Radio Camataru S03E44 | Terug naar Heerenveen met de stadionspeakers

15
Radio Camataru S03E44 | Terug naar Heerenveen met de stadionspeakers

Exact 260 dagen na de thuiswedstrijd tegen VVV-Venlo mochten er zaterdag weer fans in het Abe Lenstra Stadion. Het zorgde hier en daar voor emotionele momenten op de tribunes en ook voor stadionspeaker Andries Ophof zal het een bijzondere middag zijn geweest.

Samen met presentator Marcel Koppers, gelegenheidssidekick Hielke Biemond en de andere stadionspeaker Jouke de Vries blikken we deze week bij Radio Camataru uitgebreid terug op dit speciale moment en natuurlijk de 0-2 thuisnederlaag tegen PEC Zwolle.

Uiteraard worden ook de uitblinkers - de Camataruaan van de Week - en tegenvallers besproken, het laatste nieuws rondom de club (waaronder de aanstelling van technisch manager Ferry de Haan) en testen we de clubkennis van De Vries en Ophof in de inmiddels beruchte Cammie Quiz.

Luister de uitzending hieronder terug of via iTunes, Spotify, Podbean of Google Podcasts en vergeet niet je te abonneren en/of een recensie achter te laten!

15 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 27 Apr 2021 om 17:50
    App gebruiken is de beste optie op en telefoon. Via de computer de site bekijken gaat prima met Firefox inclusief een Adblocker. En Feanwatcher: ga je dan nu ook eindelijk weg? Ik zou het persoonlijk zeer op prijs stellen.
  • 27 Apr 2021 om 14:47
    Ik gebruik altijd de app, is opzich prima qua reclames, de site zelf is niet te doen wat dat betreft. Alleen via de app kan ik(iOS) geen filmpjes of podcast afspelen. En met reageren kan ik niet een nieuwe alinea(een lege regel) starten in mijn reactie. Tijdens het typen wel, maar wanneer deze geplaatst is, is die weer verdwenen...
  • 27 Apr 2021 om 14:40
    Ik heb nergens last van nogmaals.
  • 27 Apr 2021 om 14:30
    • Quote van 27 Apr 2021 om 09:48
      Nooit problemen hier met mijn Samsung S20. Goede site. Nooit last van reclame.
    Haha goede site. Je hebt geen flauw benul waar je het over hebt. Scan de site voor de aardigheid eens op www.internet.nl
  • 27 Apr 2021 om 12:31
    • Quote van 27 Apr 2021 om 09:56
      Misschien moet je de site wat verbeteren en misschien moet je wat minder reclames gebruiken. Hoeveel shit staat er wel niet op de achtergrond te draaien als ik een pagina open. Zoveel sites die iets van mij willen ( tracking ), waarom?

      Najah ook lekker zelf weten. Ik vind het erg amateuristisch overkomen. De eerste x dat ik hierover klaagde gaf je nog aan dat er verandering aan zat te komen. Nu zeg je gewoon simpel gebruik maar een andere browser, met andere woorden je hebt geen flauw idee hoe je dit kan oplossen en wijst maar lekker naar de ander?

      Alsof je aan een weg woont waar je alleen maar met een 4x4 pickup truck kan komen en dat je tegen iedereen dan gaat zeggen, ja als je een 4x4 auto neemt is er niks aan de hand. Ja lekker makkelijk, zo bereik je echt vast meer publiek..

      Najah mijn tijd zit er hier toch wel een beetje op. Tijd om naar de andere site te gaan van Heerenveen.

      Voor de mede supporters, daar word je niet getrackt en lastig gevallen met 10tallen reclames om je heen dus het kan wel zonder al die rotzooi.
    Ik gebruik Brave als browser. Die blokkeert alles, nergens last van ;)
  • 27 Apr 2021 om 11:23
    • Quote van 27 Apr 2021 om 09:56
      Misschien moet je de site wat verbeteren en misschien moet je wat minder reclames gebruiken. Hoeveel shit staat er wel niet op de achtergrond te draaien als ik een pagina open. Zoveel sites die iets van mij willen ( tracking ), waarom?

      Najah ook lekker zelf weten. Ik vind het erg amateuristisch overkomen. De eerste x dat ik hierover klaagde gaf je nog aan dat er verandering aan zat te komen. Nu zeg je gewoon simpel gebruik maar een andere browser, met andere woorden je hebt geen flauw idee hoe je dit kan oplossen en wijst maar lekker naar de ander?

      Alsof je aan een weg woont waar je alleen maar met een 4x4 pickup truck kan komen en dat je tegen iedereen dan gaat zeggen, ja als je een 4x4 auto neemt is er niks aan de hand. Ja lekker makkelijk, zo bereik je echt vast meer publiek..

      Najah mijn tijd zit er hier toch wel een beetje op. Tijd om naar de andere site te gaan van Heerenveen.

      Voor de mede supporters, daar word je niet getrackt en lastig gevallen met 10tallen reclames om je heen dus het kan wel zonder al die rotzooi.
    Meneer die altijd onrecht wordt aangedaan..... heb het te doen met je.
  • 27 Apr 2021 om 11:22
    • Quote van 27 Apr 2021 om 09:56
      Misschien moet je de site wat verbeteren en misschien moet je wat minder reclames gebruiken. Hoeveel shit staat er wel niet op de achtergrond te draaien als ik een pagina open. Zoveel sites die iets van mij willen ( tracking ), waarom?

      Najah ook lekker zelf weten. Ik vind het erg amateuristisch overkomen. De eerste x dat ik hierover klaagde gaf je nog aan dat er verandering aan zat te komen. Nu zeg je gewoon simpel gebruik maar een andere browser, met andere woorden je hebt geen flauw idee hoe je dit kan oplossen en wijst maar lekker naar de ander?

      Alsof je aan een weg woont waar je alleen maar met een 4x4 pickup truck kan komen en dat je tegen iedereen dan gaat zeggen, ja als je een 4x4 auto neemt is er niks aan de hand. Ja lekker makkelijk, zo bereik je echt vast meer publiek..

      Najah mijn tijd zit er hier toch wel een beetje op. Tijd om naar de andere site te gaan van Heerenveen.

      Voor de mede supporters, daar word je niet getrackt en lastig gevallen met 10tallen reclames om je heen dus het kan wel zonder al die rotzooi.
    Ik kan je grotendeels volgen maar ik ben als redacteur niet degene die over de ontwikkeling van deze site gaat, dus ik probeer je vooral voor nu alternatieven te bieden die wellicht helpen.
  • 27 Apr 2021 om 09:58
    • Quote van 27 Apr 2021 om 09:56
      Misschien moet je de site wat verbeteren en misschien moet je wat minder reclames gebruiken. Hoeveel shit staat er wel niet op de achtergrond te draaien als ik een pagina open. Zoveel sites die iets van mij willen ( tracking ), waarom?

      Najah ook lekker zelf weten. Ik vind het erg amateuristisch overkomen. De eerste x dat ik hierover klaagde gaf je nog aan dat er verandering aan zat te komen. Nu zeg je gewoon simpel gebruik maar een andere browser, met andere woorden je hebt geen flauw idee hoe je dit kan oplossen en wijst maar lekker naar de ander?

      Alsof je aan een weg woont waar je alleen maar met een 4x4 pickup truck kan komen en dat je tegen iedereen dan gaat zeggen, ja als je een 4x4 auto neemt is er niks aan de hand. Ja lekker makkelijk, zo bereik je echt vast meer publiek..

      Najah mijn tijd zit er hier toch wel een beetje op. Tijd om naar de andere site te gaan van Heerenveen.

      Voor de mede supporters, daar word je niet getrackt en lastig gevallen met 10tallen reclames om je heen dus het kan wel zonder al die rotzooi.
    Kan je niet gewoon de app downloaden?
  • 27 Apr 2021 om 09:57
    • Quote van 27 Apr 2021 om 09:34
      Koop eens een Android man. IPhone weg ermee.
    Och krijgen we die discussie.. Zoek voor de gein even op hoeveel % van de andriod gebruikers last heeft van virussen en hoeveel IOS gebruikers er last van hebben.

    Toedelsss
  • 27 Apr 2021 om 09:56
    • Quote van 27 Apr 2021 om 09:38
      Misschien moet je een andere browser gebruiken ipv Safari, want ik heb zelf ook een iPhone en kan de pagina zonder problemen openen in Chrome en ook de podcast afspelen. Wat betreft reclames op smartphone kan ik het gebruik van onze app adviseren. Daar krijg je ook automatisch pushberichten bij breaking of officieel nieuws.
    Misschien moet je de site wat verbeteren en misschien moet je wat minder reclames gebruiken. Hoeveel shit staat er wel niet op de achtergrond te draaien als ik een pagina open. Zoveel sites die iets van mij willen ( tracking ), waarom?

    Najah ook lekker zelf weten. Ik vind het erg amateuristisch overkomen. De eerste x dat ik hierover klaagde gaf je nog aan dat er verandering aan zat te komen. Nu zeg je gewoon simpel gebruik maar een andere browser, met andere woorden je hebt geen flauw idee hoe je dit kan oplossen en wijst maar lekker naar de ander?

    Alsof je aan een weg woont waar je alleen maar met een 4x4 pickup truck kan komen en dat je tegen iedereen dan gaat zeggen, ja als je een 4x4 auto neemt is er niks aan de hand. Ja lekker makkelijk, zo bereik je echt vast meer publiek..

    Najah mijn tijd zit er hier toch wel een beetje op. Tijd om naar de andere site te gaan van Heerenveen.

    Voor de mede supporters, daar word je niet getrackt en lastig gevallen met 10tallen reclames om je heen dus het kan wel zonder al die rotzooi.
  • 27 Apr 2021 om 09:48
    Nooit problemen hier met mijn Samsung S20. Goede site. Nooit last van reclame.
  • 27 Apr 2021 om 09:46
    Uitstekende aflevering, terecht kritisch. Ook door de gasten.
  • 27 Apr 2021 om 09:38
    • Quote van 27 Apr 2021 om 08:27
      Admin doe wat aan deze site. Het is met een iPhone niet normaal te bekijken. Om de haverklap dat hij de pagina opnieuw moet opstarten etc. Kap eens met al die tracking reclames op de site. Meende dat hier ooit verandering in zou komen een maand of 2 geleden. Maar niet dus..
    Misschien moet je een andere browser gebruiken ipv Safari, want ik heb zelf ook een iPhone en kan de pagina zonder problemen openen in Chrome en ook de podcast afspelen. Wat betreft reclames op smartphone kan ik het gebruik van onze app adviseren. Daar krijg je ook automatisch pushberichten bij breaking of officieel nieuws.
  • 27 Apr 2021 om 09:34
    Koop eens een Android man. IPhone weg ermee.
  • 27 Apr 2021 om 08:27
    Admin doe wat aan deze site. Het is met een iPhone niet normaal te bekijken. Om de haverklap dat hij de pagina opnieuw moet opstarten etc. Kap eens met al die tracking reclames op de site. Meende dat hier ooit verandering in zou komen een maand of 2 geleden. Maar niet dus..