Lucas Woudenberg dinsdag in de uitzending bij Radio Camataru

13
Lucas Woudenberg dinsdag in de uitzending bij Radio Camataru

Lucas Woudenberg is maandagavond te gast bij de podcast Radio Camataru, dat dinsdag online zal verschijnen via onder meer Spotify, iTunes en Google Podcasts. De 25-jarige linksback verlengde in augustus zijn contract tot 2022 en is bezig aan zijn derde seizoen in Friesland.

Samen met host Marcel Koppers en vaste sidekicks Redmer Wijnsma en Frank Beenen zal er onder meer gesproken worden over het Nederlands elftal, het aantrekken van Doan Van Hau, de hobby van Lucas (wielrennen) en het aankomende duel met Ajax in de Johan Cruijff ArenA.

13 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Sep 2019 om 21:55
    • Quote van 9 Sep 2019 om 18:19
      Hoofdsponsor moet 750K per jaar gaan betalen voor minimaal 3 jaar heb ik begrepen
    Dat weten we hier al een aantal maanden. Maar toch bedankt! :-)
  • 9 Sep 2019 om 19:18
    • Quote van 9 Sep 2019 om 18:19
      Hoofdsponsor moet 750K per jaar gaan betalen voor minimaal 3 jaar heb ik begrepen
    Zonel was in beeld als hoofdsponsor voor de vrouwen afdeling; niet voor de mannen.
    Dus die 750k is hier niet van toepassing.
  • 9 Sep 2019 om 18:49
    • Quote van 9 Sep 2019 om 18:19
      Hoofdsponsor moet 750K per jaar gaan betalen voor minimaal 3 jaar heb ik begrepen
    Dat was al bekend toch?
  • 9 Sep 2019 om 18:19
    • Quote van 9 Sep 2019 om 16:23
      Zonel is ook afgehaakt. Zijn nu met iemand anders bezig.
    Hoofdsponsor moet 750K per jaar gaan betalen voor minimaal 3 jaar heb ik begrepen
  • 9 Sep 2019 om 16:49
    • Quote van 9 Sep 2019 om 16:30
      Dus de strijd met Groenleven is om niks mislukt. Eindstand 0 zonnepanelen bedrijven waar er 2 in de strijd waren?
    Wij weten natuurlijk niet of dat de reden is dat Groenleven is afgehaakt.
  • 9 Sep 2019 om 16:30
    • Quote van 9 Sep 2019 om 16:23
      Zonel is ook afgehaakt. Zijn nu met iemand anders bezig.
    Dus de strijd met Groenleven is om niks mislukt. Eindstand 0 zonnepanelen bedrijven waar er 2 in de strijd waren?
  • 9 Sep 2019 om 16:23
    • Quote van 9 Sep 2019 om 15:54
      En hoe zit het met de sponsoring van de vrouwen door Zonel? De 1e competitiewedstrijd thuis tegen PSV stond Univé nog op de voorkant van het shirt. Tegen Ajax afgelopen weekend was de voorkant compleet leeg. Verder hoor je ook weinig meer van en over Zonel.
    Zonel is ook afgehaakt. Zijn nu met iemand anders bezig.
  • 9 Sep 2019 om 15:54
    En hoe zit het met de sponsoring van de vrouwen door Zonel? De 1e competitiewedstrijd thuis tegen PSV stond Univé nog op de voorkant van het shirt. Tegen Ajax afgelopen weekend was de voorkant compleet leeg. Verder hoor je ook weinig meer van en over Zonel.
  • 9 Sep 2019 om 14:49
    • Quote van 9 Sep 2019 om 13:46
      Off: O17 speelde ook zonder sponsor op wedstrijdshirt, nieuwe sponsor in aankomst?
    Alle jeugdteams spelen volgens mij zonder KiKa. Vermoed een kostenbesparing. Zo kunnen ze wanneer er een sponsor komt die er gelijk opdrukken en hoeven er geen nieuwe shirts besteld te worden.
  • 9 Sep 2019 om 13:46
    Off: O17 speelde ook zonder sponsor op wedstrijdshirt, nieuwe sponsor in aankomst?
  • 9 Sep 2019 om 13:19
    Leuk!! Ik ga luisteren.
  • 9 Sep 2019 om 10:37
    Wat goed! Niks dan lof, voor Lucas als speler mede dankzij zijn ontwikkeling, voor Radio Camataru dat jullie hem weten te ‘strikken’ is top en voor de luisteraars