Flitsende start voor #MEIINOAR: eerste 20.000 euro is al gehaald!

68
Flitsende start voor #MEIINOAR: eerste 20.000 euro is al gehaald!

Binnen iets meer dan een dag heeft de #MEIINOAR-actie van supporters Oeds-Willem Miedema en Henk Hunneman al 20.000 euro in het laatje gebracht voor de jeugdopleiding van SC Heerenveen. Het 'ultieme doel' van de actie is om in totaal 200.000 euro in te zamelen.

Ook hoofdtrainer Johnny Jansen en algemeen directeur Cees Roozemond hebben hun donatie gedaan. Het hoogste bedrag dat tot nu toe in één keer is bijgedragen is 520 euro en is gedaan door sponsor Eisma Media Groep, waarbij eigenaar Egbert van Hes zelf persoonlijk ook 500 euro stortte.

De actie loopt nog tot de honderdjarige verjaardag van SC Heerenveen op maandag 20 juli.

68 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 5 Jul 2020 om 20:33
    • Quote van 5 Jul 2020 om 20:29
      Heb je wel gelijk aan maar dat paniek zaaien is gewoon iets dat totaal nog niet nodig is , hij loopt hier te stressen over dat er nog geen spelers zijn gehaald terwijl het nog 2 maand tot de start is en nog 2,5 maand tot de markt sluit
    Ik ben het met je eens hoor, maar geloof dat Materazzi zich wel zorgen maakt. Dat mag. Ik deel die zorgen nog niet.

    Alleen na 4 keer over en weer elkaar proberen te overtuigen kun je het m.i. beter geen 5e keer proberen. Gewoon lekker focussen op positieve zaken zoals je die zojuist aanhaalde.
  • 5 Jul 2020 om 20:29
    • Quote van 5 Jul 2020 om 19:57
      Dat is heel mooi vries!!

      Maar die 'discussie' hier tussen jullie levert toch ook niet echt iets op verder? Heb niet het idee dat er sprake is van toenadering, dus misschien gewoon lekker laten gaan. Maar dat is slechts een advies.
    Heb je wel gelijk aan maar dat paniek zaaien is gewoon iets dat totaal nog niet nodig is , hij loopt hier te stressen over dat er nog geen spelers zijn gehaald terwijl het nog 2 maand tot de start is en nog 2,5 maand tot de markt sluit
  • 5 Jul 2020 om 19:57
    • Quote van 5 Jul 2020 om 19:40
      Pes ik heb al 10 collega's zo ver gekregen te doneren mag ik ook wat van mijn tijd besteden aan discussies , het houd een keer op ik heb het in al mijn social media gepost op mijn werk erover gesproken etc dan is wel eens klaar.
    Dat is heel mooi vries!!

    Maar die 'discussie' hier tussen jullie levert toch ook niet echt iets op verder? Heb niet het idee dat er sprake is van toenadering, dus misschien gewoon lekker laten gaan. Maar dat is slechts een advies.
  • 5 Jul 2020 om 19:40
    • Quote van 5 Jul 2020 om 19:36
      Mensen ga donateurs zoeken ipv elkaar hier vliegen afvangen.
    Pes ik heb al 10 collega's zo ver gekregen te doneren mag ik ook wat van mijn tijd besteden aan discussies , het houd een keer op ik heb het in al mijn social media gepost op mijn werk erover gesproken etc dan is wel eens klaar.
  • 5 Jul 2020 om 19:36
    Mensen ga donateurs zoeken ipv elkaar hier vliegen afvangen.
  • 5 Jul 2020 om 19:34
    • Quote van 5 Jul 2020 om 18:11
      Mannetje toch, wat maak je je druk om een reactie van iemand anders die niet helemaal in je straatje past. Ik blijf bij mijn mening, maar dat mag blijkbaar niet. Jammer.
    Ok nu geef je eindelijk toe dat het een mening is , dat is in ieder geval al iets positiefs , jij bracht het alleen niet als een mening maar als een feit dat bij wijze van spreken het al 5 voor 12 was om nieuwe spelers te halen. Jij mag bij je mening blijven alleen snap ik die niet altijd je wilt dat hamstra per direct spelers haalt , komt Hunterlaar ter sprake dan krijgt die allemaal bijnamen en is het prutser . nioet goed genoeg etc maar wij mogen dan weer geen mening hebben over jou ' feitelijke" lijstje met ' mooie transfers'
  • 5 Jul 2020 om 18:39
    Het zal mooi zijn dat dit bericht ook op Linkedin kan worden geplaatst. Hier zijn de sponsoren en de OSSH van Heerenveen erg actief.
  • 5 Jul 2020 om 18:11
    • Quote van 5 Jul 2020 om 17:50
      Ik heb het even voor je gemeten , mijn bloeddruk is prima in orde 110/80 dus maak je over mij geen zorgen , maar wat er met jou aan de hand is weet ik niet je schijnt het verschil niet te weten tussen feiten en meningen en je verkondigd daarbij ook nog eens een hoop FEITEN die niet kloppen en inplaats van toe te geven dat je er naast zit blijf je volharden in dat het meningen zijn gebaseerd op feiten. Bijna Iedereen geeft aan dat je het mis hebt , bijna niemand deelt jou paniek en " feiten".

      Maar blijf wat mij betreft lekker hier onzin verkondigingen en feitelijke onzin uitspuwen dan houden wij ons wel bij de daadwerkelijke juiste feiten .
      Paniekzaaierij is nergens voor nodig maar dat doe je wel .
    Mannetje toch, wat maak je je druk om een reactie van iemand anders die niet helemaal in je straatje past. Ik blijf bij mijn mening, maar dat mag blijkbaar niet. Jammer.
  • 5 Jul 2020 om 17:50
    • Quote van 5 Jul 2020 om 09:02
      Vriesje toch....denk aan je bloeddruk. Ieder recht op zijn mening toch?
    Ik heb het even voor je gemeten , mijn bloeddruk is prima in orde 110/80 dus maak je over mij geen zorgen , maar wat er met jou aan de hand is weet ik niet je schijnt het verschil niet te weten tussen feiten en meningen en je verkondigd daarbij ook nog eens een hoop FEITEN die niet kloppen en inplaats van toe te geven dat je er naast zit blijf je volharden in dat het meningen zijn gebaseerd op feiten. Bijna Iedereen geeft aan dat je het mis hebt , bijna niemand deelt jou paniek en " feiten".

    Maar blijf wat mij betreft lekker hier onzin verkondigingen en feitelijke onzin uitspuwen dan houden wij ons wel bij de daadwerkelijke juiste feiten .
    Paniekzaaierij is nergens voor nodig maar dat doe je wel .
  • 5 Jul 2020 om 17:41
    Nogmaals offtopic: De club maakt zojuist bekend dat er 8.002 seizoenkaarten zijn verkocht.
  • 5 Jul 2020 om 16:25
    Offtopic: Het gaat helaas niet erg snel meer, maar de donaties komen nog wel altijd binnen. We zijn de € 30.000,00 gepasseerd.

    Het moet toch mogelijk zijn om nog 1700 mensen of bedrijven of clubs te vinden die € 100,00 storten.
  • 5 Jul 2020 om 14:14
    • Quote van 5 Jul 2020 om 11:54
      Struisvogels....lastig hè toegeven dat andere clubs veel actiever zijn met transfers...
    Haha. Echt jij bent een bijzonder geval. Ik zal je vanaf nu maar negeren want heel veel fatsoenlijks komt er niet uit je.
  • 5 Jul 2020 om 14:03
    • Quote van 5 Jul 2020 om 00:27
      Een jaar geleden hoor ik mensen nog roepen, na de verkoop van Michel Vlap aan Anderlecht, dat we de weg omlaag hadden ingeslagen. Op van Bergen na hadden we geen kwaliteit en kapitaal meer op het veld staan. Ik hoor mensen een jaar geleden nog roepen dat degradatie steeds dichterbij kwam. Ik hoor mensen nog roepen dat Hamstra weer veel te laat in actie kwam en hij continu achter het net aan het vissen was. Alle goede spelers waren alweer vertrokken naar andere clubs en wij moesten het weer doen met tweederangs-spelers.

      Een jaar later kunnen we concluderen dat we ver uit de buurt zijn gebleven van de degradatiestreep. Met Ejuke, Veerman, van Bergen, Kongolo, Dresevic, Floranus en Hajal hebben we weer kwaliteit en kapitaal op het veld staan. Een jaar later kunnen we concuderen dat we, zeker qua spel, weer veelvuldig baas in eigen huis waren. We kunnen concuderen dat Hamstra toch niet achter het net heeft gevist en wel degelijk kwaliteit heeft binnen gehaald. Een jaar later kunnen we concluderen dat zelfs huurspelers ons geld beginnen op te leveren.

      Deze zomer hoor ik weer mensen roepen dat Hamstra weer veel te laat in actie komt. Weer hoor ik mensen roepen dat degradatie dichterbij komt bij de verkoop van één of twee goede spelers. Weer hoor ik mensen deze zomer dezelfde uitspraken doen als vorig jaar.

      Ik stel voor om over een jaar maar weer eens te kijken en conclusies te trekken.
    Zo is het. Er zijn wel weer erg veel paniekzaaiers actief, man man man
  • 5 Jul 2020 om 11:54
    • Quote van 5 Jul 2020 om 11:38
      Nou ja.. eerst noemde je het nuchtere feiten en nu is het je mening. En wanneer er wordt aangegeven dat je feiten niet kloppen sla je wat om je heen.
    Mening gebaseerd op feiten.
  • 5 Jul 2020 om 11:54
    • Quote van 5 Jul 2020 om 10:05
      Lastig hé toegeven dat je er naast zit nu met het lijstje dat je opnoemde. Maar vooral afgeven op andere en jezelf op de borst blijven slaan.
    Struisvogels....lastig hè toegeven dat andere clubs veel actiever zijn met transfers...
  • 5 Jul 2020 om 11:38
    • Quote van 5 Jul 2020 om 09:02
      Vriesje toch....denk aan je bloeddruk. Ieder recht op zijn mening toch?
    Nou ja.. eerst noemde je het nuchtere feiten en nu is het je mening. En wanneer er wordt aangegeven dat je feiten niet kloppen sla je wat om je heen.
  • 5 Jul 2020 om 10:05
    • Quote van 5 Jul 2020 om 08:59
      Lezen is lastg hé mannen. Al 3x gezegd dat ik nog vertrouwen heb in Gerry. Maar goed ik snap dat je in dit feel good forum niet kritisch mag zijn...
    Lastig hé toegeven dat je er naast zit nu met het lijstje dat je opnoemde. Maar vooral afgeven op andere en jezelf op de borst blijven slaan.
  • 5 Jul 2020 om 09:02
    • Quote van 4 Jul 2020 om 23:40
      nee , jij had het over MOOIE transfers dit noem ik gewoon transfers geen mooie transfers daarbij zijn de meeste huurlingen die terug keren . En als je gewoon het lijstje met transfers bekijkt is die nog erg kort . En die redenen die jij zelf opnoemt zijn die dan niet van toepassing : zijn ze niet te duur dan?? Diemers - 1.6 mln om er maar 1 te noemen Er is nog nauwelijks iets gebeurd bij de clubs, het feit is gewoon dat je paniek aan het zaaien bent en feitelijk alleen maar onzin loopt te spuwen hier want blijkbaar als gerry wat JL spelers had gehaald ook al waren ze te duur en niet goed genoeg dan was je wel tevreden geweest
    Vriesje toch....denk aan je bloeddruk. Ieder recht op zijn mening toch?
  • 5 Jul 2020 om 08:59
    • Quote van 5 Jul 2020 om 01:49
      Haha inderdaad Jelmer! Het is 5 juli en we hebben met Materazzi weer iemand erbij met blinde paniek en grote zorgen voor 12 september :-)
    Lezen is lastg hé mannen. Al 3x gezegd dat ik nog vertrouwen heb in Gerry. Maar goed ik snap dat je in dit feel good forum niet kritisch mag zijn...
  • 5 Jul 2020 om 01:49
    • Quote van 4 Jul 2020 om 19:03
      Het Seizoen van “Achter het net vissen” is weer begonnen zie ik? Beetje later begonnen dit jaar voor mijn gevoel... Dat we ook dit seizoen weer een paar mooie vangsten achter het net hebben... ;-)
    Haha inderdaad Jelmer! Het is 5 juli en we hebben met Materazzi weer iemand erbij met blinde paniek en grote zorgen voor 12 september :-)
  • 5 Jul 2020 om 00:27
    Een jaar geleden hoor ik mensen nog roepen, na de verkoop van Michel Vlap aan Anderlecht, dat we de weg omlaag hadden ingeslagen. Op van Bergen na hadden we geen kwaliteit en kapitaal meer op het veld staan. Ik hoor mensen een jaar geleden nog roepen dat degradatie steeds dichterbij kwam. Ik hoor mensen nog roepen dat Hamstra weer veel te laat in actie kwam en hij continu achter het net aan het vissen was. Alle goede spelers waren alweer vertrokken naar andere clubs en wij moesten het weer doen met tweederangs-spelers.

    Een jaar later kunnen we concluderen dat we ver uit de buurt zijn gebleven van de degradatiestreep. Met Ejuke, Veerman, van Bergen, Kongolo, Dresevic, Floranus en Hajal hebben we weer kwaliteit en kapitaal op het veld staan. Een jaar later kunnen we concuderen dat we, zeker qua spel, weer veelvuldig baas in eigen huis waren. We kunnen concuderen dat Hamstra toch niet achter het net heeft gevist en wel degelijk kwaliteit heeft binnen gehaald. Een jaar later kunnen we concluderen dat zelfs huurspelers ons geld beginnen op te leveren.

    Deze zomer hoor ik weer mensen roepen dat Hamstra weer veel te laat in actie komt. Weer hoor ik mensen roepen dat degradatie dichterbij komt bij de verkoop van één of twee goede spelers. Weer hoor ik mensen deze zomer dezelfde uitspraken doen als vorig jaar.

    Ik stel voor om over een jaar maar weer eens te kijken en conclusies te trekken.
  • 4 Jul 2020 om 23:40
    • Quote van 4 Jul 2020 om 13:24
      Tijani Reijnders en Hobie Verhulst naar AZ, Mark Diemers en Dylan Vente naar Feyenoord, Yannick van Osch naar Fortuna, Tom van de Looi naar Groningen, Warmerdam naar Utrecht, RAI Vloet naar Heracles, Gravenberch naar Sparta, Gijs Smal naar Twente, etc etc. Maar nu gaat iedereen toeteren dat dit geen goede spelers Zijn, niet bij Heerenveen passen, te duur waren blah blah blah.... Nogmaals.....ik heb vertrouwen in Geert maar is lang stil anders paar 17-jarigen voor de beloften. Heeft niets met paniek te maken. Nuchtere feiten.
    nee , jij had het over MOOIE transfers dit noem ik gewoon transfers geen mooie transfers daarbij zijn de meeste huurlingen die terug keren . En als je gewoon het lijstje met transfers bekijkt is die nog erg kort . En die redenen die jij zelf opnoemt zijn die dan niet van toepassing : zijn ze niet te duur dan?? Diemers - 1.6 mln om er maar 1 te noemen Er is nog nauwelijks iets gebeurd bij de clubs, het feit is gewoon dat je paniek aan het zaaien bent en feitelijk alleen maar onzin loopt te spuwen hier want blijkbaar als gerry wat JL spelers had gehaald ook al waren ze te duur en niet goed genoeg dan was je wel tevreden geweest
  • 4 Jul 2020 om 19:08
    • Quote van 4 Jul 2020 om 16:26
      Ik zou je “feiten” nog maar eens checken.
    Spuit 11....
  • 4 Jul 2020 om 19:03
    • Quote van 4 Jul 2020 om 16:26
      Ik zou je “feiten” nog maar eens checken.
    Het Seizoen van “Achter het net vissen” is weer begonnen zie ik? Beetje later begonnen dit jaar voor mijn gevoel... Dat we ook dit seizoen weer een paar mooie vangsten achter het net hebben... ;-)
  • 4 Jul 2020 om 16:26
    • Quote van 4 Jul 2020 om 13:24
      Tijani Reijnders en Hobie Verhulst naar AZ, Mark Diemers en Dylan Vente naar Feyenoord, Yannick van Osch naar Fortuna, Tom van de Looi naar Groningen, Warmerdam naar Utrecht, RAI Vloet naar Heracles, Gravenberch naar Sparta, Gijs Smal naar Twente, etc etc. Maar nu gaat iedereen toeteren dat dit geen goede spelers Zijn, niet bij Heerenveen passen, te duur waren blah blah blah.... Nogmaals.....ik heb vertrouwen in Geert maar is lang stil anders paar 17-jarigen voor de beloften. Heeft niets met paniek te maken. Nuchtere feiten.
    Ik zou je “feiten” nog maar eens checken.
  • 4 Jul 2020 om 15:48
    • Quote van 4 Jul 2020 om 14:28
      Welke versterking staat bij Heerenveen op de lijst dan? Kansloze discussie met dit soort zgn “research deskundigen” . Succes Einstein.
    Klopt het is inderdaad een kansloze discussie want zo kom je er achter dat alles wat je hier roept kul is.
  • 4 Jul 2020 om 14:55
    Het is ook elk jaar hetzelfde. We zijn te laat met versterkingen..Gerrie wakker worden...We vissen achter het net... etc etc.Maar elk jaar hebben we toch weer een leuke selectie. Dit jaar kan het nog wel eens nog langer duren trouwens met de lange transferdeadline: is het nou pas in oktober gesloten ? Is dat al bekend ?
  • 4 Jul 2020 om 14:54
    • Quote van 4 Jul 2020 om 13:24
      Tijani Reijnders en Hobie Verhulst naar AZ, Mark Diemers en Dylan Vente naar Feyenoord, Yannick van Osch naar Fortuna, Tom van de Looi naar Groningen, Warmerdam naar Utrecht, RAI Vloet naar Heracles, Gravenberch naar Sparta, Gijs Smal naar Twente, etc etc. Maar nu gaat iedereen toeteren dat dit geen goede spelers Zijn, niet bij Heerenveen passen, te duur waren blah blah blah.... Nogmaals.....ik heb vertrouwen in Geert maar is lang stil anders paar 17-jarigen voor de beloften. Heeft niets met paniek te maken. Nuchtere feiten.
    Je maakt jezelf compleet belachelijk met dit lijstje. Maar ik voel de paniek nu wel hoor!
  • 4 Jul 2020 om 14:28
    • Quote van 4 Jul 2020 om 13:46
      Welke Geert ?
    Gerry.......leuk die spellingschecker
  • 4 Jul 2020 om 14:28
    • Quote van 4 Jul 2020 om 13:55
      Dit bewijst maar weer dat je alleen zit te roepen zonder enige research te doen. Anders had je geweten dat Dylan Vente en Van de Looi terugkomen van een huur periode en dat die 17 jarige jongens niet voor de beloften zijn. Dus jouw nuchtere feiten zijn geen feiten..
    Welke versterking staat bij Heerenveen op de lijst dan? Kansloze discussie met dit soort zgn “research deskundigen” . Succes Einstein.
  • 4 Jul 2020 om 13:55
    • Quote van 4 Jul 2020 om 13:24
      Tijani Reijnders en Hobie Verhulst naar AZ, Mark Diemers en Dylan Vente naar Feyenoord, Yannick van Osch naar Fortuna, Tom van de Looi naar Groningen, Warmerdam naar Utrecht, RAI Vloet naar Heracles, Gravenberch naar Sparta, Gijs Smal naar Twente, etc etc. Maar nu gaat iedereen toeteren dat dit geen goede spelers Zijn, niet bij Heerenveen passen, te duur waren blah blah blah.... Nogmaals.....ik heb vertrouwen in Geert maar is lang stil anders paar 17-jarigen voor de beloften. Heeft niets met paniek te maken. Nuchtere feiten.
    Dit bewijst maar weer dat je alleen zit te roepen zonder enige research te doen. Anders had je geweten dat Dylan Vente en Van de Looi terugkomen van een huur periode en dat die 17 jarige jongens niet voor de beloften zijn. Dus jouw nuchtere feiten zijn geen feiten..
  • 4 Jul 2020 om 13:46
    Welke Geert ?
  • 4 Jul 2020 om 13:24
    • Quote van 4 Jul 2020 om 11:36
      Blijft de vraag. Welke mooie aankopen hebben andere clubs al gedaan zoals je beweert?
    Tijani Reijnders en Hobie Verhulst naar AZ, Mark Diemers en Dylan Vente naar Feyenoord, Yannick van Osch naar Fortuna, Tom van de Looi naar Groningen, Warmerdam naar Utrecht, RAI Vloet naar Heracles, Gravenberch naar Sparta, Gijs Smal naar Twente, etc etc. Maar nu gaat iedereen toeteren dat dit geen goede spelers Zijn, niet bij Heerenveen passen, te duur waren blah blah blah.... Nogmaals.....ik heb vertrouwen in Geert maar is lang stil anders paar 17-jarigen voor de beloften. Heeft niets met paniek te maken. Nuchtere feiten.
  • 4 Jul 2020 om 11:36
    • Quote van 4 Jul 2020 om 09:16
      Heb het niet over Robben en al helemaal nooit over twente gehad: geen woorden in de mond leggen hé. Dat ik me zorgen maak mag hier niet maar moet blijkbaar Tsjakkaaa toeteren terwijl velen zien wat er gebeurt. Prima, ga lekker verder struisvogelen....
    Blijft de vraag. Welke mooie aankopen hebben andere clubs al gedaan zoals je beweert?
  • 4 Jul 2020 om 11:10
    • Quote van 4 Jul 2020 om 09:16
      Heb het niet over Robben en al helemaal nooit over twente gehad: geen woorden in de mond leggen hé. Dat ik me zorgen maak mag hier niet maar moet blijkbaar Tsjakkaaa toeteren terwijl velen zien wat er gebeurt. Prima, ga lekker verder struisvogelen....
    Ja want al je voorspelling en negatieve gedachten zijn wel uitgekomen.... beetje populair lopen schreeuwen en paniekzaaien om niks is het.
  • 4 Jul 2020 om 09:16
    • Quote van 3 Jul 2020 om 17:47
      en je doelt hier toch niet op Robben , dat is gewoon een uitzondering, een once in a lifetime , een kind van de club , ik zou geen ' mooie transfers " weten op dit moment in de eredivisie die de naam mooie aankoop mogen hebben . Maar was jij het niet die luid riep " Feitelijk koopt Twente nu al veel beter in " en ": Feitelijk gaan we degraderen " Maar enlighten me en laat me zien wat voor mooie aankopen er allemaal al zijn geweest die het niveau en te betalen zijn qua salaris ik ben benieuwd feitelijkje noem ze maar. Voordat ik dieper ingaan op de materie ben ik benieuwd wat in jou ogen mooie aankopen zijn. ps Het zou pas feitelijk zijn als we half Augustus nog niemand hebben binnengehaald dan mag je inderdaad je feitelijk zorgen gaan maken. Je liep 2 weken geleden al je zorgen te uiten over dat er nog geen spelers gehaald zijn etc
    Heb het niet over Robben en al helemaal nooit over twente gehad: geen woorden in de mond leggen hé. Dat ik me zorgen maak mag hier niet maar moet blijkbaar Tsjakkaaa toeteren terwijl velen zien wat er gebeurt. Prima, ga lekker verder struisvogelen....
  • 3 Jul 2020 om 20:37
    Jammer dat alleen Feanfan op hun site ruchtbaarheid geeft aan deze actie....helaas nog niet op de site van Nieuw Noord maar vreemd genoeg ook niet op de officiële site van Heerenveen? Zou wel zorgen voor een groter bereik zorgen.....hopelijk komt dat nog want de actie kan wel een boost gebruiken!
  • 3 Jul 2020 om 17:47
    • Quote van 3 Jul 2020 om 17:37
      Goed lezen Vriesje, niks paniek maar feitelijk. Ik vertrouw op Gerry maar niet blind. Waarom zie ik ondanks al jou prachtige tijdslijnen wel mooie Aankopen bij andere clubs?
    en je doelt hier toch niet op Robben , dat is gewoon een uitzondering, een once in a lifetime , een kind van de club , ik zou geen ' mooie transfers " weten op dit moment in de eredivisie die de naam mooie aankoop mogen hebben . Maar was jij het niet die luid riep " Feitelijk koopt Twente nu al veel beter in " en ": Feitelijk gaan we degraderen " Maar enlighten me en laat me zien wat voor mooie aankopen er allemaal al zijn geweest die het niveau en te betalen zijn qua salaris ik ben benieuwd feitelijkje noem ze maar. Voordat ik dieper ingaan op de materie ben ik benieuwd wat in jou ogen mooie aankopen zijn. ps Het zou pas feitelijk zijn als we half Augustus nog niemand hebben binnengehaald dan mag je inderdaad je feitelijk zorgen gaan maken. Je liep 2 weken geleden al je zorgen te uiten over dat er nog geen spelers gehaald zijn etc
  • 3 Jul 2020 om 17:38
    • Quote van 3 Jul 2020 om 12:29
      maar niet in het stadion daar mag je niet juichen ;)
    Heb jij weer gelijk ;)
  • 3 Jul 2020 om 17:37
    • Quote van 3 Jul 2020 om 11:43
      Verwachtingsmanagement heet dat; iets lager inzetten en je kunt vaker juichen! ;)
    Haha, moet daar mischien maar eems mee beginnen.
  • 3 Jul 2020 om 17:37
    • Quote van 3 Jul 2020 om 12:53
      Je hebt wel erg veel bezorgdheid , het lijkt soms zelfs op blinde paniek . Een beetje minder mag ook wel , de internationale markt is pas net geopend , het seizoen start pas 12 september , doe aub nou eens rustig die paniek reacties leveren niets op . je loopt al 2 weken te panikeren over aankopen Normaal begonnen de clubs nu ook pas met spelers halen , daarbij moet de carrousel nog beginnen zodra dat allemaal gaat lopen gaan de prijzen voor spelers ook wel dalen waarom zou je nu teveel betalen voor een speler die over een maand 30-40% minder kost . Alles begint een maand later heeft niets met stilte voor de storm te maken , helft van de landen speelt op dit moment nog gewoon hun competities uit etc. De competitie begint een maand later , de transfermarkt sluit niet 1 september maar 1 oktober mijn advies minder minder minder paniek.Maar volgens mij was jij aan het begin van vorig seizoen ook 1 van de degradatie spook theorie mensen hier dus misschien is het wel het aard van het beestje.
    Goed lezen Vriesje, niks paniek maar feitelijk. Ik vertrouw op Gerry maar niet blind. Waarom zie ik ondanks al jou prachtige tijdslijnen wel mooie Aankopen bij andere clubs?
  • 3 Jul 2020 om 16:04
    • Quote van 3 Jul 2020 om 14:27
      Nog niet veel oud voetballers die hier opgeleid zijn die wat gedoneerd hebben.misschien komt dat nog.je moet wel in het begin het meeste geld binnen halen want hoe langer het duurt dan zwakt het meestal af.
    er moet in ieder geval nog veel gebeuren wil het überhaupt in de buurt gaan komen van het streef bedrag! Maar goed, het kan ook ineens heel snel gaan...
  • 3 Jul 2020 om 14:27
    Nog niet veel oud voetballers die hier opgeleid zijn die wat gedoneerd hebben.misschien komt dat nog.je moet wel in het begin het meeste geld binnen halen want hoe langer het duurt dan zwakt het meestal af.
  • 3 Jul 2020 om 12:53
    • Quote van 3 Jul 2020 om 11:30
      Meer bezorgdheid om ons mooie cluppie! Ben echt toe aan een goed succesvol jaar met veel juichen....
    Je hebt wel erg veel bezorgdheid , het lijkt soms zelfs op blinde paniek . Een beetje minder mag ook wel , de internationale markt is pas net geopend , het seizoen start pas 12 september , doe aub nou eens rustig die paniek reacties leveren niets op . je loopt al 2 weken te panikeren over aankopen Normaal begonnen de clubs nu ook pas met spelers halen , daarbij moet de carrousel nog beginnen zodra dat allemaal gaat lopen gaan de prijzen voor spelers ook wel dalen waarom zou je nu teveel betalen voor een speler die over een maand 30-40% minder kost . Alles begint een maand later heeft niets met stilte voor de storm te maken , helft van de landen speelt op dit moment nog gewoon hun competities uit etc. De competitie begint een maand later , de transfermarkt sluit niet 1 september maar 1 oktober mijn advies minder minder minder paniek.Maar volgens mij was jij aan het begin van vorig seizoen ook 1 van de degradatie spook theorie mensen hier dus misschien is het wel het aard van het beestje.
  • 3 Jul 2020 om 12:29
    • Quote van 3 Jul 2020 om 11:30
      Meer bezorgdheid om ons mooie cluppie! Ben echt toe aan een goed succesvol jaar met veel juichen....
    maar niet in het stadion daar mag je niet juichen ;)
  • 3 Jul 2020 om 11:43
    • Quote van 3 Jul 2020 om 11:30
      Meer bezorgdheid om ons mooie cluppie! Ben echt toe aan een goed succesvol jaar met veel juichen....
    Verwachtingsmanagement heet dat; iets lager inzetten en je kunt vaker juichen! ;)
  • 3 Jul 2020 om 11:30
    • Quote van 3 Jul 2020 om 10:41
      Maar die 2 ton (of wat er uiteindelijk opgehaald word) gaat dan ook naar de jeugdopleiding, niet naar het transferbudget of salarissen van de selectie.

      Ennuh; niet zo negatief zijn man, vooralsnog is dat nergens voor nodig. ;)
    Meer bezorgdheid om ons mooie cluppie! Ben echt toe aan een goed succesvol jaar met veel juichen....
  • 3 Jul 2020 om 10:42
    • Quote van 3 Jul 2020 om 09:27
      Mooie actie en prima publiciteit, heb al aandeel gestort, maar is natuurlijk druppel op de gloeiende plaat. Met 2 ton kun je niet veel in betaalde voetbal. Vrees met grote vreze dat Veerman en Ejuke alsnog vertrekken en zonder echt goede aankopen (is nu wel erg stil of is dit stilte voor de storm) komemd seizoen niet veel valt te juichen.
    Het is ook niet bedoelt om een nieuwe speler van te halen, maar voor de jeugdopleiding van de club. Daar kun je met 2 ton echt wel iets moois doen.
  • 3 Jul 2020 om 10:41
    • Quote van 3 Jul 2020 om 09:27
      Mooie actie en prima publiciteit, heb al aandeel gestort, maar is natuurlijk druppel op de gloeiende plaat. Met 2 ton kun je niet veel in betaalde voetbal. Vrees met grote vreze dat Veerman en Ejuke alsnog vertrekken en zonder echt goede aankopen (is nu wel erg stil of is dit stilte voor de storm) komemd seizoen niet veel valt te juichen.
    Maar die 2 ton (of wat er uiteindelijk opgehaald word) gaat dan ook naar de jeugdopleiding, niet naar het transferbudget of salarissen van de selectie.

    Ennuh; niet zo negatief zijn man, vooralsnog is dat nergens voor nodig. ;)
  • 3 Jul 2020 om 09:27
    Mooie actie en prima publiciteit, heb al aandeel gestort, maar is natuurlijk druppel op de gloeiende plaat. Met 2 ton kun je niet veel in betaalde voetbal. Vrees met grote vreze dat Veerman en Ejuke alsnog vertrekken en zonder echt goede aankopen (is nu wel erg stil of is dit stilte voor de storm) komemd seizoen niet veel valt te juichen.
  • 2 Jul 2020 om 22:36
    • Quote van 2 Jul 2020 om 16:29
      We hebben direct al een donatie gedaan van 250 euro! De reclames wordt inderdaad naar gekeken, dat is een beetje teveel van het goede momenteel! Persoonlijk kan ik de app aanbevelen, daar is het aantal ads echt beperkt!
    Top dat je er naar gaat kijken. Inderdaad de app werkt goed alleen de site zelf is drama wat betreft de reclames. En hulde voor de €250!
  • 2 Jul 2020 om 22:27
    • Quote van 2 Jul 2020 om 20:39
      Ben zijn naam niet tegen gekomen. Kan natuurlijk zijn dat hij een anonieme donatie heeft gedaan of onder een andere naam.

      Als alle oud-spelers met een opleidingsverleden bij sc Heerenveen een mooie bijdrage leveren zou dat fantastisch zijn.
    Hij zei; ik doe het ook. Kan zijn dat zijn donatie nog komt.

    Mooi filmpje en laten er velen volgen! Zou toch waanzinnig zijn als we die 2 ton gaan halen.

    Spread the word!
  • 2 Jul 2020 om 20:39
    • Quote van 2 Jul 2020 om 19:46
      Ook Kik Pirie. Zie zijn Instagram.
    Ben zijn naam niet tegen gekomen. Kan natuurlijk zijn dat hij een anonieme donatie heeft gedaan of onder een andere naam.

    Als alle oud-spelers met een opleidingsverleden bij sc Heerenveen een mooie bijdrage leveren zou dat fantastisch zijn.
  • 2 Jul 2020 om 20:22
    • Quote van 2 Jul 2020 om 19:59
      Alsof hij m’n bericht gelezen heeft haha.
    Er komen meer filmpjes van oud jeugdspelers. Top.
  • 2 Jul 2020 om 19:59
    • Quote van 2 Jul 2020 om 19:46
      Ook Kik Pirie. Zie zijn Instagram.
    Alsof hij m’n bericht gelezen heeft haha.
  • 2 Jul 2020 om 19:46
    • Quote van 2 Jul 2020 om 18:15
      Cees Roozemond, Ronnie Pander en Johnny Jansen hebben het mooie voorbeeld al gegeven
    Ook Kik Pirie. Zie zijn Instagram.
  • 2 Jul 2020 om 18:15
    • Quote van 2 Jul 2020 om 17:45
      Eens. Met name van jeugdspelers verwacht ik veel. Vlap, Ziyech, Sinkgraven, Narsingu, Assaidi, van Anholt, Slagveer, Gouewleeuw, Schöne, St. Juste, van Aken, Reza, Otigba, Pierie, Johnson, Gudmundson en misschien nog wel meer die hun carrière aan de jeugd van Heerenveen hebben te danken.
    Cees Roozemond, Ronnie Pander en Johnny Jansen hebben het mooie voorbeeld al gegeven
  • 2 Jul 2020 om 17:45
    • Quote van 2 Jul 2020 om 17:16
      Dat is zeker mooi! Ik hoop dat dit bij de Omrop en bij DvhN en FD nog naar voren komt. Publiciteit is noodzakelijk.

      Ook zou het mooi zijn als spelers/oud-spelers hierop inspringen.
    Eens. Met name van jeugdspelers verwacht ik veel. Vlap, Ziyech, Sinkgraven, Narsingu, Assaidi, van Anholt, Slagveer, Gouewleeuw, Schöne, St. Juste, van Aken, Reza, Otigba, Pierie, Johnson, Gudmundson en misschien nog wel meer die hun carrière aan de jeugd van Heerenveen hebben te danken.
  • 2 Jul 2020 om 17:25
    De eerste dag loopt het altijd snel op, het zal nu langzamer gaan. Er stond wel een stukje in de LC hierover.
  • 2 Jul 2020 om 17:16
    • Quote van 2 Jul 2020 om 16:24
      Ik loop ze ook vaak af te zeiken de laatste tijd, maar Reon Boeringa heeft de actie ook aangesleept in de VI. Dat vind ik dan toch wel weer mooi.
    Dat is zeker mooi! Ik hoop dat dit bij de Omrop en bij DvhN en FD nog naar voren komt. Publiciteit is noodzakelijk.

    Ook zou het mooi zijn als spelers/oud-spelers hierop inspringen.
  • 2 Jul 2020 om 16:39
    • Quote van 2 Jul 2020 om 16:26
      Heb ook een I-phone en ervaar dezelfde problematiek op mijn HP Laptop. (nog serienummers etc. nodig?).
    Gewoon die app gebruiken ;-)
  • 2 Jul 2020 om 16:29
    • Quote van 2 Jul 2020 om 15:48
      Worden de reclame inkomsten van FeanOnline ook gestort. Moet je veel voor vangen neem ik aan want voor je plezier heb je al banners en reclame dingen niet op de site staan. Wordt in mijn ogen wel steeds meer en storender.
    We hebben direct al een donatie gedaan van 250 euro! De reclames wordt inderdaad naar gekeken, dat is een beetje teveel van het goede momenteel! Persoonlijk kan ik de app aanbevelen, daar is het aantal ads echt beperkt!
  • 2 Jul 2020 om 16:26
    • Quote van 2 Jul 2020 om 16:21
      Waar heb je het over? Op een iPhone 8 heb ik nergens last van, enkel onderin maar dat is logisch. Bij dezen ook eens complimenten richting FeanOnline en diens mensen!
    Heb ook een I-phone en ervaar dezelfde problematiek op mijn HP Laptop. (nog serienummers etc. nodig?).
  • 2 Jul 2020 om 16:24
    • Quote van 2 Jul 2020 om 16:21
      Waar heb je het over? Op een iPhone 8 heb ik nergens last van, enkel onderin maar dat is logisch. Bij dezen ook eens complimenten richting FeanOnline en diens mensen!
    Ik loop ze ook vaak af te zeiken de laatste tijd, maar Reon Boeringa heeft de actie ook aangesleept in de VI. Dat vind ik dan toch wel weer mooi.
  • 2 Jul 2020 om 16:21
    • Quote van 2 Jul 2020 om 16:04
      normaal sta ik er wat genuanceerder in maar de reclames beginnen idd storend te worden, steeds van die opploppende reclames, click je ze weg komen ze binnen paar seconden weer terug.

      Voor wat betreft de actie, mooi dat het zo oploopt, erg benieuwd hoe ver de mannen met hun actie zullen komen
    Waar heb je het over? Op een iPhone 8 heb ik nergens last van, enkel onderin maar dat is logisch. Bij dezen ook eens complimenten richting FeanOnline en diens mensen!
  • 2 Jul 2020 om 16:05
    Zojuist ook een donatie gedaan. Ik vond het vooral ook leuk om te zien dat bijvoorbeeld Cees Roozemond, Johnny Jansen & Ronnie Pander ook al de actie hebben gesteund!
  • 2 Jul 2020 om 16:04
    • Quote van 2 Jul 2020 om 15:48
      Worden de reclame inkomsten van FeanOnline ook gestort. Moet je veel voor vangen neem ik aan want voor je plezier heb je al banners en reclame dingen niet op de site staan. Wordt in mijn ogen wel steeds meer en storender.
    normaal sta ik er wat genuanceerder in maar de reclames beginnen idd storend te worden, steeds van die opploppende reclames, click je ze weg komen ze binnen paar seconden weer terug.

    Voor wat betreft de actie, mooi dat het zo oploopt, erg benieuwd hoe ver de mannen met hun actie zullen komen
  • 2 Jul 2020 om 15:48
    Worden de reclame inkomsten van FeanOnline ook gestort. Moet je veel voor vangen neem ik aan want voor je plezier heb je al banners en reclame dingen niet op de site staan. Wordt in mijn ogen wel steeds meer en storender.
zaterdag 12 september 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›