VIDEO | WOW! Talent SC Heerenveen maakt wereldtreffer vanaf aftrap Bruijn looft ploeggenoot: ''Hij is de beste van SC Heerenveen'' Seizoenkaarthouders gratis naar SC Heerenveen - Roda JC Jansen ziet verbeterpunten: ''Daarin willen we nog een stap maken'' Floranus wint met Jong Oranje, Van der Heide speelt doelpuntrijk gelijk

SC Heerenveen tegen FC Emmen gesteund door bomvol uitvak

( 14 reacties)
SC Heerenveen tegen FC Emmen gesteund door bomvol uitvak

SC Heerenveen kan zaterdagavond tegen FC Emmen voor het tweede seizoen op rij rekenen op een uitverkocht uitvak. Het gastenvak in De Oude Meerdijk kan 375 supporters herbergen en dat aantal is maandag al bereikt. 

Ondertussen loopt ook het aantal verkochte seizoenkaarten goed door na het boeiende 1-1 gelijkspel tegen Feyenoord. Via www.eenmetheerenveen.nl is meer informatie te vinden over de voorwaarden. De wedstrijd in Emmen begint zaterdag om 20.45 uur.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Aug 2019 om 13:10
    Wat een strijders!!!
  • 13 Aug 2019 om 12:42
    • Quote van 13 Aug 2019 om 12:13
      Aanwezig!
    Helaas net te laat.. volgend potje dan maar!
  • 13 Aug 2019 om 12:25
    • Quote van 13 Aug 2019 om 09:43
      Off Topic; Als alles goed is wordt deze week Clint Leemans gepresenteerd.
    Klopt, maar bij welke club is nog niet bekend :p
  • 13 Aug 2019 om 12:22
    • Quote van 13 Aug 2019 om 09:43
      Off Topic; Als alles goed is wordt deze week Clint Leemans gepresenteerd.
    Nee Bony komt
  • 13 Aug 2019 om 12:18
    Heb toch echt het gevoel dat het allemaal weer wat meer begint te leven! En daar ben ik erg blij mee moet ik zeggen, kijk elke week reikhalzend uit naar de wedstrijd
  • 13 Aug 2019 om 12:13
    Aanwezig!
  • 13 Aug 2019 om 10:47
    Marco Papa, dezelfde gek die zich voordeed als iemand vd club en de zaakwaarnemer van Siem de Jong opbelde toch? Niet serieus nemen
  • 13 Aug 2019 om 10:22
    • Quote van 13 Aug 2019 om 09:43
      Off Topic; Als alles goed is wordt deze week Clint Leemans gepresenteerd.
    Houd toch op. Hamstra heeft aangegeven dat ze nog directe versterkingen willen hebben, dat is Leemans sowieso niet. Ik ben benieuwd wie er nog wordt gepresenteerd. Het aantrekken van een spits laat ook erg lang op zich wachten. Zoals Faik al aangeeft, met dit jonge team en het manier van spelen, zullen ze dit niet lang volhouden. Uiteindelijk zal je hierdoor punten laten liggen, hopelijk kunnen we deze lijn doorzetten, want het voetbal en de instelling is vele malen beter dan vorig jaar. Dus Gerry, opsjitte
  • 13 Aug 2019 om 10:21
    • Quote van 13 Aug 2019 om 09:43
      Off Topic; Als alles goed is wordt deze week Clint Leemans gepresenteerd.
    Ben je er weer? De zelfde gast die zei dat hij Gaari gespot had in het Tjongerschans..
  • 13 Aug 2019 om 10:11
    • Quote van 13 Aug 2019 om 10:06
      Off topic; zal lastig worden om de 3 punten te halen zondag...Emmen is gebrand op 3 punten thuis
    En Heerenveen is gebrand om 3 punten te halen na het debacle van vorig jaar. :)
    Die pot moeten we gewoon winnen!
  • 13 Aug 2019 om 10:06
    Off topic; zal lastig worden om de 3 punten te halen zondag...Emmen is gebrand op 3 punten thuis
  • 13 Aug 2019 om 09:53
    • Quote van 13 Aug 2019 om 09:43
      Off Topic; Als alles goed is wordt deze week Clint Leemans gepresenteerd.
    Zit je om aandacht verlegen? :p
    In 3 verschillende topics hetzelfde "off topic" plaatsten, is niet echt nodig.
  • 13 Aug 2019 om 09:43
    • Quote van 13 Aug 2019 om 09:43
      Off Topic; Als alles goed is wordt deze week Clint Leemans gepresenteerd.
    Leuk grapje
  • 13 Aug 2019 om 09:43
    Off Topic; Als alles goed is wordt deze week Clint Leemans gepresenteerd.
zondag 24 november 2019
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›