SC Heerenveen komt met update: meer dan 7.000 verkochte seizoenkaarten

10
SC Heerenveen komt met update: meer dan 7.000 verkochte seizoenkaarten

Het aantal verkochte seizoenskaarten is dinsdag de 7.000 gepasseerd. Dat heeft SC Heerenveen via Twitter bekendgemaakt. De teller staat inmiddels op 7.202 verlengde seizoenskaarten.

Tot 1 juli houdt de Friese club de plekken van de huidige seizoenkaarthouders gereserveerd. Daarna start de reguliere seizoenkaartverkoop. Seizoenkaarthouders die dit jaar hun seizoenkaart verlengen krijgen een digitaal voucherboekje met verschillende voordelen.

Ook belooft de Friese club vijftig procent van het aankoopbedrag in de vorm van een voucher, indien alle thuiswedstrijden zonder publiek moeten worden gespeeld. Dit tegoed kan worden benut bij de Feanstore of bij de aankoop van een seizoenkaart voor het seizoen 2021/'22. 

10 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 30 Jun 2020 om 22:15
    sowieso last-minute nog een vriend over de streep getrokken dus +1 .....erg benieuwd wat de score zal zijn na vandaag....we lopen op "schema" maar de vrije verkoop zal uiteindelijk bepalend worden of het gelijkwaardig aan afgelopen seizoen wordt. Zo vreselijk zuur deze periode, net dat de club in de lift zit qua sponsoren en het sentiment rondom de club weer naar het positieve draaide deed de Corona zijn (of is het haar) intrede......hoewel er grotere problemen zijn is het voor de club wel erg zuur om je jubileumjaar zo in te moeten gaan!
  • 30 Jun 2020 om 20:50
    • Quote van 30 Jun 2020 om 20:27
      Dat Cees mee belt is niet meer dan normaal. Één met Heerenveen immers.
    Mooi dat we het met elkaar eens zijn Frank. Ik vind dat inderdaad ook niet meer dan normaal. Gelukkig vindt Cees dat ook. Ook hij is Eén met Heerenveen.
  • 30 Jun 2020 om 20:37
    • Quote van 30 Jun 2020 om 19:47
      Je hoopt als fan van sc Heerenveen altijd op meer, maar vooralsnog zitten we qua verkoop van het aantal seizoenkaarten op een vergelijkbaar niveau als vorig seizoen. Toen werd op 31 mei 2019, de laatste dag dat je je eigen plaats kon kopen voor de vrije verkoop begon, de 7.000 ste verkochte seizoenkaart bekend gemaakt. Nu zitten we op de laatste dag 30 juni 2020 op 7.202 verkochte seizoenkaarten.
      Toen vorig seizoen de vrije verkoop startte verkochten we nog ongeveer 5.000 kaarten. Hopelijk slagen we er dit seizoen ook in, nu de vrije verkoop begint, om nog 5.000 kaarten extra aan de man/vrouw te brengen. Gezien de corona-crisis heb ik daar wel mijn twijfels bij of dat gaat lukken.
      De club doet er in elk geval alles aan. De mediacampagne was wat mij betreft dik in orde. De vele huisbezoeken, de EénMetHeerenveen-stand en de vele belrondes waren meer dan prima verzorgd. Ook de verschillende filmpjes van de club waren in orde. Vandaag nog een laatste ultieme belronde met de personen die nog niet verlengd hebben. Mooi dat ook Cees Roozemond zich niet te groot voelt om de telefoon ter hand te nemen en ook deel uitmaakt van het belteam van vanavond.
      Samen Eén met Heerenveen.


    Helemaal mee eens
  • 30 Jun 2020 om 20:27
    • Quote van 30 Jun 2020 om 19:47
      Je hoopt als fan van sc Heerenveen altijd op meer, maar vooralsnog zitten we qua verkoop van het aantal seizoenkaarten op een vergelijkbaar niveau als vorig seizoen. Toen werd op 31 mei 2019, de laatste dag dat je je eigen plaats kon kopen voor de vrije verkoop begon, de 7.000 ste verkochte seizoenkaart bekend gemaakt. Nu zitten we op de laatste dag 30 juni 2020 op 7.202 verkochte seizoenkaarten.
      Toen vorig seizoen de vrije verkoop startte verkochten we nog ongeveer 5.000 kaarten. Hopelijk slagen we er dit seizoen ook in, nu de vrije verkoop begint, om nog 5.000 kaarten extra aan de man/vrouw te brengen. Gezien de corona-crisis heb ik daar wel mijn twijfels bij of dat gaat lukken.
      De club doet er in elk geval alles aan. De mediacampagne was wat mij betreft dik in orde. De vele huisbezoeken, de EénMetHeerenveen-stand en de vele belrondes waren meer dan prima verzorgd. Ook de verschillende filmpjes van de club waren in orde. Vandaag nog een laatste ultieme belronde met de personen die nog niet verlengd hebben. Mooi dat ook Cees Roozemond zich niet te groot voelt om de telefoon ter hand te nemen en ook deel uitmaakt van het belteam van vanavond.
      Samen Eén met Heerenveen.


    Dat Cees mee belt is niet meer dan normaal. Één met Heerenveen immers.
  • 30 Jun 2020 om 19:47
    Je hoopt als fan van sc Heerenveen altijd op meer, maar vooralsnog zitten we qua verkoop van het aantal seizoenkaarten op een vergelijkbaar niveau als vorig seizoen. Toen werd op 31 mei 2019, de laatste dag dat je je eigen plaats kon kopen voor de vrije verkoop begon, de 7.000 ste verkochte seizoenkaart bekend gemaakt. Nu zitten we op de laatste dag 30 juni 2020 op 7.202 verkochte seizoenkaarten.
    Toen vorig seizoen de vrije verkoop startte verkochten we nog ongeveer 5.000 kaarten. Hopelijk slagen we er dit seizoen ook in, nu de vrije verkoop begint, om nog 5.000 kaarten extra aan de man/vrouw te brengen. Gezien de corona-crisis heb ik daar wel mijn twijfels bij of dat gaat lukken.
    De club doet er in elk geval alles aan. De mediacampagne was wat mij betreft dik in orde. De vele huisbezoeken, de EénMetHeerenveen-stand en de vele belrondes waren meer dan prima verzorgd. Ook de verschillende filmpjes van de club waren in orde. Vandaag nog een laatste ultieme belronde met de personen die nog niet verlengd hebben. Mooi dat ook Cees Roozemond zich niet te groot voelt om de telefoon ter hand te nemen en ook deel uitmaakt van het belteam van vanavond.
    Samen Eén met Heerenveen.


  • 30 Jun 2020 om 17:36
    Hier net ook verlengd. Uiteraard 3x goud! 1 met Heerenveen
  • 30 Jun 2020 om 16:41
    Top nu nog even een verrassing aankoop en komen boven de 10000.
  • 30 Jun 2020 om 16:07
    Ik denk dat we ong 10.000 halen en als we een goed seizoen draaien komen we weer bij ons oude of niet?
  • 30 Jun 2020 om 15:47
    Ik hoop dat er voor morgen minstens 800 bij komen. Erna verwacht ik ook nog wel een aantal dat een nieuw plekje kan uitzoeken, dus richting de 9.000 zou mooi zijn!
  • 30 Jun 2020 om 15:41
    We gaan de goede kant op
zaterdag 14 maart 2020
18:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›