Feanfan maakt nieuwe tussenstand voor Ajax-thuis bekend (update)

34
Feanfan maakt nieuwe tussenstand voor Ajax-thuis bekend (update)

De ticketverkoop voor de wedstrijd tegen Ajax van komende woensdag gaat gestaag door. Inmiddels zijn er al 3.370 kaarten verkocht voor het digitale samenkomen van de supporters, laat initiatiefnemer Albert Veen weten via Twitter.

Tickets zijn te koop voor vijf euro per stuk. In totaal heeft de actie dus al 17.000 euro opgeleverd voor SC Heerenveen. Tickets kunnen op deze pagina worden gekocht.

Update: FeanFan heeft afgelopen weekend een nieuwe tussenstand online gezet. "De teller staat inmiddels op 4475", viel zaterdag te lezen via Twitter. Zoals we aan de reacties op social media kunnen zien, zijn er inmiddels al veel meer kaarten verkocht. 

Update II: "Met een kaartverkoop van 5412 zetten we als FeanFans de schouders er onder. Op naar de 6000", laat Feanfan weten in een nieuwe update. 

34 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 3 Mar 2021 om 11:39
    • Quote van 3 Mar 2021 om 10:54
      Uiteindelijk komen we dan toch op een kleine €30.000,- voor de club uit! Gezien de huidige omstandigheden geen onaardig bedrag (seizoenskrt actie die al van start is, Corona perikelen waardoor niet iedereen het geld kan missen en keuzes moet maken, tegenvallende plek op ranglijst waarbij wedstrijd tegen Zwolle de mensen ook niet enthousiast gemaakt zal hebben).
    We hopen dat de wedstrijdmail naar alle contacten van sc Heerenveen ook nog iets doet! Daar wordt de actie nog even genoemd.

    We doen tot de aftrap ons uiterste best. Daarna is het aan de jongens.
  • 3 Mar 2021 om 11:23
    Het zou geweldig zijn als we nog op 6000 komen!
  • 3 Mar 2021 om 11:15
    • Quote van 3 Mar 2021 om 11:11
      Als je beide supportersacties bij elkaar opteld dit seizoen kom je toch op een heel mooi bedrag voor de club. Hulde voor de supporters en initiatiefnemers
    Klopt, bij elkaar toch een kleine €90.000,- zo uit mijn hoofd! Erg welkom voor de club lijkt mij
  • 3 Mar 2021 om 11:11
    • Quote van 3 Mar 2021 om 10:54
      Uiteindelijk komen we dan toch op een kleine €30.000,- voor de club uit! Gezien de huidige omstandigheden geen onaardig bedrag (seizoenskrt actie die al van start is, Corona perikelen waardoor niet iedereen het geld kan missen en keuzes moet maken, tegenvallende plek op ranglijst waarbij wedstrijd tegen Zwolle de mensen ook niet enthousiast gemaakt zal hebben).
    Als je beide supportersacties bij elkaar opteld dit seizoen kom je toch op een heel mooi bedrag voor de club. Hulde voor de supporters en initiatiefnemers
  • 3 Mar 2021 om 10:54
    Uiteindelijk komen we dan toch op een kleine €30.000,- voor de club uit! Gezien de huidige omstandigheden geen onaardig bedrag (seizoenskrt actie die al van start is, Corona perikelen waardoor niet iedereen het geld kan missen en keuzes moet maken, tegenvallende plek op ranglijst waarbij wedstrijd tegen Zwolle de mensen ook niet enthousiast gemaakt zal hebben).
  • 2 Mar 2021 om 09:49
    Inmiddels zijn er 5120 kaarten verkocht !
  • 1 Mar 2021 om 22:47
    Nieuwe tussenstand:
    Feanfan maakte 4 uur geleden op twitter bekend dat er 4.932 virtuele kaarten zijn verkocht.
  • 1 Mar 2021 om 20:21
    • Quote van 1 Mar 2021 om 19:29
      Niet van toepassing.
    Ok, dan is het mooi meegenomen!
  • 1 Mar 2021 om 19:29
    • Quote van 1 Mar 2021 om 18:47
      Hoe zit het met de recettes voor beide clubs? Geldt dat ook voor deze actie mbt tot het delen van de opbrengsten? Immers na de 8e finales moeten de opbrengsten worden verdeeld.
    Niet van toepassing.
  • 1 Mar 2021 om 18:47
    • Quote van 26 Feb 2021 om 09:23
      Vanochtend vroeg 3920 kaarten verkocht. Dat is al bijna 20.000 euro voor de club!
    Hoe zit het met de recettes voor beide clubs? Geldt dat ook voor deze actie mbt tot het delen van de opbrengsten? Immers na de 8e finales moeten de opbrengsten worden verdeeld.
  • 1 Mar 2021 om 16:41
    • Quote van 1 Mar 2021 om 16:36
      De tussenstand is van 2 dagen geleden. Denk dat er inmiddels wel meer zijn verkocht.
    Oh excuses, overheen gekeken :p. Op naar de 10.000 dan maar
  • 1 Mar 2021 om 16:36
    De tussenstand is van 2 dagen geleden. Denk dat er inmiddels wel meer zijn verkocht.
  • 1 Mar 2021 om 16:23
    Kijk eens aan, op naar de 5000! vandaag hebben de spelers de actie gedeeld via hun social media. Ik hoop dat dit een boost gaat geven aan de verkopen! #ikbindrby
  • 26 Feb 2021 om 19:13
    • Quote van 26 Feb 2021 om 15:29
      Wat zou een nieuwe grasmat kosten? Zou mooi zijn om daaraan bij te dragen.
    Alleen de mat valt mee.. paar euro de m2. Als je structureel iets wilt verbeteren ligt het er aan welke eisen je stelt. Als je de bovenste halve meter grond er uit gaat halen om systemen aan te brengen praat je gauw over tonnen denk ik
  • 26 Feb 2021 om 16:44
    • Quote van 26 Feb 2021 om 15:29
      Wat zou een nieuwe grasmat kosten? Zou mooi zijn om daaraan bij te dragen.
    In Engeland is laatst nog een grasmat verkocht (Tottenham -> Leeds) voor 300.000 pond. En dat is alleen de toplaag.
  • 26 Feb 2021 om 15:29
    Wat zou een nieuwe grasmat kosten? Zou mooi zijn om daaraan bij te dragen.
  • 26 Feb 2021 om 12:26
    • Quote van 26 Feb 2021 om 12:11
      Je kan niet in ieders portomonnee kijken. Sommigen hebben het niet breed en is zelfs 5 euro teveel om te missen.
    Iemand die geen 5 euro kan missen hoeft die afweging ook niet te maken. Hen betreft mijn opmerking niet. Dus mijn bewering blijft staan.
  • 26 Feb 2021 om 12:11
    • Quote van 26 Feb 2021 om 12:07
      En er zijn uiteindelijk meer kat-ut-de-boom kijkers en sceptici dan spontane mensen. Weg met dat zurige gedoe en maae je best doen om te verklaren waarom je niet mee zou doen. Gewoon mee doen, is goed voor de club. En die heeft het hard nodig!
    Je kan niet in ieders portomonnee kijken. Sommigen hebben het niet breed en is zelfs 5 euro teveel om te missen.
  • 26 Feb 2021 om 12:07
    En er zijn uiteindelijk meer kat-ut-de-boom kijkers en sceptici dan spontane mensen. Weg met dat zurige gedoe en maae je best doen om te verklaren waarom je niet mee zou doen. Gewoon mee doen, is goed voor de club. En die heeft het hard nodig!
  • 26 Feb 2021 om 11:58
    • Quote van 26 Feb 2021 om 10:57
      De actie van Groningen leverde 25.000 euro op. Dat gaat Heerenveen ook wel halen, als het zo doorgaat. Daarnaast waren de spandoeken van Nieuw Noord, die hebben niet geholpen bij het opzetten van deze actie. Daarnaast gaat het om een actie om geld op te halen voor je club, of dat nou voor Heerenveen is of voor andere clubs lijkt me dat zeker in deze tijd altijd een goede zaak. De reactie van Nieuw Noord was trouwens ook vooral omdat Groningen riep dat ze het stadion van de rivaal wel even zouden uitverkopen, maar dat nog niet voor de helft lukte met kaartjes vanaf 1.50€.
    €33.655 hebben ze uiteindelijk opgehaald in Groningen maakte de supportersvereniging kenbaar. Er waren ongeveer 11500 kaartjes verkocht. Uiteindelijk is dat natuurlijk ook maar relatief. Nu heb ik 4 kaarten gekocht om Heerenveen te steunen ter waarde van 5eu per stuk. Met de actie van Groningen had ik voor dat zelfde bedrag 13 kaartjes kaartjes kunnen kopen.
  • 26 Feb 2021 om 11:58
    • Quote van 26 Feb 2021 om 09:23
      Vanochtend vroeg 3920 kaarten verkocht. Dat is al bijna 20.000 euro voor de club!
    Super, respect!
  • 26 Feb 2021 om 11:43
    Als Groningen €25000 euro heeft op gehaald en een kaartje kost€1,50 hebben ze toch zo’n 16500 kaartjes verkocht
  • 26 Feb 2021 om 10:57
    • Quote van 26 Feb 2021 om 10:52
      Blijft natuurlijk een lachertje vergeleken met groningen. Eerst hun actie belachelijk maken en vervolgens zelf het ook niet voor elkaar krijgen. Voordat de haatreacties komen, zelf heb ik ook 2 kaarten gekocht, maar blijf de actie onbezonnen vinden.
    De actie van Groningen leverde 25.000 euro op. Dat gaat Heerenveen ook wel halen, als het zo doorgaat. Daarnaast waren de spandoeken van Nieuw Noord, die hebben niet geholpen bij het opzetten van deze actie. Daarnaast gaat het om een actie om geld op te halen voor je club, of dat nou voor Heerenveen is of voor andere clubs lijkt me dat zeker in deze tijd altijd een goede zaak. De reactie van Nieuw Noord was trouwens ook vooral omdat Groningen riep dat ze het stadion van de rivaal wel even zouden uitverkopen, maar dat nog niet voor de helft lukte met kaartjes vanaf 1.50€.
  • 26 Feb 2021 om 10:52
    • Quote van 26 Feb 2021 om 09:23
      Vanochtend vroeg 3920 kaarten verkocht. Dat is al bijna 20.000 euro voor de club!
    Blijft natuurlijk een lachertje vergeleken met groningen. Eerst hun actie belachelijk maken en vervolgens zelf het ook niet voor elkaar krijgen. Voordat de haatreacties komen, zelf heb ik ook 2 kaarten gekocht, maar blijf de actie onbezonnen vinden.
  • 26 Feb 2021 om 09:33
    Dat is hartstikke mooi!
  • 26 Feb 2021 om 09:23
    Vanochtend vroeg 3920 kaarten verkocht. Dat is al bijna 20.000 euro voor de club!
  • 25 Feb 2021 om 19:47
    Deze tussenstand is van vanochtend heel vroeg. Morgenochtend verwacht ik een nieuwe tussenstand. Maar goed om te lezen dat er volop wordt gekocht!

  • 25 Feb 2021 om 18:57
    Hoop dat het woensdag droog is anders word ik virtueel mat.
  • 25 Feb 2021 om 18:57
    Lang niet iedereen heeft besef van deze actie. Op dit forum zitten op zich ook niet veel supporters. Er gaat trouwens ook nog 9%btw af zag ik bij de afrekening.
  • 25 Feb 2021 om 18:38
    Drie kaartenaangeschaft vanochtend! Op naar de finale!!
  • 25 Feb 2021 om 18:33
    Hier ook 4 kaarten afgenomen. Benieuwd waar het uiteindelijk op uitkomt, alle beetjes helpen.
  • 25 Feb 2021 om 18:29
    • Quote van 25 Feb 2021 om 18:03
      Beetje karig eerlijk gezegd... Had gehoopt dat we minstens de 10.000 gepasseerd waren. Ik heb enkel voor mijzelf al 4 kaarten gekocht en denk met mij velen, dus dan is het aantal zeer tegenvallend. Kom op feanfans! Ga achter je club staan!
    Ik begrijp je reactie, maar de seizoenskaartverlenging is ook net gestart inderdaad. Daarnaast is er (nog) niet veel reclame vanuit de club geweest. Mogelijk is dit bewust, omdat eerst de wedstrijd tegen PEC nog gespeeld moet worden en dan zou mogelijk de aandacht onbewust kunnen verslappen. Ik verwacht dat er nog wel een aardig aantal kaarten verkocht gaan worden in de laatste dagen voor de wedstrijd, waarmee we zeker in de buurt van de actie van Groningen gaan komen (qua geld). Een laatste reden voor de relatief lage ‘verkoopcijfers’, kan zijn dat er ook 50.000€ is opgehaald voor de Mei-inoar actie. Voor een behoorlijk aantal mensen wordt het dan teveel, maar hopelijk loopt de teller nog op!
  • 25 Feb 2021 om 18:09
    • Quote van 25 Feb 2021 om 18:03
      Beetje karig eerlijk gezegd... Had gehoopt dat we minstens de 10.000 gepasseerd waren. Ik heb enkel voor mijzelf al 4 kaarten gekocht en denk met mij velen, dus dan is het aantal zeer tegenvallend. Kom op feanfans! Ga achter je club staan!
    Hmm, lastig. Je ziet hoe moeilijk het bij Groningen ging -qua bedrag komen we redelijk gelijk verwacht ik. Daarnaast is de verlenging van de seizoenskaarten ook tegelijk gestart en is het voor velen misschien te veel.
  • 25 Feb 2021 om 18:03
    Beetje karig eerlijk gezegd... Had gehoopt dat we minstens de 10.000 gepasseerd waren. Ik heb enkel voor mijzelf al 4 kaarten gekocht en denk met mij velen, dus dan is het aantal zeer tegenvallend. Kom op feanfans! Ga achter je club staan!
Saturday 24 April 2021
16:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›