Michel Jansen komende week te gast bij Radio Camataru

17
Michel Jansen komende week te gast bij Radio Camataru

Na twee overwinningen op rij op Willem II en Fortuna Sittard, wacht komende zaterdag opnieuw een tegenstander die te kloppen valt: VVV-Venlo. Volgende week dinsdag hoor je er alles over bij Radio Camataru, waar Michel Jansen de speciale tafelgast is.

In de zomer van 2018 kwam Jansen, die in het verleden jarenlang bij FC Twente heeft gewerkt, bij SC Heerenveen in dienst als assistent-trainer van Jan Olde Riekerink. Een jaar later zag alles er compleet anders uit: Olde Riekerink was na driekwart seizoen al vertrokken en Jansen ruilde zijn trainingspak in voor de functie van hoofd jeugdopleiding Jeffrey Talan, die op zijn beurt weer assistent-trainer werd.

Ook in die rol lijkt Jansen zich inmiddels helemaal thuis te voelen, gezien de vrijwel altijd lovende verhalen die over de Tukker de ronde doen. Samen met presentator Hielke Biemond en de vaste sidekicks Redmer Wijnsma en Frank Beenen zal er maandag uitgebreid gesproken worden over het duel met VVV-Venlo, de resterende weken op de transfermarkt, FC Utrecht-uit, de jeugdopleiding en nog veel meer...

Uiteraard is er ook ruimte voor luisteraarsvragen, die tot maandag 18:00 uur kunnen worden gesteld in de onderstaande reacties en via de social media-kanalen van Radio Camataru.

17 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 28 Sep 2020 om 14:58
    Natuurlijk is budget erg belangrijk voor de jeugdafdeling, maar minstens zo belangrijk zijn de mensen die een functie bekleden en met de jeugd in de weer zijn. Hoeveel mensen werken er (betaald) op de jeugdafdeling van de club en hoe afhankelijk is de jeugdafdeling van de vrijwilligers? Daarop voortbordurend: op welke manieren kunnen supporters (naast donaties #meiinoar) hun handen uit de mouwen steken voor de talenten?
  • 25 Sep 2020 om 22:49
    Kees Kwakman
  • 25 Sep 2020 om 22:49
    Kees Kwakman
  • 25 Sep 2020 om 22:19
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Die is dit jaar al geweest. Dacht ergens in maart. Was overigens een goede uitzending toen. De moeite om terug te luisteren.
  • 25 Sep 2020 om 21:55
    Is Brian Vandenbusche al geweest ?
  • 25 Sep 2020 om 21:38
    • Quote van 25 Sep 2020 om 19:58
      Wie zou je graag willen in de podcast? Mij lijkt Marten de Roon nog wel een keer leuk. Hans vonk zou ik ook wel mooi vinden als die een keer plaatsneemt.
    Erik Regtop natuurlijk!
  • 25 Sep 2020 om 20:55
    • Quote van 25 Sep 2020 om 20:33
      Brian Vandenbussche
      Michel Breuer (of is die al geweest?)
      Marco van Basten (Dat zou een mooie stunt + reclame zijn)
      Marcus Allbäck
      Klaas Jan Huntelaar
      Martin Koopman
      Ronnie Venema
      Ruud van Nistelrooij
      Tieme Klompe
    Inderdaad Tieme Klompe! Dat zou ook erg mooi zijn. Nou Marcel de wensen staan hieronder ;-)
  • 25 Sep 2020 om 20:42
    • Quote van 25 Sep 2020 om 19:58
      Wie zou je graag willen in de podcast? Mij lijkt Marten de Roon nog wel een keer leuk. Hans vonk zou ik ook wel mooi vinden als die een keer plaatsneemt.
    Martin Koopman
    Jelko van der Wiel
    Rico Jalink
    Fedde Pronk
  • 25 Sep 2020 om 20:33
    • Quote van 25 Sep 2020 om 19:58
      Wie zou je graag willen in de podcast? Mij lijkt Marten de Roon nog wel een keer leuk. Hans vonk zou ik ook wel mooi vinden als die een keer plaatsneemt.
    Brian Vandenbussche
    Michel Breuer (of is die al geweest?)
    Marco van Basten (Dat zou een mooie stunt + reclame zijn)
    Marcus Allbäck
    Klaas Jan Huntelaar
    Martin Koopman
    Ronnie Venema
    Ruud van Nistelrooij
    Tieme Klompe
  • 25 Sep 2020 om 19:58
    • Quote van 25 Sep 2020 om 19:46
      Jammer dat er de laatste tijd geen oud spelers in het programma zitten.
    Wie zou je graag willen in de podcast? Mij lijkt Marten de Roon nog wel een keer leuk. Hans vonk zou ik ook wel mooi vinden als die een keer plaatsneemt.
  • 25 Sep 2020 om 19:51
    • Quote van 25 Sep 2020 om 19:45
      Gewoon livetv.sx of eredivisie-stream.net kun je gratis kijken op internet.
    Ik heb zelf Fox dus dat is niet nodig. Vroeg het even voor iemand anders :)
  • 25 Sep 2020 om 19:49
    Bedankt ik had al even op de gids van de tv gezien dat ie op FOX Sports1 werd uitgezonden. Normaal zou dit de tijd zijn voor 2.
  • 25 Sep 2020 om 19:46
    Jammer dat er de laatste tijd geen oud spelers in het programma zitten.
  • 25 Sep 2020 om 19:45
    • Quote van 25 Sep 2020 om 19:22
      Off topic Kan iemand mij vertellen als je Ziggo klant bent of je de wedstrijd kunt zien als je geen Foxsport hebt? Zelf heb ik KPN en dan is het kanaal 14.
    Gewoon livetv.sx of eredivisie-stream.net kun je gratis kijken op internet.
  • 25 Sep 2020 om 19:37
    • Quote van 25 Sep 2020 om 19:27
      KPN biedt fox Sports 1 op kanaal 14 aan, de 20.00 uur wedstrijd is niet op kanaal 1. Hoe het met ziggo zit weet ik niet
    Op Ziggo is dit op 421 te zien. Dit is FOX Sports 1. Hier wordt Heerenveen zaterdag op uitgezonden!
  • 25 Sep 2020 om 19:27
    • Quote van 25 Sep 2020 om 19:22
      Off topic Kan iemand mij vertellen als je Ziggo klant bent of je de wedstrijd kunt zien als je geen Foxsport hebt? Zelf heb ik KPN en dan is het kanaal 14.
    KPN biedt fox Sports 1 op kanaal 14 aan, de 20.00 uur wedstrijd is niet op kanaal 1. Hoe het met ziggo zit weet ik niet
  • 25 Sep 2020 om 19:22
    Off topic Kan iemand mij vertellen als je Ziggo klant bent of je de wedstrijd kunt zien als je geen Foxsport hebt? Zelf heb ik KPN en dan is het kanaal 14.
zaterdag 24 oktober 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›