FOTO'S | SC Heerenveen-fans sarren Cambuur tijdens helikoptervlucht

8
FOTO'S | SC Heerenveen-fans sarren Cambuur tijdens helikoptervlucht

Terwijl de selectie van SC Cambuur met een helikopter boven Leeuwarden haar Keuken Kampioen Divisie-titel viert, hebben fans van SC Heerenveen een ludiek antwoord verzonnen.

Boven de Friese hoofdstad vliegt rond hetzelfde moment namelijk ook een vliegtuigje die de tekst 'Foar altyd in ús skaad' (Voor altijd in onze schaduw) met zich meedraagt. Briljant!

Foto: Oane

8 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 1 May 2021 om 22:53
    • Quote van 1 May 2021 om 21:28
      Nog niks hierover bij de Omrop gezien, wel een geweldige actie!!
    Idd leuk maar komt als boemerang terug volgend seizoen als we tegen Cambuur onderuit gaan.
  • 1 May 2021 om 21:28
    Nog niks hierover bij de Omrop gezien, wel een geweldige actie!!
  • 1 May 2021 om 16:12
    • Quote van 1 May 2021 om 15:01
      Een beetje offtopic, maar iemand enig idee wat Omrop Fryslan komend seizoen met het Cambuur Sjoernaal gaat doen? Het leek best scheef, 1 provinciale omroep, maar alleen tig keer per dag een speciaal programma over één van de twee profclubs. Eerder gaf de Omrop aan dat een Heerenveen Sjoernaal niet mogelijk was ivm Eredivisierechten. Cambuur krijgt daar nu ook mee te maken. Ik ben benieuwd of ze het dan afschaffen en met een algemeen voetbalprogramma komen of dat ze op de oude voet doorgaan.
    Omrop geeft graag Cambuur een podium, dat is bekend. Maar ach wij hebben ook gewoon Heerenveen TV op ESPN. En eigenlijk is er elke week wel een Heerenveen Docu op. Dat Omrop niet in objectief is, mag niets nieuws zijn.
  • 1 May 2021 om 16:00
    Machtig!
  • 1 May 2021 om 15:08
    • Quote van 1 May 2021 om 15:01
      Een beetje offtopic, maar iemand enig idee wat Omrop Fryslan komend seizoen met het Cambuur Sjoernaal gaat doen? Het leek best scheef, 1 provinciale omroep, maar alleen tig keer per dag een speciaal programma over één van de twee profclubs. Eerder gaf de Omrop aan dat een Heerenveen Sjoernaal niet mogelijk was ivm Eredivisierechten. Cambuur krijgt daar nu ook mee te maken. Ik ben benieuwd of ze het dan afschaffen en met een algemeen voetbalprogramma komen of dat ze op de oude voet doorgaan.
    Dat gaat inderdaad heel interessant worden om in de gaten te houden.
  • 1 May 2021 om 15:08
    • Quote van 1 May 2021 om 15:01
      Een beetje offtopic, maar iemand enig idee wat Omrop Fryslan komend seizoen met het Cambuur Sjoernaal gaat doen? Het leek best scheef, 1 provinciale omroep, maar alleen tig keer per dag een speciaal programma over één van de twee profclubs. Eerder gaf de Omrop aan dat een Heerenveen Sjoernaal niet mogelijk was ivm Eredivisierechten. Cambuur krijgt daar nu ook mee te maken. Ik ben benieuwd of ze het dan afschaffen en met een algemeen voetbalprogramma komen of dat ze op de oude voet doorgaan.
    Dat gaat inderdaad heel interessant worden om in de gaten te houden.
  • 1 May 2021 om 15:01
    Een beetje offtopic, maar iemand enig idee wat Omrop Fryslan komend seizoen met het Cambuur Sjoernaal gaat doen? Het leek best scheef, 1 provinciale omroep, maar alleen tig keer per dag een speciaal programma over één van de twee profclubs. Eerder gaf de Omrop aan dat een Heerenveen Sjoernaal niet mogelijk was ivm Eredivisierechten. Cambuur krijgt daar nu ook mee te maken. Ik ben benieuwd of ze het dan afschaffen en met een algemeen voetbalprogramma komen of dat ze op de oude voet doorgaan.
  • 1 May 2021 om 14:41
    Hahaha...