BREAKING | 'Komend weekend wéér geen supporters in de stadions'

24
BREAKING | 'Komend weekend wéér geen supporters in de stadions'

FC Dordrecht heeft als eerste club in het betaald voetbal laten weten dat er komend weekend helaas weer geen publiek welkom is in de stadions. Dat heeft het kabinet aangegeven.

Bij deze negen Eredivisie-wedstrijden zullen er dus geen supporters aanwezig zijn:
1. Sparta - Vitesse
2. FC Twente - Heracles Almelo
3. SC Heerenveen - FC Utrecht
4. AZ - Fortuna Sittard
5. VVV - RKC Waalwijk
6. FC Emmen - FC Groningen
7. Feyenoord - Ajax
8. PEC Zwolle - ADO
9. Willem II - PSV

24 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 6 May 2021 om 09:18
    • Quote van 6 May 2021 om 03:41
      Ik bedoelde dat men zou kijken of het organiseren van zo'n wedstrijd goed zou verlopen, dat men zich aan de regels zou houden etc. Dat was in september namelijk nogal eens een probleem. En zoiets zal je ook moeten testen voor de Keukenhof.

      Had deze pilot minder breed getrokken (dus niet elke wedstrijd in de Eredivisie bijvoorbeeld) en je had ook niet (zonder opzet) valse verwachtingen gecreëerd. Wat gebeurt er als op alle vragen een positief antwoord zou komen?
    Als ze minder wedstrijden hadden gebruikt in de pilot had je ook een hele grote groep boze supporters gehad; "waarom daar wel en hier niet?!" :p

    Vooralsnog blijkt dat niet iedere branche blij is met deze manier van toegang verlenen:
    https://nos.nl/artikel/2378987-dubbel-gevoel-na-testevenementen-blijkt-voor-ons-geen-oplossing

    Maar als er geen grote problemen zijn, dan zal dit wel een manier gaan worden om bepaalde evenementen/uitjes publiekelijk toegankelijk te maken. Al dan niet met een beperkt aantal bezoekers/toeschouwers.

    Uiteindelijk zal dit wel gaan samenwerken met het vaccinatiepaspoort, wat ergens (eind?) juni gaat komen?
  • 6 May 2021 om 03:41
    • Quote van 5 May 2021 om 21:18
      Jij/men kijkt naar andere component dan waar de pilot voor bedoeld is, gok ik zo. :)
      Het doel was niet om te kijken hoe het qua incidenten rondom wedstrijden zou gaan in iedergeval, dan had de Keukenhof niet mee hoeven doen :)

      Dit waren de doelen:
      Met de pilots onderzoekt de overheid samen met de cultuur-, sport- en recreatiesector:
      - of bezoekers vertrouwen hebben dat het veilig genoeg is;
      - wat de bezoekers vinden van vooraf testen voor toegang;
      - wat de organisaties vinden van de controle op een geldig negatief testbewijs aan de poort;
      - of de ondersteunende ICT en apps goed werken, bijvoorbeeld de CoronaCheck-app;
      - of de speciaal hiervoor gebouwde teststraten goed werken.

      Dit lijkt mij geen rocketscience maar men moet het natuurlijk wel lezen.
    Ik bedoelde dat men zou kijken of het organiseren van zo'n wedstrijd goed zou verlopen, dat men zich aan de regels zou houden etc. Dat was in september namelijk nogal eens een probleem. En zoiets zal je ook moeten testen voor de Keukenhof.

    Had deze pilot minder breed getrokken (dus niet elke wedstrijd in de Eredivisie bijvoorbeeld) en je had ook niet (zonder opzet) valse verwachtingen gecreëerd. Wat gebeurt er als op alle vragen een positief antwoord zou komen?
  • 6 May 2021 om 03:36
    • Quote van 5 May 2021 om 21:30
      Ook begrijpelijker doet niets af aan het feit dat daar met het verzamelen van de supporters exact hetzelfde gebeurde als hier in Amsterdam en Leeuwarden. :)
      De clubs hadden daarin géén rol.
      Dat ze bij Ajax en Cambuur zich lieten zien en meededen is compleet van den zotte; absoluut.
      Maar die honderden / duizenden mensen waren al ver van te voren aanwezig.

      Dat men bij Ajax zich vervolgens niet verantwoordelijk voelt is diep triest en gigantisch hypocriet; was het vorig jaar niet ene Marc Overmars die riep dat de competitie gestopt moest worden, juist vanwege corona en de doden?
    Het zegt heel veel over het sentiment hier dat beide clubs toch de beslissing maken om er wel te staan. Een belachelijke actie.
  • 5 May 2021 om 23:23
    • Quote van 5 May 2021 om 22:47
      Beste!....jij gebruikt hele grote betweterige woorden. Ik wil je best vertellen dat het mijn jongere broer is die aan corona overleden is. En daar is niets en dan ook niets " hypocriets" aan ! Maar ik zou zeggen heb "begrip" voor die idioten in adam en l'warden. En...over hoe het in Italië ging/gaat dat hoef jij mij niet te vertellen.
    Je plukt her en der wat woorden uit mijn post en die plak je aan elkaar en dan kom vorm je daarop een reactie; zo werkt dat niet heh.
    Wat hypocriet is, is dat je Nederlanders en dan specifiek Ajax en Cambuur supporters voor van alles en nog wat uitmaakt om vervolgens de Italianen te prijzen terwijl er daar ook duizenden op een plein stonden te feesten.
    Om aan te tonen dat je moeite hebt om zaken objectief te lezen; ik toon nergens begrip voor wat er zowel in Amsterdam, Leeuwarden en Milaan gebeurde.
    Juist exact het tegenovergestelde.

    Gecondoleerd overigens.
  • 5 May 2021 om 22:47
    • Quote van 5 May 2021 om 20:29
      Goed bedoeld, maar het maakt z'n commentaar niet minder hypocriet ;)
      Die "extra behoefte" is geen excuus om het daar anders te beoordelen dan hier.
      De rol van de club doet er ook niet toe; de supporters kwamen en stonden er sowieso al.

      In Italië en andere landen hebben ze net zo goed van die idioten.
      In Rome waren er ook restaurants tegen de regels open bleven.
      En qua Europese covid doden staat Italië nog altijd op de 2e plek.

      Zijn er landen die er beter voor staan dan Nederland?
      Jazeker, maar er zijn ook zat landen waar de situatie veel erger is.

      Maar Sibbele heeft er een handje van om alles in Nederland standaard kut te vinden en als het Ajax of Cambuur betreft nog kutter. Zijn favorietjes doen het per definitie beter, ook al zeggen de cijfers wel eens iets anders.
    Beste!....jij gebruikt hele grote betweterige woorden. Ik wil je best vertellen dat het mijn jongere broer is die aan corona overleden is. En daar is niets en dan ook niets " hypocriets" aan ! Maar ik zou zeggen heb "begrip" voor die idioten in adam en l'warden. En...over hoe het in Italië ging/gaat dat hoef jij mij niet te vertellen.
  • 5 May 2021 om 21:30
    • Quote van 5 May 2021 om 21:08
      Het was ook niet een excuus of rechtvaardiging, het maakt het hoogstens wat begrijpelijker. Hoe de club erop reageerde, is trouwens wel degelijk tekenend voor het verschil in beleving van de regels: Hier staat de selectie met Ten Hag te hossen voor het publiek, en daar dus zeker niet. Dat Van der Sar daar niet heeft ingegrepen, laat zien dat hij denkt dat ze dat wel kunnen maken. Maar je hebt gelijk: Dat soort mensen die nu zo'n feest vieren heb je overal. En over dat laatste ook. Toch wilde ik wel even aangeven dat er wel degelijk (kleine) verschillen zijn, vaak ook door culture verschillen, denk ik.
    Ook begrijpelijker doet niets af aan het feit dat daar met het verzamelen van de supporters exact hetzelfde gebeurde als hier in Amsterdam en Leeuwarden. :)
    De clubs hadden daarin géén rol.
    Dat ze bij Ajax en Cambuur zich lieten zien en meededen is compleet van den zotte; absoluut.
    Maar die honderden / duizenden mensen waren al ver van te voren aanwezig.

    Dat men bij Ajax zich vervolgens niet verantwoordelijk voelt is diep triest en gigantisch hypocriet; was het vorig jaar niet ene Marc Overmars die riep dat de competitie gestopt moest worden, juist vanwege corona en de doden?
  • 5 May 2021 om 21:18
    • Quote van 5 May 2021 om 20:58
      Nouja, zo is volgens mij de gehele tendens wel een beetje, dat het positief verlopen is. En daarna komt er dus onbegrip. Dat het positief zou zijn verlopen komt ook omdat er, zover ik weet, geen incidenten zijn gebeurd rondom de wedstrijden. In tegenstelling tot hoe het ging in september, met de commotie van het juichen (bij onder andere Feyenoord).

      Misschien was het verstandiger geweest om die pilot wat kleiner op te zetten, want als het gaat om onderzoek had je misschien ook niet zoveel wedstrijden nodig, maar slechts een paar, zoals eerder bij NEC en Almere is gebeurd. Dan had je ook niet hoge verwachtingen, denk ik. Feitelijk heb je natuurlijk wel gelijk over dat het slechts een pilot was en dat begrijp ik wel, maar of de grote massa de communicatie van het kabinet nog een beetje kan volgen, betwijfel ik...
    Jij/men kijkt naar andere component dan waar de pilot voor bedoeld is, gok ik zo. :)
    Het doel was niet om te kijken hoe het qua incidenten rondom wedstrijden zou gaan in iedergeval, dan had de Keukenhof niet mee hoeven doen :)

    Dit waren de doelen:
    Met de pilots onderzoekt de overheid samen met de cultuur-, sport- en recreatiesector:
    - of bezoekers vertrouwen hebben dat het veilig genoeg is;
    - wat de bezoekers vinden van vooraf testen voor toegang;
    - wat de organisaties vinden van de controle op een geldig negatief testbewijs aan de poort;
    - of de ondersteunende ICT en apps goed werken, bijvoorbeeld de CoronaCheck-app;
    - of de speciaal hiervoor gebouwde teststraten goed werken.

    Dit lijkt mij geen rocketscience maar men moet het natuurlijk wel lezen.
  • 5 May 2021 om 21:08
    • Quote van 5 May 2021 om 20:29
      Goed bedoeld, maar het maakt z'n commentaar niet minder hypocriet ;)
      Die "extra behoefte" is geen excuus om het daar anders te beoordelen dan hier.
      De rol van de club doet er ook niet toe; de supporters kwamen en stonden er sowieso al.

      In Italië en andere landen hebben ze net zo goed van die idioten.
      In Rome waren er ook restaurants tegen de regels open bleven.
      En qua Europese covid doden staat Italië nog altijd op de 2e plek.

      Zijn er landen die er beter voor staan dan Nederland?
      Jazeker, maar er zijn ook zat landen waar de situatie veel erger is.

      Maar Sibbele heeft er een handje van om alles in Nederland standaard kut te vinden en als het Ajax of Cambuur betreft nog kutter. Zijn favorietjes doen het per definitie beter, ook al zeggen de cijfers wel eens iets anders.
    Het was ook niet een excuus of rechtvaardiging, het maakt het hoogstens wat begrijpelijker. Hoe de club erop reageerde, is trouwens wel degelijk tekenend voor het verschil in beleving van de regels: Hier staat de selectie met Ten Hag te hossen voor het publiek, en daar dus zeker niet. Dat Van der Sar daar niet heeft ingegrepen, laat zien dat hij denkt dat ze dat wel kunnen maken. Maar je hebt gelijk: Dat soort mensen die nu zo'n feest vieren heb je overal. En over dat laatste ook. Toch wilde ik wel even aangeven dat er wel degelijk (kleine) verschillen zijn, vaak ook door culture verschillen, denk ik.
  • 5 May 2021 om 20:58
    • Quote van 5 May 2021 om 20:32
      Is het dan al bekend gemaakt dat die pilot positief is verlopen?
      Of vult men dat gemakshalve maar even in? ;)

      Als ik me niet vergis is er al communicatie geweest dat toegang met testen/vaccineren pas rond juni mogelijk gaat zijn.
    Nouja, zo is volgens mij de gehele tendens wel een beetje, dat het positief verlopen is. En daarna komt er dus onbegrip. Dat het positief zou zijn verlopen komt ook omdat er, zover ik weet, geen incidenten zijn gebeurd rondom de wedstrijden. In tegenstelling tot hoe het ging in september, met de commotie van het juichen (bij onder andere Feyenoord).

    Misschien was het verstandiger geweest om die pilot wat kleiner op te zetten, want als het gaat om onderzoek had je misschien ook niet zoveel wedstrijden nodig, maar slechts een paar, zoals eerder bij NEC en Almere is gebeurd. Dan had je ook niet hoge verwachtingen, denk ik. Feitelijk heb je natuurlijk wel gelijk over dat het slechts een pilot was en dat begrijp ik wel, maar of de grote massa de communicatie van het kabinet nog een beetje kan volgen, betwijfel ik...
  • 5 May 2021 om 20:52
    • Quote van 5 May 2021 om 20:04
      Precies zo ! Ik heb zelf kortgeleden een direct familielid verloren aan die rot ziekte. Als ik dan die uitvreters bij dat ajaks en cambuur stadion zie dan is bij mij ieder greintje begrip en woede totaal omgeslagen in diep verdriet. Wat is dat toch hier in nl wat deze mentaliteit teweeg brengt!? Onbegrijpelijk egoisme ten top. Het ligt zoals Waldpyk zegt in italie wel even wat anders!
    Dat is best verklaarbaar, dat egoïsme zoals jij het noemt. (Jonge) mensen voor wie het virus minder gevaarlijk is dan voor een ander deel van de samenleving zitten al meer dan een jaar op hun handen. Dat in combinatie met het feit dat kwetsbaren steeds meer gevaccineerd worden waardoor de urgentie van het aan de regels houden steeds minder gevoeld wordt, zelfs dus in Italië, zelfs in Lombardije, waar het amper een jaar geleden behoorlijk mis is gegaan.

    Draagvlak voor de regels neemt ook gewoon af. Ik heb als student al dertien maanden geen collegezaal van binnen gezien, zelfs niet op de campus geweest. En dat gaat voor september sowieso niet gebeuren. Als niet-kwetsbare is dat thuisblijven vooral voor anderen. Maar als je om je heen kijkt, hebben we eigenlijk maar een paar weken echt thuisgewerkt en maken mensen zich meer druk dat ze 'eindelijk weer kunnen shoppen'. Ik kan me best voorstellen dat het voor een heleboel voelt alsof ze het ook een beetje voor Jan met de korte achternaam doen. Ik hou me er zelf wel aan (maar ik kan zoals gezegd ook niet anders), maar het is te verklaren dat er een hoop mensen nu anders kiezen.

    Ik kan ook heel goed begrijpen dat dat voor jou anders is gezien het verlies van een familielid. Sterkte gewenst, sibbele!
  • 5 May 2021 om 20:32
    • Quote van 5 May 2021 om 20:28
      Maar iedereen kan bedenken dat wanneer zo'n pilot positief verloopt, de verwachting gecreëerd wordt dat er bij andere wedstrijden ook weer publiek aanwezig mag zijn.
    Is het dan al bekend gemaakt dat die pilot positief is verlopen?
    Of vult men dat gemakshalve maar even in? ;)

    Als ik me niet vergis is er al communicatie geweest dat toegang met testen/vaccineren pas rond juni mogelijk gaat zijn.
  • 5 May 2021 om 20:29
    • Quote van 5 May 2021 om 18:44
      Ter verdediging van sibbele en nuancering moet wel gezegd worden dat de maatregelen in Italië wel een tandje strenger zijn dan hier, met als consequentie dat fans extra behoefte aan zoiets hebben (hoe onverstandig ook natuurlijk). En de club heeft hier, zover ik weet, ook niet aan meegeholpen door de Scudetto te tonen aan hun fans, zoals wel bij Ajax het geval was. Ook zijn bijvoorbeeld mondkapjes daar al een jaar gemeengoed, terwijl in Nederland daar eerst nog een half jaar over gediscussieerd moet worden. Maar goed, jullie hebben natuurlijk wel gelijk dat de kampioensfeesten van Cambuur en Ajax niet het allerbeste voorbeeld waren.
    Goed bedoeld, maar het maakt z'n commentaar niet minder hypocriet ;)
    Die "extra behoefte" is geen excuus om het daar anders te beoordelen dan hier.
    De rol van de club doet er ook niet toe; de supporters kwamen en stonden er sowieso al.

    In Italië en andere landen hebben ze net zo goed van die idioten.
    In Rome waren er ook restaurants tegen de regels open bleven.
    En qua Europese covid doden staat Italië nog altijd op de 2e plek.

    Zijn er landen die er beter voor staan dan Nederland?
    Jazeker, maar er zijn ook zat landen waar de situatie veel erger is.

    Maar Sibbele heeft er een handje van om alles in Nederland standaard kut te vinden en als het Ajax of Cambuur betreft nog kutter. Zijn favorietjes doen het per definitie beter, ook al zeggen de cijfers wel eens iets anders.
  • 5 May 2021 om 20:28
    • Quote van 5 May 2021 om 12:28
      Het heeft weinig te maken met "kon 2 weken geleden wel en nu niet".

      Twee weken geleden betrof het een pilot met sneltesten en zowel de toegestane activiteiten als periode van uitvoering waren vooraf bekend.
      Die pilot is inmiddels afgelopen.

    Maar iedereen kan bedenken dat wanneer zo'n pilot positief verloopt, de verwachting gecreëerd wordt dat er bij andere wedstrijden ook weer publiek aanwezig mag zijn.
  • 5 May 2021 om 20:04
    • Quote van 5 May 2021 om 18:44
      Ter verdediging van sibbele en nuancering moet wel gezegd worden dat de maatregelen in Italië wel een tandje strenger zijn dan hier, met als consequentie dat fans extra behoefte aan zoiets hebben (hoe onverstandig ook natuurlijk). En de club heeft hier, zover ik weet, ook niet aan meegeholpen door de Scudetto te tonen aan hun fans, zoals wel bij Ajax het geval was. Ook zijn bijvoorbeeld mondkapjes daar al een jaar gemeengoed, terwijl in Nederland daar eerst nog een half jaar over gediscussieerd moet worden. Maar goed, jullie hebben natuurlijk wel gelijk dat de kampioensfeesten van Cambuur en Ajax niet het allerbeste voorbeeld waren.
    Precies zo ! Ik heb zelf kortgeleden een direct familielid verloren aan die rot ziekte. Als ik dan die uitvreters bij dat ajaks en cambuur stadion zie dan is bij mij ieder greintje begrip en woede totaal omgeslagen in diep verdriet. Wat is dat toch hier in nl wat deze mentaliteit teweeg brengt!? Onbegrijpelijk egoisme ten top. Het ligt zoals Waldpyk zegt in italie wel even wat anders!
  • 5 May 2021 om 18:44
    • Quote van 5 May 2021 om 17:21
      Was inderdaad ook maar een klein groepje idioten die de boel helemáál aan hun laars lappen en egoïstisch hun eigen naad naaien zonder één graadje respect en mededogen naar het verplegend personeel en de mensen die voor hun leven vechten op de ic's!!? :D

      https://www.ad.nl/video/kanalen/voetbal~c406/series/italiaans-voetbal~s1310/ook-in-italie-vieren-voetbalfans-groot-feest~p224146
    Ter verdediging van sibbele en nuancering moet wel gezegd worden dat de maatregelen in Italië wel een tandje strenger zijn dan hier, met als consequentie dat fans extra behoefte aan zoiets hebben (hoe onverstandig ook natuurlijk). En de club heeft hier, zover ik weet, ook niet aan meegeholpen door de Scudetto te tonen aan hun fans, zoals wel bij Ajax het geval was. Ook zijn bijvoorbeeld mondkapjes daar al een jaar gemeengoed, terwijl in Nederland daar eerst nog een half jaar over gediscussieerd moet worden. Maar goed, jullie hebben natuurlijk wel gelijk dat de kampioensfeesten van Cambuur en Ajax niet het allerbeste voorbeeld waren.
  • 5 May 2021 om 17:21
    • Quote van 5 May 2021 om 16:52
      Kampioensfeest van Inter Milan niet gezien zeker... dit seizoen niet meer op supporters in het stadion rekenen, volgend seizoen kunnen we weer!
    Was inderdaad ook maar een klein groepje idioten die de boel helemáál aan hun laars lappen en egoïstisch hun eigen naad naaien zonder één graadje respect en mededogen naar het verplegend personeel en de mensen die voor hun leven vechten op de ic's!!? :D

    https://www.ad.nl/video/kanalen/voetbal~c406/series/italiaans-voetbal~s1310/ook-in-italie-vieren-voetbalfans-groot-feest~p224146
  • 5 May 2021 om 16:52
    • Quote van 5 May 2021 om 13:30
      Pilot ...klopt!, dat was het inderdaad. Maaaar zolang er van die idiootjes bij de hertjes en die bakpan in adam ( en vergeet even niet de hutje mutje talloze parkbezoekers met goed weer)..de boel helemáál aan hun laars lappen en egoïstisch hun eigen naad naaien zonder één graadje respect en mededogen naar het verplegend personeel en de mensen die voor hun leven vechten op de ic's!!? Vergeet het dan maar helemaal!...eerder kun je hier in nl wachten op de vierde golf als het egoisme groter en groter wordt. Neem gvd een voorbeeld aan de Italianen , en meerdere landen! die alles bijna weer op de rit hebben...daar staat respect en discipline ( ook bij jonge mensen) nog in het woordenboek!
    Kampioensfeest van Inter Milan niet gezien zeker... dit seizoen niet meer op supporters in het stadion rekenen, volgend seizoen kunnen we weer!
  • 5 May 2021 om 13:30
    Pilot ...klopt!, dat was het inderdaad. Maaaar zolang er van die idiootjes bij de hertjes en die bakpan in adam ( en vergeet even niet de hutje mutje talloze parkbezoekers met goed weer)..de boel helemáál aan hun laars lappen en egoïstisch hun eigen naad naaien zonder één graadje respect en mededogen naar het verplegend personeel en de mensen die voor hun leven vechten op de ic's!!? Vergeet het dan maar helemaal!...eerder kun je hier in nl wachten op de vierde golf als het egoisme groter en groter wordt. Neem gvd een voorbeeld aan de Italianen , en meerdere landen! die alles bijna weer op de rit hebben...daar staat respect en discipline ( ook bij jonge mensen) nog in het woordenboek!
  • 5 May 2021 om 12:38
    • Quote van 5 May 2021 om 12:33
      Oke dat wist ik niet, bedankt voor de informatie.
    https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19/algemene-coronaregels/cijfers-en-onderzoeken-over-het-coronavirus/pilot-toegangsbewijzen
    https://www.rijksoverheid.nl/documenten/publicaties/2021/04/06/sport-en-jeugdactiviteiten
  • 5 May 2021 om 12:33
    • Quote van 5 May 2021 om 12:28
      Het heeft weinig te maken met "kon 2 weken geleden wel en nu niet".

      Twee weken geleden betrof het een pilot met sneltesten en zowel de toegestane activiteiten als periode van uitvoering waren vooraf bekend.
      Die pilot is inmiddels afgelopen.

    Oke dat wist ik niet, bedankt voor de informatie.
  • 5 May 2021 om 12:28
    • Quote van 5 May 2021 om 11:54
      Dat was te verwachten.. Waarom het twee speelronden geleden wel kon en nu niet is mij een raadsel. Situaties in ziekenhuizen is niks veranderd ten opzichte van toen. Volgens mij waren er ook veel positieve berichten over de geringe kans op besmettingen in stadions. Even eraan laten ruiken en dan weer afpakken, zo krijg je alleen maar meer mensen die aan de regels lak hebben/krijgen.
    Het heeft weinig te maken met "kon 2 weken geleden wel en nu niet".

    Twee weken geleden betrof het een pilot met sneltesten en zowel de toegestane activiteiten als periode van uitvoering waren vooraf bekend.
    Die pilot is inmiddels afgelopen.

  • 5 May 2021 om 12:04
    • Quote van 5 May 2021 om 12:01
      Toen was het eigenlijk ook niet verstandig...
    Klopt, daarom is het ook vreemd en creëer je nog meer onvrede..
  • 5 May 2021 om 12:01
    • Quote van 5 May 2021 om 11:54
      Dat was te verwachten.. Waarom het twee speelronden geleden wel kon en nu niet is mij een raadsel. Situaties in ziekenhuizen is niks veranderd ten opzichte van toen. Volgens mij waren er ook veel positieve berichten over de geringe kans op besmettingen in stadions. Even eraan laten ruiken en dan weer afpakken, zo krijg je alleen maar meer mensen die aan de regels lak hebben/krijgen.
    Toen was het eigenlijk ook niet verstandig...
  • 5 May 2021 om 11:54
    Dat was te verwachten.. Waarom het twee speelronden geleden wel kon en nu niet is mij een raadsel. Situaties in ziekenhuizen is niks veranderd ten opzichte van toen. Volgens mij waren er ook veel positieve berichten over de geringe kans op besmettingen in stadions. Even eraan laten ruiken en dan weer afpakken, zo krijg je alleen maar meer mensen die aan de regels lak hebben/krijgen.
Friday 13 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›