SC Heerenveen-fans willen stadion uitverkopen voor duel met Ajax

54
SC Heerenveen-fans willen stadion uitverkopen voor duel met Ajax

Supporters van SC Heerenveen zijn een actie gestart om het Abe Lenstra Stadion virtueel uit te verkopen voor de bekerwedstrijd tegen Ajax op woensdag 3 maart. De fans willen zoveel mogelijk kaarten voor 5 euro per stuk verkopen.

Supporters kunnen onbeperkt tickets halen en de opbrengst is volledig voor SC Heerenveen. Albert Veen is samen met Daniël Bokma initiatiefnemer van de actie. "Het wordt tijd dat wij als supporters iets gaan doen", zegt Veen in de Leeuwarder Courant.

"Als je aan SC Heerenveen denkt, dan denk je aan bekervoetbal", meent hij. "Normaal gesproken leveren deze wedstrijden tonnen voor de club op. Nu komt er niets binnen. Daarom gaan we zelf voor de recettes zorgen."

Supportersvereniging Feanfan en SC Heerenveen zelf hebben zich aangesloten bij de actie. Zo worden onder de ticketkopers vijf gesigneerde wedstrijdshirts, vijf ballen en de gesigneerde keepershandschoenen van Erwin Mulder verloot.

"Deze actie is niet origineel", meent Veen. "FC Groningen heeft vorig weekend hetzelfde gedaan toen ze bij ons op bezoek kwamen. Maar wij hopen onze bekeravond tegen Ajax aan te kleden tot een uniek festijn. Daarover wordt later meer bekend." 

FC Groningen lukte het niet om het Abe Lenstra Stadion uit te verkopen, zoals te zien was op een spandoek in het uitvak afgelopen zondag (foto). De actie van de noordelingen leverde 25.000 euro op. "Wij hopen absoluut op een hoger bedrag", aldus Veen.

Tickets kunnen op deze pagina worden gekocht.

54 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Feb 2021 om 10:39
    • Quote van 23 Feb 2021 om 17:19
      Super dat je een aantal mensen bereid hebt gevonden om ook kaarten af te nemen.

      Je kunt inderdaad ook bestellen zonder te registreren. Mocht dit ook niet lukken, dan kan het ook met een belletje naar de club.

      Ik heb zelf ook een aantal mensen geholpen met bestellen en dan hun gegevens gebruikt en ze later weer een Tikkie gestuurd.


      27000 wordt inderdaad een hele klus, maar we gaan er in ieder geval alles aan doen om er een geweldige belevenis van te maken.
    ok, thnx voor de toelichting......zal het nog eens bij hen aandragen. Wat er dan bij hun is misgegaan weet ik niet, kreeg ook screenshots van hun terug met daarop het inlog menu.
    Inmiddels 2500 aan de man gebracht las ik ergens, dat is dan in ieder geval al weer €12.500,- voor de clubkas :)
  • 23 Feb 2021 om 21:23
    • Quote van 23 Feb 2021 om 19:09
      Iemand al opgevallen dat we ondertussen wel stevig in het rechterrijtje staan. En Heracles over ons heen gaat we keurig 11e staan. Ook Sparta met een potje minder begint aan te dringen.... en met de instelling van onze 2e helft tegen Groningen vrees ik dat dit een verloren seizoen wordt. Tenzij......we Ajax kunnen wegpoetsen voor de beker. Als hier Schöne, Joey, Henk, Pawel en Erwin niet super in vorm zijn is dat ook lastig. Het kan verkeren....
    Het glas is bij jou standaard wel half leeg of niet. We staan na 23 speelronden op vier punten van de play-offs en staan in de halve finale van de KNVB beker. En al zouden we met lege handen komen te staan wat dan? Clubs als PSV, Ajax, Feyenoord, AZ, Vitesse en Utrecht zijn ons al jaren ontgroeid. Dat gaat echt niet veranderen de aankomende jaren.
  • 23 Feb 2021 om 19:51
    • Quote van 23 Feb 2021 om 19:09
      Iemand al opgevallen dat we ondertussen wel stevig in het rechterrijtje staan. En Heracles over ons heen gaat we keurig 11e staan. Ook Sparta met een potje minder begint aan te dringen.... en met de instelling van onze 2e helft tegen Groningen vrees ik dat dit een verloren seizoen wordt. Tenzij......we Ajax kunnen wegpoetsen voor de beker. Als hier Schöne, Joey, Henk, Pawel en Erwin niet super in vorm zijn is dat ook lastig. Het kan verkeren....
    Hoeveel kaarten heb jij al besteld?

    Dank voor de steun!! En we gaan voor dat wonder op 3 maart.
  • 23 Feb 2021 om 19:09
    Iemand al opgevallen dat we ondertussen wel stevig in het rechterrijtje staan. En Heracles over ons heen gaat we keurig 11e staan. Ook Sparta met een potje minder begint aan te dringen.... en met de instelling van onze 2e helft tegen Groningen vrees ik dat dit een verloren seizoen wordt. Tenzij......we Ajax kunnen wegpoetsen voor de beker. Als hier Schöne, Joey, Henk, Pawel en Erwin niet super in vorm zijn is dat ook lastig. Het kan verkeren....
  • 23 Feb 2021 om 17:28
    • Quote van 23 Feb 2021 om 16:27
      Ik weet best dat je dit als grap bedoelt, maar wil toch even heel duidelijk benoemen dat het uiteraard om virtuele kaarten gaat, we gaan er met z'n allen een prachtig festijn van maken en iedereen zit mooi voor de eigen tv te kijken. Niet om jou, maar ik noem dit bewust, omdat de club toch best nog wat telefoontjes krijgt van mensen die denken dat ze echt het stadion in mogen. En verder; fantastisch om te zien hoeveel mensen er al kaarten besteld hebben en hoeveel leuke reacties we al hebben ontvangen. Deze saamhorigheid past wat ons betreft helemaal bij de club, wat zo mooi zichtbaar was tijdens de drie bekerfinales. Zegt het voort, deel de berichten, enthousiasmeer elkaar en laat zien dat we met z'n allen weer trots kunnen zijn op onze club.
    Ja was al grap :) ik zal mijn slechte humor niet meer plaatsen ;-)
  • 23 Feb 2021 om 17:19
    • Quote van 23 Feb 2021 om 16:37
      Ik had een aantal mensen bereid gevonden een jaar te kopen maar die lopen vast op de site omdat ze daar geen account op hebben. Nu is het een hele kleine moeite je te registreren maar voor mensen die verder niets met de club hebben kan ik mij voorstellen dat dit een drempel is (wat je er verder ook van vindt) Ben erg benieuwd waar de teller ons zal brengen, een weekje is niet veel tijd om kleine 27000 kaarten aan de man te brengen ;)
    Super dat je een aantal mensen bereid hebt gevonden om ook kaarten af te nemen.

    Je kunt inderdaad ook bestellen zonder te registreren. Mocht dit ook niet lukken, dan kan het ook met een belletje naar de club.

    Ik heb zelf ook een aantal mensen geholpen met bestellen en dan hun gegevens gebruikt en ze later weer een Tikkie gestuurd.


    27000 wordt inderdaad een hele klus, maar we gaan er in ieder geval alles aan doen om er een geweldige belevenis van te maken.
  • 23 Feb 2021 om 16:51
    • Quote van 23 Feb 2021 om 16:37
      Ik had een aantal mensen bereid gevonden een jaar te kopen maar die lopen vast op de site omdat ze daar geen account op hebben. Nu is het een hele kleine moeite je te registreren maar voor mensen die verder niets met de club hebben kan ik mij voorstellen dat dit een drempel is (wat je er verder ook van vindt) Ben erg benieuwd waar de teller ons zal brengen, een weekje is niet veel tijd om kleine 27000 kaarten aan de man te brengen ;)
    Je hoeft je niet te registreren hoor! Je kunt verder zonder account!
  • 23 Feb 2021 om 16:37
    Ik had een aantal mensen bereid gevonden een jaar te kopen maar die lopen vast op de site omdat ze daar geen account op hebben. Nu is het een hele kleine moeite je te registreren maar voor mensen die verder niets met de club hebben kan ik mij voorstellen dat dit een drempel is (wat je er verder ook van vindt) Ben erg benieuwd waar de teller ons zal brengen, een weekje is niet veel tijd om kleine 27000 kaarten aan de man te brengen ;)
  • 23 Feb 2021 om 16:27
    • Quote van 23 Feb 2021 om 16:17
      Schijnt dat er weer best veel Ajacieden tussen het thuis publiek komen te zitten. Hoop maar dat het goed gaat. En de club doet er weer helemaal niks tegen.
    Ik weet best dat je dit als grap bedoelt, maar wil toch even heel duidelijk benoemen dat het uiteraard om virtuele kaarten gaat, we gaan er met z'n allen een prachtig festijn van maken en iedereen zit mooi voor de eigen tv te kijken. Niet om jou, maar ik noem dit bewust, omdat de club toch best nog wat telefoontjes krijgt van mensen die denken dat ze echt het stadion in mogen. En verder; fantastisch om te zien hoeveel mensen er al kaarten besteld hebben en hoeveel leuke reacties we al hebben ontvangen. Deze saamhorigheid past wat ons betreft helemaal bij de club, wat zo mooi zichtbaar was tijdens de drie bekerfinales. Zegt het voort, deel de berichten, enthousiasmeer elkaar en laat zien dat we met z'n allen weer trots kunnen zijn op onze club.
  • 23 Feb 2021 om 16:26
    • Quote van 23 Feb 2021 om 16:17
      Schijnt dat er weer best veel Ajacieden tussen het thuis publiek komen te zitten. Hoop maar dat het goed gaat. En de club doet er weer helemaal niks tegen.
    Deze keer mogen er van mij zoveel Ajacieden als het kan op de tribune zitten
  • 23 Feb 2021 om 16:17
    Schijnt dat er weer best veel Ajacieden tussen het thuis publiek komen te zitten. Hoop maar dat het goed gaat. En de club doet er weer helemaal niks tegen.
  • 23 Feb 2021 om 15:39
    • Quote van 23 Feb 2021 om 14:11
      Je hebt gewoon een koopovereenkomst gesloten. Dat je het geld niet terug wilt, betekent niet dat je iemand iets schenkt. Dan koop ik voor €2.000 ook kleding bij een winkel, hoef ik er geen kleding voor en geef ik het bedrag op alszijnde schenking. Zo werkt het helaas niet ;-).
    Was maar een vraag je kunt ook reageren met ja of nee en geen zo dom uitleggen
  • 23 Feb 2021 om 15:04
    • Quote van 23 Feb 2021 om 14:53
      Komen er tussendoor ook tussenstanden over het aantal kaarten dat zijn verkocht? Zou wel leuk zijn. Ik heb in ieder geval 3 aangeschaft!
    Ik 4
  • 23 Feb 2021 om 14:57
    • Quote van 23 Feb 2021 om 14:56
      We zitten inmiddels over de 1500 kaarten :)
    Fantastisch nieuws! Ik zal vrienden en kennissen overtuigen om nog een aantal aan te schaffen.
  • 23 Feb 2021 om 14:56
    We zitten inmiddels over de 1500 kaarten :)
  • 23 Feb 2021 om 14:53
    Komen er tussendoor ook tussenstanden over het aantal kaarten dat zijn verkocht? Zou wel leuk zijn. Ik heb in ieder geval 3 aangeschaft!
  • 23 Feb 2021 om 14:46
    • Quote van 23 Feb 2021 om 14:11
      Je hebt gewoon een koopovereenkomst gesloten. Dat je het geld niet terug wilt, betekent niet dat je iemand iets schenkt. Dan koop ik voor €2.000 ook kleding bij een winkel, hoef ik er geen kleding voor en geef ik het bedrag op alszijnde schenking. Zo werkt het helaas niet ;-).
    RDJ heeft het over een schenking die aftrekbaar zou zijn, ik hoop hem uit de droom geholpen te hebben.
  • 23 Feb 2021 om 14:30
    • Quote van 23 Feb 2021 om 14:27
      Ondanks dat het wellicht niet de meest originele actie is, toch mooi dat er supporters zijn die zich betrokken voelen bij onze mooie club en deze actie zijn gestart. Zeker ook mooi dat er rondom dit duel nog prijzen zijn te winnen en er ook digitaal het één en ander wordt georganiseerd. Benieuwd hoeveel kaarten er uiteindelijk verkocht zullen gaan worden.
      Nog nooit een thuiswedstrijd in de halve finale gemist, dus ook deze keer niet. In vak 18 gelijk een hele rij van tien kaarten afgenomen #ikbindrby
    Mooie reactie!! Zegt het voort!

    Sportverenigingen, scholen, dorpen, steden. Laat met elkaar zien dat we weer trots kunnen zijn op onze club en laten we vooral zorgen dat we er op 3 maart een geweldig online feest van maken en de spelers steunen op weg naar een stunt en de vierde bekerfinale!

  • 23 Feb 2021 om 14:27
    Ondanks dat het wellicht niet de meest originele actie is, toch mooi dat er supporters zijn die zich betrokken voelen bij onze mooie club en deze actie zijn gestart. Zeker ook mooi dat er rondom dit duel nog prijzen zijn te winnen en er ook digitaal het één en ander wordt georganiseerd. Benieuwd hoeveel kaarten er uiteindelijk verkocht zullen gaan worden.
    Nog nooit een thuiswedstrijd in de halve finale gemist, dus ook deze keer niet. In vak 18 gelijk een hele rij van tien kaarten afgenomen #ikbindrby
  • 23 Feb 2021 om 14:11
    • Quote van 23 Feb 2021 om 14:04
      Heerenveen is geen ANBI instelling dus reken je niet rijk...
    Je hebt gewoon een koopovereenkomst gesloten. Dat je het geld niet terug wilt, betekent niet dat je iemand iets schenkt. Dan koop ik voor €2.000 ook kleding bij een winkel, hoef ik er geen kleding voor en geef ik het bedrag op alszijnde schenking. Zo werkt het helaas niet ;-).
  • 23 Feb 2021 om 14:04
    • Quote van 23 Feb 2021 om 12:28
      Prima actie.direct 5 kaartjes gekocht .hoop ook dat oud voetballers een paar kaartjes kopen.maar nog even een vraag verleden jaar mijn seizoen kaart verlengd naar goud dus hoeft mijn geld niet terug dus wordt het een schenking kun je het dan opgeven aan de belastingdienst .
    Heerenveen is geen ANBI instelling dus reken je niet rijk...
  • 23 Feb 2021 om 12:28
    Prima actie.direct 5 kaartjes gekocht .hoop ook dat oud voetballers een paar kaartjes kopen.maar nog even een vraag verleden jaar mijn seizoen kaart verlengd naar goud dus hoeft mijn geld niet terug dus wordt het een schenking kun je het dan opgeven aan de belastingdienst .
  • 23 Feb 2021 om 12:15
    • Quote van 22 Feb 2021 om 22:22
      Top actie; 2 Kaartjes gekocht. Kunnen we tijdens de wedstrijd ook virtuele biertjes bestellen?
    Grappig. Tijdens de eerste lockdown werd hier in Amsterdam een digitaal festival op poten gezet. Je had meerdere livestreams (stages) en je kon aan een digitale bar bier bestellen dat dan binnen 20 minuten werd geleverd. Iets lastiger in de provincie, maar het kan wel ;)
  • 22 Feb 2021 om 22:30
    Leuke actie! Direct maar 2 kaartjes gehaald, want hier wil je bij zijn!
  • 22 Feb 2021 om 22:28
    • Quote van 22 Feb 2021 om 22:22
      Top actie; 2 Kaartjes gekocht. Kunnen we tijdens de wedstrijd ook virtuele biertjes bestellen?
    Lijkt me ook schitterend inderdaad!
  • 22 Feb 2021 om 22:24
    Bij deze ook maar 2 kaarten gekocht!! Benieuwd waar de actie zal eindigen, succes mensen!
  • 22 Feb 2021 om 22:22
    Heel mooi om te zien dat er al velen kaarten hebben gekocht. We doen er alles aan om er op 3 maart een enorme happening van te maken met allemaal uitgedoste Feanfans in één meeting.
    Zegt het voort!


  • 22 Feb 2021 om 22:22
    Top actie; 2 Kaartjes gekocht. Kunnen we tijdens de wedstrijd ook virtuele biertjes bestellen?
  • 22 Feb 2021 om 22:13
    Hier ook meerdere kaarten gekocht. Je kan de actie zien als gejat, maar je zoekt toch als club zijnde een manier om toch je kosten wat te kunnen dekken, dus vind het een prima actie!
  • 22 Feb 2021 om 21:46
    Top actie! 3 kaarten gehaald
  • 22 Feb 2021 om 21:15
    Prima actie.. zojuist 4 kaarten gekocht!
  • 22 Feb 2021 om 21:06
    Kaarten gekocht. Alles om onze club in de zware financiële tijd te steunen.
  • 22 Feb 2021 om 20:48
    Kaarten zijn binnen! Hoop dat er hoop centen opgehaald wordt!
  • 22 Feb 2021 om 20:45
    Ik heb net 2 kaartjes gekocht. Leuke actie en al het geld is voor de club. Dus uitverkocht of niet, alles is voor onze trots.
  • 22 Feb 2021 om 19:25
    • Quote van 22 Feb 2021 om 18:47
      Een kaartje is maar 5 euro. Als je het vergelijkt met die seizoenskaart is het niks. Je zou zeggen dat het voor 5 euro wel moet lukken om uitverkocht te raken. Al zitten misschien veel van de oudere supporters niet op social media enzo dus dat scheelt wel veel misschien
    Groningen had er 11 duizend verkocht en daar was de prijs 1,50. Denk niet dat er zomaar 25 duizend mensen zijn die een ticket kopen.
  • 22 Feb 2021 om 19:16
    • Quote van 22 Feb 2021 om 18:47
      Een kaartje is maar 5 euro. Als je het vergelijkt met die seizoenskaart is het niks. Je zou zeggen dat het voor 5 euro wel moet lukken om uitverkocht te raken. Al zitten misschien veel van de oudere supporters niet op social media enzo dus dat scheelt wel veel misschien
    De lijnen van de ticketing van de club staan ook open. En anders mailen naar Feanfan, dan wordt het geregeld.
  • 22 Feb 2021 om 19:01
    Via feanfan is de link inmiddels gedeeld. Ik hoop dat de club en feanonline ook gaan updaten!
  • 22 Feb 2021 om 18:47
    • Quote van 22 Feb 2021 om 15:47
      Ook omdat veel supporters onlangs een seizoenskaart hebben aangeschaft is het misschien een lastig moment. Uiteindelijk is elke euro welkom voor de club dus ik ben blij met de actie.
    Een kaartje is maar 5 euro. Als je het vergelijkt met die seizoenskaart is het niks. Je zou zeggen dat het voor 5 euro wel moet lukken om uitverkocht te raken. Al zitten misschien veel van de oudere supporters niet op social media enzo dus dat scheelt wel veel misschien
  • 22 Feb 2021 om 18:32
    • Quote van 22 Feb 2021 om 17:20
      Ik snap de gedachte en keur het zeker niet af, maar vind het wel een beetje simpel om een idee zo 1 op 1 over te nemen. Zeker ook omdat het een groningen idee is die ook nog eens door NN dit weekend belachelijk is gemaakt. Dan moet je het Abe nu ook uitverkopen. Anders sla je in mijn ogen een flater...
    Hmm, deels mee eens. Het betreft hier vooral het stadion van een ander “even” uit te verkopen terwijl in de praktijk nog geen eens de helft is bereikt.
  • 22 Feb 2021 om 17:55
    Er wordt nu net gedaan alsof dit van Groningen gejat is en zij origineel waren, maar dat is ook niet waar. Bochum, Gotenborg en vele andere clubs hadden eerder al soortgelijke acties. Gewoon een mooie steun richting de club.
  • 22 Feb 2021 om 17:45
    Prima actie, ondanks dat deze inderdaad niet origineel is. Wat wel jammer is, is het feit dat hierover tot nu toe nog niks op de website van SC staat. Wellicht handig om achter de schermen alles gereed te hebben staan op het moment dat er media aandacht aan komt? Nu mis je de eerste aanwas..
  • 22 Feb 2021 om 17:25
    Snapte dat spandoek al niet en was niet altijd te lezen
  • 22 Feb 2021 om 17:20
    Ik snap de gedachte en keur het zeker niet af, maar vind het wel een beetje simpel om een idee zo 1 op 1 over te nemen. Zeker ook omdat het een groningen idee is die ook nog eens door NN dit weekend belachelijk is gemaakt. Dan moet je het Abe nu ook uitverkopen. Anders sla je in mijn ogen een flater...
  • 22 Feb 2021 om 16:20
    Nog heel even geduld mensen! Wordt momenteel hard gewerkt om te lanceren, maar dat het een Feantastische EN uiteindelijk toch een originele avond wordt, is zeker!

  • 22 Feb 2021 om 16:08
    • Quote van 22 Feb 2021 om 15:47
      Ook omdat veel supporters onlangs een seizoenskaart hebben aangeschaft is het misschien een lastig moment. Uiteindelijk is elke euro welkom voor de club dus ik ben blij met de actie.
    Klopt, het moment is niet super ideaal aan de andere kant....halve finale Beker tegen Ajax moet wel weer een affiche zijn waar je wat uit zou moeten kunnen halen.....ben benieuwd waar het hun, en de club :), brengt...
  • 22 Feb 2021 om 15:47
    • Quote van 22 Feb 2021 om 15:31
      maakt ook helemaal niet uit! Belangrijkste is dat er iets ondernomen wordt waarbij de club financieel wat steun krijgt dus vanuit dat kader prima innitiatief. Is er overigens een reden dat de andere supportersvereniging niet mee doet? Is dit een bewuste keuze of was er geen belang vanuit de andere vereniging?
      Zodra het online komt zal ik in ieder geval een kaartje kopen maar om uitverkocht te geraken zal er flink aan getrokken moeten worden vrees ik....ik ben benieuwd, succes in ieder geval!
    Ook omdat veel supporters onlangs een seizoenskaart hebben aangeschaft is het misschien een lastig moment. Uiteindelijk is elke euro welkom voor de club dus ik ben blij met de actie.
  • 22 Feb 2021 om 15:31
    • Quote van 22 Feb 2021 om 15:11
      Ik ben een van de initiatiefnemers. Het is niet origineel, maar dat is ook niet de insteek. We proberen wat positiviteit en ruring rond de club te creëren en tegelijkertijd wat geld voor de club op te halen. Hopelijk wordt het een succes, wij gaan iig ons best doen. Kaarten kopen kan via de website van Heerenveen, zal in de loop van vandaag online komen!
    maakt ook helemaal niet uit! Belangrijkste is dat er iets ondernomen wordt waarbij de club financieel wat steun krijgt dus vanuit dat kader prima innitiatief. Is er overigens een reden dat de andere supportersvereniging niet mee doet? Is dit een bewuste keuze of was er geen belang vanuit de andere vereniging?
    Zodra het online komt zal ik in ieder geval een kaartje kopen maar om uitverkocht te geraken zal er flink aan getrokken moeten worden vrees ik....ik ben benieuwd, succes in ieder geval!
  • 22 Feb 2021 om 15:25
    Maakt geen reet uit of het een uniek idee is of niet, allemaal de schouders eronder! Waar kan ik tickets kopen?
  • 22 Feb 2021 om 15:18
    • Quote van 22 Feb 2021 om 15:11
      Ik ben een van de initiatiefnemers. Het is niet origineel, maar dat is ook niet de insteek. We proberen wat positiviteit en ruring rond de club te creëren en tegelijkertijd wat geld voor de club op te halen. Hopelijk wordt het een succes, wij gaan iig ons best doen. Kaarten kopen kan via de website van Heerenveen, zal in de loop van vandaag online komen!
    Niks aantrekken van de onnodige kritiek. Respect dat jullie dit organiseren. Ik ga zeker bestellen!
  • 22 Feb 2021 om 15:17
    • Quote van 22 Feb 2021 om 15:11
      Ik ben een van de initiatiefnemers. Het is niet origineel, maar dat is ook niet de insteek. We proberen wat positiviteit en ruring rond de club te creëren en tegelijkertijd wat geld voor de club op te halen. Hopelijk wordt het een succes, wij gaan iig ons best doen. Kaarten kopen kan via de website van Heerenveen, zal in de loop van vandaag online komen!
    Waarom haakt nieuwnoord niet aan? Nu is het een actie buiten hun om. Juist nadat zo’n spandoek wordt getoond en jullie dit buiten hen om doen drukken jullie ze wel in een hoek. Wanneer het niet uitverkocht raakt is nieuwnoord/heerenveen natuurlijk het lachertje van Nederland. Goed initiatief dat wel, maar denk persoonlijk dat de tickets uitverkopen voor volgende week woensdag veel te veel is gevraagd. Gevolg —> reputatieschade
  • 22 Feb 2021 om 15:11
    Ik ben een van de initiatiefnemers. Het is niet origineel, maar dat is ook niet de insteek. We proberen wat positiviteit en ruring rond de club te creëren en tegelijkertijd wat geld voor de club op te halen. Hopelijk wordt het een succes, wij gaan iig ons best doen. Kaarten kopen kan via de website van Heerenveen, zal in de loop van vandaag online komen!
  • 22 Feb 2021 om 15:07
    • Quote van 22 Feb 2021 om 15:00
      Zozo origineel
    niet echt nee maar dat geven ze zelf al toe in het bericht ;)
  • 22 Feb 2021 om 15:00
    Zozo origineel