Radio Camataru S02E28 | Terugblik op de Hamstraweken met Gerry Hamstra (2)

8
Radio Camataru S02E28 | Terugblik op de Hamstraweken met Gerry Hamstra (2)

Afgelopen week gebeurde er weer genoeg rondom SC Heerenveen voor weer een ruim half uur Radio Camataru. Zo is de winterse transfermarkt – in de volksmond ook wel de Hamstraweken genoemd – sinds vrijdag gesloten en verloor Heerenveen zondag met 2-1 bij Fortuna Sittard.

Deze keer nemen host Marcel Koppers, sidekicks Frank Beenen, Redmer Wijnsma en Hielke Biemond de week door met technisch manager Gerry Hamstra. Uiteraard komt de afgelopen transferperiode ter sprake, de nederlaag tegen Fortuna Sittard en is er ook ruim tijd voor de vragen die door jullie zijn ingestuurd.

De voorspelling voor de komende wedstrijd tegen VVV-Venlo is voor de verandering eensgezind. Wat het gaat worden, hoor je hieronder of via iTunes, Spotify, Podbean of Google Podcasts!

8 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 4 Feb 2020 om 15:18
    • Quote van 4 Feb 2020 om 12:32
      Dat schoot me niet heel snel te binnen in de 30 seconden:) Bij deze!:-)
    Mijn gevoel is dat die echt veel penalty’s stopte. 1 kan ik me goed herinneren hij stopte dacht tegen Roda een penalty en in de uitbraak schoten we op de paal (Romeo Wouden of Erik Regtop). Wedstrijd bleef helaas 0-0. Maar het is je vergeven dat het je niet zo snel te binnen schoot ;-)
  • 4 Feb 2020 om 13:24
    • Quote van 4 Feb 2020 om 12:56
      Alle twee personen die duidelijk hun mening hebben en dat ook zeggen. En dat van der Berg nu stage loopt bij Heerenveen zie ik een bruggetje om over sibon te beginnen
    Ah, op die manier... Heb er niet aan gedacht, en die vraag was ook niet ingestuurd via Twitter en Instagram, daarnaast waren ook genoeg andere dingen te bespreken. Gerry kennende denk ik niet dat hij niet de behoefte heeft om erop te reageren en dat soort dingen via de media uit te spelen. Lijkt me ook wel het verstandigste om te doen.
  • 4 Feb 2020 om 13:17
    • Quote van 4 Feb 2020 om 12:56
      Alle twee personen die duidelijk hun mening hebben en dat ook zeggen. En dat van der Berg nu stage loopt bij Heerenveen zie ik een bruggetje om over sibon te beginnen
    Eens! Apart dat er niet over gesproken werd. Hamstra kreeg er behoorlijk van langs van Sibon.


    Verder een prima aflevering. Mag ook graag naar Hielke luisteren. Hij benoemt man en paard en heeft duidelijke analyses van wedstrijden.
  • 4 Feb 2020 om 12:56
    • Quote van 4 Feb 2020 om 12:53
      Welk bruggetje bedoel je precies? Ik zie de link niet zo 1,2,3...
    Alle twee personen die duidelijk hun mening hebben en dat ook zeggen. En dat van der Berg nu stage loopt bij Heerenveen zie ik een bruggetje om over sibon te beginnen
  • 4 Feb 2020 om 12:53
    • Quote van 4 Feb 2020 om 12:18
      Het bruggetje van van der Berg naar Sibon werdt niet gemaakt. Misschien een bewuste keus? Voor de rest een goede podcast.
    Welk bruggetje bedoel je precies? Ik zie de link niet zo 1,2,3...
  • 4 Feb 2020 om 12:32
    • Quote van 4 Feb 2020 om 12:04
      Leuke podcast weer! Mooi dat ook Haanstra open en eerlijk communiceert. Wel kritische noot richting Frank over Carlo L’ami dat die nog wel even had kunnen benoemen dat het een penalty killer pur sang was! Was ook 1 van de weinige sterke punten van Carlo ;-). Neem aan dat je dit nog recht gaat zetten ;-)
    Dat schoot me niet heel snel te binnen in de 30 seconden:) Bij deze!:-)
  • 4 Feb 2020 om 12:18
    Het bruggetje van van der Berg naar Sibon werdt niet gemaakt. Misschien een bewuste keus? Voor de rest een goede podcast.
  • 4 Feb 2020 om 12:04
    Leuke podcast weer! Mooi dat ook Haanstra open en eerlijk communiceert. Wel kritische noot richting Frank over Carlo L’ami dat die nog wel even had kunnen benoemen dat het een penalty killer pur sang was! Was ook 1 van de weinige sterke punten van Carlo ;-). Neem aan dat je dit nog recht gaat zetten ;-)