Radio Camataru S02E33 | Een bijna-droomweek voor Cees Roozemond

16
Radio Camataru S02E33 | Een bijna-droomweek voor Cees Roozemond

Hoog bezoek bij Radio Camataru: algemeen directeur Cees Roozemond schuift aan om terug te blikken op een bijna-droomweek. Daarin presenteerde hij een nieuwe hoofdsponsor, was het Abe Lenstra stadion voor het eerst onder zijn leiding uitverkocht, maar lukte het helaas weer niet om thuis van Ajax te winnen.

Gelegenheidspresentator Hielke Biemond en vaste sidekicks Frank Beenen en Redmer Wijnsma blikken daarnaast met Roozemond terug op zijn eerste jaar als algemeen directeur van sc Heerenveen. Hij begon naar eigen zeggen op achterstand, wat is nu de tussenstand? Waar is hij tevreden over, en waar heeft hij spijt van? Hoe staat het met grote dossiers als de vernieuwing van sportpark Skoatterwâld?

Wat is het financiële en sportieve perspectief voor de komende seizoenen? En hoe feestelijk wordt het jubileumjaar? Luister de uitzending hieronder terug of via iTunes, Spotify, Podbean of Google Podcasts - en vergeet niet je te abonneren en/of een recensie achter te laten!

16 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Mar 2020 om 14:21
    Dank voor de felicitaties! Heb zelf door de drukte nog geen tijd gehad om de hele uitzending terug te luisteren maar het doet me deugd om te lezen dat deze aflevering zeer gewaardeerd wordt! :)
  • 10 Mar 2020 om 23:22
    Mooi interview heren! Vind Cees ondanks alles de club goed verkopen. Mooi dat het stavak waarschijnlijk met 500 plaatsen wordt uitgebreid. Dit zou het vocale geluid in het stadion een behoorlijke duw in rug geven, en dus ook de spelers. 10% stadion capaciteit komt neer op 2600 sta plaatsen in totaal. Oftewel, 'die blaue Wand' is bijna werklijkheid. Zou mooi zijn als het vocale geweld zo dicht mogelijk op het veld zit. Blijf het stavak zien als de 'baarmoeder' van de club, de jeugd wil erbij horen!
  • 10 Mar 2020 om 18:40
    Mooie uitzending en Hielke heeft goed de honneurs van Marcel overgenomen. Het opmerken van Frank over dat Cees een makkelijke prater is heb ik ook zo ervaren. Soms weet je niet of je alles wat ie zegt moet geloven, dat gevoel heb ik dan nog wel. Papa Marcel mijn felicitaties.
  • 10 Mar 2020 om 18:39
    Hele uitzending nu gehad. Erg leuk en op momenten ook terecht kritisch. Ik was ook niet de grootste Cees fan door zijn bijzondere move dat die ineens directeur had. Maar hij weet mij wel te overtuigen. Niet alleen woorden maar ook echt daden nu (stiekem is het toch meer een Feyenoorder ;-) ). Complimenten heren met deze uitzending.
  • 10 Mar 2020 om 17:46
    • Quote van 10 Mar 2020 om 17:09
      Wel mooi dat het niet twee keer 30 minuten is geworden maar een mooie langere uitzending.
    Het enige nadeel is dat ik maar rondjes bleef rijden rondom mijn werk, omdat de uitzending niet binnen mijn reistijd paste ;-) Complimenten aan de heren voor een pareltje van een uitzending. Mooie mix van kritische vragen, ruimte voor antwoorden, humor en voldoende diepgang. Daarnaast ook de felicitaties aan Marcel.
  • 10 Mar 2020 om 17:43
    Is de meest wenselijke optie niet gewoon een nieuw complex (persoonlijke voorkeur voor buiten de gemeente, omdat je daar dan weer in die omgeving laagdrempeliger maakt om hveen supporter te worden) en de vrouwen onder te brengen op skw? Zo behoud je de binding met vv hveen ook. Ze blijven verbonden aan SCH maar niet aan de mannentak. Lijkt me de win win situatie, al is over de juiste plek nog te discussiëren.
  • 10 Mar 2020 om 17:09
    Wel mooi dat het niet twee keer 30 minuten is geworden maar een mooie langere uitzending.
  • 10 Mar 2020 om 12:28
    • Quote van 10 Mar 2020 om 10:54
      Omdat er ook nog gemonteerd moet worden en het de volgende dag online moet. Al met al kost het een hele avond tijd, gesprek en montage. Wanneer het te langs is haken mensen ook af.
    Mooie uitzending frank
  • 10 Mar 2020 om 11:16
    • Quote van 10 Mar 2020 om 09:15
      Dank en sportief. Ik snap wat je bedoelt met meer er op in gaan. Maar dat valt niet mee, Cees is een makkelijke prater, charmant en je wilt hem ook vooral aan het woord hebben ipv hem elke keer te onderbreken en we moeten natuurlijk ook ergens op de tijd letten. We hebben geprobeerd er een leuk gesprek van te maken en er geen tribunaal van te maken en dat is, denken wij, wel aardig gelukt.
    Mijn complimenten verdienen jullie hoor. Ik vind het altijd leuk om naar te luisteren, toppers.
  • 10 Mar 2020 om 10:54
    • Quote van 10 Mar 2020 om 09:54
      Van waar op de tijd letten? Babbel wat mij betreft maar uren door haha. En gefeliciteerd Marcel natuurlijk!
    Omdat er ook nog gemonteerd moet worden en het de volgende dag online moet. Al met al kost het een hele avond tijd, gesprek en montage. Wanneer het te langs is haken mensen ook af.
  • 10 Mar 2020 om 09:54
    • Quote van 10 Mar 2020 om 09:15
      Dank en sportief. Ik snap wat je bedoelt met meer er op in gaan. Maar dat valt niet mee, Cees is een makkelijke prater, charmant en je wilt hem ook vooral aan het woord hebben ipv hem elke keer te onderbreken en we moeten natuurlijk ook ergens op de tijd letten. We hebben geprobeerd er een leuk gesprek van te maken en er geen tribunaal van te maken en dat is, denken wij, wel aardig gelukt.
    Van waar op de tijd letten? Babbel wat mij betreft maar uren door haha. En gefeliciteerd Marcel natuurlijk!
  • 10 Mar 2020 om 09:24
    Marcel van harte gefeliciteerd! Ben nu op de helft en vanavond de rest luisteren. Tot nog toe begint Cees mij wel te overtuigen. Op de 3 mln fout van de shirt sponsor na ;-)
  • 10 Mar 2020 om 09:15
    • Quote van 10 Mar 2020 om 08:54
      Bij dezen een compliment!Her en der misschien iets te snel door naar het volgende onderwerp ipv nog iets dieper te gaan.
      De hamvraag is nu dan ook; zijn er meningen richting het positieve bijgesteld?Of is het nog steeds een beetje het "Cees moeten we niet" sentiment?
    Dank en sportief. Ik snap wat je bedoelt met meer er op in gaan. Maar dat valt niet mee, Cees is een makkelijke prater, charmant en je wilt hem ook vooral aan het woord hebben ipv hem elke keer te onderbreken en we moeten natuurlijk ook ergens op de tijd letten. We hebben geprobeerd er een leuk gesprek van te maken en er geen tribunaal van te maken en dat is, denken wij, wel aardig gelukt.
  • 10 Mar 2020 om 08:59
    • Quote van 10 Mar 2020 om 08:54
      Bij dezen een compliment!Her en der misschien iets te snel door naar het volgende onderwerp ipv nog iets dieper te gaan.
      De hamvraag is nu dan ook; zijn er meningen richting het positieve bijgesteld?Of is het nog steeds een beetje het "Cees moeten we niet" sentiment?
    Vertrouw hem nog steeds niet en dat zal ook zo blijven. Dat heeft ook te maken met de manier waarop hij er gekomen is. Maar voorlopig zit hij er, dus dat is een gegeven. Maar zal zijn doen en laten kritisch blijven volgen zoals ik dat met alle voorgaande voorzitters deed.
  • 10 Mar 2020 om 08:54
    Bij dezen een compliment!Her en der misschien iets te snel door naar het volgende onderwerp ipv nog iets dieper te gaan.
    De hamvraag is nu dan ook; zijn er meningen richting het positieve bijgesteld?Of is het nog steeds een beetje het "Cees moeten we niet" sentiment?
  • 10 Mar 2020 om 08:17
    Cees maakt een prima indruk op mij! Staat waar hij voor staat en is eerlijk, durft ook fouten toe te geven. Is trots maar volgens mij ook vooral een bestuurder en dat is wat we nodig hebben. Daarnaast vond ik ook dat jullie kritische vragen stelden! Ik miste alleen de kwestie over de stadionhuur; of kan iemand mij daar wat meer over vertellen?