Radio Camataru S02E17 | Terugblik op de derby (en meer) met Sander de Vries

10
Radio Camataru S02E17 | Terugblik op de derby (en meer) met Sander de Vries

De nieuwste uitzending van Radio Camataru staat uiteraard grotendeels in het teken van de teleurstellend verlopen Derby van het Noorden. Samen met sportjournalist Sander de Vries, die beide clubs volgt namens het Algemeen Dagblad, blikken we terug op het 1-1 gelijkspel.

Samen met host Marcel Koppers en sidekicks Redmer Wijnsma en Frank Beenen wordt er ook stilgestaan bij speciale momenten tijdens het duel, de afwezigheid van een gedeelte van Nieuw Noord, de balletjes van FC Groningen-supporters en het wisselbeleid van hoofdtrainer Johnny Jansen.

Tot slot wordt er vooruitgeblikt op het aanstaande bekerduel met Excelsior Maassluis en de daaropvolgende Eredivisie-ontmoeting met ADO Den Haag. Luister de uitzending hieronder terug of via iTunes, Spotify, Podbean of Google Podcasts!

10 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 30 Oct 2019 om 14:35
    • Quote van 30 Oct 2019 om 09:30
      Komt Cees roozemond ook nog?Die hadden ze een paar maanden terug al gevraagd.Maar is nog steeds niet geweest.Hij was wel bij omrop friesland.

    Die hebben we een paar weken geleden gevraagd maar toen leek het hem en de club niet verstandig. Toen had hij ook net een groot interview gegeven. Wellicht komt het later dit jaar beter uit.
  • 30 Oct 2019 om 10:53
    Ik luister de podcast in de auto. Dus beelden moet ik dan maar niet gaan bekijken. Later op Twitter alsnog gedaan. Dat was wel leuk!
  • 30 Oct 2019 om 09:56
    • Quote van 29 Oct 2019 om 15:09
      Op Twitter zeker een leuk om te doen en om te volgen dus ga daar vooral mee door. Maar voor de podcast is het wat mij betreft geen toegevoegde waarde omdat we dan de beelden niet hebben.
    Inderdaad als je zelf de beelden niet hebt voegt het weinig toe.
  • 30 Oct 2019 om 09:30
    Komt Cees roozemond ook nog?Die hadden ze een paar maanden terug al gevraagd.Maar is nog steeds niet geweest.Hij was wel bij omrop friesland.

  • 29 Oct 2019 om 15:09
    Op Twitter zeker een leuk om te doen en om te volgen dus ga daar vooral mee door. Maar voor de podcast is het wat mij betreft geen toegevoegde waarde omdat we dan de beelden niet hebben.
  • 29 Oct 2019 om 13:44
    • Quote van 29 Oct 2019 om 12:18
      Vond dit de minste aflevering. Beelden bespreken in een (luister) podcast. Dat heeft geen toegevoegde waarde helemaal als niet zoals nu de situatie slecht wordt omschreven. Snel met dit onderdeel stoppen wat mij betreft.
    Dank voor de feedback, dat is goed om te weten! Denken de anderen hier er ook zo over? Ik vind het persoonlijk wel een leuke feature op Twitter, maar er zit ook wel behoorlijk wat extra werk in.
  • 29 Oct 2019 om 12:28
    • Quote van 29 Oct 2019 om 12:18
      Vond dit de minste aflevering. Beelden bespreken in een (luister) podcast. Dat heeft geen toegevoegde waarde helemaal als niet zoals nu de situatie slecht wordt omschreven. Snel met dit onderdeel stoppen wat mij betreft.
    Eens wel. Je probeert wat maar dit is het niet.
  • 29 Oct 2019 om 12:18
    Vond dit de minste aflevering. Beelden bespreken in een (luister) podcast. Dat heeft geen toegevoegde waarde helemaal als niet zoals nu de situatie slecht wordt omschreven. Snel met dit onderdeel stoppen wat mij betreft.
  • 29 Oct 2019 om 11:36
    • Quote van 29 Oct 2019 om 09:16
      Je kunt wel fel willen beginnen, maar met dit middenveld met de 'drie zessen' zal Odgaard heel vaak op een eiland blijven staan en zijn heel veel tweede ballen voor de tegenstander, zo ook afgelopen zondag. Ik denk dat je met dit middenveld ploegen als Groningen niet kapot gaat spelen en ook tegen Fortuna en PEC wilde dit niet vlotten. Uit werkt dit prima, waar er ruimte achter de vijandelijke defensie ligt, maar thuis is het voorspelbaar en aanvallend niet goed genoeg.Daarnaast is bijna iedere bal vooruit balverlies omdat Van Bergen en Ejuke zich vooral vastliepen en Odgaard toch weinig gevonden wordt als kapstok. Wat het overigens ook niet is.Beetje simpel geredeneerd van Frank vind ik. Fel beginnen en hoog tempo.
      Of vinden jullie Veerman wel een 10?
      En Van Hau wordt toch ook vooral gewoon rustig gebracht omdat hij communicatief erg moet bijleren? Ik begreep dat ze voetballend gezien erg tevreden over hem zijn.
      En waarom werd het biergooien niet benoemd toen het om NN ging?Verder een prima inhoudelijke uitzendig weer. Complimenten.
    Ik denk dat het biergooien niet in de samenvatting voorkwam haha
  • 29 Oct 2019 om 09:16
    Je kunt wel fel willen beginnen, maar met dit middenveld met de 'drie zessen' zal Odgaard heel vaak op een eiland blijven staan en zijn heel veel tweede ballen voor de tegenstander, zo ook afgelopen zondag. Ik denk dat je met dit middenveld ploegen als Groningen niet kapot gaat spelen en ook tegen Fortuna en PEC wilde dit niet vlotten. Uit werkt dit prima, waar er ruimte achter de vijandelijke defensie ligt, maar thuis is het voorspelbaar en aanvallend niet goed genoeg.Daarnaast is bijna iedere bal vooruit balverlies omdat Van Bergen en Ejuke zich vooral vastliepen en Odgaard toch weinig gevonden wordt als kapstok. Wat het overigens ook niet is.Beetje simpel geredeneerd van Frank vind ik. Fel beginnen en hoog tempo.
    Of vinden jullie Veerman wel een 10?
    En Van Hau wordt toch ook vooral gewoon rustig gebracht omdat hij communicatief erg moet bijleren? Ik begreep dat ze voetballend gezien erg tevreden over hem zijn.
    En waarom werd het biergooien niet benoemd toen het om NN ging?Verder een prima inhoudelijke uitzendig weer. Complimenten.
Saturday 23 October 2021
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›