SC Heerenveen start verkoop halve seizoenkaarten met speciale actie

35
SC Heerenveen start verkoop halve seizoenkaarten met speciale actie

SC Heerenveen is begonnen met de verkoop van halve seizoenkaarten. Die tickets geven recht op de negen thuiswedstrijden na de winterstop.

Vanaf 98 euro is het al mogelijk om de hele tweede seizoenshelft van SC Heerenveen te bezoeken. Voor de jeugd zijn halve seizoenkaarten al vanaf 49 euro verkrijgbaar. Supporters die een halve seizoenkaart bestellen kunnen overigens gratis naar het bekerduel met Roda JC op 17 december.

SC Heerenveen speelt na de winterstop na negen thuisduels. Onder meer AZ, Ajax en PSV komen nog naar het Abe Lenstra Stadion. Daarnaast reizen Willem II, Heracles Almelo, VVV-Venlo, ADO Den Haag, RKC Waalwijk en FC Emmen af naar Friesland. SC Heerenveen speelt na de winterstop nog vijf keer op zaterdagavond.

35 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 7 Dec 2019 om 19:20
    • Quote van 7 Dec 2019 om 19:12
      Als je daadwerkelijk alleen om de voorzitter wegblijft, ben je gewoon een zwakke zak. Geld tekort, slechte resultaat, andere verplichtingen, ouderdom etc. Dan heb ik er begrip voor, maar puur om voorzitter wegblijven niet. Want deze voorzitter is met 10 jaar weer met pensioen, de club is erbij gebaat dat het in tussentijd juist weer op de rit komt, en dat doen we juist door met zn allen de club te steunen. Dus ongeact dat je 37 jaar een seizeonskaart hebt gehad of 1 jaar, je gaat niet, niet meer naar de club om een voorzitter, die man heeft geen mensen lopen liquideren of iets, jezus.
    Top argumentatie! Goed onderbouwd ook! Goed verhaal lekker kort! Deze voorzitter blijft geen 10 jaar die kondigt over anderhalf jaar z’n vertrek aan. “De club in rustiger vaarwater gebracht” “Nieuwe uitdaging gevonden” oid. Heeft hij mooi alle publiciteit van een jubileum jaar meegepakt. Staat mooi met z’n grijns op de eerste pagina van het jubileumboek en daarna is het niet interessant meer voorzittertje spelen van een Eredivisie club.
  • 7 Dec 2019 om 19:12
    • Quote van 7 Dec 2019 om 18:34
      Sorry maar wat een sukkel ben jij zeg, 37 jaar een szk gehad en dan bepalen dat de club me niets boeit..
    Als je daadwerkelijk alleen om de voorzitter wegblijft, ben je gewoon een zwakke zak. Geld tekort, slechte resultaat, andere verplichtingen, ouderdom etc. Dan heb ik er begrip voor, maar puur om voorzitter wegblijven niet. Want deze voorzitter is met 10 jaar weer met pensioen, de club is erbij gebaat dat het in tussentijd juist weer op de rit komt, en dat doen we juist door met zn allen de club te steunen. Dus ongeact dat je 37 jaar een seizeonskaart hebt gehad of 1 jaar, je gaat niet, niet meer naar de club om een voorzitter, die man heeft geen mensen lopen liquideren of iets, jezus.
  • 7 Dec 2019 om 18:57
    • Quote van 7 Dec 2019 om 18:36
      Die hele kaart verkoop is een leugen. Vroeger was het puur de szk.. ceesie heeft nu de szk en sponsorplekken samen gevoegd.
    Dat zou betekenen dat er iedere wedstrijd 6000/7000/8000 mensen binnen zijn via een losse kaart. Dat zou wel heel veel zijn nietwaar?
  • 7 Dec 2019 om 18:36
    • Quote van 7 Dec 2019 om 13:29
      Cees Roozemond is ook maar een passant. Hoezo kun je dan niet gewoon supporter zijn en gewoon een seizoenskaart nemen, Ik vind dat erg wonderlijk.
      Overigens neemt het aantal verkochte seizoenskaarten toe en zal het goede voetbal alleen maar meer mensen naar het stadion lokken. Ik denk dat daarbij de invloed van FOX en de speeltijdstippen veel schadelijker zijn. Het negatieve effect van de benoeming van Cees zie je in elk geval niet terug in de verkoop van de seizoenskaarten, dat mag een overduidelijke conclusie zijn.

    Die hele kaart verkoop is een leugen. Vroeger was het puur de szk.. ceesie heeft nu de szk en sponsorplekken samen gevoegd.
  • 7 Dec 2019 om 18:34
    • Quote van 7 Dec 2019 om 10:30
      Haha die genen moet zichzelf gewoon een spiegel voorhouden en nu eindelijk tot de conclusie komen dat SC Heerenveen hun weinig tot niets boeit. Want als je wegblijft om een voorzitter, wat toch maar een passant is, ben je gewoon een slappe zak, die waardeloze excuses verzint om zn eigen keuzes goed te praten.
    Sorry maar wat een sukkel ben jij zeg, 37 jaar een szk gehad en dan bepalen dat de club me niets boeit..
  • 7 Dec 2019 om 18:26
    • Quote van 7 Dec 2019 om 17:57
      Zo 2x reageren met onzinnige teksten knap hoor klap klap.
    En weet je het al?
  • 7 Dec 2019 om 18:04
    • Quote van 7 Dec 2019 om 17:57
      Zo 2x reageren met onzinnige teksten knap hoor klap klap.
    Misschien kun jij met een rekensom nog even laten zien waarom jij als seizoenkaarthouder zo zwaar benadeeld bent tov iemand die een halve seizoenkaart aan wil schaffen.
  • 7 Dec 2019 om 17:57
    • Quote van 7 Dec 2019 om 13:42
      Want denk je wat de bedoeling is van die actie? Volgens mij dat ze het seizoen er op weer een kopen toch?
    Zo 2x reageren met onzinnige teksten knap hoor klap klap.
  • 7 Dec 2019 om 13:42
    • Quote van 7 Dec 2019 om 13:02
      Deze actie's zijn prima om de mensen naar het stadion te krijgen, maar dit geeft de vaste seizoenkaarthouders wel tot nadenken, ben zelf in bezit van 7 kaarten, als ik in ga op deze actie's scheelt het mij bijna de helft aan uitgave aan kaarten. Ga straks bij verlengen toch even hierover nadenken.
    Want denk je wat de bedoeling is van die actie? Volgens mij dat ze het seizoen er op weer een kopen toch?
  • 7 Dec 2019 om 13:39
    • Quote van 7 Dec 2019 om 13:02
      Deze actie's zijn prima om de mensen naar het stadion te krijgen, maar dit geeft de vaste seizoenkaarthouders wel tot nadenken, ben zelf in bezit van 7 kaarten, als ik in ga op deze actie's scheelt het mij bijna de helft aan uitgave aan kaarten. Ga straks bij verlengen toch even hierover nadenken.
    Ach ja, je kan ook gewoon teletekst kijken, ben je nog goedkoper uit.
  • 7 Dec 2019 om 13:32
    • Quote van 7 Dec 2019 om 13:02
      Deze actie's zijn prima om de mensen naar het stadion te krijgen, maar dit geeft de vaste seizoenkaarthouders wel tot nadenken, ben zelf in bezit van 7 kaarten, als ik in ga op deze actie's scheelt het mij bijna de helft aan uitgave aan kaarten. Ga straks bij verlengen toch even hierover nadenken.
    Hoezo? Deze genoemde prijzen van halve seizoenkaarten zijn toch op de goedkoopste plekken? Een hele seizoenkaart voor die plekken kost ongeveer het dubbele van deze aanbieding. Daarnaast had je daarbij ook andere voordelen zoals codes voor extra kaarten en een gratis sjaal. Snap jouw commentaar dus niet.
  • 7 Dec 2019 om 13:29
    Cees Roozemond is ook maar een passant. Hoezo kun je dan niet gewoon supporter zijn en gewoon een seizoenskaart nemen, Ik vind dat erg wonderlijk.
    Overigens neemt het aantal verkochte seizoenskaarten toe en zal het goede voetbal alleen maar meer mensen naar het stadion lokken. Ik denk dat daarbij de invloed van FOX en de speeltijdstippen veel schadelijker zijn. Het negatieve effect van de benoeming van Cees zie je in elk geval niet terug in de verkoop van de seizoenskaarten, dat mag een overduidelijke conclusie zijn.

  • 7 Dec 2019 om 13:20
    • Quote van 7 Dec 2019 om 10:30
      Haha die genen moet zichzelf gewoon een spiegel voorhouden en nu eindelijk tot de conclusie komen dat SC Heerenveen hun weinig tot niets boeit. Want als je wegblijft om een voorzitter, wat toch maar een passant is, ben je gewoon een slappe zak, die waardeloze excuses verzint om zn eigen keuzes goed te praten.
    Supporters die 30 jaar of langer aanwezig waren en klaar zijn met gekonkel op bestuurlijk niveau. Supporters die hoopten dat er geleerd was van de debacles met Veenstra en het vervolgens opgezette plan met kamp Sneek wat niet heel betrouwbaar bleek met de zogenaamde Chinese investeerder. Supporters die niet meer aan dat wanbeleid willen meedoen en meebetalen slappe zakken noemen. Probeer nog eens? En verdiep je misschien eerst nog eens goed in de afgelopen 10 jaar van de club. Héél misschien dat de puzzelstukjes dan wél op de juiste plek vallen voor je.
  • 7 Dec 2019 om 13:02
    Deze actie's zijn prima om de mensen naar het stadion te krijgen, maar dit geeft de vaste seizoenkaarthouders wel tot nadenken, ben zelf in bezit van 7 kaarten, als ik in ga op deze actie's scheelt het mij bijna de helft aan uitgave aan kaarten. Ga straks bij verlengen toch even hierover nadenken.
  • 7 Dec 2019 om 10:59
    • Quote van 7 Dec 2019 om 10:55
      Er zijn voor veel mensen heel veel redenen te bedenken waarom men niet meer hun seizoenkaart hebben verlengd. Wat ik vooral hoor is dat de club zich vervreemd tot haar fans de afgelopen jaren met álle bestuurscrisissen, de vele wisselende tijdstippen van wedstrijden en vooral dat het voetbal geen klote meer aan was. Het stadion zat ten tijde toen er altijd standaard om 19.30 uur werd gespeeld altijd tot de nok vol. Om een voorzitter/algemeen directeur de seizoenkaart niet verlengen geloof ik niet heel erg in. Ik denk dat de wijze waarop Roozemond is aangesteld en het type Roozemond voor velen meer een soort van druppel is. Roozemond noemt dat beeldvorming. Die beeldvorming gaat alleen weg als zaken worden waargemaakt. Juist dat gedeelte (hoofdsponsor, operationeel tekort, daling commerciele omzet) blijft achterwege. Waardoor beeldvorming bevestigd wordt. Terwijl er wel echt weer een team staat op het veld waar je voor naar het stadion gaat. Gelukkig camoufleert Jansen met zijn team ontzettend veel van de problematiek.
    Hoe noemen ze dat? Oja, de spijker op zijn kop slaan.
  • 7 Dec 2019 om 10:55
    • Quote van 7 Dec 2019 om 10:30
      Haha die genen moet zichzelf gewoon een spiegel voorhouden en nu eindelijk tot de conclusie komen dat SC Heerenveen hun weinig tot niets boeit. Want als je wegblijft om een voorzitter, wat toch maar een passant is, ben je gewoon een slappe zak, die waardeloze excuses verzint om zn eigen keuzes goed te praten.
    Er zijn voor veel mensen heel veel redenen te bedenken waarom men niet meer hun seizoenkaart hebben verlengd. Wat ik vooral hoor is dat de club zich vervreemd tot haar fans de afgelopen jaren met álle bestuurscrisissen, de vele wisselende tijdstippen van wedstrijden en vooral dat het voetbal geen klote meer aan was. Het stadion zat ten tijde toen er altijd standaard om 19.30 uur werd gespeeld altijd tot de nok vol. Om een voorzitter/algemeen directeur de seizoenkaart niet verlengen geloof ik niet heel erg in. Ik denk dat de wijze waarop Roozemond is aangesteld en het type Roozemond voor velen meer een soort van druppel is. Roozemond noemt dat beeldvorming. Die beeldvorming gaat alleen weg als zaken worden waargemaakt. Juist dat gedeelte (hoofdsponsor, operationeel tekort, daling commerciele omzet) blijft achterwege. Waardoor beeldvorming bevestigd wordt. Terwijl er wel echt weer een team staat op het veld waar je voor naar het stadion gaat. Gelukkig camoufleert Jansen met zijn team ontzettend veel van de problematiek.
  • 7 Dec 2019 om 10:30
    • Quote van 7 Dec 2019 om 09:23
      Cees de paardeman
    Haha die genen moet zichzelf gewoon een spiegel voorhouden en nu eindelijk tot de conclusie komen dat SC Heerenveen hun weinig tot niets boeit. Want als je wegblijft om een voorzitter, wat toch maar een passant is, ben je gewoon een slappe zak, die waardeloze excuses verzint om zn eigen keuzes goed te praten.
  • 7 Dec 2019 om 10:19
    Onder Cees zit de verkoop juist weer in de lift. Het goede voetbal zal de verkoop ook gaan bevorderen.
  • 7 Dec 2019 om 09:23
    • Quote van 6 Dec 2019 om 17:50
      Wat is de reden dat veel mensen geen seizoenskaart nemen? Tijd, vervoer, prijs?
    Cees de paardeman
  • 6 Dec 2019 om 20:17
    • Quote van 6 Dec 2019 om 20:00
      Heracles thuis is al voor de winterstop hoor. De 21e december om 18.30..Als het weer het toe laat :D
    Die 9 wedstrijden horen ook 2 wedstrijden voor de winterstop bij.
  • 6 Dec 2019 om 20:00
    Heracles thuis is al voor de winterstop hoor. De 21e december om 18.30..Als het weer het toe laat :D
  • 6 Dec 2019 om 19:56
    Je krijgt er geen vat op ;)
  • 6 Dec 2019 om 19:37
    • Quote van 6 Dec 2019 om 19:26
      Om vervolgens bij elk topic waarbij Heerenveen een nieuwe actie heeft te reageren met dat het niet eerlijk is voor mensen met een seizoenskaart..
    Ik vind het heel goed dat ze het stadion weer vol willen hebben.
    Het voetbal is dit jaar super.
  • 6 Dec 2019 om 19:31
    • Quote van 6 Dec 2019 om 19:25
      Dat vind ik ook.
      Maar als club mensen gratis kaarten geeft. Dan zijn die mensen gek als ze niet nemen.
    Als je van het eerlijke bent, zoek ff contact met de club.
    Kun je melden dat het doel van de gratis kaarten actie niet aan jouw besteed is en dat je geen gratis kaarten meer hoeft.
    Dat je liever vanaf de bank zeurt over de financiële situatie en dat je niet van plan bent om te helpen.
    Alvast bedankt.
  • 6 Dec 2019 om 19:26
    • Quote van 6 Dec 2019 om 19:12
      Weet je wat ook niet eerlijk is?
      Dat er figuren zijn die teren op GRATIS kaarten van de club en geen enkele intentie hebben om op korte/lange termijn te betalen voor een kaart.
    Om vervolgens bij elk topic waarbij Heerenveen een nieuwe actie heeft te reageren met dat het niet eerlijk is voor mensen met een seizoenskaart..
  • 6 Dec 2019 om 19:25
    • Quote van 6 Dec 2019 om 19:12
      Weet je wat ook niet eerlijk is?
      Dat er figuren zijn die teren op GRATIS kaarten van de club en geen enkele intentie hebben om op korte/lange termijn te betalen voor een kaart.
    Dat vind ik ook.
    Maar als club mensen gratis kaarten geeft. Dan zijn die mensen gek als ze niet nemen.
  • 6 Dec 2019 om 19:12
    • Quote van 6 Dec 2019 om 17:18
      Dit vind ik voor mensen met seizoenkaart niet eerlijk. Die hebben een dure kaart.Ik vind wel goed dat ze het stadion vol willen hebben.
    Weet je wat ook niet eerlijk is?
    Dat er figuren zijn die teren op GRATIS kaarten van de club en geen enkele intentie hebben om op korte/lange termijn te betalen voor een kaart.
  • 6 Dec 2019 om 18:37
    • Quote van 6 Dec 2019 om 17:57
      Hoezo dure kaart? Als je het om gaat rekenen kom je op bijna dezelfde prijs per wedstrijd uit. Tenminste voor mijn plaats. In totaliteit betalen mensen nu 5 euro minder dan de volledige seizoenskaart. Maar die hebben weer niet die acties van begin van het seizoen. Het is natuurlijk fantastisch dat ze meer mensen het stadion in willen krijgen. Dit team verdiend een vol stadion!
    Ik bedoel mensen met een dure seizoenkaart. Ik vind het prima.
  • 6 Dec 2019 om 18:30
    Met het sportieve succes van nu zal deze actie ook wel een groot succes worden :).
  • 6 Dec 2019 om 18:02
    • Quote van 6 Dec 2019 om 17:40
      Bij mij werkt het niet.... krijg de prijzen van een ' hele' seizoenkaart.
    Als je bij afrekenen bent lukt het wel. Heb het net voor mijn zoontje gedaan namelijk.
  • 6 Dec 2019 om 17:57
    • Quote van 6 Dec 2019 om 17:18
      Dit vind ik voor mensen met seizoenkaart niet eerlijk. Die hebben een dure kaart.Ik vind wel goed dat ze het stadion vol willen hebben.
    Hoezo dure kaart? Als je het om gaat rekenen kom je op bijna dezelfde prijs per wedstrijd uit. Tenminste voor mijn plaats. In totaliteit betalen mensen nu 5 euro minder dan de volledige seizoenskaart. Maar die hebben weer niet die acties van begin van het seizoen. Het is natuurlijk fantastisch dat ze meer mensen het stadion in willen krijgen. Dit team verdiend een vol stadion!
  • 6 Dec 2019 om 17:50
    Wat is de reden dat veel mensen geen seizoenskaart nemen? Tijd, vervoer, prijs?
  • 6 Dec 2019 om 17:40
    Bij mij werkt het niet.... krijg de prijzen van een ' hele' seizoenkaart.
  • 6 Dec 2019 om 17:19
    Nou Petter. Dit is je kans om de club te steunen!
  • 6 Dec 2019 om 17:18
    Dit vind ik voor mensen met seizoenkaart niet eerlijk. Die hebben een dure kaart.Ik vind wel goed dat ze het stadion vol willen hebben.