VIDEO | Spelers en trainer starten #EenmetHeerenveen Tour

9
VIDEO | Spelers en trainer starten #EenmetHeerenveen Tour

SC Heerenveen-spelers en trainer Johnny Jansen zijn maandagavond begonnen met een speciale tour. Deze komende periode gaat de club naar vele dorpen rondom Heerenveen, om de mensen te overtuigen om een seizoenkaart te nemen of één te verlengen. Ook worden fans die al hebben verlengd beloond.

"We zijn langs de supporters aan het gaan die nog niet of wel hebben verlengd. Ik denk dat dit een belangrijk gebaar is richting de supporters", zegt verdediger Sherel Floranus in gesprek met Sport Noord. "Dat ze zien dat wij hun steun hard nodig hebben."

Trainer Johnny Jansen kiest ervoor om zijn charme in de strijd te gooien. "Het is maar net wat daar voor nodig is. Desnoods gooi ik mijn haar achterover, dat lukt mij vaak ook wel. Of ik laat mijn buik zien, haha. Het belangrijkste is dat ik er zelf ben. Dat je in ieder geval de mensen de aandacht geeft die ze ook verdienen."

Jansen weet dat de club de steun van de fans hard nodig heeft. "De voetbalwereld staat in brand, dus ook bij SC Heerenveen moet daarin wat gaan gebeuren. Elke steun die ik we kunnen krijgen, dat is van ongelofelijk belang", aldus Jansen.

9 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 27 May 2020 om 12:08
    • Quote van 27 May 2020 om 11:41
      Welke oud-spelers en wat voor betrokkenheid?
    Spelers (bijvoorbeeld van Groningen en Sparta) die seizoenkaarten kopen van hun voormalige club en daarmee de club steunen en de kaarten verloten onder fans.

    Of spelers die attributen veilen voor de club.

    Las nu trouwens dat Sam Larsson ook 4 seizoenskaarten heeft aangeschaft. Super!
  • 27 May 2020 om 11:41
    • Quote van 26 May 2020 om 19:58
      Je ziet trouwens overal oud-spelers ook betrokkenheid tonen. Zou mooi zijn wanneer ook enkele van onze oud-fenomenen de handen ineenslaan.
      Huntelaar hoeft niets te kopen. Die hoeft alleen te tekenen.
    Welke oud-spelers en wat voor betrokkenheid?
  • 26 May 2020 om 21:50
    • Quote van 26 May 2020 om 21:42
      Het zuiden van Friesland. Nog verder weg haha. Kom ik nooit. Alleen via de snelweg naar Flevoland ;)
    Maandag trapte sc Heerenveen de #EenmetHeerenveen Tour af. Tijdens de tour worden uiteraard de RIVM-richtlijnen nageleefd. Op de eerste dag van deze actieweek werden supporters in Oudehaske, Oranjewoud, Mildam, Oldeberkoop en Oldeholtpade bezocht door onder anderen Mitchell van Bergen, Sherel Floranus en trainer Johnny Jansen.

    Op de tweede dag is het de beurt aan onder meer oud-spelers Ronnie Venema (tegenwoordig accountmanager), Ronnie Pander (nu jeugdtrainer) en Jeffrey Talan (nu assistent-trainer), hoofd jeugdopleiding Michel Jansen en spelers Runar Espejord en Rodney Kongolo. Op de route staan de plaatsen Rotsterhaule, Rohel, Woudsend, Terkaple, Terherne, Goingarijp, Akmarijp, Surhuisterveen, IJlst, Hommerts, Heeg, Donkerbroek en Balk.
  • 26 May 2020 om 21:42
    • Quote van 26 May 2020 om 19:51
      Dat is niet waar. Kijk maar eens waar ze vanavond zijn.
    Het zuiden van Friesland. Nog verder weg haha. Kom ik nooit. Alleen via de snelweg naar Flevoland ;)
  • 26 May 2020 om 20:31
    • Quote van 26 May 2020 om 19:51
      Dat is niet waar. Kijk maar eens waar ze vanavond zijn.
    Geen idee Pes ....;-)
  • 26 May 2020 om 19:58
    Je ziet trouwens overal oud-spelers ook betrokkenheid tonen. Zou mooi zijn wanneer ook enkele van onze oud-fenomenen de handen ineenslaan.
    Huntelaar hoeft niets te kopen. Die hoeft alleen te tekenen.
  • 26 May 2020 om 19:51
    • Quote van 26 May 2020 om 19:39
      Zou inderdaad niet verkeerd zijn om bijvoorbeeld de Fryske wâlden hier in mee te nemen . Maar goed , ze gaan denk ik eerst voor het “ laag hangend fruit “ , de directe omgeving van het Friese haagje
    Dat is niet waar. Kijk maar eens waar ze vanavond zijn.
  • 26 May 2020 om 19:39
    • Quote van 26 May 2020 om 18:45
      Hopelijk komen ze ook boven Leeuwarden. En niet alleen in de buurt van Heerenveen.
    Zou inderdaad niet verkeerd zijn om bijvoorbeeld de Fryske wâlden hier in mee te nemen . Maar goed , ze gaan denk ik eerst voor het “ laag hangend fruit “ , de directe omgeving van het Friese haagje
  • 26 May 2020 om 18:45
    Hopelijk komen ze ook boven Leeuwarden. En niet alleen in de buurt van Heerenveen.