Reon Boeringa komende week te gast bij Radio Camataru

9
Reon Boeringa komende week te gast bij Radio Camataru

Los nog van het resultaat tegen Willem II beleefde SC Heerenveen een tumultueuze week met het plotse vertrek van technisch manager Gerry Hamstra. Aanvankelijk zou oud-speler Arnór Smárason te gast zijn bij Radio Camataru, maar gezien de huidige ontwikkelingen schuift in plaats daarvan Reon Boeringa aan.

De clubwatcher van Voetbal International was eerder dit seizoen nog te gast bij Radio Camataru toen de Friezen nog in de voorbereiding zaten. Toen was er veel discussie over de smalle selectie die Hamstra had samengesteld, nu zal het de vraag zijn wie hem gaat opvolgen.

Samen met presentator Hielke Biemond en de vaste sidekicks Redmer Wijnsma en Frank Beenen zal er uitgebreid gesproken worden over de zaak-Hamstra, maar natuurlijk ook het duel met Willem II en de laatste negen duels van dit seizoen. Is SC Heerenveen nog in staat om de play-offs te halen?

Uiteraard is er ook ruimte voor luisteraarsvragen, die tot maandag 18:00 uur kunnen worden gesteld in de onderstaande reacties en via de social media-kanalen van Radio Camataru.

9 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Mar 2021 om 09:30
    • Quote van 12 Mar 2021 om 16:41
      Het blijft heel moeilijk om uit de monden van journalisten te horen dat de club een structureel financieel probleem heeft, dat er bestuurlijke onrust is geweest, dat de selectie in juli en augustus niveau degradatie was, enz. Terwijl dat wel gewoon is zoals het is (of was). Laten we daar niet zo kinderachtig mee om gaan alsof de clubwatchters erop uit zijn de club te beschadigen, in een complot zitten, voor Cambuur zijn of wat dan ook. Zóóóó knderachtig...
    Leuk is het natuurlijk nooit maar het verveelt wel wanneer het telkens over het zelfde gaat vanuit n andere invalshoek. Een en al negativiteit, het is maar waar je de klemtoon op legt. Linksom of rechtsom, de invloed van media wordt nog wel eens onderschat heb ik het idee......dat de club voor uitdagingen staat weten wij allemaal wel.
  • 12 Mar 2021 om 18:22
    • Quote van 12 Mar 2021 om 17:39
      Waar lees jij complottheorieën, iets over Cambuur of ga zo maar door? Volgens mij heeft niemand in dit topic het daar over.... Het gaat om de manier waarop er over verteld wordt, elke keer weer met een negatieve insteek. Kan er zo een boek mee vullen als je concrete voorbeelden zou willen. Daarnaast zijn ze er helemaal niet op uit om de club te beschadigen (nouja bijna allemaal), maar helpt de continu negatieve berichtgeving het beeld van de club totaal niet.
    Over die complottheorieën..
    Toevallig (nog) niet onder dit artikel.. Maar "he who shall not be named" zit daar bij andere artikelen al vuistdiep in hoor :p

    De hele wereld is tegen SC Heerenveen en alleen een "region that shall not be named" kan ons redden!
    :D
  • 12 Mar 2021 om 17:39
    • Quote van 12 Mar 2021 om 16:41
      Het blijft heel moeilijk om uit de monden van journalisten te horen dat de club een structureel financieel probleem heeft, dat er bestuurlijke onrust is geweest, dat de selectie in juli en augustus niveau degradatie was, enz. Terwijl dat wel gewoon is zoals het is (of was). Laten we daar niet zo kinderachtig mee om gaan alsof de clubwatchters erop uit zijn de club te beschadigen, in een complot zitten, voor Cambuur zijn of wat dan ook. Zóóóó knderachtig...
    Waar lees jij complottheorieën, iets over Cambuur of ga zo maar door? Volgens mij heeft niemand in dit topic het daar over.... Het gaat om de manier waarop er over verteld wordt, elke keer weer met een negatieve insteek. Kan er zo een boek mee vullen als je concrete voorbeelden zou willen. Daarnaast zijn ze er helemaal niet op uit om de club te beschadigen (nouja bijna allemaal), maar helpt de continu negatieve berichtgeving het beeld van de club totaal niet.
  • 12 Mar 2021 om 16:41
    Het blijft heel moeilijk om uit de monden van journalisten te horen dat de club een structureel financieel probleem heeft, dat er bestuurlijke onrust is geweest, dat de selectie in juli en augustus niveau degradatie was, enz. Terwijl dat wel gewoon is zoals het is (of was). Laten we daar niet zo kinderachtig mee om gaan alsof de clubwatchters erop uit zijn de club te beschadigen, in een complot zitten, voor Cambuur zijn of wat dan ook. Zóóóó knderachtig...
  • 12 Mar 2021 om 15:28
    • Quote van 12 Mar 2021 om 14:57
      @ Akkafean , Aan jou te horen hoeven Hielke , Redmer en Frank het gesprek niet eens aan te gaan . Ik vind het juist goed , net als eerder deze week met Sander de Vries , dat deze mannen er direct bovenop zitten en hun gast bevragen om ons van relevante informatie / mening te voorzien.
    Juist wel, het in gesprek gaan is erg belangrijk zelfs. Anders kan het nooit veranderen.
  • 12 Mar 2021 om 14:57
    @ Akkafean , Aan jou te horen hoeven Hielke , Redmer en Frank het gesprek niet eens aan te gaan . Ik vind het juist goed , net als eerder deze week met Sander de Vries , dat deze mannen er direct bovenop zitten en hun gast bevragen om ons van relevante informatie / mening te voorzien.
  • 12 Mar 2021 om 14:54
    Kunnen jullie hem eens het vuur aan de schenen leggen waarom hij zich zo vaak negatief uitlaat over onze club?
  • 12 Mar 2021 om 14:40
    Nou feest.... volgende negatieve uitlatingen kunnen we vast opschrijven en hier weer 5 artikelen de komende week over plaatsen.... Was de hoofdreden waarom ik de VI heb opgezegd... Continu negatieve open deuren in slaan en maar speculeren zonder ook maar iets nieuws te brengen... Wel bijzonder dat het nooit eens positief kan zijn. Nou is er niets mis mee om kritisch te zijn hoor, maar continu hetzelfde negatieve verhaaltje vertellen helpt ook niet mee om de 'niet die-harde' fans over de streep te trekken bij onze club voor bijvoorbeels SZ-kaarten. Want hoe je het ook wil zeggen, journalisten hebben daar toch wel een invloed op helaas....