Radio Camataru S03E14 | Terugblik op de Hamstraweken met Gerry Hamstra!

14
Radio Camataru S03E14 | Terugblik op de Hamstraweken met Gerry Hamstra!

Traditiegetrouw schuift niemand minder dan Gerry Hamstra aan in de digitale studio van Radio Camataru om uitgebreid terug te blikken op de Hamstraweken! Presentator Hielke Biemond en vaste sidekicks Frank Beenen en Redmer Wijnsma bespreken met de technisch manager van SC Heerenveen zijn meest bewogen transferperiode van de afgelopen vier jaar.

De onverwachte contractverlenging van Joey Veerman, het zenuwslopende pokerspel rond Chidera Ejuke, en het lange wachten op budget, om uiteindelijk in korte tijd een nieuw elftal op te bouwen: er lag deze zomer meer druk dan ooit op de schouders van Hamstra.

Mede aan de hand van de vele luisteraarsvragen vertelt de technisch manager over de gebeurtenissen die zich grotendeels achter de schermen afspeelden. Over welke actie is hijzelf het meest tevreden? Is er een misgelopen transfer waar hij van baalt?

Heeft Hamstra patent aangevraagd op de huurconstructie waarbij Heerenveen tien procent van een toekomstige transfersom krijgt? En hoe kijkt hij vooruit naar dit seizoen en de volgende transferperiode? En wordt de succesvolle technisch manager inmiddels zelf begeerd door andere clubs?

Dat alles en veel meer – zoals de Cammie Quiz en de voorspellingen voor de topper in de Johan Cruijff Arena – hoor je in deze nieuwe Radio Camataru! Luister de uitzending hieronder terug of via iTunes, Spotify, Podbean of Google Podcasts - en vergeet niet je te abonneren en/of een recensie achter te laten!

14 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Oct 2020 om 17:05
    • Quote van 13 Oct 2020 om 16:57
      Complimenten inderdaad voor de “staf” van de podcast. Iedere week een plezier om naar te luisteren, en juist de mix van het niet al te serieuze (herkenbare) en het inhoudelijke maakt het plezierig om naar te luisteren! Als er een pet komt wil ik ook heus mee betalen. Echter, is hierover ook contact met de club? Andere clubs fixen dit zelf, en zitten bijvoorbeeld in het stadion. Is dit mogelijk of vinden jullie dit prima? Persoonlijk maakt het mij niet uit, zo lang het inhoudelijk net zo blijft!
    De club is heel positief over de podcast. Alleen samen zitten met een gast in een studio op een avond is lastig te organiseren. Sowieso zijn wij allen overdag aan het werk en wonen wij in oa Heerenveen, Groningen, Leiden en Zwitserland. En al onze gasten wonen ook niet allemaal in Heerenveen. Maar wij blijven kijken naar betere geluidsoplosing.
  • 13 Oct 2020 om 16:57
    Complimenten inderdaad voor de “staf” van de podcast. Iedere week een plezier om naar te luisteren, en juist de mix van het niet al te serieuze (herkenbare) en het inhoudelijke maakt het plezierig om naar te luisteren! Als er een pet komt wil ik ook heus mee betalen. Echter, is hierover ook contact met de club? Andere clubs fixen dit zelf, en zitten bijvoorbeeld in het stadion. Is dit mogelijk of vinden jullie dit prima? Persoonlijk maakt het mij niet uit, zo lang het inhoudelijk net zo blijft!
  • 13 Oct 2020 om 14:50
    Kom maar met die pet! Leuke podcast, verschrikkelijke geluidskwaliteit. Dus draag graag bij!
  • 13 Oct 2020 om 14:35
    Namens het team bedankt voor de complimenten. Elke maandagavond is voor ons ook weer een feestje. Helaas is geluid altijd een lastig iets omdat we op afstand van elkaar zitten en niet in een studio. Zo heeft de ene gast wel een goede koptelefoon en de andere niet. Maar het houdt ook onze aandacht omdat nog beter te krijgen.
  • 13 Oct 2020 om 14:30
    • Quote van 13 Oct 2020 om 14:16
      Topuitzending weer! Inhoudelijk luister ik er elke week heel graag naar, maar de geluidskwaliteit blijft echt behoorlijk matig. Nou snap ik dat jullie het ook voor de lol en voor niks doen, dus ik wil best iets op poten zetten om een donatie te doen voor fatsoenlijke apparatuur. Samen met alle luisteraars moeten we dat toch kunnen fixen?
    Eens ik luister ook met veel plezier maar het slechte geluid maakt het soms lastig. Wanneer jullie met de pet rondgaan doe ik ook graag een bijdrage.
  • 13 Oct 2020 om 14:29
    Prima uitzending! Wederom ook jullie kracht dat de gast centraal staat en alle ruimte krijgt om zijn verhaal te doen. Daarmee krijg je veel mooiere verhalen en antwoorden dan dat je bij andere shows vaak ziet, waar presentatoren zichzelf graag mogen horen en de hele tijd aan het woord zijn.
    Chapeau en alvast van harte met de 100e aflevering. Deze podcast heeft zich echt wel enorm ontwikkeld in al die afleveringen. Complimenten aan het team!
  • 13 Oct 2020 om 14:16
    Topuitzending weer! Inhoudelijk luister ik er elke week heel graag naar, maar de geluidskwaliteit blijft echt behoorlijk matig. Nou snap ik dat jullie het ook voor de lol en voor niks doen, dus ik wil best iets op poten zetten om een donatie te doen voor fatsoenlijke apparatuur. Samen met alle luisteraars moeten we dat toch kunnen fixen?
  • 13 Oct 2020 om 13:58
    • Quote van 13 Oct 2020 om 13:07
      Prachtige uitzending weer, complimenten. Ze zijn alleen wel erg optimistisch over de uitslag van zondag, meestal als we veel verwachten gaan we er kansloos af. Laten we het hopen van niet.
    Soms is een uitslag gokken ook een stille hoop ;)
  • 13 Oct 2020 om 13:30
    • Quote van 13 Oct 2020 om 13:07
      Prachtige uitzending weer, complimenten. Ze zijn alleen wel erg optimistisch over de uitslag van zondag, meestal als we veel verwachten gaan we er kansloos af. Laten we het hopen van niet.
    Haha is altijd zo wanneer wij in een goede serie zitten. Ajax uit verliezen we 9 v.d. 10 keer met 3/4-0. Ik hoop zelf op een stuntpuntje maar het wordt uiteraard lastig.
  • 13 Oct 2020 om 13:07
    Prachtige uitzending weer, complimenten. Ze zijn alleen wel erg optimistisch over de uitslag van zondag, meestal als we veel verwachten gaan we er kansloos af. Laten we het hopen van niet.
  • 13 Oct 2020 om 13:06
    Blij dat trui kwestie van JJ nu helder is :):)
  • 13 Oct 2020 om 12:03
    • Quote van 13 Oct 2020 om 11:42
      Helaas een foutje van Frank wanneer het over de speler uit de Balkan gaat. Hij vraagt naar Djuricic ipc Halilovic. Nu weten we niet of het Halilovic is.. zou mij niet verbazen dat deze speler alsnog gaat komen wanneer hij hersteld is van zijn blessure.
    Gaat inderdaad om Tibor Halilovic, is zijdelings wel bevestigd door Hamstra.
  • 13 Oct 2020 om 11:52
    • Quote van 13 Oct 2020 om 11:42
      Helaas een foutje van Frank wanneer het over de speler uit de Balkan gaat. Hij vraagt naar Djuricic ipc Halilovic. Nu weten we niet of het Halilovic is.. zou mij niet verbazen dat deze speler alsnog gaat komen wanneer hij hersteld is van zijn blessure.
    Klopt, haalde die namen door elkaar.
  • 13 Oct 2020 om 11:42
    Helaas een foutje van Frank wanneer het over de speler uit de Balkan gaat. Hij vraagt naar Djuricic ipc Halilovic. Nu weten we niet of het Halilovic is.. zou mij niet verbazen dat deze speler alsnog gaat komen wanneer hij hersteld is van zijn blessure.