris. Zal vast niet heel concreet zijn maar hij mag best wel zeggen waarom hij weinig kan. Daarnaast de scouting, de 15 spitsen waren niet heel schokkend/verrassend. Misschien onbekende spelers te groot risico voor nieuwe Dalgaard/Espejord. Zou ook wel willen weten hoe creatief hij uit deze situatie wil komen (geen geld, weinig scouting, hoog verwachtingspatroon) Enfin, we gaan t zien
  • 3 Sep 2021 om 22:35
    Die spits van Excelsior Thijs Dallinga schiet er even 4 in, nog maar een paar maanden geleden een contract gekregen daar. Misschien wat voor ons geweest?
  • 3 Sep 2021 om 21:25
    Wat is het verschil tussen Heerenveen en Excelsior wat betreft de transferperiode qua mogelijkheden en verwachtingen? Bij beide clubs moet Ferry het met een klein budget doen maar wordt er meer gevraagd omdat hij nu bij Heerenveen zit en er misschien meer verwachtingen zijn?
Saturday 23 October 2021
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›