Radio Camataru S03E37 | Einde van de Hamstraweken, met Sander de Vries

13
Radio Camataru S03E37 | Einde van de Hamstraweken, met Sander de Vries

Na de doordeweekse bekerspecials van Radio Camataru ditmaal een extra uitzending met een minder vrolijke aanleiding: het abrupte vertrek van technisch manager Gerry Hamstra.

Vanzelfsprekend heeft dat geleid tot veel reacties en emoties onder de Heerenveen-aanhang. Als supporterspodcast voelen wij ons dan ook geroepen om ons licht over deze kwestie te laten schijnen.

Presentator Hielke Biemond doet dat samen met vaste sidekicks Frank Beenen en Redmer Wijnsma en met speciale gast Sander de Vries, de clubwatcher van de Leeuwarder Courant die zijn primeur bij ons komt toelichten.

Hoe kan het tot deze botsing zijn gekomen? Wat heeft Hamstra voor sc Heerenveen betekend? Wat zijn de sportieve en wellicht ook financiële gevolgen van zijn plotselinge vertrek? En uiteraard de vraag: wie moet Hamstra opvolgen?

Luister de uitzending hieronder terug of via iTunes, Spotify, Podbean of Google Podcasts en vergeet niet je te abonneren en/of een recensie achter te laten!

13 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Mar 2021 om 10:10
    • Quote van 10 Mar 2021 om 22:48
      Moet je voor de gein nu we meer weten dit nog eens terug luisteren.

      Die sander de vries hoeven we voortaan echt niet meer serieus te nemen hoor. Man lult ook maar wat in de rondte. Wisten we eigenlijk al maar goed.
    Met de kennis van toen was Sander heel genuanceerd naar mijn idee. Werd ook gezegd toch: wat was nu aanleiding voor directe vertrek? Dat wist Sander op dat moment ook niet.
  • 10 Mar 2021 om 23:01
    Ben benieuwd naar de uitzending van morgenochtend. Jullie kunnen bijna een dagelijkse podcast maken.
  • 10 Mar 2021 om 22:48
    Moet je voor de gein nu we meer weten dit nog eens terug luisteren.

    Die sander de vries hoeven we voortaan echt niet meer serieus te nemen hoor. Man lult ook maar wat in de rondte. Wisten we eigenlijk al maar goed.
  • 10 Mar 2021 om 12:24
    @ Hielke , Redmer en Frank : goeie podcast heren , ook de diepte even in. Had heel even het idee ( toen het op het einde even over namen ging ) dat Sander de Vries wellicht Gerald van den Belt even zou noemen .... Lijkt me goed dat jullie het contact met Sander warm houden en ons periodiek even op de podcast bijpraten . Keep on doing the good work.
  • 10 Mar 2021 om 11:47
    • Quote van 10 Mar 2021 om 11:43
      Heb het later toegevoegd! De tekst hebben we altijd snel klaar maar die player pas midden in de nacht, dus die staat er nog niet altijd bij.
    Dank je Massi, dacht al dat ik met de neus gekeken had ;)
  • 10 Mar 2021 om 11:43
    • Quote van 10 Mar 2021 om 11:02
      Het staat er toch echt onder bij.
    Heb het later toegevoegd! De tekst hebben we altijd snel klaar maar die player pas midden in de nacht, dus die staat er nog niet altijd bij.
  • 10 Mar 2021 om 11:07
    • Quote van 10 Mar 2021 om 11:02
      Het staat er toch echt onder bij.
    Ja nu wel maar heb het intussen via Google Podcasts beluisterd.
  • 10 Mar 2021 om 11:03
    • Quote van 10 Mar 2021 om 10:38
      Als ik naar het einde luister van de podcast, hoorde ik dat Gerry altijd beschikbaar was. Het zou me heel erg interessant lijken om hem zeer snel uit te nodigen.
    Ons ook. Maar ik denk dat Gerry voorlopig even in de luwte blijft. Logischerwijs.
  • 10 Mar 2021 om 11:02
    Mooie podcast heren! Wij hadden net als die enthousiaste jongens bij Groningen, met Gerry (en Johnny) ook een fantastische kerel met een goed gezicht voor de club! Als dit dan al niet lukt, waarom zou het met een nieuwe TD wel goedkomen. Sneu voor Johnny en goed van Gerry dat hij de eer aan hemzelf houdt. We gaan zien hoe het afloopt. Maar ik zeg dat we eerst de gehele angel er uit moeten halen voor we weer opnieuw gaan beginnen. Dit geouwehoer is opnieuw geen reclame voor onze mooie club!
  • 10 Mar 2021 om 11:02
    • Quote van 10 Mar 2021 om 10:26
      Ik beluister het altijd hieronder maar zie niks staan.
    Het staat er toch echt onder bij.
  • 10 Mar 2021 om 10:38
    Als ik naar het einde luister van de podcast, hoorde ik dat Gerry altijd beschikbaar was. Het zou me heel erg interessant lijken om hem zeer snel uit te nodigen.
  • 10 Mar 2021 om 10:26
    Ik beluister het altijd hieronder maar zie niks staan.
  • 10 Mar 2021 om 09:18
    Mooie aflevering heren, snel geanticipeerd! Veel clubs zullen jaloers zijn om zo'n genuanceerde podcast over een club. Zo wordt ook Radio Camataru een bouwsteentje voor betere tijden!
Friday 13 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›