FOTO'S | Jansen met fanmanager op bezoek bij afgehaakte fans

( 95 reacties)
FOTO'S | Jansen met fanmanager op bezoek bij afgehaakte fans

SC Heerenveen is onder leiding van trainer Johnny Jansen nog altijd ongeslagen in het Abe Lenstra Stadion, maar het zit nog niet zo vol als de fans wel gewend zijn. Trainer Johnny Jansen ging daarom maandagavond bij enkele fans langs die hun seizoenkaart hebben opgezegd.

Samen met de nieuwe fanmanager Edward Jousma onder andere in Tijnje langs bij enkele fans. Via Twitter roept de club andere niet-verlengers ook op om binnenkort weer een thuiswedstrijd te gaan bezoeken. De eerstvolgende mogelijkheid is op zondag 27 oktober tegen FC Groningen.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Oct 2019 om 10:48
    • Quote van 9 Oct 2019 om 17:41
      Volgens mij neuq je te weinig... ;-)
    Ik heb dit gisteravond met Frau Fritz besproken. Onder de voorwaarde dat zij voldoende wordt betrokken in het proces onderschrijft zij jouw analyse. Ze wil je ook graag bedanken voor de nieuwe opties voor het gebruik van de letter “Q” in het dinsdagse potje strip-scrabble (10 punten).
  • 9 Oct 2019 om 23:01
    • Quote van 9 Oct 2019 om 17:52
      Haha dat zou echt droom scenario zijn. En ultieme beleving. Maar dan dien je rond de 6000 supporters nodig te hebben die willen staan, wil het een beetje vol lijken.
    Klopt. Maar het zou wel een ultieme droom zijn om dat ooit eens voor elkaar te krijgen :)
  • 9 Oct 2019 om 20:50
    • Quote van 9 Oct 2019 om 20:27
      Heb je vandaag al iets zinnigs gezegd?
    Hij denkt van wel ;)
  • 9 Oct 2019 om 20:34
    • Quote van 9 Oct 2019 om 20:27
      Heb je vandaag al iets zinnigs gezegd?
    Ik wel.
    Er zijn wel andere mensen op deze site.
  • 9 Oct 2019 om 20:27
    • Quote van 9 Oct 2019 om 19:57
      Leuk voor je ouders.
    Heb je vandaag al iets zinnigs gezegd?
  • 9 Oct 2019 om 19:57
    • Quote van 9 Oct 2019 om 19:54
      Mijn ouders hebben ook een brief gekregen van Edward cq Sc Heerenveen. Ook zij hadden hun seizoenkaarten opgezegd. Zij gaan op de uitnodiging in en komen naar zijn praatje voorafgaand van Heerenveen-Groningen. Prima brief. Goed iniatief!
    Leuk voor je ouders.
  • 9 Oct 2019 om 19:54
    Mijn ouders hebben ook een brief gekregen van Edward cq Sc Heerenveen. Ook zij hadden hun seizoenkaarten opgezegd. Zij gaan op de uitnodiging in en komen naar zijn praatje voorafgaand van Heerenveen-Groningen. Prima brief. Goed iniatief!
  • 9 Oct 2019 om 19:52
    • Quote van 9 Oct 2019 om 19:34
      Klopt, maar toch zou ik het voor elkaar proberen te krijgen. Je neemt wellicht mensen mee naar wedstrijden die er toe doen en goed bezocht worden. Grote kans dat er tegen bv Groningen bitter weinig lege plekken zijn.... Ik vind het zelf maar niks om (met genodigden) op een plek te zitten waar plotselong iemand met een kaart opduikt. Óf dat je na 10 min. na aanvang moet gaan staan en wijzen waar je een.lege plek ziet en gaat verzamelen.
    De club bellen of mailen is denk ik het beste. Denk wel dat de club wil meedenken in een oplossing voor dit probleem.
  • 9 Oct 2019 om 19:34
    • Quote van 9 Oct 2019 om 17:30
      Dat lijkt me op dit moment nog niet zo'n groot probleem. Volgens mij zijn er plekken zat die vrij zijn om bij elkaar te zitten. Daar zal niet zo'n probleem van gemaakt worden.
    Klopt, maar toch zou ik het voor elkaar proberen te krijgen. Je neemt wellicht mensen mee naar wedstrijden die er toe doen en goed bezocht worden. Grote kans dat er tegen bv Groningen bitter weinig lege plekken zijn.... Ik vind het zelf maar niks om (met genodigden) op een plek te zitten waar plotselong iemand met een kaart opduikt. Óf dat je na 10 min. na aanvang moet gaan staan en wijzen waar je een.lege plek ziet en gaat verzamelen.
  • 9 Oct 2019 om 19:04
    • Quote van 9 Oct 2019 om 18:10
      Dat is toch wat ik zeg. Elke keer op de herhalingen reageren van Petter geeft discussies om niks. Precies wat ik bedoel. Maar oké het gaat nu ineens over waar ik wel of niet op reageer. Ik reageer in deze helemaal niet op het topic. Ik reageer alleen op iemand die een ondertoon mist en ik reageer op dat je geen positieve reactie hoeft te verwachten van Petter. Maar goed nu gaat het dus over waar ik wel of niet op reageer. Lekker joh.
    Dan reageer je toch niet op mij. Dat heb ik net ook al gezegd. En ik ben op hamstra en Johnny Jansen heel positief. Hamstra heeft super aankopen gedaan. Johnny Jansen is de beste trainer die Heerenveen in jaren heeft gehad. Het is weer leuk om naar Heerenveen te kijken. Heb ook al vaak genoeg gezegd.
  • 9 Oct 2019 om 18:10
    • Quote van 9 Oct 2019 om 18:00
      Dan begrijp je mijn punt niet. Iedereen mag van mij sarcasme uiten en kritisch zijn, maar waarom moet het onder dit bericht? Dan krijg je dus weer discussies om niks. Net als dat je onder een bericht van Veerman toch weer zou beginnen over het uitblijven van een tweede spits? Dat is niet kritisch zijn of vrijheid van meningsuiting hebben, maar dat is drammen.

      Waarom moet je onder dit nieuwsbericht meteen weer sarcastisch worden? Ik zie daar het nut niet van in. Er zijn genoeg dingen die fout gaan, maar ook steeds meer zaken die beter gaan. De sfeer op de kantoren en rondom het team is positief en men werkt had om de teloorgang te doen keren. Bovenstaand bericht en reacties van badfrisianboy zijn daar voorbeelden van. Hoe zuur ben je dan als je daar weer sarcastisch op denkt te moeten reageren?

      Maar het zegt al genoeg dat je hier wel weer op reageert, net als één van de twee andere musketiers, en berichten zoals bovenstaande of reacties van eerder genoemde mensen links laat liggen.


    Dat is toch wat ik zeg. Elke keer op de herhalingen reageren van Petter geeft discussies om niks. Precies wat ik bedoel. Maar oké het gaat nu ineens over waar ik wel of niet op reageer. Ik reageer in deze helemaal niet op het topic. Ik reageer alleen op iemand die een ondertoon mist en ik reageer op dat je geen positieve reactie hoeft te verwachten van Petter. Maar goed nu gaat het dus over waar ik wel of niet op reageer. Lekker joh.
  • 9 Oct 2019 om 18:00
    • Quote van 9 Oct 2019 om 17:44
      In de kiem gesmoord nog wel. Jij hecht niet zoveel waarde aan vrijheid van meningsuiting merk ik? Geen knip voor de neus waard wat mij betreft, sorry dat ik het zeg. Reageer gewoon niet overal op. Scheelt een hoop onzinnige discussies. Reacties zorgen er voor dat het door ettert.
    Dan begrijp je mijn punt niet. Iedereen mag van mij sarcasme uiten en kritisch zijn, maar waarom moet het onder dit bericht? Dan krijg je dus weer discussies om niks. Net als dat je onder een bericht van Veerman toch weer zou beginnen over het uitblijven van een tweede spits? Dat is niet kritisch zijn of vrijheid van meningsuiting hebben, maar dat is drammen.

    Waarom moet je onder dit nieuwsbericht meteen weer sarcastisch worden? Ik zie daar het nut niet van in. Er zijn genoeg dingen die fout gaan, maar ook steeds meer zaken die beter gaan. De sfeer op de kantoren en rondom het team is positief en men werkt had om de teloorgang te doen keren. Bovenstaand bericht en reacties van badfrisianboy zijn daar voorbeelden van. Hoe zuur ben je dan als je daar weer sarcastisch op denkt te moeten reageren?

    Maar het zegt al genoeg dat je hier wel weer op reageert, net als één van de twee andere musketiers, en berichten zoals bovenstaande of reacties van eerder genoemde mensen links laat liggen.


  • 9 Oct 2019 om 17:52
    • Quote van 9 Oct 2019 om 17:28
      Het gaat meer om de extra kostenpost voor stellages met klapstoeltjes die dan verplicht zijn. Althans dat zei CR voor It Petear. Hij wilde zelf het liefst van de hele Noordtribune een staantribune maken vergelijkbaar met Die Gelbe Wand.
    Haha dat zou echt droom scenario zijn. En ultieme beleving. Maar dan dien je rond de 6000 supporters nodig te hebben die willen staan, wil het een beetje vol lijken.
  • 9 Oct 2019 om 17:44
    De sponsoren krijgen een brief met het bericht dat ze 2 seizoenkaarten krijgen voor bewezen diensten zeg maar. Zo komt het stadion al weer wat voller. ;)
  • 9 Oct 2019 om 17:44
    • Quote van 9 Oct 2019 om 15:01
      Wat let je om te reageren op berichten van Feanfan411 of badfrisianboy?

      Misschien wordt het juist tijd dat berichten als die van Niels in de kiem gesmoord worden hier. Er is m.i. geen enkele reden om zo'n nieuwsbericht een lading sarcasme mee te geven. Zij gewoon positieve berichten die benoemd mogen worden met mooie berichten van eerdergenoemde leden daaronder. Waarom moet daaronder dan weer een sneer naar de directie komen?

      Alsof we Hamstra niet meer mogen complimenteren zonder nog even te benoemen dat er geen alternatief voor Odgaard is gehaald.
    In de kiem gesmoord nog wel. Jij hecht niet zoveel waarde aan vrijheid van meningsuiting merk ik? Geen knip voor de neus waard wat mij betreft, sorry dat ik het zeg. Reageer gewoon niet overal op. Scheelt een hoop onzinnige discussies. Reacties zorgen er voor dat het door ettert.
  • 9 Oct 2019 om 17:41
    • Quote van 9 Oct 2019 om 15:17
      Onder Riemer hadden we geen tekorten.
      >allemaal beklommen wij de sporten
      >van de ladder van succes

      En hoefden we geen spelers te verkopen
      >niets zou er ons daar toe nopen
      >behalve Samaras' arbitrageproces

      Een nieuwe Riemer vindt niet snel weer
      >De oude bakt visjes in Langweer
      >en voelt dan soms de handen jeuken


      Riemer had de tijd ook wel een beetje mee
      >Gaulooze, Gijp, Camataru en Verbeek
      >en een trainer die vraagt naar neuken.
    Volgens mij neuq je te weinig... ;-)
  • 9 Oct 2019 om 17:30
    • Quote van 8 Oct 2019 om 21:07
      Wel iets regelen dat je dan samen ergens anders kunt gaan zitten. Heb naast mij geen lege stoel voor een introducee. Lijkt me toch iets wat in bouwen is in een ticketing omgeving..?
    Dat lijkt me op dit moment nog niet zo'n groot probleem. Volgens mij zijn er plekken zat die vrij zijn om bij elkaar te zitten. Daar zal niet zo'n probleem van gemaakt worden.
  • 9 Oct 2019 om 17:28
    • Quote van 8 Oct 2019 om 19:33
      Opzich zit je daar nu ook al redelijk mee, bovendien was vroeger het vak ook altijd al vierkant. Lijkt me niet het grootste struikelblok. Ben benieuwd hoe de club het voor zich ziet. Wellicht dat ze een van de 4 oude ontwerpen weer uit de kast halen.
    Het gaat meer om de extra kostenpost voor stellages met klapstoeltjes die dan verplicht zijn. Althans dat zei CR voor It Petear. Hij wilde zelf het liefst van de hele Noordtribune een staantribune maken vergelijkbaar met Die Gelbe Wand.
  • 9 Oct 2019 om 15:40
    • Quote van 9 Oct 2019 om 15:33

      Ik vind Sherrif Floranus.
      Geen stakker.
      Die nog veel te winnen heeft.
      Als hij bij ons zijn top bereikt.
      Gaat hij volgend jaar voor 16 ton. Of een paar miljoen.
    Ja die doet het erg goed. Johnny Jansen geeft hem veel vertrouwen.
  • 9 Oct 2019 om 15:34
    • Quote van 9 Oct 2019 om 15:19
      Iedereen heeft zijn redenen om positief, cynisch, sarcastisch te zijn. Een ander doet mee aan de alles is fantastisch goednieuws show en weer een ander is gematigd en weer een ander is altijd negatief wat er ook gebeurd. Van die laatste categorie is Petter er één. Geen beginnen aan. Verander je niks aan.
    Ik vind dat hamstra het super heeft gedaan. En ik vind johnny Janssen ook super. Dat heb ik wel vaker gezegd.
  • 9 Oct 2019 om 15:33
    • Quote van 9 Oct 2019 om 14:31
      Ik vind Cees een gladjanus.
      Een kakker.
      Die alleen maar praatjes heeft.
      En nog niks heeft bereikt.
      Mischien vind hij volgend jaar een sponsor van 8 ton. Of een miljoen.


    Ik vind Sherrif Floranus.
    Geen stakker.
    Die nog veel te winnen heeft.
    Als hij bij ons zijn top bereikt.
    Gaat hij volgend jaar voor 16 ton. Of een paar miljoen.
  • 9 Oct 2019 om 15:19
    • Quote van 9 Oct 2019 om 15:01
      Wat let je om te reageren op berichten van Feanfan411 of badfrisianboy?

      Misschien wordt het juist tijd dat berichten als die van Niels in de kiem gesmoord worden hier. Er is m.i. geen enkele reden om zo'n nieuwsbericht een lading sarcasme mee te geven. Zij gewoon positieve berichten die benoemd mogen worden met mooie berichten van eerdergenoemde leden daaronder. Waarom moet daaronder dan weer een sneer naar de directie komen?

      Alsof we Hamstra niet meer mogen complimenteren zonder nog even te benoemen dat er geen alternatief voor Odgaard is gehaald.
    Iedereen heeft zijn redenen om positief, cynisch, sarcastisch te zijn. Een ander doet mee aan de alles is fantastisch goednieuws show en weer een ander is gematigd en weer een ander is altijd negatief wat er ook gebeurd. Van die laatste categorie is Petter er één. Geen beginnen aan. Verander je niks aan.
  • 9 Oct 2019 om 15:17
    • Quote van 9 Oct 2019 om 14:17
      Onder Riemer hadden we geen tekorten.
      En hoefden we geen spelers te verkopen.
      Een nieuwe Riemer vind ook niet snel weer.
      Riemer had de tijd ook wel een beetje mee.
    Onder Riemer hadden we geen tekorten.
    >allemaal beklommen wij de sporten
    >van de ladder van succes

    En hoefden we geen spelers te verkopen
    >niets zou er ons daar toe nopen
    >behalve Samaras' arbitrageproces

    Een nieuwe Riemer vindt niet snel weer
    >De oude bakt visjes in Langweer
    >en voelt dan soms de handen jeuken


    Riemer had de tijd ook wel een beetje mee
    >Gaulooze, Gijp, Camataru en Verbeek
    >en een trainer die vraagt naar neuken.
  • 9 Oct 2019 om 15:16
    • Quote van 9 Oct 2019 om 15:06
      Je hoeft niet te reageren.
    Ik zet je grammofoonplaat in ieder geval uit. Ga de column van Hielke maar lezen, word je vast vrolijker van.
  • 9 Oct 2019 om 15:06
    • Quote van 9 Oct 2019 om 14:54
      Kom op Pes. Iedereen blijft ook maar op Petter zijn herhalingen reageren. Doodvermoeiend topic dit zo. :-)
    Je hoeft niet te reageren.
  • 9 Oct 2019 om 15:04
    • Quote van 9 Oct 2019 om 14:52
      Jij hebt hier gelukkig al wel iets bereikt; een hoop ergernis en irritaties met je kapotte grammofoonplaat.
    Een grammofoonplaat is altijd leuk.
  • 9 Oct 2019 om 15:01
    • Quote van 9 Oct 2019 om 14:54
      Kom op Pes. Iedereen blijft ook maar op Petter zijn herhalingen reageren. Doodvermoeiend topic dit zo. :-)
    Wat let je om te reageren op berichten van Feanfan411 of badfrisianboy?

    Misschien wordt het juist tijd dat berichten als die van Niels in de kiem gesmoord worden hier. Er is m.i. geen enkele reden om zo'n nieuwsbericht een lading sarcasme mee te geven. Zij gewoon positieve berichten die benoemd mogen worden met mooie berichten van eerdergenoemde leden daaronder. Waarom moet daaronder dan weer een sneer naar de directie komen?

    Alsof we Hamstra niet meer mogen complimenteren zonder nog even te benoemen dat er geen alternatief voor Odgaard is gehaald.
  • 9 Oct 2019 om 14:54
    • Quote van 9 Oct 2019 om 14:52
      Jij hebt hier gelukkig al wel iets bereikt; een hoop ergernis en irritaties met je kapotte grammofoonplaat.
    Kom op Pes. Iedereen blijft ook maar op Petter zijn herhalingen reageren. Doodvermoeiend topic dit zo. :-)
  • 9 Oct 2019 om 14:52
    • Quote van 9 Oct 2019 om 14:31
      Ik vind Cees een gladjanus.
      Een kakker.
      Die alleen maar praatjes heeft.
      En nog niks heeft bereikt.
      Mischien vind hij volgend jaar een sponsor van 8 ton. Of een miljoen.

    Jij hebt hier gelukkig al wel iets bereikt; een hoop ergernis en irritaties met je kapotte grammofoonplaat.
  • 9 Oct 2019 om 14:31
    • Quote van 9 Oct 2019 om 14:04
      De ferskes van Petter
      wurde, krekt as Floranus
      eltse kear better.

      As wy fan Cees reppe
      wie hy juster Gladjanus
      mar hjoed al beppe.
    Ik vind Cees een gladjanus.
    Een kakker.
    Die alleen maar praatjes heeft.
    En nog niks heeft bereikt.
    Mischien vind hij volgend jaar een sponsor van 8 ton. Of een miljoen.

  • 9 Oct 2019 om 14:26
    • Quote van 9 Oct 2019 om 13:42
      Ik heb nog steeds geen brief gekregen.
      Ze zeggen dat er meer seizoenkaarten zijn verkocht. Daarom vind ik het vreemd dat dit jaar minder supporters zitten dan vorig jaar. Maar goed we hopen allemaal dat weer goed gaat met club. Johnny Jansen en hamstra hebben het super gedaan. Nu Cees nog.
    Wellicht zijn er mensen die even geen zin meer hadden in het voetbal, maar de club wel financieel willen blijven steunen (en de kaarten ter beschikking stellen).
    Uiteindelijk is een onbezet verkocht stoeltje net zo belangrijk als een bezet gekocht stoeltje.
    Dat zou je zelf ook kunnen overwegen, om de club toch financieel te ondersteunen in deze moeilijke tijden.
  • 9 Oct 2019 om 14:19
    • Quote van 9 Oct 2019 om 14:04
      Dan bel je toch over die brief, wil je graag verlengen dan?
    Ik bel er niet achter aan.
    Heb hier ook nog 4 gratis kaarten liggen.
  • 9 Oct 2019 om 14:17
    • Quote van 9 Oct 2019 om 14:08
      Onder Riemer hadden we ook gewoon tekorten en die werden net zoals nu gewoon opgevangen met transferopbrengsten.
    Onder Riemer hadden we geen tekorten.
    En hoefden we geen spelers te verkopen.
    Een nieuwe Riemer vind ook niet snel weer.
    Riemer had de tijd ook wel een beetje mee.
  • 9 Oct 2019 om 14:08
    • Quote van 9 Oct 2019 om 14:04
      De ferskes van Petter
      wurde, krekt as Floranus
      eltse kear better.

      As wy fan Cees reppe
      wie hy juster Gladjanus
      mar hjoed al beppe.
    Goed gevonden moet ik toegeven :)
  • 9 Oct 2019 om 14:08
    • Quote van 9 Oct 2019 om 13:17
      Ja klopt maar nu is het 6.1 miljoen tekort.
      Onder Riemer hadden we hellemaal geen tekort. Cees wil het naar 2 miljoen brengen.
      Ik hoop dat hem lukt.
      Als je 6 miljoen tekort hebt.
      Weet iedereen wel dat je moet ingrijpen.
      We wachten af waar oma Cees mee komt.




    Onder Riemer hadden we ook gewoon tekorten en die werden net zoals nu gewoon opgevangen met transferopbrengsten.
  • 9 Oct 2019 om 14:04
    • Quote van 9 Oct 2019 om 13:17
      Ja klopt maar nu is het 6.1 miljoen tekort.
      Onder Riemer hadden we hellemaal geen tekort. Cees wil het naar 2 miljoen brengen.
      Ik hoop dat hem lukt.
      Als je 6 miljoen tekort hebt.
      Weet iedereen wel dat je moet ingrijpen.
      We wachten af waar oma Cees mee komt.




    De ferskes van Petter
    wurde, krekt as Floranus
    eltse kear better.

    As wy fan Cees reppe
    wie hy juster Gladjanus
    mar hjoed al beppe.
  • 9 Oct 2019 om 14:04
    • Quote van 9 Oct 2019 om 13:42
      Ik heb nog steeds geen brief gekregen.
      Ze zeggen dat er meer seizoenkaarten zijn verkocht. Daarom vind ik het vreemd dat dit jaar minder supporters zitten dan vorig jaar. Maar goed we hopen allemaal dat weer goed gaat met club. Johnny Jansen en hamstra hebben het super gedaan. Nu Cees nog.
    Dan bel je toch over die brief, wil je graag verlengen dan?
  • 9 Oct 2019 om 13:42
    • Quote van 9 Oct 2019 om 13:32
      Daar heb ik het toch niet over, ik heb het over jou en het steeds herhalen dat er zo weinig in het stadion zitten en je er zelf ook niet zit. Je bent afgehaakt omdat je er niets meer aan vond en ook vrienden van je, dat herinner ik me nog. Dat mag, maar herhaal aub niet steeds hetzelfde. Toch blijf jij je zorgen maken, toch vreemd?








    Ik heb nog steeds geen brief gekregen.
    Ze zeggen dat er meer seizoenkaarten zijn verkocht. Daarom vind ik het vreemd dat dit jaar minder supporters zitten dan vorig jaar. Maar goed we hopen allemaal dat weer goed gaat met club. Johnny Jansen en hamstra hebben het super gedaan. Nu Cees nog.
  • 9 Oct 2019 om 13:32
    • Quote van 9 Oct 2019 om 13:19
      Wat heeft Cees dan tot nu toe allemaal laten zien?
    Daar heb ik het toch niet over, ik heb het over jou en het steeds herhalen dat er zo weinig in het stadion zitten en je er zelf ook niet zit. Je bent afgehaakt omdat je er niets meer aan vond en ook vrienden van je, dat herinner ik me nog. Dat mag, maar herhaal aub niet steeds hetzelfde. Toch blijf jij je zorgen maken, toch vreemd?








  • 9 Oct 2019 om 13:19
    • Quote van 9 Oct 2019 om 13:07
      @Petter je blijft maar steeds hetzelfde roepen. Ik weet ook dat het stadion niet vol zit en de sponsoren wegblijven maar je reageert totaal niet wat ik al eerder zei. Je bent er zelf ook debet aan.Dat mensen niet verlengen mag iedereen zelf weten maar dan steeds klagen dat het slecht gaat en dat er weinig supporters zijn dat snap ik dan niet. We weten het nu wel. # begin bij jezelf
    Wat heeft Cees dan tot nu toe allemaal laten zien?
  • 9 Oct 2019 om 13:17
    • Quote van 9 Oct 2019 om 13:17
      Ja klopt maar nu is het 6.1 miljoen tekort.
      Onder Riemer hadden we hellemaal geen tekort. Cees wil het naar 2 miljoen brengen.
      Ik hoop dat hem lukt.
      Als je 6 miljoen tekort hebt.
      Weet iedereen wel dat je moet ingrijpen.
      We wachten af waar oma Cees mee komt.




    Zucht....
  • 9 Oct 2019 om 13:17
    • Quote van 9 Oct 2019 om 12:49
      We zijn bij Luuc van 2,5 miljoen naar 5,8 miljoen gegaan... Je begrijpt het volgens mij niet helemaal, we maken ook geen verlies? Ben wel benieuwd welk bedrijf jij kent die zonder 'kosten' alleen maar winst noteert. Ik kan me geen bedrijf bedenken die dat heeft weten te realiseren. We dienen inderdaad af te wachten hoe het zich gaat ontwikkelen, binnen nu en 3 jaar zouden we rond de 2,5 miljoen moeten zitten. Al weet Cees het naar 3 te brengen, in 3 jaar ben ik eerst meer dan tevreden.
    Ja klopt maar nu is het 6.1 miljoen tekort.
    Onder Riemer hadden we hellemaal geen tekort. Cees wil het naar 2 miljoen brengen.
    Ik hoop dat hem lukt.
    Als je 6 miljoen tekort hebt.
    Weet iedereen wel dat je moet ingrijpen.
    We wachten af waar oma Cees mee komt.




  • 9 Oct 2019 om 13:07
    @Petter je blijft maar steeds hetzelfde roepen. Ik weet ook dat het stadion niet vol zit en de sponsoren wegblijven maar je reageert totaal niet wat ik al eerder zei. Je bent er zelf ook debet aan.Dat mensen niet verlengen mag iedereen zelf weten maar dan steeds klagen dat het slecht gaat en dat er weinig supporters zijn dat snap ik dan niet. We weten het nu wel. # begin bij jezelf
  • 9 Oct 2019 om 12:49
    • Quote van 9 Oct 2019 om 11:46
      Je kan het beste geen tekort hebben. 2 miljoen is nog te doen. Maar het is nu al meer dan 6 miljoen. Dan had Luuc ook wel kunnen blijven. Er zijn ook genoeg bedrijven die wel winst maken en geen tekort hebben. We wachten af hoe lang het duurt voor tekort 2 miljoen is. En als er een grote sponsor komt.
    We zijn bij Luuc van 2,5 miljoen naar 5,8 miljoen gegaan... Je begrijpt het volgens mij niet helemaal, we maken ook geen verlies? Ben wel benieuwd welk bedrijf jij kent die zonder 'kosten' alleen maar winst noteert. Ik kan me geen bedrijf bedenken die dat heeft weten te realiseren. We dienen inderdaad af te wachten hoe het zich gaat ontwikkelen, binnen nu en 3 jaar zouden we rond de 2,5 miljoen moeten zitten. Al weet Cees het naar 3 te brengen, in 3 jaar ben ik eerst meer dan tevreden.
  • 9 Oct 2019 om 11:46
    • Quote van 9 Oct 2019 om 11:29
      Is geen verlies, operationeel tekort is net wat anders. Elke bedrijf leidt zonder inkomsten verlies, dus weeg daar niet te zwaar aan. Maar de club kan inderdaad pas een subtiele subtopper worden als de club structureel zwarte cijfers schrijft, dan hoef je niet noodgedwongen je sterspelers te verkopen en zou je kunnen bouwen aan het vast elftal (zoals Ajax, PSV, AZ??). Begrotingstekort naar 0 brengen zou wel echt droomscenario zijn, maar dat begint inderdaad met een vol stadion, 10.000 stoelen levert de club al snel 2 miljoen extra op. Volgens de club zelf 10 miljoen (voor elke 1000 stoelen een miljoen). Dus inderdaad, de lijn omhoog begint bij jezelf, en dat doe je door te verlengen. Vrees dat je na 2 jaar afwezigheid nog een brief krijgt.
    Je kan het beste geen tekort hebben. 2 miljoen is nog te doen. Maar het is nu al meer dan 6 miljoen. Dan had Luuc ook wel kunnen blijven. Er zijn ook genoeg bedrijven die wel winst maken en geen tekort hebben. We wachten af hoe lang het duurt voor tekort 2 miljoen is. En als er een grote sponsor komt.
  • 9 Oct 2019 om 11:29
    • Quote van 9 Oct 2019 om 11:18
      Je kan toch geen 6 miljoen verlies hebben. Dan moet je beste spelers elk jaar verkopen. Plus hamstra moet het met steeds minder geld doen. Je kan ook een jaar mindere spelers hebben Die je niet verkoopt.
    Is geen verlies, operationeel tekort is net wat anders. Elke bedrijf leidt zonder inkomsten verlies, dus weeg daar niet te zwaar aan. Maar de club kan inderdaad pas een subtiele subtopper worden als de club structureel zwarte cijfers schrijft, dan hoef je niet noodgedwongen je sterspelers te verkopen en zou je kunnen bouwen aan het vast elftal (zoals Ajax, PSV, AZ??). Begrotingstekort naar 0 brengen zou wel echt droomscenario zijn, maar dat begint inderdaad met een vol stadion, 10.000 stoelen levert de club al snel 2 miljoen extra op. Volgens de club zelf 10 miljoen (voor elke 1000 stoelen een miljoen). Dus inderdaad, de lijn omhoog begint bij jezelf, en dat doe je door te verlengen. Vrees dat je na 2 jaar afwezigheid nog een brief krijgt.
  • 9 Oct 2019 om 11:18
    • Quote van 9 Oct 2019 om 10:42
      Zo lang er onder de streep nog altijd meer geld binnen komt dan dat er uit gaat, kun je eigenlijk niet stellen dat het financieel erg slecht gaat. Er wordt nog steeds winst gemaakt.
      Ja, dat komt door transfers maar dat is bijna altijd al zo geweest en dat zal het ook blijven.

      Wat je wél kunt stellen is dat de financiële huishouding boven de streep niet op orde is.
      Door dat te verbeteren, wat het doel is (en dan gaan ze nog steeds uit van -2 miljoen), maak je uiteindelijk meer winst.
    Je kan toch geen 6 miljoen verlies hebben. Dan moet je beste spelers elk jaar verkopen. Plus hamstra moet het met steeds minder geld doen. Je kan ook een jaar mindere spelers hebben Die je niet verkoopt.
  • 9 Oct 2019 om 10:42
    • Quote van 9 Oct 2019 om 09:38
      Het gaat financieel ook erg slecht met de club. Ik hoop dat het allemaal goed komt.
    Zo lang er onder de streep nog altijd meer geld binnen komt dan dat er uit gaat, kun je eigenlijk niet stellen dat het financieel erg slecht gaat. Er wordt nog steeds winst gemaakt.
    Ja, dat komt door transfers maar dat is bijna altijd al zo geweest en dat zal het ook blijven.

    Wat je wél kunt stellen is dat de financiële huishouding boven de streep niet op orde is.
    Door dat te verbeteren, wat het doel is (en dan gaan ze nog steeds uit van -2 miljoen), maak je uiteindelijk meer winst.
  • 9 Oct 2019 om 09:38
    • Quote van 9 Oct 2019 om 09:27
      Het valt me op dat je maar steeds hetzelfde blijft herhalen. Klagen over minder supporters en sponsoren. Ik weet nog goed dat je 2 jaar geleden bent gestopt en zo ook je vrienden en dat je dicht bij het stadion woont. Waarom dat geklaag, je bent toch zelf ook gestopt. Ik zou zeggen "begin bij jezelf"
    Het gaat financieel ook erg slecht met de club. Ik hoop dat het allemaal goed komt.
  • 9 Oct 2019 om 09:27
    • Quote van 9 Oct 2019 om 08:46
      Ik hoop het. Want een verlies van 6 miljoen kan niet.
    Het valt me op dat je maar steeds hetzelfde blijft herhalen. Klagen over minder supporters en sponsoren. Ik weet nog goed dat je 2 jaar geleden bent gestopt en zo ook je vrienden en dat je dicht bij het stadion woont. Waarom dat geklaag, je bent toch zelf ook gestopt. Ik zou zeggen "begin bij jezelf"
  • 9 Oct 2019 om 09:10
    • Quote van 9 Oct 2019 om 08:35
      Geloof dat je het sarcasme van Niels mist.
    Haha ik geloof het nu inderdaad ook. Zoveel positiviteit onder dit artikel, ik word er bijna een beetje bang van.
  • 9 Oct 2019 om 09:07
    • Quote van 9 Oct 2019 om 07:55
      Velen waren sceptisch over CR maar het enthousiasme over Cees neemt in rap tempo toe.
    Valt erg mee denk ik. Hij moet ook zeker niet zelf bij de ex seizoenkaarthouders langs gaan. En kan aub de muziek wat zachter zolang de boxen het niet aan kunnen..!!
  • 9 Oct 2019 om 08:57
    • Quote van 9 Oct 2019 om 01:56
      Geweldige actie van CR. Die maakt zich in korte tijd onmisbaar en immens populair. Als we zo doorgaan met progressie boeken zijn we binnen afzienbare tijd een topclub en zijn alle financiële en andere problemen verleden tijd. Hulde
    Er moet nog heel wat gebeuren. Voor Heerenveen er financieel weer beter voor staat.
  • 9 Oct 2019 om 08:54
    • Quote van 9 Oct 2019 om 07:55
      Velen waren sceptisch over CR maar het enthousiasme over Cees neemt in rap tempo toe.
    Cees doet dit niet alleen. Er moet nog heel wat gebeuren. Voor je op 2 miljoen verlies per jaar zit. Nu is het meer dan 6 miljoen. Er is ook nog steeds geen sponsor. Ik hoop dat allemaal goed komt.
  • 9 Oct 2019 om 08:48
    • Quote van 9 Oct 2019 om 00:55
      Je bent het woordje "nog" vergeten. Een beetje geduld...
    Ik ben 2 jaar terug gestopt.
  • 9 Oct 2019 om 08:46
    • Quote van 8 Oct 2019 om 23:49
      Niets is wel heel oppervlakkig. Vind dat er qua stadion beleving toch wel het een en ander wordt opgepakt. Supporters worden meer gehoord, zelfde geldt dus blijkbaar ook voor sponsoren die aangeven dat er eindelijk eens iemand langskomt vanuit de club, ook bij oudsponsoren. Ik hoop en verwacht dat we vanaf volgend seizoen zowel de Ossh weer zien stijgen en de seizoenkaarthouders, mits dit het niveau van voetballen blijft. En met name de inzet hetzelfde blijft.
    Ik hoop het. Want een verlies van 6 miljoen kan niet.
  • 9 Oct 2019 om 08:35
    • Quote van 9 Oct 2019 om 08:21
      Ik zou niet gelijk te hard van stapel lopen.. Het zijn mooie en positieve acties maar binnen afzienbare tijd een topclub lijkt me niet echt realisitisch.
    Geloof dat je het sarcasme van Niels mist.
  • 9 Oct 2019 om 08:21
    • Quote van 9 Oct 2019 om 01:56
      Geweldige actie van CR. Die maakt zich in korte tijd onmisbaar en immens populair. Als we zo doorgaan met progressie boeken zijn we binnen afzienbare tijd een topclub en zijn alle financiële en andere problemen verleden tijd. Hulde
    Ik zou niet gelijk te hard van stapel lopen.. Het zijn mooie en positieve acties maar binnen afzienbare tijd een topclub lijkt me niet echt realisitisch.
  • 9 Oct 2019 om 07:55
    Velen waren sceptisch over CR maar het enthousiasme over Cees neemt in rap tempo toe.
  • 9 Oct 2019 om 01:56
    Geweldige actie van CR. Die maakt zich in korte tijd onmisbaar en immens populair. Als we zo doorgaan met progressie boeken zijn we binnen afzienbare tijd een topclub en zijn alle financiële en andere problemen verleden tijd. Hulde
  • 9 Oct 2019 om 00:55
    • Quote van 8 Oct 2019 om 23:12
      Ik heb ook geen brief gekregen.
    Je bent het woordje "nog" vergeten. Een beetje geduld...
  • 8 Oct 2019 om 23:49
    • Quote van 8 Oct 2019 om 23:00
      Tot nu toe heeft cees nog niks laten zien. Hij zit er bijna al een half jaar. We wachten af waar hij mee komt.
    Niets is wel heel oppervlakkig. Vind dat er qua stadion beleving toch wel het een en ander wordt opgepakt. Supporters worden meer gehoord, zelfde geldt dus blijkbaar ook voor sponsoren die aangeven dat er eindelijk eens iemand langskomt vanuit de club, ook bij oudsponsoren. Ik hoop en verwacht dat we vanaf volgend seizoen zowel de Ossh weer zien stijgen en de seizoenkaarthouders, mits dit het niveau van voetballen blijft. En met name de inzet hetzelfde blijft.
  • 8 Oct 2019 om 23:12
    • Quote van 8 Oct 2019 om 22:52
      Wanneer ben je gestopt? Sowieso de oplegger van afgelopen jaar krijgen er eentje. Wellicht dat hij nog komt bij je.
    Ik heb ook geen brief gekregen.
  • 8 Oct 2019 om 23:00
    • Quote van 8 Oct 2019 om 22:54
      Hierbij kun je niet ontkennen dat de hand van Cees duidelijk zichtbaar is. Hopelijk snel een hoofdsponsor, zou een hoop sceptische mensen over de streep kunnen trekken.
    Tot nu toe heeft cees nog niks laten zien. Hij zit er bijna al een half jaar. We wachten af waar hij mee komt.
  • 8 Oct 2019 om 22:54
    • Quote van 8 Oct 2019 om 22:19
      Johnny wel. Maar Cees moet ik nog maar zien.
    Hierbij kun je niet ontkennen dat de hand van Cees duidelijk zichtbaar is. Hopelijk snel een hoofdsponsor, zou een hoop sceptische mensen over de streep kunnen trekken.
  • 8 Oct 2019 om 22:54
    • Quote van 8 Oct 2019 om 20:43
      Nee bepaalde wedstrijden. Vraag me af of de club die mensen na de wedstrijd ook benaderd of ze tegen een gereduceerd tarief (overige wedstrijden). Een seizoenskaart willen aanschaffen.
    De kaartjes mag je gebruiken bij elke wedstrijd in de eredivisie dit seizoen, ook tegen FC Groningen, Ajax enz. Je mag kiezen (als die mogelijk er tenminste is) uit meerdere kaartjes bij 1 wedstrijd of 1 kaartje verspreid over meerdere wedstrijden.
  • 8 Oct 2019 om 22:52
    • Quote van 8 Oct 2019 om 22:34
      Nog niets ontvangen?
    Wanneer ben je gestopt? Sowieso de oplegger van afgelopen jaar krijgen er eentje. Wellicht dat hij nog komt bij je.
  • 8 Oct 2019 om 22:40
    Vandaag de brief ontvangen. Mooi voorstel. Ik zal zien wat ik ermee ga doen.
  • 8 Oct 2019 om 22:34
    • Quote van 8 Oct 2019 om 18:55
      Alle oud seizoenkaarthouders hebben ook een brief ontvangen met gratis kaartje voor een wedstrijd, incl. Voorbespreking, hoe ze de club weer omhoog willen brengen. Wat mij betreft een dikke pluim naar de directie en commerciële afdeling! Het kan niet anders dat zulke acties leiden tot nieuwe seizoenkaarthouders en/of dat supporters weer verlengen. Staanvak zo spoedig mogelijk vierkant maken (vergroten). Meer sfeer en dus meer jongere supporters, zou de doorstroom in ons stadion uiteindelijk alleen maar beter maken.
    Nog niets ontvangen?
  • 8 Oct 2019 om 22:19
    • Quote van 8 Oct 2019 om 22:06
      wat een held die Johnny maar de echte geestelijke vader achter deze actie is natuurlijk Cees R. Hij heeft de functie van fanmanager geintroduceerd en dat lijkt nu al een daverend succes. Ik zie een zonnige toekomst met Johnny en Cees als opvolgers van Foppe en Riemer.
    Johnny wel. Maar Cees moet ik nog maar zien.
  • 8 Oct 2019 om 22:18
    Alleen supporters die vorig jaar zijn afgehaakt krijgen een brief.Niet supporters die een paar jaar eerder zijn afgehaakt zie ik.
  • 8 Oct 2019 om 22:06
    wat een held die Johnny maar de echte geestelijke vader achter deze actie is natuurlijk Cees R. Hij heeft de functie van fanmanager geintroduceerd en dat lijkt nu al een daverend succes. Ik zie een zonnige toekomst met Johnny en Cees als opvolgers van Foppe en Riemer.
  • 8 Oct 2019 om 21:10
    • Quote van 8 Oct 2019 om 21:07
      Wel iets regelen dat je dan samen ergens anders kunt gaan zitten. Heb naast mij geen lege stoel voor een introducee. Lijkt me toch iets wat in bouwen is in een ticketing omgeving..?
    Ja
  • 8 Oct 2019 om 21:07
    • Quote van 8 Oct 2019 om 20:35
      Dan trek je ook weer nieuwe supporters aan.
      Mag je die kaarten alle wedstrijden gebruiken?
    Wel iets regelen dat je dan samen ergens anders kunt gaan zitten. Heb naast mij geen lege stoel voor een introducee. Lijkt me toch iets wat in bouwen is in een ticketing omgeving..?
  • 8 Oct 2019 om 20:50
    • Quote van 8 Oct 2019 om 20:43
      Nee bepaalde wedstrijden. Vraag me af of de club die mensen na de wedstrijd ook benaderd of ze tegen een gereduceerd tarief (overige wedstrijden). Een seizoenskaart willen aanschaffen.
    En ik hoop dat ze ook proberen meer sponsors aan te trekken. Nieuwe en oude sponsors.
    Die hebben we hard nodig.
  • 8 Oct 2019 om 20:43
    • Quote van 8 Oct 2019 om 20:35
      Dan trek je ook weer nieuwe supporters aan.
      Mag je die kaarten alle wedstrijden gebruiken?
    Nee bepaalde wedstrijden. Vraag me af of de club die mensen na de wedstrijd ook benaderd of ze tegen een gereduceerd tarief (overige wedstrijden). Een seizoenskaart willen aanschaffen.
  • 8 Oct 2019 om 20:35
    • Quote van 8 Oct 2019 om 20:32
      Ja. Wat is daar mee?
    Dan trek je ook weer nieuwe supporters aan.
    Mag je die kaarten alle wedstrijden gebruiken?
  • 8 Oct 2019 om 20:32
    • Quote van 8 Oct 2019 om 20:23
      Mensen met een seizoenkaart hebben toch ook 4 gratis kaarten gekregen? Om iemand mee te nemen.
    Ja. Wat is daar mee?
  • 8 Oct 2019 om 20:32
    • Quote van 8 Oct 2019 om 20:28
      Dat moeten ze ook bij sponsors doen.
      Die hebben ook snel nodig.
    Kan me niet voorstellen als daar dan ook niet vol op ingezet wordt. Maar hoe voller het stadion, hoe gemakkelijker sponsoren willen sponsoren. Hangt lichtelijk aan elkaar vast.
  • 8 Oct 2019 om 20:28
    • Quote van 8 Oct 2019 om 18:55
      Alle oud seizoenkaarthouders hebben ook een brief ontvangen met gratis kaartje voor een wedstrijd, incl. Voorbespreking, hoe ze de club weer omhoog willen brengen. Wat mij betreft een dikke pluim naar de directie en commerciële afdeling! Het kan niet anders dat zulke acties leiden tot nieuwe seizoenkaarthouders en/of dat supporters weer verlengen. Staanvak zo spoedig mogelijk vierkant maken (vergroten). Meer sfeer en dus meer jongere supporters, zou de doorstroom in ons stadion uiteindelijk alleen maar beter maken.
    Dat moeten ze ook bij sponsors doen.
    Die hebben ook snel nodig.
  • 8 Oct 2019 om 20:23
    Mensen met een seizoenkaart hebben toch ook 4 gratis kaarten gekregen? Om iemand mee te nemen.
  • 8 Oct 2019 om 20:08
    • Quote van 8 Oct 2019 om 20:07
      Complimenten voor CR dus?
    Voor de gehele organisatie, dus ook voor hem ja.
  • 8 Oct 2019 om 20:07
    • Quote van 8 Oct 2019 om 18:55
      Alle oud seizoenkaarthouders hebben ook een brief ontvangen met gratis kaartje voor een wedstrijd, incl. Voorbespreking, hoe ze de club weer omhoog willen brengen. Wat mij betreft een dikke pluim naar de directie en commerciële afdeling! Het kan niet anders dat zulke acties leiden tot nieuwe seizoenkaarthouders en/of dat supporters weer verlengen. Staanvak zo spoedig mogelijk vierkant maken (vergroten). Meer sfeer en dus meer jongere supporters, zou de doorstroom in ons stadion uiteindelijk alleen maar beter maken.
    Complimenten voor CR dus?
  • 8 Oct 2019 om 19:33
    • Quote van 8 Oct 2019 om 19:08
      Probleem met een vierkant vak is dat je dan zichtlijn problemen krijgt dus dat gaat nooit gedaan worden.
    Opzich zit je daar nu ook al redelijk mee, bovendien was vroeger het vak ook altijd al vierkant. Lijkt me niet het grootste struikelblok. Ben benieuwd hoe de club het voor zich ziet. Wellicht dat ze een van de 4 oude ontwerpen weer uit de kast halen.
  • 8 Oct 2019 om 19:08
    • Quote van 8 Oct 2019 om 18:55
      Alle oud seizoenkaarthouders hebben ook een brief ontvangen met gratis kaartje voor een wedstrijd, incl. Voorbespreking, hoe ze de club weer omhoog willen brengen. Wat mij betreft een dikke pluim naar de directie en commerciële afdeling! Het kan niet anders dat zulke acties leiden tot nieuwe seizoenkaarthouders en/of dat supporters weer verlengen. Staanvak zo spoedig mogelijk vierkant maken (vergroten). Meer sfeer en dus meer jongere supporters, zou de doorstroom in ons stadion uiteindelijk alleen maar beter maken.
    Probleem met een vierkant vak is dat je dan zichtlijn problemen krijgt dus dat gaat nooit gedaan worden.
  • 8 Oct 2019 om 18:55
    Alle oud seizoenkaarthouders hebben ook een brief ontvangen met gratis kaartje voor een wedstrijd, incl. Voorbespreking, hoe ze de club weer omhoog willen brengen. Wat mij betreft een dikke pluim naar de directie en commerciële afdeling! Het kan niet anders dat zulke acties leiden tot nieuwe seizoenkaarthouders en/of dat supporters weer verlengen. Staanvak zo spoedig mogelijk vierkant maken (vergroten). Meer sfeer en dus meer jongere supporters, zou de doorstroom in ons stadion uiteindelijk alleen maar beter maken.
  • 8 Oct 2019 om 16:22
    • Quote van 8 Oct 2019 om 14:56
      Dat moeten ze bij meer supporters en sponsors doen.
    gaan ze ook wel doen lijkt mij afgaande op de positieve geluiden die je erover hoort kun je bijna niet anders dan vaker bij de afhakers (incl sponsors ) langsgaan.
  • 8 Oct 2019 om 16:15
    Fantastisch initiatief.
  • 8 Oct 2019 om 15:33
    • Quote van 8 Oct 2019 om 15:03
      Ik vind Johnny Jansen echt een topper. Graag vastleggen voor het leven. Dank.
    Eens, in wat voor rol dan ook: de man is reëel, weet waar hij staat en waar de club staat, maar legt ondertussen een enthousiasme en vrolijkheid aan de dag die we juist nu zo hard nodig hebben. Draagt het Heerenveen-gevoel erg goed uit, zoals laatst bij Goedemorgen Eredivisie. Mooie vent, een clubman pur sang.
  • 8 Oct 2019 om 15:16
    • Quote van 8 Oct 2019 om 15:03
      Ik vind Johnny Jansen echt een topper. Graag vastleggen voor het leven. Dank.
    Helemaal mee eens, maar dit is natuurlijk niet een initiatief van JJ, maar van de beleidsbepalers.
  • 8 Oct 2019 om 15:06
    • Quote van 8 Oct 2019 om 15:03
      Ik vind Johnny Jansen echt een topper. Graag vastleggen voor het leven. Dank.
    Ja dat vind ik ook.
  • 8 Oct 2019 om 15:03
    Ik vind Johnny Jansen echt een topper. Graag vastleggen voor het leven. Dank.
  • 8 Oct 2019 om 14:57
    Goed zo!
  • 8 Oct 2019 om 14:56
    Dat moeten ze bij meer supporters en sponsors doen.
  • 8 Oct 2019 om 14:47
    Prima actie..!Kaartjes voor hoofdtribune uitgedeeld..?
zondag 27 oktober 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›