Radio Camataru S02E05 | Beter dan de beste start ooit (met Sander de Vries)

( 12 reacties)
Radio Camataru S02E05 | Beter dan de beste start ooit (met Sander de Vries)

De Eredivisie is weer begonnen en hoe! Ons aller Heerenveen is de competitie begonnen met een klinkende 0-4 overwinning op Heracles Almelo en daarom staan we zomaar ineens bovenaan. Kan het seizoen voor SC Heerenveen beter dan dit beginnen?

Samen met host Marcel Koppers en sidekicks Frank Beenen en Sander Eising bespreken we de afgelopen week met Leeuwarder Courant-journalist Sander de Vries. Uiteraard komt de wedstrijd tegen Heracles Almelo ruim aan bod, maar worden ook de laatste transfergeruchten (Filip Djuricic?) besproken.

Tot slot blikken we vooruit op de aankomende thuiswedstrijd tegen Feyenoord, waar SC Heerenveen voor de verandering misschien wel de favoriet is? Luister de gehele uitzending hieronder terug of via iTunes, Spotify of Podbean!

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 6 Aug 2019 om 13:26
    • Quote van 6 Aug 2019 om 11:44
      Waar haal je vandaan dat ie trainingen wil geven?
      en feedback geven kan altijd.
      Maar als ik dit uit het andere topic lees, dan wil Foppe bepalen;
      "Ja, ik kom kijken op zaterdagmiddag. En dan zie ik sommige teams 5-3-2 spelen, omdat de tegenpartij het dan zo moeilijk vindt om tegen te voetballen. Sodemieter op, je moet jongens opleiden die één tegen één kunnen spelen".
      "Ik vind het idioot dat Heerenveen geen gebruikmaakt van mijn expertise."
    Ik vind t ook idioot.
  • 6 Aug 2019 om 11:44
    • Quote van 6 Aug 2019 om 11:28
      Hij wil alleen helpen id jeugdopleiding, trainers feedback geven, training geven, wtf. Als dat al niet meer kan. Ze moeten maar tegen aan (misschien afwijkende) mening kunnen. De man is een icoon.
    Waar haal je vandaan dat ie trainingen wil geven?
    en feedback geven kan altijd.
    Maar als ik dit uit het andere topic lees, dan wil Foppe bepalen;
    "Ja, ik kom kijken op zaterdagmiddag. En dan zie ik sommige teams 5-3-2 spelen, omdat de tegenpartij het dan zo moeilijk vindt om tegen te voetballen. Sodemieter op, je moet jongens opleiden die één tegen één kunnen spelen".
    "Ik vind het idioot dat Heerenveen geen gebruikmaakt van mijn expertise."
  • 6 Aug 2019 om 11:28
    • Quote van 6 Aug 2019 om 11:20
      Foppe moet maar eens met pensioen, t gaat allemaal goed zonder hem. Hij blijft wel een icoon natuurlijk net als Riemer. Mede dankzij hun ben ik Heerenveen supporter geworden.
    Hij wil alleen helpen id jeugdopleiding, trainers feedback geven, training geven, wtf. Als dat al niet meer kan. Ze moeten maar tegen aan (misschien afwijkende) mening kunnen. De man is een icoon.
  • 6 Aug 2019 om 11:22
    • Quote van 6 Aug 2019 om 11:04
      Dat is goed om te lezen, dank! :)
    Waarom werkt de pool niet Massi? Tegen Heracles had ik 0-3 gezegd en voor zondag 3-0.
  • 6 Aug 2019 om 11:20
    • Quote van 6 Aug 2019 om 10:52
      Volgende keer verhaal van Foppe maar meenemen, hij wil eat doen id jeugd maar komt niet meer binnen bij Heerenveen. Schandalig vind ik persoonlijk.
    Foppe moet maar eens met pensioen, t gaat allemaal goed zonder hem. Hij blijft wel een icoon natuurlijk net als Riemer. Mede dankzij hun ben ik Heerenveen supporter geworden.
  • 6 Aug 2019 om 11:18
    Hopelijk is Sander de Vries bij omrop Fryslân ook zo positief.
  • 6 Aug 2019 om 11:16
    Bedankt mannen, leuke uitzending weer!
  • 6 Aug 2019 om 11:04
    • Quote van 6 Aug 2019 om 10:36
      Weer genoten van radio Camataru.
    Dat is goed om te lezen, dank! :)
  • 6 Aug 2019 om 11:03
    Ik vind wel dat je alles wat eerlijker moet zeggen. Foppe is als ik zijn verhaal goed begrijp nooit naar Gerry ofzo gestapt met het verhaal dat hij dit graag zou willen doen. Dus dat Gerry hem zou weigeren vind ik een beetje raar. En daarnaast was het met Riemer zo dat hij geloof ik wel wou helpen maar dan wel gelijk zeggenschap wou. En zo werkt het natuurlijk niet. En volgensmij heeft hij ook nog gezegd dat hij niet wou helpen met deze directie. En dan altijd roepen dat niemand groter is dan de club....... Ik ben deze mannen erg dankbaar maar ze worden een beetje irritant door zich overal maar mee te bemoeien.
  • 6 Aug 2019 om 10:55
    En bovenal zonde van zijn kennis. Johnnie en Jeff zijn close met Foppe dus wellicht dat zij iets kunnen betekenen. Probleem ligt meer bij Gerry Hamstra, die niet echt open staat voor Foppe's ideeën en kennis. Foppe is een van de autoriteiten op trainings- en didactisch gebied. Doodzonde omndaar geen gebruik van te maken in welke vorm dan ook.
  • 6 Aug 2019 om 10:52
    Volgende keer verhaal van Foppe maar meenemen, hij wil eat doen id jeugd maar komt niet meer binnen bij Heerenveen. Schandalig vind ik persoonlijk.
  • 6 Aug 2019 om 10:36
    Weer genoten van radio Camataru.
zondag 22 september 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›