Uitgeverij jubileumboek SC Heerenveen sluit zich aan bij #MEIINOAR

10
Uitgeverij jubileumboek SC Heerenveen sluit zich aan bij #MEIINOAR

De crowdfundingsactie #MEIINOAR die de Heerenveen-supporters Oeds-Willem Miedema en Henk Hunneman hebben opgezet, wordt vanaf vandaag ook gesteund door KICK Uitgevers. De uitgever van het jubileumboek gaat een deel van de opbrengsten doneren.

De eerste tweeduizend exemplaren liggen inmiddels klaar voor de presentatie van het boek op vrijdag 10 juli. "Omdat tijdens de eerste druk al duidelijk werd dat er nog een aanzienlijk grote vraag naar het boek was, hebben we er voor gekozen om nog eens duizend exemplaren bij te drukken", laat eigenaar Matty Verkamman weten aan FeanOnline.

"KICK Uitgevers heeft besloten die tweede druk vanaf vandaag mede in te zetten voor de crowdfundingsactie. Per verkocht boek wordt 20% van de verkoopprijs van 79 euro in het fonds voor de jeugdopleiding gestort", vervolgt Verkamman. Mochten alle duizend exemplaren worden verkocht, dan zal dus een bedrag van 15.800 euro (!) worden bijgestort op de speciale website van #MEIINOAR.

Het jubileumboek van SC Heerenveen kan inmiddels al op flink wat aandacht rekenen in de media. "Het boek heeft in groot formaat een gewicht van vijf kilo en 672 bladzijden, veelal voorzien van unieke foto's", aldus Verkamman. "De hele geschiedenis is in het boek te herbeleven in de vorm van verhalen, interviews en veel uniek beeld."

Het boek is te koop in de Feanstore en ook te bestellen via www.kickuitgevers.nl.

10 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 3 Jul 2020 om 19:19
    • Quote van 3 Jul 2020 om 18:29
      De gesprekken met FeanFan, Nieuw Noord en de OSSH zijn gaande. Er zijn persberichten verstuurd aan regionale en nationale media, clubiconen zijn geinformeerd en zal het idee voor een gratis advertentie (?) doorgeven!
    Respect, goed om te horen!
  • 3 Jul 2020 om 18:35
    • Quote van 3 Jul 2020 om 18:29
      De gesprekken met FeanFan, Nieuw Noord en de OSSH zijn gaande. Er zijn persberichten verstuurd aan regionale en nationale media, clubiconen zijn geinformeerd en zal het idee voor een gratis advertentie (?) doorgeven!
    Bedankt voor de terugkoppeling. In de sponsorlijst van sc Heerenveen staat NDC Mediagroep - Leeuwarder Courant. Waarom zou je een sponsor van de club niet kunnen vragen of er een gratis pagina-grote advertentie/artikel geplaatst kan worden om deze actie onder de aandacht te brengen.
  • 3 Jul 2020 om 18:29
    • Quote van 2 Jul 2020 om 22:05
      Waarom benaderen FeanFan en Nieuw Noord al hun leden niet per mail, twitter etc. Ook het bestuur van de OSSH zou haar leden kunnen benaderen. Waarom vragen we de LC en het Friesch Dagblad niet of er een gratis advertentie in de krant geplaatst mag worden? Omrop Fryslân voor gratis zendtijd om deze actie te promoten. Benader clubiconen om te vragen of ze ook MEIINOAR achter de club willen gaan staan.
    De gesprekken met FeanFan, Nieuw Noord en de OSSH zijn gaande. Er zijn persberichten verstuurd aan regionale en nationale media, clubiconen zijn geinformeerd en zal het idee voor een gratis advertentie (?) doorgeven!
  • 3 Jul 2020 om 17:32
    Cambuur haalde in 2 dagen €45000,- op met een sticker actie dus dat moeten wij toch ook makkelijk halen wij hebben meer supporters.
  • 2 Jul 2020 om 22:49
    • Quote van 2 Jul 2020 om 22:05
      Waarom benaderen FeanFan en Nieuw Noord al hun leden niet per mail, twitter etc. Ook het bestuur van de OSSH zou haar leden kunnen benaderen. Waarom vragen we de LC en het Friesch Dagblad niet of er een gratis advertentie in de krant geplaatst mag worden? Omrop Fryslân voor gratis zendtijd om deze actie te promoten. Benader clubiconen om te vragen of ze ook MEIINOAR achter de club willen gaan staan.
    Fix het! ;-)
  • 2 Jul 2020 om 22:13
    • Quote van 2 Jul 2020 om 22:05
      Waarom benaderen FeanFan en Nieuw Noord al hun leden niet per mail, twitter etc. Ook het bestuur van de OSSH zou haar leden kunnen benaderen. Waarom vragen we de LC en het Friesch Dagblad niet of er een gratis advertentie in de krant geplaatst mag worden? Omrop Fryslân voor gratis zendtijd om deze actie te promoten. Benader clubiconen om te vragen of ze ook MEIINOAR achter de club willen gaan staan.
    Niemand die je tegenhoud toch?
  • 2 Jul 2020 om 22:05
    Waarom benaderen FeanFan en Nieuw Noord al hun leden niet per mail, twitter etc. Ook het bestuur van de OSSH zou haar leden kunnen benaderen. Waarom vragen we de LC en het Friesch Dagblad niet of er een gratis advertentie in de krant geplaatst mag worden? Omrop Fryslân voor gratis zendtijd om deze actie te promoten. Benader clubiconen om te vragen of ze ook MEIINOAR achter de club willen gaan staan.
  • 2 Jul 2020 om 21:30
    • Quote van 2 Jul 2020 om 21:12
      Dit is toch top! Ik heb het gevoel dat er echt iets teweeg wordt gebracht, een familie en een saamhorig gevoel. Trots!
    zou ontzettend mooi zijn als er een kettingreactie op touw komt......het "ouderwetse saamhorigheidsgevoel" waar onze SC zo bekend om stond borrelt wel weer een beetje op, top!
  • 2 Jul 2020 om 21:21
    • Quote van 2 Jul 2020 om 21:12
      Dit is toch top! Ik heb het gevoel dat er echt iets teweeg wordt gebracht, een familie en een saamhorig gevoel. Trots!
    Dít is het SC Heerenveen gevoel! :D
  • 2 Jul 2020 om 21:12
    Dit is toch top! Ik heb het gevoel dat er echt iets teweeg wordt gebracht, een familie en een saamhorig gevoel. Trots!
zaterdag 12 september 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›