Cees Roozemond volgende week te gast bij Radio Camataru

19
Cees Roozemond volgende week te gast bij Radio Camataru

Er is voor de verandering eens geen Eredivisievoetbal dit weekend, maar er is altijd een reden voor weer een nieuwe Radio Camataru. Niet te meer omdat we komende week weer een veelbesproken gast in ons midden hebben, namelijk algemeen directeur Cees Roozemond.

Het zijn roerige weken voor SC Heerenveen met sportief moeilijke tijden en het verrassende vertrek van technisch manager Gerry Hamstra, voor wie nog een opvolger gevonden moet worden. Daarnaast was er deze week een gesprek met Riemer van der Velde en Foppe de Haan over de toekomst van de club, waarover beide clubiconen zich duidelijk zorgen maken.

Samen met presentator Hielke Biemond en de vaste sidekicks Redmer Wijnsma en Frank Beenen zal er uitgebreid gesproken worden bovenstaande zaken, maar natuurlijk ook het aanstaande duel met Ajax, is er uitgebreid ruimte voor (een selectie van) jullie ingestuurde vragen en zullen we Cees' clubkennis gaan testen in de Cammie Quiz.

Vragen voor Cees en de andere tafelgasten kunnen tot en met 18:00 uur worden ingestuurd.

19 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 27 Mar 2021 om 15:35
    • Quote van 27 Mar 2021 om 14:59
      Omdat één if andere sneuneus op mijn bericht meent te moeten reageren. Ga je toch lekker discussieren met gelijk gestemden?
    Welke discussie? Van een discussie is hier al lang geen sprake meer. Provoceren, op inhoudelijke argumenten wordt geen moment ingegaan, uitschelden, populistische omschrijvingen voor mensen bedenken. Over en weer.
  • 27 Mar 2021 om 14:59
    • Quote van 27 Mar 2021 om 12:57
      Je mag altijd je mening geven, en dat je 1 of 33 jaar of helemaal nooit een sk hebt gehad boeit me vrij weinig. De mening die velen hebben over Roozemond is louter gebaseerd op hoe hij binnen is gekomen. Als je inhoudelijk kijkt zie je dat er ook vele positieve punten zijn sinds zijn komst. Maar een beetje lopen roeptoeteren als een kudde schapen is veel leuker of niet? En als je het niet interesseert wat ik en anderen ervan denken waarom reageer je dan?
    Omdat één if andere sneuneus op mijn bericht meent te moeten reageren. Ga je toch lekker discussieren met gelijk gestemden?
  • 27 Mar 2021 om 12:57
    • Quote van 27 Mar 2021 om 08:10
      Tsja als mijn mening je niet welgevallig is mag je me gerust voor trol uitmaken hoor. Maar het verandert niets aan mijn mening en als die je niet bevalt staat het je natuurlijk altijd vrij om mijn bijdragen over te slaan. Me dunkt dat ik na 33 jaar SC Heerenveen sk wel mijn mening mag ventileren. En wat jij en anderen er van denken interesseert me niets.
    Je mag altijd je mening geven, en dat je 1 of 33 jaar of helemaal nooit een sk hebt gehad boeit me vrij weinig. De mening die velen hebben over Roozemond is louter gebaseerd op hoe hij binnen is gekomen. Als je inhoudelijk kijkt zie je dat er ook vele positieve punten zijn sinds zijn komst. Maar een beetje lopen roeptoeteren als een kudde schapen is veel leuker of niet? En als je het niet interesseert wat ik en anderen ervan denken waarom reageer je dan?
  • 27 Mar 2021 om 11:59
    • Quote van 27 Mar 2021 om 11:27
      Ze willen dan ook niet besturen. Maar ze hebben wel ideeen. Zij hebben sportief en zakelijk nog een enorm netwerk en uitstraling naar buiten toe. Samen met anderen. Maak gebruik van elkaars kennis.
    Cees idem dito..geen verstand van voetbal. Laat riemer en foppe even het een jaar doen, komen er meer sponsors bij..
  • 27 Mar 2021 om 11:27
    • Quote van 27 Mar 2021 om 11:07
      We gaan het zien. Zelf denk ik niet dat de Riemer en Foppe nog veel kunnen betekenen voor de club. Om de eenvoudige reden dat ze daar te oud voor zijn en de tijden zijn veranderd. Laat het besturen van de club nou gewoon over aan een nieuwe jongere generatie.
    Ze willen dan ook niet besturen. Maar ze hebben wel ideeen. Zij hebben sportief en zakelijk nog een enorm netwerk en uitstraling naar buiten toe. Samen met anderen. Maak gebruik van elkaars kennis.
  • 27 Mar 2021 om 11:07
    We gaan het zien. Zelf denk ik niet dat de Riemer en Foppe nog veel kunnen betekenen voor de club. Om de eenvoudige reden dat ze daar te oud voor zijn en de tijden zijn veranderd. Laat het besturen van de club nou gewoon over aan een nieuwe jongere generatie.
  • 27 Mar 2021 om 09:28
    • Quote van 26 Mar 2021 om 22:16
      Ga jij maar lekker DKV kijken. Aan negatievelingen als jou hebben we niks. Als Heerenveen eens wint met 5-0 doet jouw internet het toevallig niet, maar als Heerenveen verliest dan ineens wel weer. Onruststoker, net als jouw grote vriend ynze...
    Haha zegt ook 1 wat. Meneer ik ben altijd negatief over riemer en Foppe. Pot verwijt de ketel je bent zelf geen haar beter
  • 27 Mar 2021 om 08:10
    • Quote van 27 Mar 2021 om 06:30
      Om moe van te worden! Stelletje negatievelingen. Roepen zonder enkel argument, lekker makkelijk.
    Tsja als mijn mening je niet welgevallig is mag je me gerust voor trol uitmaken hoor. Maar het verandert niets aan mijn mening en als die je niet bevalt staat het je natuurlijk altijd vrij om mijn bijdragen over te slaan. Me dunkt dat ik na 33 jaar SC Heerenveen sk wel mijn mening mag ventileren. En wat jij en anderen er van denken interesseert me niets.
  • 27 Mar 2021 om 08:08
    Ha mooi, hier wordt ik blij van! Allemaal “met de rug tegen de muur” signalen van aanhangers die in een negatieve spiraal zijn beland! Eerst roepen en schreeuwen dat Roozemond de beste is. Bij tegenspraak en verzet beginnen ze op de man te spelen en als ze de macht uit de vingers glipt, gaan ze in een slachtofferrol..! Dream on!
  • 27 Mar 2021 om 06:30
    • Quote van 26 Mar 2021 om 22:16
      Ga jij maar lekker DKV kijken. Aan negatievelingen als jou hebben we niks. Als Heerenveen eens wint met 5-0 doet jouw internet het toevallig niet, maar als Heerenveen verliest dan ineens wel weer. Onruststoker, net als jouw grote vriend ynze...
    Om moe van te worden! Stelletje negatievelingen. Roepen zonder enkel argument, lekker makkelijk.
  • 27 Mar 2021 om 00:37
    • Quote van 26 Mar 2021 om 22:16
      Ga jij maar lekker DKV kijken. Aan negatievelingen als jou hebben we niks. Als Heerenveen eens wint met 5-0 doet jouw internet het toevallig niet, maar als Heerenveen verliest dan ineens wel weer. Onruststoker, net als jouw grote vriend ynze...
    Haha zijn een stelletje trollen, vooral die ynze
  • 26 Mar 2021 om 23:41
    • Quote van 26 Mar 2021 om 22:16
      Ga jij maar lekker DKV kijken. Aan negatievelingen als jou hebben we niks. Als Heerenveen eens wint met 5-0 doet jouw internet het toevallig niet, maar als Heerenveen verliest dan ineens wel weer. Onruststoker, net als jouw grote vriend ynze...
    Gaaaap... welterusten.
  • 26 Mar 2021 om 22:16
    • Quote van 26 Mar 2021 om 21:16
      Ja echt fantastisch... NOT! Met Cees R. aan het roer zijn we enkele jaren van de afgrond verwijderd. Ik verwacht niet dat hij ook maar iets van de Grote Drie aan te nemen.
    Ga jij maar lekker DKV kijken. Aan negatievelingen als jou hebben we niks. Als Heerenveen eens wint met 5-0 doet jouw internet het toevallig niet, maar als Heerenveen verliest dan ineens wel weer. Onruststoker, net als jouw grote vriend ynze...
  • 26 Mar 2021 om 21:57
    Ik ben ook niet perse negatief over Cees. Begrotingstekort gaat, ondanks corona (!), naar beneden en hij heeft een prachtige hoofdsponsor aan ons weten te binden. Sowieso groeit het aantal sponsoren nog elke week... Uiteraard blijven er pijnpunten. Zoals Sportstad en skw. Maar dat hebben de andere 50 directeuren ook niet voor elkaar gekregen. Ik zou niet weten wat weer een andere directeur anders moet gaan doen..
  • 26 Mar 2021 om 21:22
    Mooi werk heren om in jullie podcast de primeur te hebben voor de afscheids aankondiging van Roozemond! Ik kan niet wachten..!
  • 26 Mar 2021 om 21:16
    • Quote van 26 Mar 2021 om 19:39
      Hoezo zonder resultaat ? Het gaat op meerdere vlakken stukken beter met Cees aan het roer.Cruciaal wordt de nieuwe TD. Laat daar de uitzending vooral over gaan ! De toekomst dus.
    Ja echt fantastisch... NOT! Met Cees R. aan het roer zijn we enkele jaren van de afgrond verwijderd. Ik verwacht niet dat hij ook maar iets van de Grote Drie aan te nemen.
  • 26 Mar 2021 om 19:39
    Hoezo zonder resultaat ? Het gaat op meerdere vlakken stukken beter met Cees aan het roer.Cruciaal wordt de nieuwe TD. Laat daar de uitzending vooral over gaan ! De toekomst dus.
  • 26 Mar 2021 om 18:48
    • Quote van 26 Mar 2021 om 17:59
      Hoop dat de heren interviewers hem een goed kritisch benaderen. Niet meelullen en ja en amen maar stevig aanpakken onze zelfbenoemde grote leider zonder resultaat. Onze vrind maar eens laten zweten....
    Ja mag sowieso wel beetje meer pit in.
  • 26 Mar 2021 om 17:59
    Hoop dat de heren interviewers hem een goed kritisch benaderen. Niet meelullen en ja en amen maar stevig aanpakken onze zelfbenoemde grote leider zonder resultaat. Onze vrind maar eens laten zweten....
Friday 13 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›