BREAKING | SC Heerenveen zet ook streep door FeanDei Doelman ADO Den Haag keept zich in de kijker van SC Heerenveen KNVB komt met steunpakket van elf miljoen: ''Alle clubs hard nodig'' Verbeek terug naar Nederland: ''Zorgen over eventuele lockdown'' ''Hoffenheim is een beetje het Heerenveen van de Bundesliga''

VIDEO | SC Heerenveen komt met heerlijk opwarmertje voor PEC-thuis

28
VIDEO | SC Heerenveen komt met heerlijk opwarmertje voor PEC-thuis

Bij SC Heerenveen TV hebben ze hun best gedaan om de fans goed op te warmen voor PEC Zwolle-thuis. Aankomende zaterdagavond staat de wedstrijd tussen de Friezen en de Zwollenaren op het programma in de Eredivisie. "I love it", zet het Twitter-account van SC Heerenveen onder het filmpje. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 5 Oct 2019 om 18:32
    • Quote van 5 Oct 2019 om 13:01
      Het is kritisch kijken naar ipv na en promotiemateriaal aan elkaar geschreven.

      Ik hoop dat de teksten in je promotievideo's wel beter zijn. Anders komt het niet erg professioneel over.

    Ach gossie, een spelfoutje, erg zeg. Hopelijk lig je er niet te lang wakker van. Iemand beoordelen op zijn Nederlands op een online forum en daar conclusies uit trekken betreffende diegene zijn professionele leven, yikes.
  • 5 Oct 2019 om 15:52
    • Quote van 5 Oct 2019 om 15:41
      Ik vind dit een prachtig filmpje waardoor ik zin heb in vanavond.Laten we lekker drie punten pakken vanavond en ons elftal en de staf steunen vanavond!
    Dat vind Ik ook. Merk ook om mij heen dat de mensen weer zin hebben in wedstrijden van Heerenveen. Na een aantal jaar zaaddodend voetbal is dat al een enorm winstpunt en meteen ook de belangrijkste magneet om het stadion en de skyboxen weer voller te krijgen. We waren op dat gebied verwend, maar de laatste jaren hebben we op dat gebied absoluut te weinig gekregen.

    In combinatie met de, door badfrisianboy, eerder genoemde acties, moet dit leiden tot meer succes.

    Inderdaad als één man achter het team vanavond.
  • 5 Oct 2019 om 15:41
    • Quote van 5 Oct 2019 om 15:22
      Daarom hoop ik ook dat zijn teksten in filmpjes, als hij die gebruikt, beter zijn.
    Ik vind dit een prachtig filmpje waardoor ik zin heb in vanavond.Laten we lekker drie punten pakken vanavond en ons elftal en de staf steunen vanavond!
  • 5 Oct 2019 om 15:22
    • Quote van 5 Oct 2019 om 15:16
      Misschien maakt hij daarom ook filmpjes ipv dat hij coywriter is van beroep.
    Daarom hoop ik ook dat zijn teksten in filmpjes, als hij die gebruikt, beter zijn.
  • 5 Oct 2019 om 15:16
    • Quote van 5 Oct 2019 om 15:06
      Als je hier kritisch bent op een filmpje, het zelfs bedroevend slecht noemt, omdat je zelf filmpjes in elkaar zet, dan mag je toch ook kritisch zijn op degene die in diezelfde post taalfouten maakt? Ik vind dat in ieder geval niet professioneel.
    Misschien maakt hij daarom ook filmpjes ipv dat hij coywriter is van beroep.
  • 5 Oct 2019 om 15:06
    • Quote van 5 Oct 2019 om 14:59
      Over zeiken en op de man spelen gesproken... Heb je het nodig???
    Als je hier kritisch bent op een filmpje, het zelfs bedroevend slecht noemt, omdat je zelf filmpjes in elkaar zet, dan mag je toch ook kritisch zijn op degene die in diezelfde post taalfouten maakt? Ik vind dat in ieder geval niet professioneel.
  • 5 Oct 2019 om 14:59
    • Quote van 5 Oct 2019 om 13:01
      Het is kritisch kijken naar ipv na en promotiemateriaal aan elkaar geschreven.

      Ik hoop dat de teksten in je promotievideo's wel beter zijn. Anders komt het niet erg professioneel over.

    Over zeiken en op de man spelen gesproken... Heb je het nodig???
  • 5 Oct 2019 om 13:01
    • Quote van 5 Oct 2019 om 09:43
      Denk dat je de verkeerde voor je hebt. Als je hier al wat langer komt of mijn reacties eens terug zou lezen zou je wellicht weten dat ik eerder tot "team positivo's" zou horen dan iemand die alles afzeikt.

      Ik kijk hier misschien alleen wat kritischer na omdat ik zelf ook o.a video promotie materiaal maak, en er dus iets technischer naar kijk dan de gemiddelde supporter.
    Het is kritisch kijken naar ipv na en promotiemateriaal aan elkaar geschreven.

    Ik hoop dat de teksten in je promotievideo's wel beter zijn. Anders komt het niet erg professioneel over.

  • 5 Oct 2019 om 12:59
    • Quote van 5 Oct 2019 om 12:56
      Weer een fantastisch initiatief om het stadion voller te krijgen. Hopelijk is dit niet een éénmalig initiatief maar zal dit in de toekomst vaker navolging krijgen. Ik ben zeker enthousiast over deze promotie-actie. Als de filmpjes in de toekomst nog professioneler worden kan het zich ontwikkelen tot een mooi marketing-instrument. Na de toename van het aantal verkochte seizoenkaarten probeert de club nu ook de verkoop van losse kaarten (die helaas nog achter blijft met voorgaande jaren) te stimuleren. Het zal wat tijd nodig hebben voor je de resultaten van dergelijke acties zult merken. Ik raad de beleidsbepalers dan ook aan om vast te houden aan hun visie om meer mensen naar het stadion te trekken. Acties voor vroege verlengers, supporterspleinen, kidspleinen, promotie-filmpjes, een toekomstbestendige toegangscontrole en dergelijke zijn mooie initiatieven. Niks doen zal alleen maar een leger stadion tot gevolg hebben en het is dan ook goed dat de beleidsbepalers initiatieven ontplooien om het stadion voller te krijgen. Het zal echter een zaak van de lange adem zijn want mensen die eerder al zijn afgehaakt als seizoenkaarthouder en als stadionbezoeker krijg je niet zomaar terug. Eén ding hebben de beleidsbepalers in elk geval al wel gerealiseerd en dat is het feit dat de supporters weer met plezier naar de thuiswedstrijden gaan en het weer leuk is om naar ons elftal te kijken. Dat, samen met de hierboven vermelde ontwikkelde acties en initiatieven, verdient in elk geval een beloning in de vorm van een voller stadion.
    En zo is het maar net! Prima verwoord.

    Het begint vooral op de groene mat. Als daar de prestaties beter worden en het spel leuker om naar te kijken, dan kunnen bovenstaande acties net dat duwtje geven aan mensen.

    Hup JJ en zijn mannen! Vanavond 3 punten!
  • 5 Oct 2019 om 12:56
    Weer een fantastisch initiatief om het stadion voller te krijgen. Hopelijk is dit niet een éénmalig initiatief maar zal dit in de toekomst vaker navolging krijgen. Ik ben zeker enthousiast over deze promotie-actie. Als de filmpjes in de toekomst nog professioneler worden kan het zich ontwikkelen tot een mooi marketing-instrument. Na de toename van het aantal verkochte seizoenkaarten probeert de club nu ook de verkoop van losse kaarten (die helaas nog achter blijft met voorgaande jaren) te stimuleren. Het zal wat tijd nodig hebben voor je de resultaten van dergelijke acties zult merken. Ik raad de beleidsbepalers dan ook aan om vast te houden aan hun visie om meer mensen naar het stadion te trekken. Acties voor vroege verlengers, supporterspleinen, kidspleinen, promotie-filmpjes, een toekomstbestendige toegangscontrole en dergelijke zijn mooie initiatieven. Niks doen zal alleen maar een leger stadion tot gevolg hebben en het is dan ook goed dat de beleidsbepalers initiatieven ontplooien om het stadion voller te krijgen. Het zal echter een zaak van de lange adem zijn want mensen die eerder al zijn afgehaakt als seizoenkaarthouder en als stadionbezoeker krijg je niet zomaar terug. Eén ding hebben de beleidsbepalers in elk geval al wel gerealiseerd en dat is het feit dat de supporters weer met plezier naar de thuiswedstrijden gaan en het weer leuk is om naar ons elftal te kijken. Dat, samen met de hierboven vermelde ontwikkelde acties en initiatieven, verdient in elk geval een beloning in de vorm van een voller stadion.
  • 5 Oct 2019 om 12:16
    • Quote van 5 Oct 2019 om 11:45
      Vrijwilligerswerk hoort ook bij onze club hoor.
    Met vrijwilligerswerk kun je alleen je rekeningen niet betalen helaas.
  • 5 Oct 2019 om 11:56
    • Quote van 5 Oct 2019 om 09:42
      Off: ben ik de enige die via de 'app' filmpjes niet kan afspelen?
    Ik kan hem ook niet afspelen.
  • 5 Oct 2019 om 11:45
    • Quote van 5 Oct 2019 om 09:06
      Als ze me betalen, prima!
    Vrijwilligerswerk hoort ook bij onze club hoor.
  • 5 Oct 2019 om 11:40
    Dit is toch een heerlijk filmpje? Enorm veel zin in vanavond. Come on you boys in white and blue!
  • 5 Oct 2019 om 10:51
    Zou het helpen? Publiek er vol achter vanavond, dat hoop ik.
  • 5 Oct 2019 om 09:49
    • Quote van 5 Oct 2019 om 09:43
      Denk dat je de verkeerde voor je hebt. Als je hier al wat langer komt of mijn reacties eens terug zou lezen zou je wellicht weten dat ik eerder tot "team positivo's" zou horen dan iemand die alles afzeikt.

      Ik kijk hier misschien alleen wat kritischer na omdat ik zelf ook o.a video promotie materiaal maak, en er dus iets technischer naar kijk dan de gemiddelde supporter.
    Excuus van mijn kant!
  • 5 Oct 2019 om 09:43
    • Quote van 5 Oct 2019 om 09:24
      Nee meer je reactie(s). Dan hoop ik maar dat je een 14 jarige bent. Altijd alles maar afbranden.
    Denk dat je de verkeerde voor je hebt. Als je hier al wat langer komt of mijn reacties eens terug zou lezen zou je wellicht weten dat ik eerder tot "team positivo's" zou horen dan iemand die alles afzeikt.

    Ik kijk hier misschien alleen wat kritischer na omdat ik zelf ook o.a video promotie materiaal maak, en er dus iets technischer naar kijk dan de gemiddelde supporter.
  • 5 Oct 2019 om 09:42
    Off: ben ik de enige die via de 'app' filmpjes niet kan afspelen?
  • 5 Oct 2019 om 09:24
    • Quote van 5 Oct 2019 om 09:19
      Enkel omdat ik de kwaliteit van het filmpje bedroevend slecht vind ga je er vanuit dat ik 14 ben? Jammer joh, "bijna" goed.
    Nee meer je reactie(s). Dan hoop ik maar dat je een 14 jarige bent. Altijd alles maar afbranden.
  • 5 Oct 2019 om 09:19
    • Quote van 5 Oct 2019 om 09:09
      Prima. Salaris van een 14 jarige kan er nog wel vanaf.
    Enkel omdat ik de kwaliteit van het filmpje bedroevend slecht vind ga je er vanuit dat ik 14 ben? Jammer joh, "bijna" goed.
  • 5 Oct 2019 om 09:09
    • Quote van 5 Oct 2019 om 09:06
      Als ze me betalen, prima!
    Prima. Salaris van een 14 jarige kan er nog wel vanaf.
  • 5 Oct 2019 om 09:06
    • Quote van 5 Oct 2019 om 01:43
      Dan stel ik voor dat jij het de volgende keer mag doen!
    Als ze me betalen, prima!
  • 5 Oct 2019 om 08:41
    Mooi gedaan. Trots op onze club. Minder trots op die eeuwige zeikers hier. Sneue figuren hier.
  • 5 Oct 2019 om 08:31
    • Quote van 5 Oct 2019 om 01:14
      Waarom denk je een vrouw?
    Hou toch op met je huilerige opmerkingen haha. Weer zin in vanavond! Op naar 3 punten!
  • 5 Oct 2019 om 07:40
    Nou, ik vind het top!
  • 5 Oct 2019 om 01:43
    • Quote van 4 Oct 2019 om 21:39
      Het idee is leuk maar volgens mij is dit door een stagiaire gemaakt want de uitvoering/kwaliteit is echt heel matig.
    Dan stel ik voor dat jij het de volgende keer mag doen!
  • 5 Oct 2019 om 01:14
    • Quote van 4 Oct 2019 om 21:39
      Het idee is leuk maar volgens mij is dit door een stagiaire gemaakt want de uitvoering/kwaliteit is echt heel matig.
    Waarom denk je een vrouw?
  • 4 Oct 2019 om 21:39
    Het idee is leuk maar volgens mij is dit door een stagiaire gemaakt want de uitvoering/kwaliteit is echt heel matig.
zaterdag 14 maart 2020
18:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›