Radio Camataru S02E11 | Terugblik op de Hamstraweken met Gerry Hamstra

( 8 reacties)
Radio Camataru S02E11 | Terugblik op de Hamstraweken met Gerry Hamstra

De transfermarkt is gesloten en SC Heerenveen heeft de competitie na de interlandperiode hervat met een 4-1 nederlaag bij Ajax. Bij Radio Camataru hoor je deze week alles daarover, want technisch manager Gerry Hamstra is aangeschoven om al jullie vragen te beantwoorden.

Samen met host Marcel Koppers en sidekicks Frank Beenen en Redmer Wijnsma wordt er uitgebreid teruggeblikt op het duel in de ArenA, de wel of niet terecht afgekeurde treffer en komen luisteraarsvragen ter sprake voor Hamstra. Vanwege technische beperkingen ontbreekt helaas het laatste gedeelte van de uitzending.

Luister de gehele uitzending hieronder terug of via iTunes, Spotify, Podbean of Google Podcasts!

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 Sep 2019 om 20:27
    • Quote van 18 Sep 2019 om 11:05
      Dat komt omdat Marcel, Redmer en ik met een headset praten en de gast niet. Net als Woudenberg gebruikte Gerry IPods. We zoeken nog naar een oplossing voor een beter geluid.
    Zou mooi zijn! Ga zo door in ieder geval het is erg vermakelijk! Half uur is wel kort zo blijft er nog een stukje autorit over na de podcast ;)
  • 18 Sep 2019 om 11:05
    • Quote van 17 Sep 2019 om 20:41
      Leuk! Al was Gerry soms niet goed te verstaan leek alsof zijn geluid een stuk zachter was. Valt me wel vaker op bij deze podcast.
    Dat komt omdat Marcel, Redmer en ik met een headset praten en de gast niet. Net als Woudenberg gebruikte Gerry IPods. We zoeken nog naar een oplossing voor een beter geluid.
  • 17 Sep 2019 om 20:59
    Denk dat Gerry het naar omstandigheden ook best aardig doet.....kijk daarnaast alleen ook wel met grote jaloezie naar Twente.....lijkt dat ze daar met beperkte middelen ook bijzonder werk leveren.....staan gewoon top 5? Heerlijk dat hondstrouwe publiek, man, wat mis ik dat hier bij Heerenveen want ook daar heeft het bestuur de club zo goed als om zeep geholpen maar supporters hebben de schouders eronder gezet......en hun TD shopt kennelijk een aardige selectie bij elkaar met weinig geld......maar goed, Twente kan dan ook weer wel leunen op even zo hondstrouwe sponsoren die garant staan voor veel geld waardoor Twente ondanks hun schulden overeind blijft, los van wat je daar ook van mag denken.......als wij in hun positie komen is het over en uit want de club wordt nu al massaal de rug toegekeerd!
  • 17 Sep 2019 om 20:41
    Leuk! Al was Gerry soms niet goed te verstaan leek alsof zijn geluid een stuk zachter was. Valt me wel vaker op bij deze podcast.
  • 17 Sep 2019 om 11:16
    Ben het ook met Gerry eens dat het balen is hoe de financiële situatie eruit ziet en wat dit voor gevolgen heeft voor het eventueel behouden van spelers. Mocht je met bijvoorbeeld dít elftal kunnen bouwen, zouden we pas echt concurrenten van Utrecht en AZ kunnen worden. Helaas is dit niet het geval en hebben wij geen geldschieter, maar doen we het op eigen kracht.
  • 17 Sep 2019 om 11:08
    • Quote van 17 Sep 2019 om 10:55
      Leuke uitzending. Beetje aftasten in het begin, maar daarna dikke prima. Hamstra leek zich ook steeds meer op zijn gemak te voelen en was ook best open, al maakt ie zich soms ook handig ergens vanaf door een geintje te maken.De uitzending werd bij mij overigens abrupt afgebroken op Spotify toen Hamstra vertelde over de 10-15 verwachte goals van Odgaard. Ineens was daar de eindtune. Is dit een foutje?
    Ja, is een foutje. Staat ook in de tekst. Ik vond Hamstra ook goed overkomen, zoals een TD dit hoort te doen. Vlot en enthousiast, wetend waar hij over praat en transparant. Beter dan zo’n balletje van FC Groningen bijvoorbeeld. Laten we Hamstra gewoon houden en bouwen aan een mooie toekomst!
  • 17 Sep 2019 om 10:55
    Leuke uitzending. Beetje aftasten in het begin, maar daarna dikke prima. Hamstra leek zich ook steeds meer op zijn gemak te voelen en was ook best open, al maakt ie zich soms ook handig ergens vanaf door een geintje te maken.De uitzending werd bij mij overigens abrupt afgebroken op Spotify toen Hamstra vertelde over de 10-15 verwachte goals van Odgaard. Ineens was daar de eindtune. Is dit een foutje?
  • 17 Sep 2019 om 10:51
    Hamsteren met Hamstra
zaterdag 19 oktober 2019
18:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›