Van Bergen hoopt op 'Messi-rol': ''Dat zou wel eens lekker zijn'' Van Bergen slaat Oranje onder 20 af: ''Nu wil ik dat even niet'' SC Heerenveen heeft vertrouwen in Van Hau: ''Heeft tijd nodig'' ''Dat komt Odgaard soms in aanvallend opzicht wel eens te kort'' Hamstra: ''De bond gaat hier volgens ons te veel uit van regels''

SC Heerenveen maakt tussenstand kaartverkoop Sparta-thuis bekend

( 17 reacties)
SC Heerenveen maakt tussenstand kaartverkoop Sparta-thuis bekend

SC Heerenveen speelt zaterdagavond de thuiswedstrijd tegen Sparta Rotterdam. Voor het treffen in het Abe Lenstra Stadion, dat om 18.30 uur begint, zijn al de nodige kaarten verkocht.

Inmiddels staat de teller op 15.500 verkochte kaarten, dat meldt SC Heerenveen via de officiële kanalen. Voor het duel geldt geen vrije verkoop. Seizoenkaarthouders kunnen maximaal acht tickets aanschaffen. Clubkaarthouders kunnen vier kaarten kopen.

Kaarten zijn via Online Ticketing verkrijgbaar. Ook is het mogelijk om in de Feanstore tickets te bemachtigen. Dat kan tot vrijdagavond 17.00 uur. Op de wedstrijddag zijn er bij de kassa tussen 17.00 en 18.30 uur kaarten te koop.

Update: Inmiddels zijn er ruim 17.000 kaarten verkocht voor het treffen met Sparta Rotterdam. Dat meldt SC Heerenveen via de officiële kanalen.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Nov 2019 om 09:50
    Ik sprak gisteren ook iemand die zijn seizoenkaart had opgezegd vanwege het slechte voetbal. Zijn vrienden ook maar had een uitnodiging om vanavond de wedstrijd gratis te bezoeken. Maar de aanvangstijd was het probleem en kon dus niet gaan. Voor iemand die een detailhandel heeft is die tijd erg lastig.
  • 8 Nov 2019 om 17:35
    De 32 supporters met de vier weken stadionverbod, mogen er ook weer in. Krijgen alleen een waarschuwing.
  • 8 Nov 2019 om 15:57
    Valt me niet tegen, zal nog wel wat oplopen dus weer zo'n 18500 toeschouwers?
    In ieder geval wel een beetje het getal waar het dus momenteel op blijft hangen!
  • 8 Nov 2019 om 14:59
    • Quote van 8 Nov 2019 om 13:23
      Ja heb weer gratis kaarten gekregen.
      Maar ik denk dat ik deze keer niet ga.
      Misschien een andere keer weer.
    Geef je ze wel door aan een ander dan, zou jammer zijn dat ze blijven liggen.
  • 8 Nov 2019 om 14:38
    • Quote van 8 Nov 2019 om 14:00
      Hehe ouwe stoker
    Ik denk dat ik langer bij sc Heerenveen kom dan jij. En vroeger ging ik ook naar uitwedstrijden. Dus praat niet zo stom.
  • 8 Nov 2019 om 14:00
    • Quote van 8 Nov 2019 om 13:54
      Ik heb wat anders. Volgende keer krijg ik denk ik wel weer gratis kaarten.
    Hehe ouwe stoker
  • 8 Nov 2019 om 13:54
    Ik heb wat anders. Volgende keer krijg ik denk ik wel weer gratis kaarten.
  • 8 Nov 2019 om 13:23
    • Quote van 8 Nov 2019 om 12:14
      Heb je al kaartjes, Petter ?
    Ja heb weer gratis kaarten gekregen.
    Maar ik denk dat ik deze keer niet ga.
    Misschien een andere keer weer.
  • 8 Nov 2019 om 12:14
    • Quote van 6 Nov 2019 om 16:25
      Ik hoop dat de wedstrijd beter is dan tegen Groningen en den Haag.
    Heb je al kaartjes, Petter ?
  • 7 Nov 2019 om 16:31
    Inmiddels al meer dan 17.000 kaarten verkocht
  • 6 Nov 2019 om 18:07
    • Quote van 6 Nov 2019 om 16:25
      We spelen ook echt bijna alleen maar 1830 op zaterdag heb ik het gevoel, waardeloze tijd
    Tja en zo heeft iedereen z’n favo tijdstip. Wees blij dat het op zaterdagavond is.
  • 6 Nov 2019 om 18:05
    • Quote van 6 Nov 2019 om 17:04
      Bovenste vakken op noord zijn al uitverkocht..!! ( zou stoeltjes naast me bijkopen, maar dat gaat niet....)
    Even informeren bij de supporter service. Waarschijnlijk zijn deze stoeltjes ook gereserveerd voor de scholen
  • 6 Nov 2019 om 17:04
    Bovenste vakken op noord zijn al uitverkocht..!! ( zou stoeltjes naast me bijkopen, maar dat gaat niet....)
  • 6 Nov 2019 om 16:25
    We spelen ook echt bijna alleen maar 1830 op zaterdag heb ik het gevoel, waardeloze tijd
  • 6 Nov 2019 om 16:25
    Ik hoop dat de wedstrijd beter is dan tegen Groningen en den Haag.
  • 6 Nov 2019 om 15:44
    De tijd is voor velen ook nog eens lastig.
  • 6 Nov 2019 om 15:32
    Is te verwachten tegen Sparta
zondag 24 november 2019
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›