SC Heerenveen komt met speciale borrelbox voor thuisblijvers

8
SC Heerenveen komt met speciale borrelbox voor thuisblijvers

SC Heerenveen is een leuke actie gestart voor supporters die de thuis- en uitwedstrijden van de club via televisie moeten volgen. Zij kunnen vanaf nu een borrelbox bestellen.

"In samenwerking met enkele partners biedt de club in coronatijd speciale borrelboxen aan: een mannen- en familievariant", schrijft SC Heerenveen op de officiële website. "Zo wordt thuis voetbal kijken een stukje aangenamer."

Bij de Mannen Borrel Box (à 20 euro incl. btw) staat het biertje centraal; in de Familie Borrel Box (à 27 euro incl. btw) zit voor ieder gezinslid wat lekkers. De borrelboxen worden uitsluitend en zonder verzendkosten geleverd, binnen een straal van vijftig kilometer rondom Heerenveen. De boxen zijn te bestellen in de Feanstore. Kies bij afleverwijze 'Afhalen' (dat in dit geval synoniem staat aan brengen).

8 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Sep 2020 om 12:20
    • Quote van 15 Sep 2020 om 11:44
      Groningen valt in een andere gemeente en veiligheidsregio dan Heerenveen. Behalve dat sc Heerenveen serieus en goed heeft nagedacht over het corona-protocol, is sc Heerenveen ook afhankelijk van de gemeente en de veiligheidsregio. Als beide geen toestemming geven om het aantal toeschouwers te verdubbelen dan houdt het simpelweg op.

      Tip: Beluister de laatste podcast van Radio Camataru en je krijgt een complete uitleg over de keuzes die de club gemaakt heeft en over de beperkingen waar de club tegen aan loopt. En dat verhaal, verteld door Edward Jousma, is zeer helder en keurig verwoord. Ik heb respect voor de manier waarop de club dit alles heeft aangepakt. Helemaal na het beluisteren van de podcast alleen maar complimenten aan de club.
    Ik denk dat feanfan2008 doelt op het feit dat er in de kleinere Euroborg meer toeschouwers zaten als in ons ALS. Met name op de Z-side leek het wel 1 grote familie .....;-)
  • 15 Sep 2020 om 12:10
    • Quote van 15 Sep 2020 om 10:18
      Wederom een leuk initiatief maar helaas......ik woon ruim buiten de straal van 50 km......dan maar hopen dat ik de eerst volgende wedstrijd wel uitgeloot wordt :)
    Ik helaas ook. 180 km van Heerenveen. Hoop dat er snel weer meer toeschouwers worden toegelaten Mis wel de spanning die je in het stadion hebt.
  • 15 Sep 2020 om 12:06
    Daar zijn supermarkten voor toch?
  • 15 Sep 2020 om 11:44
    • Quote van 15 Sep 2020 om 11:33
      Verdubbel het aantal toeschouwers en je hebt geen probleem meer. Bij groijngen kan het ook.
    Groningen valt in een andere gemeente en veiligheidsregio dan Heerenveen. Behalve dat sc Heerenveen serieus en goed heeft nagedacht over het corona-protocol, is sc Heerenveen ook afhankelijk van de gemeente en de veiligheidsregio. Als beide geen toestemming geven om het aantal toeschouwers te verdubbelen dan houdt het simpelweg op.

    Tip: Beluister de laatste podcast van Radio Camataru en je krijgt een complete uitleg over de keuzes die de club gemaakt heeft en over de beperkingen waar de club tegen aan loopt. En dat verhaal, verteld door Edward Jousma, is zeer helder en keurig verwoord. Ik heb respect voor de manier waarop de club dit alles heeft aangepakt. Helemaal na het beluisteren van de podcast alleen maar complimenten aan de club.
  • 15 Sep 2020 om 11:33
    Verdubbel het aantal toeschouwers en je hebt geen probleem meer. Bij groijngen kan het ook.
  • 15 Sep 2020 om 10:30
    • Quote van 15 Sep 2020 om 10:23
      Zoek er dan op z'n minst een Fries bier bij zou ik zeggen haha
    " De inhoud van de Mannen Borrel Box zal wisselend zijn; de foto’s zijn indicatief. Wel zal het biertje altijd centraal staan."

    Het ABE biertje, als die er standaard in zit, is echt behoorlijk Fries :)
    Het komt uit de Wâldpyk brouwerij en daarin is gras verwerkt uit het Abe Lenstra Stadion.
  • 15 Sep 2020 om 10:23
    Zoek er dan op z'n minst een Fries bier bij zou ik zeggen haha
  • 15 Sep 2020 om 10:18
    Wederom een leuk initiatief maar helaas......ik woon ruim buiten de straal van 50 km......dan maar hopen dat ik de eerst volgende wedstrijd wel uitgeloot wordt :)
zaterdag 26 september 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›