''Waarschijnlijk zal het contract van Bednarek verlengd worden'' KIJKTIP | FOX Sports zendt bekerfinale van 2009 vanavond opnieuw uit Venema erkent: ''Heel vaak gaat het nog over dat ene doelpunt'' Eredivisie moet buitenlandse competities volgen met speelagenda Ex-Heerenvener: ''Ik ben wel een beetje in shock dat we nog spelen''

Update: SC Heerenveen maakt tussenstand kaartverkoop ADO-thuis bekend

10
Update: SC Heerenveen maakt tussenstand kaartverkoop ADO-thuis bekend

Zaterdagavond om 19.45 neemt SC Heerenveen het op tegen ADO Den Haag. Voor deze wedstrijd zijn tot nu toe ruim 15.100 kaarten verkocht, laat de club via Twitter weten.

Zowel SC Heerenveen en ADO Den Haag verkeren niet in de beste vorm op dit moment. SC Heerenveen wist in 2020 nog niet te winnen, en ADO Den Haag won maar één keer in de laatste vijf wedstrijden.

Het duel in het Abe Lenstra Stadion begint zaterdag om 19.45, en staat onder leiding van scheidsrechter Van den Kerkhof. Klik hier voor meer informatie qua kaartverkoop.

Update I: Met nog één dag te gaan staat de teller nu op 16.050 verkochte kaarten voor het thuisduel met ADO Den Haag.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Feb 2020 om 15:15
    Enerzijds, gezien de huidige publieke belangstelling bankt het niet tegen anderzijds.....voor velen het ideale tijdstip op de ideale speeldag dus vraag mij af waar die mensen nu zijn! Anyway, wij zijn er weer bij en ik vermoed dat we de eerste 3 punten van 2020 gaan meemaken thuis ;)
  • 21 Feb 2020 om 14:41
    • Quote van 21 Feb 2020 om 13:46
      Wat een zeikerds die niet willen gaan. We moeten onze club steunen. Voor de winterstop liepen we de polonaise, gingen we van links naar rechts op NN. Toen viel alles erin en werdt alles achter tegen gehouden. Nu valt alles verkeerd voorin en achterin maar we moeten we de club steunen, onze jongens steunen ! Die spelers gaan echt het veld niet in met het idee vandaag even slecht te gaan voetballen of geen inzet te hebben. Deze jonge griep speelt graag voor onze club. Wij hebben eredivisie voetbal in heerenveen daar moeten we trots op zijn. Kijk twente en nac daar blijven de supporters ook massaal komen. Dus....komen en blijven steunen !
    Sa ist mar krek
  • 21 Feb 2020 om 13:46
    Wat een zeikerds die niet willen gaan. We moeten onze club steunen. Voor de winterstop liepen we de polonaise, gingen we van links naar rechts op NN. Toen viel alles erin en werdt alles achter tegen gehouden. Nu valt alles verkeerd voorin en achterin maar we moeten we de club steunen, onze jongens steunen ! Die spelers gaan echt het veld niet in met het idee vandaag even slecht te gaan voetballen of geen inzet te hebben. Deze jonge griep speelt graag voor onze club. Wij hebben eredivisie voetbal in heerenveen daar moeten we trots op zijn. Kijk twente en nac daar blijven de supporters ook massaal komen. Dus....komen en blijven steunen !
  • 21 Feb 2020 om 12:29
    Seizoenkaarthouders weer automatisch meegerekend, waarvan deel op de lange latten staat.. zal echt niet dit aantal worden, maarisschien niet al te leeg.... (?)
  • 21 Feb 2020 om 12:22
    Hoor Nathan Rutjes op de radio net, die denkt dat Heerenveen met 3-0 wint. Laten we het hopen. Heb wel weer eens zin in een ruime overwinning
  • 21 Feb 2020 om 12:12
    De echte fans komen wel. Heb er zelfs wel gezeten met skipak aan en handschoenen! Zit gewoon in je bloed, ik zeg maar zo... 3-0
  • 21 Feb 2020 om 11:54
    • Quote van 19 Feb 2020 om 11:35
      En het is ook geen feest om de laatste maanden naar het stadion te gaan, dus losse verkoop zal ook niet hard gaan...
    En dan is het de vraag hoeveel er van de seizoenskaarthouders komen... Daar haakten de vorige keer ook al veel vanaf. Ik werd de vorige keer ook al voor gek verklaard dat ik kwam. Maar blijf wel komen, ook al is het voetbal soms niet om aan te zien.
  • 21 Feb 2020 om 11:53
    Tuurlijk heen gaan! Het kan toch niet zo zijn dat we geen wedstrijd meer winnen toch. Tegen dit ADO moet je toch wel winnen. Maar ja tegen VVV lukte het ook maar niet. Maar met een positieve instelling die kant op morgen. :)
  • 19 Feb 2020 om 11:35
    • Quote van 18 Feb 2020 om 19:50
      Zoveel seizoenkaarten zijn er toch ongeveer verkocht?
    En het is ook geen feest om de laatste maanden naar het stadion te gaan, dus losse verkoop zal ook niet hard gaan...
  • 18 Feb 2020 om 19:50
    Zoveel seizoenkaarten zijn er toch ongeveer verkocht?