UPDATE | Ruim 2.000 supporters verlengen seizoenskaart SC Heerenveen

95
UPDATE | Ruim 2.000 supporters verlengen seizoenskaart SC Heerenveen

SC Heerenveen begon afgelopen week met de verlenging van seizoenskaarten. Inmiddels hebben al meer dan 1000 seizoenskaarthouders hun kaart verlengd voor volgend seizoen, terwijl het nog onduidelijk is hoe het seizoen eruit komt te zien.

Door de corona-maatregelen is het onduidelijk of er publiek bij wedstrijden aanwezig mag zijn, maar de Heerenveen-supporters blijven hun club trouw. ''Tige, tige tank voor je onvoorwaardelijke steun'', zo schrijft de club.

95 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 May 2020 om 20:39
    • Quote van 24 May 2020 om 20:34
      Ieder zijn/haar mening......persoonlijk zie ik wel wat in het terughalen van Huntelaar, waarom?, kan het niveau van Heerenveen prima aan, mooi uithangbord, zal zeker een aantal supporters trekken, gezien het feit dat bv een Faik zich er al positief over uit heeft gelaten valt dit binnen de groep ook goed, kan eventueel geïnteresseerde talenten over de streep trekken hier te komen, extra publiciteit/aandacht voor de club, valt ongetwijfeld goed bij diverse sponsoren, is zeer gedreven en kan in die zin wat toevoegen in het professionaliseren v/h team en de club, etc.

      Bij deze beloof ik de club in ieder geval een thuisshirt aan te schaffen met zijn naam mocht hij komen dus merchandising in ieder geval +1 haha...
    Mee, eens. Net als zovelen overigens. Mocht Klaas-Jan terug komen zou dat simpelweg fantastisch zijn. Wat een mooie speler en een jongen die helemaal past bij de club.
  • 24 May 2020 om 20:34
    Ieder zijn/haar mening......persoonlijk zie ik wel wat in het terughalen van Huntelaar, waarom?, kan het niveau van Heerenveen prima aan, mooi uithangbord, zal zeker een aantal supporters trekken, gezien het feit dat bv een Faik zich er al positief over uit heeft gelaten valt dit binnen de groep ook goed, kan eventueel geïnteresseerde talenten over de streep trekken hier te komen, extra publiciteit/aandacht voor de club, valt ongetwijfeld goed bij diverse sponsoren, is zeer gedreven en kan in die zin wat toevoegen in het professionaliseren v/h team en de club, etc.

    Bij deze beloof ik de club in ieder geval een thuisshirt aan te schaffen met zijn naam mocht hij komen dus merchandising in ieder geval +1 haha...
  • 24 May 2020 om 18:17
    • Quote van 24 May 2020 om 17:52
      Zolang het een beetje normaal kan mag je zeggen wat je wilt, een beetje respect voor elkaar is toch niet te veel gevraagd?

      Maar goed, welke spelers zijn/waren nog meer over de houdbaarheidsdatum dan? Gezien spitsen de laatste jaren bij onze club niet zoals vroeger zijn geweest is het toch juist heel goed om een ervaren iemand erbij te hebben die op het hoogste niveau van de wereld heeft gespeeld, international is geweest en afgelopen seizoen nog steeds heeft laten zien op een hoog niveau mee te kunnen doen? Bij Ajax is een groot gedeelte boos dat ze niet met hem verlengen en een toegevoegde waarde is bij de selectie maar voor Heerenveen is ie niet goed genoeg? Ik snap je redenatie gewoon niet omdat je nooit echt een reden noemt.
      Huntelaar is daarnaast juist een voorbeeld voor de opbouw van een team, vrijwel elke jonge speler kijkt tegen hem op en wil van hem leren. Als een jongen als Smit met hem kan samenwerken gaat ie zoveel beter worden dan als ie alleen maar zou trainen.
    Tsja, normaal is redelijk subjectief of niet? Maar goed. Als Smit kan trainen met Huntelaar wordt hij ongetwijfeld beter maar of dat nou de investering (salaris) waard is? Ga nu aub niet denken dat Huntelaar hier voor 300k komt ballen. Dat is zeker meer. En het feit dat Ajax hem zelfs niet meer voor een invalbeurt als supersub voldoende vindt zegt mij genoeg dat hij niet als volwaardige dragende speler bij ons gaat slagen. Een spits is nu eenmaal geen ‘teamspeler’. En dan bedoel ik een speler die opbouwend, verdedigend, organisatorisch ooit heeft meegebald. Niet zijn fout maar nu eenmaal een feit. Dus......te duur (99% een feit), geen dragende speler, korte termijn bruikbaar gezien leeftijd.
  • 24 May 2020 om 17:52
    • Quote van 24 May 2020 om 17:43
      HunteRlaar? Naïef = toxic? Nou nou, dat zijn inderdaad wel misdadige uitingen..... niet veel gewend hoor ik wel. Wist niet dat dit het forum van de damesclub bridge 60+ forum was. Anyway.....Blijf erbij dat meneer Huntelaar niets gaat toevoegen. Waarom kijken wij altijd naar spelers die over hun houdbaarheids datum zijn? Steek de centen in de opbouw van een team / jonge spelers voor langere termijn. Ook commercieel veel aantrekkelijker.
    Zolang het een beetje normaal kan mag je zeggen wat je wilt, een beetje respect voor elkaar is toch niet te veel gevraagd?

    Maar goed, welke spelers zijn/waren nog meer over de houdbaarheidsdatum dan? Gezien spitsen de laatste jaren bij onze club niet zoals vroeger zijn geweest is het toch juist heel goed om een ervaren iemand erbij te hebben die op het hoogste niveau van de wereld heeft gespeeld, international is geweest en afgelopen seizoen nog steeds heeft laten zien op een hoog niveau mee te kunnen doen? Bij Ajax is een groot gedeelte boos dat ze niet met hem verlengen en een toegevoegde waarde is bij de selectie maar voor Heerenveen is ie niet goed genoeg? Ik snap je redenatie gewoon niet omdat je nooit echt een reden noemt.
    Huntelaar is daarnaast juist een voorbeeld voor de opbouw van een team, vrijwel elke jonge speler kijkt tegen hem op en wil van hem leren. Als een jongen als Smit met hem kan samenwerken gaat ie zoveel beter worden dan als ie alleen maar zou trainen.
  • 24 May 2020 om 17:49
    • Quote van 24 May 2020 om 17:43
      HunteRlaar? Naïef = toxic? Nou nou, dat zijn inderdaad wel misdadige uitingen..... niet veel gewend hoor ik wel. Wist niet dat dit het forum van de damesclub bridge 60+ forum was. Anyway.....Blijf erbij dat meneer Huntelaar niets gaat toevoegen. Waarom kijken wij altijd naar spelers die over hun houdbaarheids datum zijn? Steek de centen in de opbouw van een team / jonge spelers voor langere termijn. Ook commercieel veel aantrekkelijker.
    Genoeg voorbeelden waarbij oudere spelers (terug) halen heel goed heeft uitgepakt..
  • 24 May 2020 om 17:43
    • Quote van 24 May 2020 om 16:39
      er is een verschil tussen duidelijkheid en gewoon toxic . Je had hem gewoon Hunterlaar kunnen noemen en je had ook gewoon je mening over hem kunnen verkondigen zonder iemand naief te noemen die gewoon aangeeft dat jou aannames een beetje te voorbarig zijn omdat je niet weet hoeveel hij wil / gaat verdienen.
    HunteRlaar? Naïef = toxic? Nou nou, dat zijn inderdaad wel misdadige uitingen..... niet veel gewend hoor ik wel. Wist niet dat dit het forum van de damesclub bridge 60+ forum was. Anyway.....Blijf erbij dat meneer Huntelaar niets gaat toevoegen. Waarom kijken wij altijd naar spelers die over hun houdbaarheids datum zijn? Steek de centen in de opbouw van een team / jonge spelers voor langere termijn. Ook commercieel veel aantrekkelijker.
  • 24 May 2020 om 16:41
    • Quote van 24 May 2020 om 14:32
      Ik had ook nog wel een bijnaam voor hem maar dat zal ik nu maar niet gebruiken in deze tragische tijd. Ook ik ben totaal geen voorstander van het terughalen van hem. Zie geen meerwaarde...financieel al helemaal niet en betreffende begeleiding cq "leermeester" voor de jonge gasten ook niet.
    hoezo niet sibbele hoor dit graag van je ?? Als meerdere verhalen van jonge spelers hem roemen voor zijn begeleiding en tips etc , waarom zou hij in jou ogen geen goede " leermeester " zijn Waar baseer jij dat op?? Of is het gewoon vanwege je anti Ajax instelling/gevoel ??? Ps we wachten ook nog steeds op je analyse van Dino Arslanagic
  • 24 May 2020 om 16:39
    • Quote van 24 May 2020 om 15:17
      Duidelijkheid kan inderdaad soms storend zijn.
    er is een verschil tussen duidelijkheid en gewoon toxic . Je had hem gewoon Hunterlaar kunnen noemen en je had ook gewoon je mening over hem kunnen verkondigen zonder iemand naief te noemen die gewoon aangeeft dat jou aannames een beetje te voorbarig zijn omdat je niet weet hoeveel hij wil / gaat verdienen.
  • 24 May 2020 om 15:17
    • Quote van 24 May 2020 om 14:57
      Tuurlijk mag je wel iets zeggen en hoef je het niet met iedereen eens te zijn. Maar de manier waarop je het doet is nogal storend. Stuntelaar, naïef noemen, allemaal niet nodig. Is ook niet zo dat dit de eerste keer
    Duidelijkheid kan inderdaad soms storend zijn.
  • 24 May 2020 om 14:57
    • Quote van 24 May 2020 om 12:05
      Och je, mag niks zeggen over die geweldige Huntelaar, de verlosser..... je mag ook geen andere mening hebben.....leuk forum. Elkaar in de kont kruipen.
    Tuurlijk mag je wel iets zeggen en hoef je het niet met iedereen eens te zijn. Maar de manier waarop je het doet is nogal storend. Stuntelaar, naïef noemen, allemaal niet nodig. Is ook niet zo dat dit de eerste keer
  • 24 May 2020 om 14:32
    • Quote van 24 May 2020 om 12:05
      Och je, mag niks zeggen over die geweldige Huntelaar, de verlosser..... je mag ook geen andere mening hebben.....leuk forum. Elkaar in de kont kruipen.
    Ik had ook nog wel een bijnaam voor hem maar dat zal ik nu maar niet gebruiken in deze tragische tijd. Ook ik ben totaal geen voorstander van het terughalen van hem. Zie geen meerwaarde...financieel al helemaal niet en betreffende begeleiding cq "leermeester" voor de jonge gasten ook niet.
  • 24 May 2020 om 12:05
    • Quote van 23 May 2020 om 20:07
      Moeten we hier nog op reageren zelfs... The Hunter komt terug en ik bin er bliid mei
    Och je, mag niks zeggen over die geweldige Huntelaar, de verlosser..... je mag ook geen andere mening hebben.....leuk forum. Elkaar in de kont kruipen.
  • 23 May 2020 om 20:07
    • Quote van 23 May 2020 om 19:17
      Hahahaaaa, wacht maar op de salariseis van Stuntelaar. En dat in een periode dat we slim moeten inkopen. Lekker naïef verder denken.
    Moeten we hier nog op reageren zelfs... The Hunter komt terug en ik bin er bliid mei
  • 23 May 2020 om 19:52
    • Quote van 23 May 2020 om 19:17
      Hahahaaaa, wacht maar op de salariseis van Stuntelaar. En dat in een periode dat we slim moeten inkopen. Lekker naïef verder denken.
    Stuntelaar... oh oh wat een niveau heb je ook.
  • 23 May 2020 om 19:42
    • Quote van 23 May 2020 om 19:17
      Hahahaaaa, wacht maar op de salariseis van Stuntelaar. En dat in een periode dat we slim moeten inkopen. Lekker naïef verder denken.
    Huntelaar staat mij nog altijd op het netvlies als een bescheiden, niet naast zijn schoenen lopende, voetballer. Respectvol naar zijn medemens en altijd hardwerkend. Als hij de waardering voelt bij sc Heerenveen die hij bij Ajax wellicht niet voelt, dan lijkt het mij een reëel persoon die zich aanpast aan de salariseisen van sc Heerenveen.

    Het woord stuntelaar is weinig respectvol naar iemand die altijd zijn best heeft gedaan voor onze club en ook daarna nooit negatief is geweest over onze club. Onnodig derhalve hem als dusdanig te bestempelen.
  • 23 May 2020 om 19:22
    • Quote van 23 May 2020 om 19:17
      Hahahaaaa, wacht maar op de salariseis van Stuntelaar. En dat in een periode dat we slim moeten inkopen. Lekker naïef verder denken.
    hoezo naïef , ik zeg niet dat hij komt of dat hij moet komen ik geef enkel aan dat jou verhaal nogal makkelijk aangenomen moet worden met dure aankoop en een hoog salaris waarvan de helft dus al niet klopt aangezien het geen aankoop is ( hij is transfer vrij) en de andere helft nog jij nog ik weet hoeveel hij wil verdienen . Daarnaast vind ik je benaming van Huntelaar niet echt gepast die jongen heeft nooit anders dan positief over ons gesproken en heeft ons heel wat geld opgeleverd in het verleden . En als je dan de verhalen hoort van de talenten bij Ajax die enorm positief over KJ spreken met hoe hij hun tips geeft etc. en ze intensief helpt , dan denk ik dat zoiets ook niet verkeerd zou zijn voor oa Rein Smit ( wat weer " Slim inkopen" zou zijn . Slim inkopen betekend niet alleen maar $$$$ voor later , slim inkopen is ook balans in je elftal , slim inkopen is ook ervaring binnen halen . Als je door Huntelaar en ik noem maar wat 15 goals voor Groningen eindigt dan betaald zich dat weer terug in tv geld . Daarnaast wil oa faik graag Huntelaar erbij hebben "Iedereen hier die iets met Heerenveen te maken heeft, hoopt dat hij zal komen", begint Faik desgevraagd bij Radio Camataru, de podcast van FeanOnline. "Uiteindelijk zal het antwoord bij Huntelaar zelf liggen. Ik denk dat sowieso voor de spelersgroep het heel belangrijk zou zijn als hij zou komen."
  • 23 May 2020 om 19:20
    Goed zo Feanwatcher. 2200 dus nu. Toch al ongeveer 25% van de scc houders. Maar de club mag best met wat meer acties komen om geld in het laatje te krjjgen.
  • 23 May 2020 om 19:17
    • Quote van 23 May 2020 om 17:56
      dure aankoop ???? blijkbaar slaap je nu ook nog ??? Is transfer vrij , en salaris daar kun je helemaal niet over oordelen omdat je niet weet of hij zijn laatste jaar juist genoegen neemt met een gemiddeld salaris. De reden dat Ajax en hij er niet uitkomen heeft meer met overbezetting te maken dan met de daadwerkelijke salaris eisen.
    Hahahaaaa, wacht maar op de salariseis van Stuntelaar. En dat in een periode dat we slim moeten inkopen. Lekker naïef verder denken.
  • 23 May 2020 om 18:09
    Ondanks dat ik er een zwaar hoofd in heb dat ik er gebruik van kan maken. Toch weer een kaart genomen na een jaar zonder gezeten te hebben.
    Mocht het zo zijn dat er heel het seizoen geen gebruik van kan maken. Zou ik het Tof vinden om bv een wedstrijdshirt te ontvangen van een speler inclusief naam + handtekening. Ik hoef het geld niet terug ofzo maar zoiets zou ik wel tof vinden.

    Verder moeten we nog geen conclusies trekken aan het aantal verkochte seizoenskaarten. Dat duurt nog wel even. Laten we eind juni nog maar eens weer kijken. Gok dat we dan wel rond de 5000 zitten maar dat het dit jaar met 7 a 8000 ook wel ophoud.
  • 23 May 2020 om 17:56
    • Quote van 23 May 2020 om 17:53
      Slapen doe ik s’ nachts. Huntelaar trekt niks extra. Dure aankoop, hoog salaris, teveel 020 arrogantie verzameld, wachten op intikkertjes, etc. Ik heb verlengd zonder Huntelaar.
    dure aankoop ???? blijkbaar slaap je nu ook nog ??? Is transfer vrij , en salaris daar kun je helemaal niet over oordelen omdat je niet weet of hij zijn laatste jaar juist genoegen neemt met een gemiddeld salaris. De reden dat Ajax en hij er niet uitkomen heeft meer met overbezetting te maken dan met de daadwerkelijke salaris eisen.
  • 23 May 2020 om 17:53
    • Quote van 23 May 2020 om 17:21
      Als Huntelaar komt zal het aantal wel gaan stijgen. Meer dan 3500/4000 zie ik niet gebeuren.
    Slapen doe ik s’ nachts. Huntelaar trekt niks extra. Dure aankoop, hoog salaris, teveel 020 arrogantie verzameld, wachten op intikkertjes, etc. Ik heb verlengd zonder Huntelaar.
  • 23 May 2020 om 17:38
    • Quote van 23 May 2020 om 17:23
      pas 2 weken bezig met de verkoop (was vorig jaar 1 mei) - nog geen vakantie geld - plus veel mensen zitten in de onzekerheid van of en wanneer ze weer aan het werk kunnen , meestal begon het anders ook pas in juni en juli te lopen met de verkoop . Vind 2200 van de 12000 in 2 weken tijd eigenlijk meer dan behoorlijk alle onzekerheden en nog geen vakantie geld meegerekend
    Nee tuurlijk dat is ook helemaal waar. Er komt zeker nog wel een sprint aan. Enige is wel dat die factoren bij de clubs waar het wel harder gaat natuurlijk ook spelen. Ik vergelijk ons niet graag met hun, maar bij een groningen staat de teller ook al op 5300. Ik bedoel dus meer te zeggen dat die hardcore supportersgroep gewoon niet heel groot (meer) is en dat is natuurlijk al een aantal jaar geleden ingezet. Hopelijk snel richting de 10.000 gouden kaarten!
  • 23 May 2020 om 17:23
    • Quote van 23 May 2020 om 17:03
      Is gewoon de keiharde realiteit helaas. Al weleens eerder aangeveven hier, maar de echte trouwe groep supporters is gewoon niet meer groot. Voor het grootste deel hadden / hebben we successupporters. En als het succes lang uit blijft, zoals nu, haakt die groep snel af en dan blijft er niet veel over. In de gloriejaren zorgde zij ook meer voor de kwantiteit dan dat ze kwaliteit supporters waren. Met dit soort sitauties is dat ook de groep die het wel geloofd en ‘gewoon ff een jaartje overslaat’ en het dan wel weer ziet. Kijk daarin wel eens jaloersmakend naar een Twente. Daar staan ze massaal achter hun club wat er ook gebeurd. Had bij ons toch wel gehoopt op een 4000/5000.
    pas 2 weken bezig met de verkoop (was vorig jaar 1 mei) - nog geen vakantie geld - plus veel mensen zitten in de onzekerheid van of en wanneer ze weer aan het werk kunnen , meestal begon het anders ook pas in juni en juli te lopen met de verkoop . Vind 2200 van de 12000 in 2 weken tijd eigenlijk meer dan behoorlijk alle onzekerheden en nog geen vakantie geld meegerekend
  • 23 May 2020 om 17:21
    Als Huntelaar komt zal het aantal wel gaan stijgen. Meer dan 3500/4000 zie ik niet gebeuren.
  • 23 May 2020 om 17:03
    • Quote van 23 May 2020 om 16:04
      Jammer dat de meerderheid nog niet heeft verlengd. Ik dacht dat Heerenveen wel een trouwe achterban had, blijkbaar dus een stuk minder
    Is gewoon de keiharde realiteit helaas. Al weleens eerder aangeveven hier, maar de echte trouwe groep supporters is gewoon niet meer groot. Voor het grootste deel hadden / hebben we successupporters. En als het succes lang uit blijft, zoals nu, haakt die groep snel af en dan blijft er niet veel over. In de gloriejaren zorgde zij ook meer voor de kwantiteit dan dat ze kwaliteit supporters waren. Met dit soort sitauties is dat ook de groep die het wel geloofd en ‘gewoon ff een jaartje overslaat’ en het dan wel weer ziet. Kijk daarin wel eens jaloersmakend naar een Twente. Daar staan ze massaal achter hun club wat er ook gebeurd. Had bij ons toch wel gehoopt op een 4000/5000.
  • 23 May 2020 om 16:12
    • Quote van 23 May 2020 om 16:04
      Jammer dat de meerderheid nog niet heeft verlengd. Ik dacht dat Heerenveen wel een trouwe achterban had, blijkbaar dus een stuk minder
    denk dat dit normaal is meeste mensen betalen het van hun vakantie geld en de jongeren van hun geld dat ze verdienen tijdens de vakantie baantjes .

    Ik heb zelf al verlengd maar normaal gesproken deed ik dat altijd na 1 juni
  • 23 May 2020 om 16:07
    • Quote van 23 May 2020 om 16:04
      Jammer dat de meerderheid nog niet heeft verlengd. Ik dacht dat Heerenveen wel een trouwe achterban had, blijkbaar dus een stuk minder
    Valt mij ook vies tegen.
  • 23 May 2020 om 16:04
    Jammer dat de meerderheid nog niet heeft verlengd. Ik dacht dat Heerenveen wel een trouwe achterban had, blijkbaar dus een stuk minder
  • 23 May 2020 om 16:02
    Lecramo, als jij al 35 jaar een seizoenkaart hebt begrijp ik jou hebzucht niet. Ik heb hem ook al zo lang en ik heb niet 1 momentje aan compensatie o.i.d. gedacht.Het belang van ONZE club is veel belangrijker dan de hebzucht van de individuele supporter want dan zul je tig regelingen moeten maken want wat Jantje wil wil Pietje uiteraard niet!Ik soe sizze, net stinne mar verlinge sunder geseur! :-)
  • 23 May 2020 om 15:48
    • Quote van 17 May 2020 om 11:34
      Sorry hoor, maar ik snap de hele discussie over die seizoenkaart niet.Als supporter /seizoenkaarthouder /liefhebber ga je jouw seizoenkaart toch altijd verlengen ook al is het thans onzeker wanneer je weer in het stadion mag komen.(mits geen fin. overmacht t.g.v. Covid19 maatregelen zodat je niet kunt betalen.) Als je deze redenering niet begrijpt moet je jezelf eens afvragen of je wel echt supporter bent en niet een gewoontedier die achter de kudde aanhuppelt.De discussie over salarissen is alleen opgeroepen om je eigen onmacht te maskeren.Ik heb allang verlengd.Heerenveen, ONZE club!!!
    Zo is het!
  • 23 May 2020 om 15:44
    • Quote van 23 May 2020 om 14:47
      Nou van die mogelijkheden wordt ik echt nog niet warm en met mij vele supporters. Heb zelf 35 jaar of zelfs wel meer een seizoenkaart.
    Mensen zijn ook nooit tevreden ...... en komen telkens wel weer met nieuwe excuses waarom ze niet verlengen , salaris van spelers en directie loon offer , nu zijn de compensatie aanbiedingen weer niet goed genoeg ....
  • 23 May 2020 om 14:59
    Laat de spelersgroep seizoenkaarthouders bellen om te verlengen !
  • 23 May 2020 om 14:56
    • Quote van 23 May 2020 om 14:50
      Je moet warm worden van de club, niet van allerlei vangnetten die worden aangeboden.
    Dat is ook wel zo maar ik ben gekke Henkie niet. Moet ik naast een seizoenkaart ook nog fox sports nemen om de wedstrijden te kunnen zien. Als je nou een voucher zou krijgen met een code waarmee je de wedstrijd thuis kan zien had ik allang verlengd.
  • 23 May 2020 om 14:56
    • Quote van 23 May 2020 om 14:50
      Je moet warm worden van de club, niet van allerlei vangnetten die worden aangeboden.
    Dat is ook wel zo maar ik ben gekke Henkie niet. Moet ik naast een seizoenkaart ook nog fox sports nemen om de wedstrijden te kunnen zien. Als je nou een voucher zou krijgen met een code waarmee je de wedstrijd thuis kan zien had ik allang verlengd.
  • 23 May 2020 om 14:50
    Je moet warm worden van de club, niet van allerlei vangnetten die worden aangeboden.
  • 23 May 2020 om 14:47
    Nou van die mogelijkheden wordt ik echt nog niet warm en met mij vele supporters. Heb zelf 35 jaar of zelfs wel meer een seizoenkaart.
  • 23 May 2020 om 14:47
    Nou van die mogelijkheden wordt ik echt nog niet warm en met mij vele supporters. Heb zelf 35 jaar of zelfs wel meer een seizoenkaart.
  • 19 May 2020 om 20:57
    Hoppa, Nieuwe verlengmogelijkheid!

    Bij sc Heerenveen kunnen we ons goed voorstellen dat niet alle supporters onvoorwaardelijk hun seizoenkaart(en) kunnen of willen verlengen. De club kreeg dan ook ontzettend veel mailtjes, telefoontjes en berichtjes met de vraag of er meer verlengopties kunnen worden gecreëerd.

    Om op die behoefte in te spelen introduceert sc Heerenveen een nieuwe verlengmogelijkheid: het Sulveren Pompeblêd-concept. Met deze mogelijkheid verleng je voor het volle tarief, maar zijn twee voorwaarden van toepassing waarbij de verlengers tot een maximum van 50 procent tegemoet gekomen kunnen worden.

    - Indien er in het seizoen 2020/2021 thuiswedstrijden vanwege overheidsmaatregelen geheel zonder publiek moeten worden gespeeld, komt de club jou tot een maximum van 50 procent van de seizoenkaartprijs tegemoet. Met betrekking tot gemiste thuisduels ná de winterstop komt de club naar rato tegemoet, waarbij je twee keuzes hebt: tegoed voor je seizoenkaart in 2021/2022 of tegoed bij de Feanstore (geldend tot en met december 2021)

    - Voorbeeld: Bij het moeten missen van de gehele eerste seizoenshelft én de eerste drie thuiswedstrijden na de winterstop is jouw tegoed 3/17 van de seizoenkaartprijs. Dit kan worden ingezet voor je seizoenkaart in 2021/2022 of als tegoed bij de Feanstore

    - Indien álle thuiswedstrijden in het seizoen 2020/2021 geheel zonder publiek moeten worden gespeeld, ontvang je maximaal 50 procent van de prijs van je seizoenkaart in de vorm van tegoed voor je seizoenkaart in 2021/2022 of als tegoed bij de Feanstore
  • 18 May 2020 om 21:29
    • Quote van 18 May 2020 om 20:33
      Ja dat weet ik... Dacht dat het hieronder ging over de compensatie. Deze mail heb ik ook gekregen...
    Je zegt toch: "En als de compensatie dan niet zou kunnen via de horeca kan zoals bij Twente geen dan een x percentage (20 / 30 / 40) korting op aankopen in de Feanshop ofzo. Genereer je daar ook weer meer omzet. Of doe iets met een sponsor, Feyenoord doet iets met droomparken."

    Dat is dus exact wat de club al doet; standaard voor iedere verlenger.
    Maar goed, verder krijg je géén tegemoetkoming voor de eventueel te missen thuiswedstrijden in het seizoen 2020-2021
  • 18 May 2020 om 20:41
    • Quote van 18 May 2020 om 20:30
      Dus jij zegt dat het niet persoonlijk is dus dat je in geval van compensatie iemand mee zou kunnen nemen? Zo las ik em niet, dacht dat JIJ naar die wedstrijden kon die je gemist hebt als compensatie. Dan zou het niet heel gek zijn. Ook niet super gul maar dat snap ik ook wel gezien de situatie vd club
    Zo las ik het inderdaad wel. Dat je compensatie krijgt in de vorm van een gratis kaart tegen die tegenstanders en als ook die duels zonder publiek zijn, dan geldt die kaart voor duels naar keuze voor alle overige duels met publiek.

    Niet dat ik er van gebruik gemaakt heb trouwens.
  • 18 May 2020 om 20:33
    • Quote van 18 May 2020 om 20:19
      U vraagt, de club voorziet ;)

      Extra voordelen van een seizoenkaart 2020/2021:

      - 20 procent korting op alle wedstrijdshirts (thuis-, uit- en keeperstenue en incl. gratis bedrukking). Zodra de nieuwe kleding bij ons binnen is, krijgt u van ons meteen bericht

      - Sponsors en supporters brengen wij samen door middel van een digitaal voucherboekje met daarin allerlei voordelen. Informatie en het voucherboekje zelf worden later toegezonden

      - Jouw naam vermelden wij (uiteraard na toestemming) op de ’Wall of Fean’. Informatie hierover wordt naderhand toegezonden
    Ja dat weet ik... Dacht dat het hieronder ging over de compensatie. Deze mail heb ik ook gekregen...
  • 18 May 2020 om 20:30
    • Quote van 18 May 2020 om 19:58
      Heerenveen doet ook iets met sponsoren. Iedere seizoenkaarthouder krijgt een boekje met vouchers in te wisselen bij sponsoren en ook korting in de Feanshop.

      Daarnaast zijn is die compensatie in de vorm van een gratis kaart voor die duels toch? Dan kun je dus volgend jaar een paar keer iemand voor nop meenemen. Dat is hoe ik het heb begrepen.
    Dus jij zegt dat het niet persoonlijk is dus dat je in geval van compensatie iemand mee zou kunnen nemen? Zo las ik em niet, dacht dat JIJ naar die wedstrijden kon die je gemist hebt als compensatie. Dan zou het niet heel gek zijn. Ook niet super gul maar dat snap ik ook wel gezien de situatie vd club
  • 18 May 2020 om 20:19
    • Quote van 18 May 2020 om 19:23
      Bij de compensatie actie van Heerenveen bekruipt mij vooral het gevoel “Sigaar uit eigen doos”. “Je kunt als compensatie de wedstrijden die je gemist hebt dan gratis bezoeken... Dus als ik mijn kaart verleng heb ik niet eens meer een keuze. Afgezien van of ik compensatie wil of niet voelt dit niet als een keuze... En als de compensatie dan niet zou kunnen via de horeca kan zoals bij Twente geen dan een x percentage (20 / 30 / 40) korting op aankopen in de Feanshop ofzo. Genereer je daar ook weer meer omzet. Of doe iets met een sponsor, Feyenoord doet iets met droomparken.
    U vraagt, de club voorziet ;)

    Extra voordelen van een seizoenkaart 2020/2021:

    - 20 procent korting op alle wedstrijdshirts (thuis-, uit- en keeperstenue en incl. gratis bedrukking). Zodra de nieuwe kleding bij ons binnen is, krijgt u van ons meteen bericht

    - Sponsors en supporters brengen wij samen door middel van een digitaal voucherboekje met daarin allerlei voordelen. Informatie en het voucherboekje zelf worden later toegezonden

    - Jouw naam vermelden wij (uiteraard na toestemming) op de ’Wall of Fean’. Informatie hierover wordt naderhand toegezonden
  • 18 May 2020 om 19:58
    • Quote van 18 May 2020 om 19:23
      Bij de compensatie actie van Heerenveen bekruipt mij vooral het gevoel “Sigaar uit eigen doos”. “Je kunt als compensatie de wedstrijden die je gemist hebt dan gratis bezoeken... Dus als ik mijn kaart verleng heb ik niet eens meer een keuze. Afgezien van of ik compensatie wil of niet voelt dit niet als een keuze... En als de compensatie dan niet zou kunnen via de horeca kan zoals bij Twente geen dan een x percentage (20 / 30 / 40) korting op aankopen in de Feanshop ofzo. Genereer je daar ook weer meer omzet. Of doe iets met een sponsor, Feyenoord doet iets met droomparken.
    Heerenveen doet ook iets met sponsoren. Iedere seizoenkaarthouder krijgt een boekje met vouchers in te wisselen bij sponsoren en ook korting in de Feanshop.

    Daarnaast zijn is die compensatie in de vorm van een gratis kaart voor die duels toch? Dan kun je dus volgend jaar een paar keer iemand voor nop meenemen. Dat is hoe ik het heb begrepen.
  • 18 May 2020 om 19:23
    • Quote van 18 May 2020 om 14:43
      Wat betreft Twente;
      Met de compensatie verrekening op de kaart van het seizoen 2021/2022 verschuiven ze deel van het probleem naar het seizoen er op. Mits die mensen dan weer verlengen, anders is het pure winst.

      De verrekening met consumpties is volgens mij ook wel sneaky. Ze krijgen een groot deel van geld namelijk alsnog binnen; De kosten zijn niet gelijk; de kaarthouder betaald 2,50 voor een biertje maar de inkoopprijs is iets van 75 cent? Onder de streep toch €1,75 compensatie bespaard. Maar ze lopen vervolgens wel wat inkomsten mis.. Voor m'n gevoel is het in het voordeel van Twente.
      Maar goed; voor Heerenveen geen optie omdat ze de horeca niet in eigen beheer hebben

    Bij de compensatie actie van Heerenveen bekruipt mij vooral het gevoel “Sigaar uit eigen doos”. “Je kunt als compensatie de wedstrijden die je gemist hebt dan gratis bezoeken... Dus als ik mijn kaart verleng heb ik niet eens meer een keuze. Afgezien van of ik compensatie wil of niet voelt dit niet als een keuze... En als de compensatie dan niet zou kunnen via de horeca kan zoals bij Twente geen dan een x percentage (20 / 30 / 40) korting op aankopen in de Feanshop ofzo. Genereer je daar ook weer meer omzet. Of doe iets met een sponsor, Feyenoord doet iets met droomparken.
  • 18 May 2020 om 16:11
    • Quote van 18 May 2020 om 12:56
      Compensatie van afgelopen seizoen hoef ik echt niet, maar voor het aankomende seizoen zou ik graag een soortgelijke actie zien als bij Fc Twente. Daar reeds al 10000 kaarten verkocht.
    Los van wat voor actie Heerenveen ook zou bedenken, feit is dat het Heerenveen publiek lang niet zo trouw is al bij FC Twente dus dergelijke aantallen zie ik ons dan ook niet snel halen.
  • 18 May 2020 om 14:43
    • Quote van 18 May 2020 om 12:56
      Compensatie van afgelopen seizoen hoef ik echt niet, maar voor het aankomende seizoen zou ik graag een soortgelijke actie zien als bij Fc Twente. Daar reeds al 10000 kaarten verkocht.
    Wat betreft Twente;
    Met de compensatie verrekening op de kaart van het seizoen 2021/2022 verschuiven ze deel van het probleem naar het seizoen er op. Mits die mensen dan weer verlengen, anders is het pure winst.

    De verrekening met consumpties is volgens mij ook wel sneaky. Ze krijgen een groot deel van geld namelijk alsnog binnen; De kosten zijn niet gelijk; de kaarthouder betaald 2,50 voor een biertje maar de inkoopprijs is iets van 75 cent? Onder de streep toch €1,75 compensatie bespaard. Maar ze lopen vervolgens wel wat inkomsten mis.. Voor m'n gevoel is het in het voordeel van Twente.
    Maar goed; voor Heerenveen geen optie omdat ze de horeca niet in eigen beheer hebben

  • 18 May 2020 om 12:56
    Compensatie van afgelopen seizoen hoef ik echt niet, maar voor het aankomende seizoen zou ik graag een soortgelijke actie zien als bij Fc Twente. Daar reeds al 10000 kaarten verkocht.
  • 18 May 2020 om 12:56
    Compensatie van afgelopen seizoen hoef ik echt niet, maar voor het aankomende seizoen zou ik graag een soortgelijke actie zien als bij Fc Twente. Daar reeds al 10000 kaarten verkocht.
  • 17 May 2020 om 21:37
    2/3 compensatie? Zijn dat economen of supporters? Ik zou me doodschamen als ik compensatie zou vragen.
  • 17 May 2020 om 20:32
    • Quote van 17 May 2020 om 18:46
      Als ze net zo’n actie als Twente doen, voor elke wedstrijd die je mist krijg je een voucher voor eten of drinken in het stadion dan verkopen ze veel sneller meer kaarten. Of voor alle wedstrijden die je mist krijg je een code om de wedstrijd op fox sports te kijken. Dan ben je ook zo bij de 8000 verkochte kaarten .
    Maar daar heeft wel 2/3e compensatie gevraagd. Dat aantal is hier hopelijk lager.
  • 17 May 2020 om 18:46
    Als ze net zo’n actie als Twente doen, voor elke wedstrijd die je mist krijg je een voucher voor eten of drinken in het stadion dan verkopen ze veel sneller meer kaarten. Of voor alle wedstrijden die je mist krijg je een code om de wedstrijd op fox sports te kijken. Dan ben je ook zo bij de 8000 verkochte kaarten .
  • 17 May 2020 om 18:16
    • Quote van 17 May 2020 om 18:03
      Zie liever Muhren komen. Als je die goed weet te bedienen heb je er een prima spits aan.
    Kerel hahaha, als je blieft zeg
  • 17 May 2020 om 18:03
    Zie liever Muhren komen. Als je die goed weet te bedienen heb je er een prima spits aan.
  • 17 May 2020 om 18:00
    • Quote van 17 May 2020 om 17:39
      Toch 3 namen waar ik wel enthousiast van word!
    Alsjeblieft niet Stevens.....
  • 17 May 2020 om 17:39
    • Quote van 17 May 2020 om 14:49
      Ander nieuws: Heerenveen is zeer concreet voor Sonny Stevens. Heeft een aflopend contract bij Cambuur en heeft een sterk seizoen achter de rug. Ze zien in hem de mogelijke opvolger van Hahn. Overigens is hij niet de enige op het lijstje, ook Koopmans en Wellenreuther staan op dat lijstje. Al lijkt Wellenreuther onhaalbaar.
    Toch 3 namen waar ik wel enthousiast van word!
  • 17 May 2020 om 17:35
    • Quote van 17 May 2020 om 15:14
      En wederom touché!


      Three strikes and Feanwatcher/aanvallen is OUT!


      Over tot de orde van de dag. Verlengen die kaarten mensen! Met elkaar achter onze club!
    bedankt voor je bijdrage, jij bepaalt de waardes om touche te zeggen en 3 strikes out? Oke baas. Wat jij wil knul
  • 17 May 2020 om 17:34
    • Quote van 17 May 2020 om 14:27
      Haha wat jij doet is juist appels met peren vergelijken. Een Ziggo abonnement vergelijken met een seizoenskaart van een club. De club kan inderdaad dit seizoen geen garanties geven of je daadwerkelijk gebruik kan maken van je seizoenskaart. Echter, veel supporters worden wakker en gaan slapen met de club in hun hoofd. Als Ziggo failliet zou gaan dan stap je over naar een andere provider. Als sc Heerenveen failliet zou gaan, stap je dan ook met hetzelfde gemak over naar een andere club? Een voetbalclub gaat voor mij veel verder dan een Ziggo abonnement of een product van Apple.. Mijn pake nam mijn vader mee naar deze club en mijn vader nam mij weer mee. Met een voetbalclub heb je een binding en voel je emoties die je met geen ander product of abonnement kunt vergelijken. Doe je dat wel dan vraag ik me af in hoeverre je de club echt support.
    Kan je mijn laatste zin nog eens lezen? En als je iets verder terug leest zie je ook dat ik dat hele ziggo verhaal er niet bij haal. Als ik het goed begrijp Support N01tra dus de club niet want die maakt de vergelijking?? oke.. Maar prima hoor.
  • 17 May 2020 om 17:31
    • Quote van 17 May 2020 om 13:34
      Bij dezen geef je dus eindelijk toe dat je gewoon weer Aanvallen bent.
      Na eerder nog sneu te roepen "Wie is aanvallen"? Hahaha.

    Mooie inhoudelijke reactie. Maar zoals ik dat al eerder zei inhoudelijk reageren zit er bij jou niet in.
  • 17 May 2020 om 16:43
    Wat een druktemakers hier over verlengen seizoenkaart. Als er nog wachtlijsten waren dan hadden er al velen verlengd! Dus waarom de noodzaak om te verlengen als je niet weet wat er te komen staat. Verlengen omdat Groningen en Twente massaal hebben verlengd? die hebben er ook een zooitje van gemaakt als club zijnde. Een fantsoenlijke club als Heerenveen verdient het niet vergeleken te worden als clubs met tokkies en weinig geld. Straks moeten we nog met onze auto’s door het stadion rijden..!
  • 17 May 2020 om 15:14
    • Quote van 17 May 2020 om 13:34
      Bij dezen geef je dus eindelijk toe dat je gewoon weer Aanvallen bent.
      Na eerder nog sneu te roepen "Wie is aanvallen"? Hahaha.

    En wederom touché!


    Three strikes and Feanwatcher/aanvallen is OUT!


    Over tot de orde van de dag. Verlengen die kaarten mensen! Met elkaar achter onze club!
  • 17 May 2020 om 15:13
    • Quote van 17 May 2020 om 14:27
      Haha wat jij doet is juist appels met peren vergelijken. Een Ziggo abonnement vergelijken met een seizoenskaart van een club. De club kan inderdaad dit seizoen geen garanties geven of je daadwerkelijk gebruik kan maken van je seizoenskaart. Echter, veel supporters worden wakker en gaan slapen met de club in hun hoofd. Als Ziggo failliet zou gaan dan stap je over naar een andere provider. Als sc Heerenveen failliet zou gaan, stap je dan ook met hetzelfde gemak over naar een andere club? Een voetbalclub gaat voor mij veel verder dan een Ziggo abonnement of een product van Apple.. Mijn pake nam mijn vader mee naar deze club en mijn vader nam mij weer mee. Met een voetbalclub heb je een binding en voel je emoties die je met geen ander product of abonnement kunt vergelijken. Doe je dat wel dan vraag ik me af in hoeverre je de club echt support.
    Touché!
  • 17 May 2020 om 14:49
    Ander nieuws: Heerenveen is zeer concreet voor Sonny Stevens. Heeft een aflopend contract bij Cambuur en heeft een sterk seizoen achter de rug. Ze zien in hem de mogelijke opvolger van Hahn. Overigens is hij niet de enige op het lijstje, ook Koopmans en Wellenreuther staan op dat lijstje. Al lijkt Wellenreuther onhaalbaar.
  • 17 May 2020 om 14:27
    • Quote van 17 May 2020 om 12:46
      De club bied een product aan waar je GEEN gebruik van kan maken.

      Beetje hetzelfde als dat jij je ziggo abbo door blijft betalen terwijl je GEEN internet of tv hebt.
      Bij Ziggo geven ze je dan een korting omdat je PRODUCT niet werkt.
      Dat is heel wat anders dan een voetbalclub die nu verwacht van haar supporters die wel het product gaan bestellen ( seizoenskaart ) maar er geen gebruik van kunnen maken ivm corona. Dus de club bied nu seizoenskaarten aan maar die zijn niks waard?

      Dus je vergelijking gaat een beetje mank he? Ik betaal Apple ook nog geen geld van te voren. Met een telefoon die pas over 10 maand misschien gaat werken. Nee zoiets verkoopt niet, maar dat doen voetbalclub nu wel.

      Dus nogmaals je vergelijkt appels met peren!
    Haha wat jij doet is juist appels met peren vergelijken. Een Ziggo abonnement vergelijken met een seizoenskaart van een club. De club kan inderdaad dit seizoen geen garanties geven of je daadwerkelijk gebruik kan maken van je seizoenskaart. Echter, veel supporters worden wakker en gaan slapen met de club in hun hoofd. Als Ziggo failliet zou gaan dan stap je over naar een andere provider. Als sc Heerenveen failliet zou gaan, stap je dan ook met hetzelfde gemak over naar een andere club? Een voetbalclub gaat voor mij veel verder dan een Ziggo abonnement of een product van Apple.. Mijn pake nam mijn vader mee naar deze club en mijn vader nam mij weer mee. Met een voetbalclub heb je een binding en voel je emoties die je met geen ander product of abonnement kunt vergelijken. Doe je dat wel dan vraag ik me af in hoeverre je de club echt support.
  • 17 May 2020 om 13:34
    • Quote van 17 May 2020 om 12:55
      https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/927610/clubs-onaangenaam-verrast-door-boodschap-hugo-de-jonge-blamage-voor-de-knvb-.html


      ik citeer:

      De beslissing van het kabinet is slecht nieuws voor de meeste clubs, die net nu wilden beginnen met de campagne voor hun seizoenkaarten. "Dan is dit de slechtst mogelijke timing", aldus Woerts. "Een blamage voor de KNVB, omdat ze op geen enkele manier invloed hebben in Den Haag. En desastreus voor de supporters. Die krijgen binnenkort een brief: jongens, verleng en kom naar het stadion, hopelijk zo snel mogelijk. Maar door deze mededeling gaan veel mensen denken: wanneer mag ik überhaupt een stadion in?"

      Slechte timing want nu kunnen ze mensen moeilijker een seizoenskaart verkopen.

      Ps. Hoe zit met met de transferwaarde van Floranus? En met die van Woudenberg en waar is van rhijn? Succesvol seizoen geweest met Floranus op links met zijn rechtspoot! Je kan wel weer oude koeien uit de sloot halen, maar ik zei toen al dat het de club GELD ging kosten omdat van Rhijn gratis de deur uitloopt en je andere speler met nog een beetje waarde op bank zet en iemand anders zet je op een verkeerde positie waarvan zijn waarde nu ook gedaald is. Kan je wel weer daar over beginnen maar daar had ik achteraf wel gelijk in!
      Maar ja jij/jullie kon een paar uitzonderingen vinden door de afgelopen jaren. Terwijl 80% van de clubs of meer, mensen die links zijn op links zetten en rechts zijn rechts zetten in de verdediging.
      Maar goed ik kap ook wel met discussie met jou want je wilt mij graag pakken op woorden en blabla. Je wilt je gelijk altijd weer halen want hey jij hebt een uitzondering gevonden dus mijn stelling klopt niet meer...
      Vraag voor de gein aan 25 trainers wat hun voorkeur is ivm links en rechts. Ik weet al wat minstens 20 trainers gaan zeggen!
    Bij dezen geef je dus eindelijk toe dat je gewoon weer Aanvallen bent.
    Na eerder nog sneu te roepen "Wie is aanvallen"? Hahaha.

  • 17 May 2020 om 12:55
    • Quote van 16 May 2020 om 21:35
      Het probleem met inhoudelijk op jou reactie in gaan is dat het vaak geen zin heeft en je gewoon je punt door blijft drukken, zoals met de linkspoot op links discussie , waar je telkens weer aan komt draven met nieuwe pogingen om toch je gelijk te halen . Salaris = marktwerking. Salaris terug brengen = wordt over onderhandeld . De verkoop begon vorig jaar op 1 mei dus hoezo ineens . Niemand zegt dat de seizoenskaarten in alle tempo verkocht moet worden dat maak jij ervan. En waar jij de steun van de gemeente vandaan hebt geen idee. Als je doelt op de vrouwen tak dan zit je hier verkeerd daar gaat de SCH directie niet over.
    https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/927610/clubs-onaangenaam-verrast-door-boodschap-hugo-de-jonge-blamage-voor-de-knvb-.html


    ik citeer:

    De beslissing van het kabinet is slecht nieuws voor de meeste clubs, die net nu wilden beginnen met de campagne voor hun seizoenkaarten. "Dan is dit de slechtst mogelijke timing", aldus Woerts. "Een blamage voor de KNVB, omdat ze op geen enkele manier invloed hebben in Den Haag. En desastreus voor de supporters. Die krijgen binnenkort een brief: jongens, verleng en kom naar het stadion, hopelijk zo snel mogelijk. Maar door deze mededeling gaan veel mensen denken: wanneer mag ik überhaupt een stadion in?"

    Slechte timing want nu kunnen ze mensen moeilijker een seizoenskaart verkopen.

    Ps. Hoe zit met met de transferwaarde van Floranus? En met die van Woudenberg en waar is van rhijn? Succesvol seizoen geweest met Floranus op links met zijn rechtspoot! Je kan wel weer oude koeien uit de sloot halen, maar ik zei toen al dat het de club GELD ging kosten omdat van Rhijn gratis de deur uitloopt en je andere speler met nog een beetje waarde op bank zet en iemand anders zet je op een verkeerde positie waarvan zijn waarde nu ook gedaald is. Kan je wel weer daar over beginnen maar daar had ik achteraf wel gelijk in!
    Maar ja jij/jullie kon een paar uitzonderingen vinden door de afgelopen jaren. Terwijl 80% van de clubs of meer, mensen die links zijn op links zetten en rechts zijn rechts zetten in de verdediging.
    Maar goed ik kap ook wel met discussie met jou want je wilt mij graag pakken op woorden en blabla. Je wilt je gelijk altijd weer halen want hey jij hebt een uitzondering gevonden dus mijn stelling klopt niet meer...
    Vraag voor de gein aan 25 trainers wat hun voorkeur is ivm links en rechts. Ik weet al wat minstens 20 trainers gaan zeggen!
  • 17 May 2020 om 12:46
    • Quote van 16 May 2020 om 21:09
      Jij hebt het over "overbetaalde salarissen", waarom ga je dan onderscheid maken?
      Heb je ook Ziggo? Daar worden de mensen in de top ook zwaar overbetaald, en van de rest van wat je dan maandelijks overmaakt gaat er nog een groot deel naar die overbetaalde stafleden en voetballers van Ajax.. dat is JOUW geld heh?!

      Overigens zijn de salarissen in het voetbal net zo goed onderhevig aan marktwerking.

      "een vrijwillige bijdrage vraagt aan haar klanten om de winkels overeind te houden" is pas appels met peren vergelijken..
      De club vraagt niet om een vrijwillige bijdrage maar om net als (hopelijk) andere jaren je kaart te verlengen; het uitgangspunt is dat je daar iets voor terug krijgt. Het hangt alleen van externe factoren af in hoeverre en hoe snel dat mogelijk is.

      Als jij dat risico niet wilt lopen, dan doe je het niet.
    De club bied een product aan waar je GEEN gebruik van kan maken.

    Beetje hetzelfde als dat jij je ziggo abbo door blijft betalen terwijl je GEEN internet of tv hebt.
    Bij Ziggo geven ze je dan een korting omdat je PRODUCT niet werkt.
    Dat is heel wat anders dan een voetbalclub die nu verwacht van haar supporters die wel het product gaan bestellen ( seizoenskaart ) maar er geen gebruik van kunnen maken ivm corona. Dus de club bied nu seizoenskaarten aan maar die zijn niks waard?

    Dus je vergelijking gaat een beetje mank he? Ik betaal Apple ook nog geen geld van te voren. Met een telefoon die pas over 10 maand misschien gaat werken. Nee zoiets verkoopt niet, maar dat doen voetbalclub nu wel.

    Dus nogmaals je vergelijkt appels met peren!
  • 17 May 2020 om 12:22
    Er zijn mensen met clubliefde en mensen die voetbal komen kijken. De eerste groep verlengt de kaart, de tweede groep niet. Die gaan zeiken over de lonen van spelers. Feanwatcher heeft duidelijk niet het Heerenveen gevoel. Mag, maar hou op te zeiken man.
  • 17 May 2020 om 11:34
    Sorry hoor, maar ik snap de hele discussie over die seizoenkaart niet.Als supporter /seizoenkaarthouder /liefhebber ga je jouw seizoenkaart toch altijd verlengen ook al is het thans onzeker wanneer je weer in het stadion mag komen.(mits geen fin. overmacht t.g.v. Covid19 maatregelen zodat je niet kunt betalen.) Als je deze redenering niet begrijpt moet je jezelf eens afvragen of je wel echt supporter bent en niet een gewoontedier die achter de kudde aanhuppelt.De discussie over salarissen is alleen opgeroepen om je eigen onmacht te maskeren.Ik heb allang verlengd.Heerenveen, ONZE club!!!
  • 16 May 2020 om 22:08
    • Quote van 16 May 2020 om 21:51
      Off. Ejuke zegt tegen Eaglestrackerng op instagram live dat hij er vanuit gaat dit jaar te blijven bij Heerenveen!
    Zou mooi zijn
  • 16 May 2020 om 21:51
    Off. Ejuke zegt tegen Eaglestrackerng op instagram live dat hij er vanuit gaat dit jaar te blijven bij Heerenveen!
  • 16 May 2020 om 21:35
    • Quote van 16 May 2020 om 18:17
      Ga nou eens inhoudelijk op mijn reactie in. Waarom moeten supporters eerst de portemonnee trekken? Waarom moeten de nieuwe seizoenskaart opeens in alle tempo verkocht worden?
      Als de nood zo hoog is waarom is er dan nog niks gebeurd op gebied van salaris?
      Nogmaals, het enige wat ik zeg is dat de club eerst naar zichzelf moet kijken ipv zo snel maar weer om steun te vragen aan de gemeente of van de supporters of van de sponsors.
    Het probleem met inhoudelijk op jou reactie in gaan is dat het vaak geen zin heeft en je gewoon je punt door blijft drukken, zoals met de linkspoot op links discussie , waar je telkens weer aan komt draven met nieuwe pogingen om toch je gelijk te halen . Salaris = marktwerking. Salaris terug brengen = wordt over onderhandeld . De verkoop begon vorig jaar op 1 mei dus hoezo ineens . Niemand zegt dat de seizoenskaarten in alle tempo verkocht moet worden dat maak jij ervan. En waar jij de steun van de gemeente vandaan hebt geen idee. Als je doelt op de vrouwen tak dan zit je hier verkeerd daar gaat de SCH directie niet over.
  • 16 May 2020 om 21:34
    • Quote van 16 May 2020 om 17:50
      Die doen ook meer aan marketing om mensen te laten verlengen. Ze benaderen oud spelers om de club te steunen. Zo hebben Luis Suarez en Virgil van Dijk beide via social media hun steun aan de club uitgesproken en heeft Virgil 4 seizoenskaarten gekocht. Dit helpt natuurlijk om supporters over te halen. Bij Heerenveen heb ik nog weinig aan marketing gezien..
    https://www.sikkom.nl/oud-fc-spelers-kopen-seizoenskaarten-minderbedeelde-supporters/#.Xr_p84M5M4g.facebook Interessant verhaal inderdaad. Ik hoop dat de SC ook bekende (oud-) spelers hiervoor kan benaderen of anderde ludieke acties! Kom op, WIJ ALS SUPPORTERS MAKEN DE CLUB!
  • 16 May 2020 om 21:09
    • Quote van 16 May 2020 om 18:15
      Je vergelijkt appels met peren.

      Marktwerking is wat anders dan handje ophouden bij je fans. Of dacht je dat de Jumbo ook om een vrijwillige bijdrage vraagt aan haar klanten om de winkels overeind te houden?

      Maar goed waarom reageer ik ook op jou, inhoudelijk gaat het nergens over.
    Jij hebt het over "overbetaalde salarissen", waarom ga je dan onderscheid maken?
    Heb je ook Ziggo? Daar worden de mensen in de top ook zwaar overbetaald, en van de rest van wat je dan maandelijks overmaakt gaat er nog een groot deel naar die overbetaalde stafleden en voetballers van Ajax.. dat is JOUW geld heh?!

    Overigens zijn de salarissen in het voetbal net zo goed onderhevig aan marktwerking.

    "een vrijwillige bijdrage vraagt aan haar klanten om de winkels overeind te houden" is pas appels met peren vergelijken..
    De club vraagt niet om een vrijwillige bijdrage maar om net als (hopelijk) andere jaren je kaart te verlengen; het uitgangspunt is dat je daar iets voor terug krijgt. Het hangt alleen van externe factoren af in hoeverre en hoe snel dat mogelijk is.

    Als jij dat risico niet wilt lopen, dan doe je het niet.
  • 16 May 2020 om 21:02
    • Quote van 16 May 2020 om 18:17
      Ga nou eens inhoudelijk op mijn reactie in. Waarom moeten supporters eerst de portemonnee trekken? Waarom moeten de nieuwe seizoenskaart opeens in alle tempo verkocht worden?
      Als de nood zo hoog is waarom is er dan nog niks gebeurd op gebied van salaris?
      Nogmaals, het enige wat ik zeg is dat de club eerst naar zichzelf moet kijken ipv zo snel maar weer om steun te vragen aan de gemeente of van de supporters of van de sponsors.
    Waarom moeten supporters eerst de portemonnee trekken?
    -- hoezo moeten wij _eerst_ de portemonnee trekken? De club is druk bezig met onderhandelingen over eventuele loonoffers en dergelijke.

    Waarom moeten de nieuwe seizoenskaart opeens in alle tempo verkocht worden?
    -- Vorig jaar was de verkoop en het verlengen rond deze tijd al een paar weken aan de gang! Dus hoezo "opeens"?

    Als de nood zo hoog is waarom is er dan nog niks gebeurd op gebied van salaris?
    -- Daar zijn ze druk mee bezig! Voor een Fean "Watcher" mis je blijkbaar aardig wat..

    zo snel maar weer om steun te vragen aan de gemeente of van de supporters of van de sponsors.
    -- waar haal je dat nu weer vandaan? Zijn de de gemeente, sponsoren en supporters bij langs geweest om extra steun te vragen? Om "het handje op te houden"?
    Ze geven supporters die de club een warm hart toedragen de mogelijkheid om van die 3 wedstrijden compensatie af te zien.
    Ze vragen nu niet meer van iedereen dan andere seizoenen; het verlengen van contracten en kaarten.

    Vind je het risico te groot; prima, doe je het niet.


  • 16 May 2020 om 19:49
    Echte liefde is onvoorwaardelijk. Echte liefde stelt geen eisen. Echte liefde kent geen voorwaarden. Toen de liefde van mijn leven mij om steun vroeg omdat hij tijdelijk zonder geld zit heb ik hem mijn onvoorwaardelijke steun toegezegd. Elke morgen die ik wakker mag worden naast hem voelt als een prachtig cadeau. Iedere dag ben ik nog oprecht blij dat ik mijn leven mag delen met de man van mijn dromen. En nu hij zonder eigen toedoen, door corona, zonder werk en zonder inkomen is komen te zitten, heeft hij moeite om zich zelfstandig te kunnen redden. Nu hij mijn hulp nodig heeft om zijn rekeningen te kunnen blijven betalen zal ik er voor hem zijn. En als ik deze prachtige mooie man in zijn bruine ogen kijk weet ik waar ik het voor doe. Behalve de liefde voor mijn mooie vriend, koester ik ook de liefde voor mijn club sc Heerenveen. Ook deze liefde is zonder eigen toedoen in zwaar weer terecht gekomen. En ook deze liefde heb ik mijn onvoorwaardelijke steun toegezegd, zonder eisen en voorwaarden. Dat doe je namelijk als er sprake is van echte liefde. En als straks mijn club nog bestaat en we weer naar het stadion mogen en ik de supporters om mij heen mag begroeten dan weet ik waar ik het voor heb gedaan. Echte liefde is onvoorwaardelijk. Echte liefde stelt geen eisen. Echte liefde kent geen voorwaarden. Uiteraard heb ik mijn seizoenskaart verlengd.
  • 16 May 2020 om 19:09
    • Quote van 16 May 2020 om 14:53
      En zo is het.

      Waarom kan het bij Twente wel?

      Kom op mensen!
    Twente is qua grootte de 4e club van Nederland, dus niet vergelijkbaar met Heerenveen
  • 16 May 2020 om 19:05
    Het is niet of of maar en en. En niet volgtijdelijk maar gelijktijdig. Over de salrissen wordt gesproken. En ondertuasen moeten wij die seizkenkaarten zien kwijt te raken. En we gaan niet kijken hoe het schip ten onder gaat om de schipper de maat te nemen. Niks daarvan, achter de club nu!
  • 16 May 2020 om 18:17
    • Quote van 16 May 2020 om 17:38
      feanwatcher aka aanvallen dit is weer echt een zo te verwachten reactie van jou, beetje jammer , ik had stille hoop dat ook jij je eigenwijsheid etc opzij zou zetten en in belang van de club zou denken maar helaas ...... Het enige wat ik bespeur is een persoon die zelf het niet gehaald heeft als voetballer en nu zuur tegen alles aanschopt omdat zij zoveel verdienen.
    Ga nou eens inhoudelijk op mijn reactie in. Waarom moeten supporters eerst de portemonnee trekken? Waarom moeten de nieuwe seizoenskaart opeens in alle tempo verkocht worden?
    Als de nood zo hoog is waarom is er dan nog niks gebeurd op gebied van salaris?
    Nogmaals, het enige wat ik zeg is dat de club eerst naar zichzelf moet kijken ipv zo snel maar weer om steun te vragen aan de gemeente of van de supporters of van de sponsors.
  • 16 May 2020 om 18:15
    • Quote van 16 May 2020 om 17:28
      Uhm ja.. ?
      Ons geld gaat naar Roozemand en de spelers en de trainers en de koffie juffrouw en Hamstra en de materiaalman en alle andere niet-vrijwilligers die bij de club werken.
      Is altijd al zo geweest, zal altijd zo zijn.

      Ben je over de hele linie zo principieel?
      Geen goede doelen donaties meer? Zorgverzekering opgezegd? Niets meer bestellen bij AH, Jumbo, Amazon, Bol.com? Al je geld van de bank gehaald? Geen Apple devices(meer)? Niet meer vliegen met KLM, RyanAir, etc? Ziggo/KPN abonnementen opgezegd?
      Allemaal bedrijven waar de top in verhouding zwaar overbetaald wordt.

      Als je gewoon niet wilt verlengen mag je daar gewoon voor uitkomen hoor, kun je je naam veranderen in FoxWatcher ;)
    Je vergelijkt appels met peren.

    Marktwerking is wat anders dan handje ophouden bij je fans. Of dacht je dat de Jumbo ook om een vrijwillige bijdrage vraagt aan haar klanten om de winkels overeind te houden?

    Maar goed waarom reageer ik ook op jou, inhoudelijk gaat het nergens over.
  • 16 May 2020 om 17:50
    • Quote van 16 May 2020 om 16:22
      Bij Groningen al 1800 verlengers.
    Die doen ook meer aan marketing om mensen te laten verlengen. Ze benaderen oud spelers om de club te steunen. Zo hebben Luis Suarez en Virgil van Dijk beide via social media hun steun aan de club uitgesproken en heeft Virgil 4 seizoenskaarten gekocht. Dit helpt natuurlijk om supporters over te halen. Bij Heerenveen heb ik nog weinig aan marketing gezien..
  • 16 May 2020 om 17:38
    • Quote van 16 May 2020 om 17:06
      Maar JOUW geld gaat nu naar Roozemand en de spelers en de trainers!
      Laat die mensen eerst een loonoffer brengen voordat ik mijn geld weer overmaak voor hun overbetaalde salaris
    feanwatcher aka aanvallen dit is weer echt een zo te verwachten reactie van jou, beetje jammer , ik had stille hoop dat ook jij je eigenwijsheid etc opzij zou zetten en in belang van de club zou denken maar helaas ...... Het enige wat ik bespeur is een persoon die zelf het niet gehaald heeft als voetballer en nu zuur tegen alles aanschopt omdat zij zoveel verdienen.
  • 16 May 2020 om 17:28
    • Quote van 16 May 2020 om 17:06
      Maar JOUW geld gaat nu naar Roozemand en de spelers en de trainers!
      Laat die mensen eerst een loonoffer brengen voordat ik mijn geld weer overmaak voor hun overbetaalde salaris
    Uhm ja.. ?
    Ons geld gaat naar Roozemand en de spelers en de trainers en de koffie juffrouw en Hamstra en de materiaalman en alle andere niet-vrijwilligers die bij de club werken.
    Is altijd al zo geweest, zal altijd zo zijn.

    Ben je over de hele linie zo principieel?
    Geen goede doelen donaties meer? Zorgverzekering opgezegd? Niets meer bestellen bij AH, Jumbo, Amazon, Bol.com? Al je geld van de bank gehaald? Geen Apple devices(meer)? Niet meer vliegen met KLM, RyanAir, etc? Ziggo/KPN abonnementen opgezegd?
    Allemaal bedrijven waar de top in verhouding zwaar overbetaald wordt.

    Als je gewoon niet wilt verlengen mag je daar gewoon voor uitkomen hoor, kun je je naam veranderen in FoxWatcher ;)
  • 16 May 2020 om 17:06
    • Quote van 16 May 2020 om 13:53
      WIJ zijn de club, niet Roozemond, niet de spelers en trainers. Als wij niet de rug rechten is er straks geen club meer. Dus: verlengen en nieuwe seizoenkaarthouders aanbrengen. Het is nodig!
    Maar JOUW geld gaat nu naar Roozemand en de spelers en de trainers!
    Laat die mensen eerst een loonoffer brengen voordat ik mijn geld weer overmaak voor hun overbetaalde salaris
  • 16 May 2020 om 16:22
    Bij Groningen al 1800 verlengers.
  • 16 May 2020 om 15:38
    Trots op de club en de fans!
  • 16 May 2020 om 15:25
    Ook verlengd. Moge er velen volgen! We weten nu wat we missen. Als de supporters het laten afweten, kan het verkeerd gaan met de club.
  • 16 May 2020 om 15:07
    inmiddels ook verlengd kon niet meer wachten op mijn vakantie geld dus dan maar even wat zuiniger aan tot het binnen is.
  • 16 May 2020 om 14:53
    • Quote van 16 May 2020 om 13:53
      WIJ zijn de club, niet Roozemond, niet de spelers en trainers. Als wij niet de rug rechten is er straks geen club meer. Dus: verlengen en nieuwe seizoenkaarthouders aanbrengen. Het is nodig!
    En zo is het.

    Waarom kan het bij Twente wel?

    Kom op mensen!
  • 16 May 2020 om 14:36
    • Quote van 16 May 2020 om 13:53
      WIJ zijn de club, niet Roozemond, niet de spelers en trainers. Als wij niet de rug rechten is er straks geen club meer. Dus: verlengen en nieuwe seizoenkaarthouders aanbrengen. Het is nodig!
    1 verlengd 1 helaas niet vanwege de crisis en de onzekere 'situatie
  • 16 May 2020 om 14:14
    • Quote van 16 May 2020 om 14:12
      "Al meer dan 1000", plus weer 2!
    Plus 2 van mij ;-)
  • 16 May 2020 om 14:14
    • Quote van 16 May 2020 om 14:12
      "Al meer dan 1000", plus weer 2!
    Plus 2 van mij ;-)
  • 16 May 2020 om 14:12
    "Al meer dan 1000", plus weer 2!
  • 16 May 2020 om 13:53
    WIJ zijn de club, niet Roozemond, niet de spelers en trainers. Als wij niet de rug rechten is er straks geen club meer. Dus: verlengen en nieuwe seizoenkaarthouders aanbrengen. Het is nodig!
  • 16 May 2020 om 12:15
    Al deze 1000 supporters zijn stuk voor stuk helden. Wat een toppers. In tijden van zorgen en verdriet leer je je echte vrienden kennen. Gelukkig heeft onze club vele echte vrienden.
zaterdag 14 maart 2020
18:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›