VIDEO | Ook Vlap steunt #MEIINOAR: ''Elke bijdrage zou heel mooi zijn''

16
VIDEO | Ook Vlap steunt #MEIINOAR: ''Elke bijdrage zou heel mooi zijn''

Een week na de lancering van de crowdfundingsactie #MEIINOAR zijn er inmiddels vijfhonderd donaties binnengekomen ter waarde van 33.331 euro. De hoogste bijdrage van duizend euro is vanmiddag gemaakt door voormalig jeugdspeler Michel Vlap.

De 23-jarige middenvelder is misschien wel de meest succesvolle speler uit de Friese kraamkamer. "Het gaat erom dat er financiële steun wordt geboden aan de jeugdopleiding. Ik denk dat iedereen wel weet hoe belangrijk de jeugdopleiding is voor SC Heerenveen", vertelt Vlap op Twitter.

"Als ik puur naar mezelf kijk begon ik er als vijfjarig jochie en ben ik doorgestroomd naar het eerste. Zo zijn er talloze voorbeelden. Elke bijdrage zou heel mooi zijn. Hopelijk gaan we dit voor elkaar krijgen en rolt de bal snel weer in het Abe Lenstra Stadion", aldus Vlap.

 

 

16 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 8 Jul 2020 om 21:24
    Zag trouwens nu dat het twitteraccount oud-spelers via Twitter tagt, maar de meeste van die jongens zijn niet actief aan het twitteren.
    Loopt deze actie ook via Instragram? Een account daar zou handiger zijn denk ik
  • 8 Jul 2020 om 14:43
    • Quote van 8 Jul 2020 om 14:35
      Het lijkt toch een beetje stil te vallen.Lang niet iedereen gebruikt Twitter en de link staat zelfs op de eigen twitterpagina niet bovenaan. Denk dat veel mensen die site niet weten te vinden. Veel jeugd misschien wel, maar de ouderen niet en die hebben vaak meer te besteden dan de jeugd. Ook websites gerelateerd aan Heerenveen melden er weinig over. NieuwNoord meldt het niet eens op de eigen website. Daarnaast zou je de actie langer kunnen laten doorlopen en kunnen collecteren bij het stadion of met een stand of in het centrum van Heerenveen gaan staan. Met gemiddeld 19.000 mensen op de tribune vind ik 500 mensen die doneren toch erg weinig. Laten we daarnaast hopen dat oud-spelers een voorbeeld nemen aan Vlap, Van Aken en Pierie. Ook sportverenigingen of dorpen komen weinig in actie. Je zou jeugdleden van partnerclubs best langs de deuren kunnen laten gaan.
    jeugd bereik je niet echt met twitter ;) die zullen meer op instagram en snapchat te vinden zijn.
    En die partnerclubs zullen zelf in deze periode ook met tekorten zitten, ze zullen dan waarschijnlijk eerder voor zich zelf een inzamelingsactie gaan organiseren
  • 8 Jul 2020 om 14:35
    Het lijkt toch een beetje stil te vallen.Lang niet iedereen gebruikt Twitter en de link staat zelfs op de eigen twitterpagina niet bovenaan. Denk dat veel mensen die site niet weten te vinden. Veel jeugd misschien wel, maar de ouderen niet en die hebben vaak meer te besteden dan de jeugd. Ook websites gerelateerd aan Heerenveen melden er weinig over. NieuwNoord meldt het niet eens op de eigen website. Daarnaast zou je de actie langer kunnen laten doorlopen en kunnen collecteren bij het stadion of met een stand of in het centrum van Heerenveen gaan staan. Met gemiddeld 19.000 mensen op de tribune vind ik 500 mensen die doneren toch erg weinig. Laten we daarnaast hopen dat oud-spelers een voorbeeld nemen aan Vlap, Van Aken en Pierie. Ook sportverenigingen of dorpen komen weinig in actie. Je zou jeugdleden van partnerclubs best langs de deuren kunnen laten gaan.
  • 8 Jul 2020 om 06:52
    • Quote van 8 Jul 2020 om 00:35
      Nu ie het toch over een speler hebt. Zou het niet wat zijn om lasse schone terug te halen? Mag vertrekken bij zn club.
    Prima speler, maar juist ons middenveld is goed bezet op die positie. Zonde om daar een dure jongen te halen.
  • 8 Jul 2020 om 00:35
    • Quote van 7 Jul 2020 om 23:14
      Tony Alberda, Andre van Tuinen, Melchior Schoenmakers, Wilco Hellinga, Geert-Jelle de Vries en Ronnie Pander uit het gouden beloftenelftal van trainer Foppe. En Pieter Bijl! Nog immer een van de besfe middenvelders die we hebben gehad hier. Daarnaast Mark Jan Fledderus en Jos Hooiveld. Martijn Barto en Lasse Schøne. Reza, Armenteros, Henrico en Jeroen Drost. Quinten Martinus, Calvin Jong a Pin, Arsenio Valpoort en Maceo Rigters. Timo Letschert, Albert Gudmundsson, Wouter Marinus, Rewan Amin, Dennis Johnson, Michael Chacon.
    Nu ie het toch over een speler hebt. Zou het niet wat zijn om lasse schone terug te halen? Mag vertrekken bij zn club.
  • 7 Jul 2020 om 23:29
    • Quote van 7 Jul 2020 om 21:28
      St Juste, Gouweleeuw, Ziyech, Slagveer, Narcingh, Bilal, Samaras, Prager, Waterman, Van der Berg, Denneboom, Bakkati, Seip, Bikel, Smárason, Klompe, Venema, Houttuin.
    Doneren maar!
  • 7 Jul 2020 om 23:14
    • Quote van 7 Jul 2020 om 21:28
      St Juste, Gouweleeuw, Ziyech, Slagveer, Narcingh, Bilal, Samaras, Prager, Waterman, Van der Berg, Denneboom, Bakkati, Seip, Bikel, Smárason, Klompe, Venema, Houttuin.
    Tony Alberda, Andre van Tuinen, Melchior Schoenmakers, Wilco Hellinga, Geert-Jelle de Vries en Ronnie Pander uit het gouden beloftenelftal van trainer Foppe. En Pieter Bijl! Nog immer een van de besfe middenvelders die we hebben gehad hier. Daarnaast Mark Jan Fledderus en Jos Hooiveld. Martijn Barto en Lasse Schøne. Reza, Armenteros, Henrico en Jeroen Drost. Quinten Martinus, Calvin Jong a Pin, Arsenio Valpoort en Maceo Rigters. Timo Letschert, Albert Gudmundsson, Wouter Marinus, Rewan Amin, Dennis Johnson, Michael Chacon.
  • 7 Jul 2020 om 22:19
    • Quote van 7 Jul 2020 om 21:28
      St Juste, Gouweleeuw, Ziyech, Slagveer, Narcingh, Bilal, Samaras, Prager, Waterman, Van der Berg, Denneboom, Bakkati, Seip, Bikel, Smárason, Klompe, Venema, Houttuin.
    Mooi lijstje Frank. Ik voeg uit mijn hoofd nog Sinkgraven en van Amersfoort daaraan toe. Met Vlap, Pierie en van Aken, die al doneerden een indrukwekkend lijstje.

    Qua opleiding doen we het niet zo slecht de laatste jaren.
  • 7 Jul 2020 om 21:28
    • Quote van 7 Jul 2020 om 18:30
      Topgozer! Hoeveel oud-spelers hebben we nog meer uit onze eigen jeugdopleiding? Als zij het voorbeeld volgen, net als Van Aken, dan komt die 200.000 zeker in zicht!
    St Juste, Gouweleeuw, Ziyech, Slagveer, Narcingh, Bilal, Samaras, Prager, Waterman, Van der Berg, Denneboom, Bakkati, Seip, Bikel, Smárason, Klompe, Venema, Houttuin.
  • 7 Jul 2020 om 19:10
    Ik vind ook vooral dat we in onze eigen omgeving moeten kijken.
    500 donaties is prachtig, maar op onze fanbase is het een schijntje vind ik.
    Kom op mensen!
  • 7 Jul 2020 om 18:30
    Topgozer! Hoeveel oud-spelers hebben we nog meer uit onze eigen jeugdopleiding? Als zij het voorbeeld volgen, net als Van Aken, dan komt die 200.000 zeker in zicht!
  • 7 Jul 2020 om 17:35
    • Quote van 7 Jul 2020 om 17:00
      En ook Joost van Aken die €340 stort. Enorm gaaf dat de heren dit doen!
    Sympathiek. Hij heeft het blijkbaar gelezen, dat rugnummers in hondertallen.
  • 7 Jul 2020 om 17:00
    En ook Joost van Aken die €340 stort. Enorm gaaf dat de heren dit doen!
  • 7 Jul 2020 om 15:39
    Vlap is een echte topper! Hoop dat hij ooit weer voor ons komt spelen
  • 7 Jul 2020 om 15:23
    Nu nog international worden, een glansrijke carrière maken en afsluiten bij Heerenveen. Dan hebben wij over een paar jaar onze eigen Robben
  • 7 Jul 2020 om 15:05
    Prachtig gebaar van een prachtige voetballer!!
zaterdag 12 september 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›