Gerry Hamstra komende dinsdag in uitzending Radio Camataru

( 13 reacties)
Gerry Hamstra komende dinsdag in uitzending Radio Camataru

In navolging van Lucas Woudenberg is maandagavond opnieuw een prominente gast aanwezig bij Radio Camataru. Technisch manager Gerry Hamstra zal aanschuiven om onder meer dieper in te gaan op het verloop van de afgelopen transferperiode.

Samen met host Marcel Koppers en vaste sidekicks Redmer Wijnsma en Frank Beenen zal er daarnaast ook teruggeblikt worden op de wedstrijd van zaterdag tegen Ajax, de afgelopen drie jaar van Hamstra bij SC Heerenveen en zijn plannen voor de komende seizoenen.

De uitzending met Gerry Hamstra zal dinsdag verschijnen op de gebruikelijke kanalen: FeanOnline, Spotify, iTunes en Google Podcasts

Foto: SC Heerenveen TV

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Sep 2019 om 07:03
    • Quote van 13 Sep 2019 om 23:35
      Ik hoop dat ze in een uitzending met CR hem wel aanspreken met edelachtbare... :))
    Of Zonnekoning een ideetje? Hoogheid ofzo :- p
  • 13 Sep 2019 om 23:35
    • Quote van 13 Sep 2019 om 21:30
      Mijn god! Denk je nu werkelijk dat voorafgaand aan een interview dat soort dingen niet besproken worden? Als Gerry graag getutoyeerd wil worden dan doen ze dat en zo niet dan wordt het U en meneer Hamstra maar kan het me niet voorstellen.
    Ik hoop dat ze in een uitzending met CR hem wel aanspreken met edelachtbare... :))
  • 13 Sep 2019 om 22:50
    Misschien kunnen jullie duidelijkheid krijgen over Van Hau. Wordt deze speler nu betaald door Heerenveen? Ook misschien een balletje opgooien om Botman vast te leggen na dit seizoen?
  • 13 Sep 2019 om 21:30
    • Quote van 13 Sep 2019 om 21:07
      Ik hoop wel dat ze meneer Hamstra zeggen en niet Gerry.
    Mijn god! Denk je nu werkelijk dat voorafgaand aan een interview dat soort dingen niet besproken worden? Als Gerry graag getutoyeerd wil worden dan doen ze dat en zo niet dan wordt het U en meneer Hamstra maar kan het me niet voorstellen.
  • 13 Sep 2019 om 21:07
    Ik hoop wel dat ze meneer Hamstra zeggen en niet Gerry.
  • 13 Sep 2019 om 20:36
    • Quote van 13 Sep 2019 om 20:31
      Deze 3 kunnen zichzelf prima redden. Zolang ze zelf het gesprek maar voeren en het niet overgeven aan Gerry.
    Dat inderdaad, en lekker kritische vragen stellen! Goed dat ze hem hebben weten ‘te strikken’, en ook goed van Gerry om naast bij ‘it Petear’ ook hier aan te schuiven. Geeft aan dat hij zeker is van zijn zaak om zich het vuur aan de schenen te laten leggen en niet bang is voor vragen van supporters! Mooi om te zien, die tijden zijn ook wel eens anders geweest. Open, net als Johnny Jansen voor de camera van SCHTV.
  • 13 Sep 2019 om 20:31
    • Quote van 13 Sep 2019 om 20:24
      Welke know how aan tafel ? Hamstra heeft zoveel meer kennis. Daarbij weet hij wat er feitelijk heeft gespeeld, wat de mogelijkheden waren etc. Ik denk dat hij de jongens van Radio Camataru gewoon college gaat geven.Maar had het ook mooi gevonden als Cees er ook bij was om nog meer uitleg erbij te geven, maar dat kan ook de volgende keer.
    Deze 3 kunnen zichzelf prima redden. Zolang ze zelf het gesprek maar voeren en het niet overgeven aan Gerry.
  • 13 Sep 2019 om 20:24
    Welke know how aan tafel ? Hamstra heeft zoveel meer kennis. Daarbij weet hij wat er feitelijk heeft gespeeld, wat de mogelijkheden waren etc. Ik denk dat hij de jongens van Radio Camataru gewoon college gaat geven.Maar had het ook mooi gevonden als Cees er ook bij was om nog meer uitleg erbij te geven, maar dat kan ook de volgende keer.
  • 13 Sep 2019 om 20:19
    Maar hopen dan dat hij duidelijkheid geeft, en niet om de hete brei heen draait. Er zit genoeg knowhow aan tafel om hem het vuur aan de schenen te leggen. Succes jongens!
  • 13 Sep 2019 om 19:54
    • Quote van 13 Sep 2019 om 19:24
      Zou Cees op de achtergrond er ook zijn bij Gerry ?
    ????? #Durfduidelijketaaltevragen Wat bedoel je met deze onduidelijke zin? Het gaat hier volgens mij over het interview van Gerry. Cees wordt nergens genoemd.
  • 13 Sep 2019 om 19:24
    Zou Cees op de achtergrond er ook zijn bij Gerry ?
  • 13 Sep 2019 om 18:48
    Tof dat hij dit doet!
  • 13 Sep 2019 om 18:08
    Ben benieuwd!
zondag 27 oktober 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›