Ook Allbäck is #EenMetHeerenveen: ''Heb vijf seizoenkaarten gekocht''

16
Ook Allbäck is #EenMetHeerenveen: ''Heb vijf seizoenkaarten gekocht''

In navolging van Sam Larsson heeft ook zijn landgenoot Marcus Allbäck zijn supportershart laten spreken en een aantal seizoenkaarten van SC Heerenveen gekocht. Middels een opgenomen video roept de spits van weleer supporters hetzelfde te gaan doen.

"SC Heerenveen betekent nog steeds veel voor mij en mijn familie", vertelt Allbäck in de video. "Het is de club waar ik volwassen geworden ben. Daarom zou ik graag iets terug willen doen voor iedereen die betrokken is bij deze mooie club. Ik heb besloten om vijf seizoenkaarten te kopen."

"Als we allemaal ons steentje bijdragen, weet ik zeker dat het de club enorm gaat helpen", besluit de inmiddels 46-jarige Zweed, die tussen 2001 en 2003 25 keer trefzeker was voor SC Heerenveen. Later speelde hij nog voor Aston Villa en kwam hij zeventig keer uit voor het Zweedse nationale elftal.

Seizoenkaarten verlengen of aanvragen kan via www.eenmetheerenveen.nl. Per ingang van het nieuwe seizoen is er trouwens ook een speciaal familievak en een 'comfortvak' voor zestigplussers in het Abe Lenstra Stadion. Daarnaast is de limiet voor jongerenkorting van 17 jaar verhoogd naar 21 jaar.

16 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 1 Jun 2020 om 14:06
    • Quote van 1 Jun 2020 om 11:33
      We kunnen wel leren van anderen, wat helpt, wat werkt. Laten Riemer, GJV, Foppe, Sibon, Camataru, Trond Sollied, St Juste sinkgraven etc, allemaal een paar seizoenskaarten kopen en breng dit actief in de publiciteit. Dit helpt ipv alleen maar een oproep te doen aan anderen om een seizoenskaart te kopen. Wat dat betreft grote klasse voor Sam Larsson en Allback#eenmetheerenveen
    De kortingen voor de jeugd hebben ze extra verlaagd ( dus ze kijken echt wel naar anderen) en Foppe heeft zijn seizoenskaart verlengd , en ze brengen het ook in de publiciteit getuige Allback , Sam Larsson en Foppe met fimpjes of ze nou 1 of meer kaarten nemen het gaat erom dat ze kaarten kopen niet hoeveel ze afnemen . Daarnaast was jij niet 1 van de mensen die zelf eerst maar 1 kaart nam. Met andere woorden begin bij jezelf en verleng beide . En je nu al zorgen maken over het aantal kaarten terwijl we pas 3 weken bezig zijn met de verkopen is wel erg paniek zaaien naar mijn mening . Mensen krijgen hun vakantie gel;d , mensen wachten af of ze op- vakantie kunnen etc etc Wacht gewoon tot bv 1 augustus voor je je uberhaupt druk gaat maken om de cijfers van het aantal kaarten. Je kunt tot 1 juli verlengen/ je vaste plaats houden , terwijl dit bij bv Groningen 15 juni is , dit is toch weer 2 weken eerder dus maw er zit daar ook meer druk achter wat betreft de verlengers , mensen wat lucht geven tot 1 juli is helemaal zo slecht nog niet .
  • 1 Jun 2020 om 11:33
    • Quote van 1 Jun 2020 om 07:29
      eerder begonnen , grotere kortingen , jeugd kon vanaf het begin voor een habbekrats een Seizoenskaart nemen , Heerenveen is hier net mee begonnen. Daarbij moeten we ons niet spiegelen aan andere clubs maar naar onszelf kijken, wat doe jij wat doe ik , wat doen onze supporters verenigingen etc etc
    We kunnen wel leren van anderen, wat helpt, wat werkt. Laten Riemer, GJV, Foppe, Sibon, Camataru, Trond Sollied, St Juste sinkgraven etc, allemaal een paar seizoenskaarten kopen en breng dit actief in de publiciteit. Dit helpt ipv alleen maar een oproep te doen aan anderen om een seizoenskaart te kopen. Wat dat betreft grote klasse voor Sam Larsson en Allback#eenmetheerenveen
  • 1 Jun 2020 om 07:29
    • Quote van 31 May 2020 om 22:51
      Groningen al meer dan 6000. Hoe komt dit?
    eerder begonnen , grotere kortingen , jeugd kon vanaf het begin voor een habbekrats een Seizoenskaart nemen , Heerenveen is hier net mee begonnen. Daarbij moeten we ons niet spiegelen aan andere clubs maar naar onszelf kijken, wat doe jij wat doe ik , wat doen onze supporters verenigingen etc etc
  • 31 May 2020 om 23:34
    • Quote van 31 May 2020 om 22:51
      Groningen al meer dan 6000. Hoe komt dit?
    Geen idee maar dat heeft totaal niks met het aantal seizoenskaarten van Heerenveen te maken.
  • 31 May 2020 om 22:51
    • Quote van 31 May 2020 om 16:56
      Ik denk dat de meesten wachten tot er daadwerkelijk weer gevoetbald gaat worden met publiek. Of dat goed of slecht is laat ik in het midden. Maar dan gaat sowieso de kaartverkoop enorm stijgen. Ik verwacht dan sowieso meer seizoenskaarthouders dan vorig seizoen.
    Groningen al meer dan 6000. Hoe komt dit?
  • 31 May 2020 om 17:27
    • Quote van 31 May 2020 om 16:56
      Ik denk dat de meesten wachten tot er daadwerkelijk weer gevoetbald gaat worden met publiek. Of dat goed of slecht is laat ik in het midden. Maar dan gaat sowieso de kaartverkoop enorm stijgen. Ik verwacht dan sowieso meer seizoenskaarthouders dan vorig seizoen.
    vergeet ook niet dat we zelf ook van alles kunnen doen , overtuig de mensen om je heen etc etc ik had om eerlijk te zijn ook al acties verwacht van de beide supporters verenigingen. Ik noem advertenties in kranten , oproepen op social media , posters op herkenbare plaatsen etc En de meeste mensen krijgen hun vakantie geld in juni, dus ik verwacht dan ook een boost in verkopen.
  • 31 May 2020 om 16:56
    • Quote van 31 May 2020 om 15:35
      3600 seizoen kaarten verkocht kom op jongens op naar de 5000.
    Ik denk dat de meesten wachten tot er daadwerkelijk weer gevoetbald gaat worden met publiek. Of dat goed of slecht is laat ik in het midden. Maar dan gaat sowieso de kaartverkoop enorm stijgen. Ik verwacht dan sowieso meer seizoenskaarthouders dan vorig seizoen.
  • 31 May 2020 om 15:35
    3600 seizoen kaarten verkocht kom op jongens op naar de 5000.
  • 31 May 2020 om 14:57
    Wat een top actie van in mijn ogen 1 van de beste spitsen die we gehad hebben. Grote klasse!!
  • 31 May 2020 om 12:41
    Hoop dat JJ lang onze trainer zal zijn.. maar als hij ooit weg is zie ik Allback graag als coach. Maakt het voor Zweedse talenten wellicht ook iets aantrekkelijker om voor onze club te kiezen
  • 31 May 2020 om 09:34
    Topper ! Je kan de club ook steunen door gewoon eens wat extra spullen te kopen in de Feanshop. Drink ook mijn Lungo's uit een sc Heerenveen kopje.
  • 31 May 2020 om 07:55
    Altijd een zwak voor deze sympathieke man gehad. Dat wordt nu alleen maar sterker.
  • 31 May 2020 om 07:02
    • Quote van 30 May 2020 om 23:13
      Prachtige actie...waarom horen we niets van GJV en Foppe. Clubleden met een groot hart en voldoende liquide middelen....juist nu sta op en koop een paar seizoenkaarten
    Enerzijds mee eens. Ware het niet dat ze de club structureel mee vooruit wilden helpen en daarvoor 'vriendelijk' bedankt zijn. Vanuit dat oogpunt kan ik me die situatie wel voorstellen. Oud-spelers zitten in een compleet andere relatie met de club. De allerbesten bewijzen nu dat ze niet slechts passanten zijn geweest. Ze tonen waardereing voor dat onze club hun carrières een slinger hebben gegeven.
  • 30 May 2020 om 23:21